جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

خدمات بلاست و برشکاری

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

سندبلاست

خدمات سندبلاست یکی از خدمات تخصصی در صنعت و ساختمان می‌باشد که نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد تا بتوان به ارائه این خدمات پرداخت. سندبلاست (sandblasting) به معنا و مفهوم لایه برداری توسط ماسه و سیلیس و فشار هوای تامین شده از کمپرسورهای بسیار قوی هوا می‌باشد. در واقع خدمات پرتاب وسیع ماسه و سیلیس و ساچمه (شات بلاست نام دارد) را به اختصار ساب پاشی نامگذاری نموده‌اند.

خدمات سندبلاست

خدمات سندبلاست (sandblasting service) در صنایع صنعتی و ساختمانی  از قبیل کشتیرانی، لوله‌های انتقالی نفت، گاز، آب و…، نوسازی و بهسازی ساختمان، رنگ آمیزی سطوح مختلف، جاده سازی و دیگر مسائل مرتبط کاربرد دارد.

خدمات بلاست

خدمات بلاست

سندبلاست پویان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات سندبلاست و رنگ آمیزی صنعتی در انواع متفاوت آن در سرتاسر کشور ایران آماده ارائه خدماتی با کیفیت و ارزان می باشد برای سفارش خدمات می توانید با ما تماس بگیرید و یا توسط فرم آخر این پست درخواست تماس ارسال نمایید. ما بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت و ارائه خدمات در نقطه به نقطه کشور عزیزمان ایران را دارا می باشیم و در طول این سالها علاوه بر دانش توانسته‌ایم تجربه‌های لازم و ابزرار آلات نوین را برای اجرای عملیات تجهیز تنماییم تا بتوانیم در قبال اعتماد شما کارفرمایان کیفیت بسیار بالایی را به ارمغان آوریم.

هزینه خدمات سندبلاست

هزینه خدمات سندبلاست تحت شرایط گوناگونی قابل تغییر می‌باشد و نمی‌توان یک نوع تعرفه و هزینه را برای کلیه موارد تعیین نمود از این رو برای تعیین هزینه باید اطلاعات کامل از نوع پروژه داشت ولی می‌توان مقدار هزینه خدمات را تحت تاثیر شرایط زیر دانست که به صورت خلاصه وار بیاتن می‌گردد.

  • میزان سطح پروژه برای سندبلاست
  • نوع جنس پروژه که بسته به آن روش و متد و ابزار آلات تغییر می کند تا بتوان خدمات سندبلاست را ارائه نمود.
  • میزان لایه برداری بسیار تاثیر گذار در هزینه تمام شده می‌باشد.
  • و دیگر موارد.

روش اجرای خدمات سندبلاست

در اجرای خدمات سندبلاست ابتدا باید پروژه‌ای که می خواهیم انجام دهیم به صورت کامل بازبیینی و بررسی گردد و بنا به همین بررسی‌ها نوع مواد ساینده خود را انتخاب و ابزار آلات مورد نیاز را انتخاب و پیشبینی‌های لازم را بنا به نیاز کار  برآورد می‌نماییم. آماده سازی و بررسی ابزار آلات از نظر ایمنی کار که مهم‌ترین بخش از خدمات سندبلاست می‌باشد را تامین می‌نماییم‌. شستشوی سطح بسته به نوع آن با آب گرم و یا آب سرد باید به صورت کامل شستشو داده شود. بیشترین مواد ساینده در سندبلاست عبارتند از: ماسه، سیلیساکسید آلمینیوم پودر شیشه و یا ساتچمه‌ریز پراستفاده‌ترین مواد برای ارائه خدمات سندبلاست می‌باشند که بسته به نوع سطح و جنس آن و نیاز کارفرما استفاده می‌گردد.

محیط اجرای خدمات سندبلاست

محیط اجرای خدمات سندبلاست بسیار مهم می‌باشد به دلیل وجود گرد و غبار بهتر است در محیط باز صورت گیرد و باید در نزدیکی اجرای پروژه وسایل وابزار آلات اضافی قرار نداشته باشد و از این رو بهتر است هرگونه وسایل الکتریکی در مجاورت سندبلاست خشک به دلیل الکتریسیته موجود عایق بندی گردد تا وسیله آسیب نبیند که شامل (تلویزیون، رادار، ترازو، باسکول، کنتورهای دیجیتال و….)

دستگاه‌های اجرای خدمات سندبلاست باید در فاصله معینی از خدمات قرار بگیرند که نه زیاد به محل اجرای پروژه نزدیک نباشند و یا خیلی دور برای عدم دسترسی نداشته باشند. تیم ما و شرکت ما خدمات را به صورت درون کارگاهی و یا به صورت سیار در سرتاسر کشور ایران بسته به نیاز کار فرما ارائه می‌نماید. با تماس با شرکت ما شما می‌توانید از مشاوره رایگان تلفنی و حضوری به صورت رایگان برخوردار گردید.

ابزارآلات خدمات سندبلاست

ابزار آلات نقش مهمی را در این عملیات دارد اگر مورد توجه قرار نگیرند کیفیت را بسیار کاهش می‌دهند شدیدا توصیه می‌گردد از ابزار آلات استاندارد در این نوع عملیات برای افزایش کیفیت و همچنین تامین ایمنی استفاده گردد. استفاده از ابزار غیر استاندارد یعنی ارائه بی‌کیفیت و همچنین خطرات جانی و مالی بسیار در تامین ابزار آلات نشان‌های استانداردهای جهانی را محصول را برسی نمایید.

پیمانکار خدمات سندبلاست

تیم بازرگانی تامین پایدار آماده پیمانکاری خدمات سندبلاست در سرتاسر کشور می‌باشد با عقد قرار داد با ما شما دیگر نگران کیفیت هزینه‌های اضافی و سرعت اجرای عملیات و تحویل پروژه نباشید ما کلیه خدماتمان را ضمانت می کنیم و با تمام قدرت و دانش و تجربه خود سعی در ارائه بهترین کیفیت داریم و همیشه قدردان اعتماد شما به خودمان هستیم.
اختراع اولیه ساب پاشی به دوران جنگ جهانی دوم باز می‌گردد گروهی اعتقادبه اختراع این روش توسط آلمان‌ها دارند و گروهی دیگر فرانسه یا اسپانیا را مبتکر این امر می‌دانند. در اجرای عملیات به هیچ عنوان بدون ماسک هوا نزدیک محل اجرای پروژه نشوید این کار آسیب‌های جدی را به ریه و نای شما وارد می‌نماید یا ممکن است با برخورد مواد ساینده به چشم بینایی خود را ازدست بدهید.

روش کار

توسط دستگاه‌های قوی کمپروسر‌های هوا مواد ساینده با فشار بالای هوا مخلوط گشته و به سوی سطح مورد نظر با قدرت خیلی زیاد پرتاب می‌گردد و این امر موجب پاک شدن سطح مورد نظر از روغن، چربی، گریس، مواد نفتی، جرم و کثیفی و زنگ می‌شود.

همچنین از این روش برای موارد زیر می‌توان استفاده نمود:

  • براق سازی سطح
  • مات کردن سطح
  • تمیز کردن سطح
  • برطرف کردن ناهمواری سطح
  • پاک کردن رنگ از سطوح مختلف
  • پاک کردن محیط‌ها و دیوارهای دچار آتش سوزی شده

قیمت خدمات سندبلاست

قیمت خدمات سندبلاست یک امر مستلزم بازدید کار می باشد و بدون بازدید نمی‌توان قیمت واقعی و هزینه خدمات را اعلام کرد ولی میانگین قیمت از ۸۰۰۰ تومان الی ۲۶۰۰۰ تومان برای سطوح مختلف می‌توان اعلام نمود که وابستگی زیادی به عوامل گوناگون دارد.

برای برآورد هزینه و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز ۷ روز هفته با شرکت تماس بگیرید ما همواره آماده ارائه مشاوره تلفنی و حضوری به صورت رایگان و ارائه خدمات در سرتاسر کشور هستیم.

خدمات سندبلاست در سرتاسرکشور ایران

ما آماده ارائه خدمات ساب پاشی در سسرتاسر کشور ایران با تخفیفات ویژه و کیفیت بالا می باشد. شما می توانید از سرتاسر کشور ایران با ما تماس بگیرید. ارائه خدمات با بهترین کیفیت و با تیم مجرب در سریع‌ترین زمان بدون هزینه‌های اضافی تنها هزینه خدمات را پرداخت نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی