جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

سنگ و سرامیک، کاشی

سنگ و سرامیک، کاشی امروزه پوشش‌های مختلفی برای کف و دیوارها استفاده می‌شود, اما برای انتخاب یک پوشش مناسب برای کف و دیوارهای ساختمان خود باید همه موارد را در نظر بگیرید. یکی دیگر از پرکاربردترین مصالحی که در ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود سنگ و سرامیک، کاشی است, که خود انواع متعددی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

سنگ و سرامیک، کاشی:

مرکز مصالح با دارا بودن نمایندگی های فروش برند های معتبر، بهترین محصولات از خانواده سنگ،سرامیک و کاشی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

مشتریان گرامی شما می توانید از تیم مشاوره بازرگانی تامین پایدار، به صورت رایگان بهره ببرید تا در اجرا و تهیه مصالح پروژه به شما یاری رسانند.

کاشی سرامی ارزان و قسمت‌های مختلف یک ساختمان ازجمله:

آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، حیاط، پارکینگ و حتی نمای ساختمان، گلخانه و حوض‌های تزئینی کاربرد دارند.

به طور کلی از ویژگی‌های مثبت قیمت کاشی و سرامیک مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت دربرابر یخ‌زدگی می‌باشد، یکی دیگر از ویژگی مهم آن ضدحریق بودن آن است و اینکه در برابر آتش تغییر شکل نمی‌دهد، سنگ و سرامیک، کاشی با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر اشعه خورشید هم مقاوم است.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

کاشی

قیمت کاشی دیواری امروزه پوشش‌های مختلفی برای کف و دیوارها استفاده می‌شود, خرید کاشی سرامیک از کارخانه اما برای انتخاب یک پوشش مناسب برای کف و دیوارهای ساختمان خود باید همه موارد را در نظر بگیرید. یکی دیگر از پرکاربردترین مصالحی که در ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود حراج کاشی و سرامیک است که

خود انواع متعددی دارد و در قسمت‌های مختلف یک ساختمان از جمله آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، حیاط، پارکینگ و حتی نمای ساختمان، گلخانه و حوض‌های تزئینی کاربرد دارند. به طور کلی از ویژگی‌های مثبت سرامیک مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت دربرابر یخ‌زدگی می‌باشد، یکی دیگر از ویژگی مهم آن ضدحریق بودن آن است و اینکه در برابر آتش تغییر شکل نمی‌دهد، با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر اشعه خورشید هم مقاوم است.

کاشی و سرامیک تفاوت چندانی ندارند، لعابی که روی قسمت سخت کاشی را می‌پوشاند و شکل زیبایی به آن می‌دهد، می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد که اگر از سرامیک باشد به آن کاشی سرامیک یا سرامیک گفته می‌شود. البته در گذشته ابعاد کاشی‌ها هم کوچک‌تر از سرامیک بود، اما الان کاشی‌ها هم در ابعاد گوناگون و متنوعی تولید می‌شوند.

سرامیک

البته سرامیک ارزان علاوه بر کاربردش در کف و نما و دیوارهای ساختمان در تولید وسایل بهداشتی و مصالح ساختمانی
نظیر آجر سفال‌های تزئینی داخل و خارج، سفال‌های بام، کانال‌های فاضلابی و سفال‌های ضداسیدی نیز کاربرد دارد.
حراج کاشی سرامیک معمولا در حراجی ها بسته به ابعاد آن و درجه تولیدی و سال ساخت مورد نظر عموم قرار میگیرند و قیمت گذاری آنها توسط صاحبان حراجی بر همبن اساس است صورت می گیرد من باب سهولت در خرید برای مشتریان.ما انواع سرامیک را برای مشتریان تهیه می کنیم.
خرید کاشی سرامیک از کارخانه اگر به قیمت درب کارخانه باشد بیشترین میزان سود دهی را برای مجموعه دارد. بیشترین مشتریان به دنبال این هستند ابعاد مناسب را بدانند سرامیک مناسب برای کف دارای تنوع بسیار بالایی است. این تنوع بالا سبب شده مشتریان در انتخاب های خود دچار مشکل شده باشند. البته این مشکلات با کمی دسته بندی و جمع بندی کلی توسط مشتریان می توانند کمی ساماندهی شوند.
سرامیک ارزان خریدن دلیل بر کمبود کیفیت و ضعف سرامیک نیست بلکه سرامیکها بسته به درجه تولیدی وسال ساخت خود بر اساس قیمت طبقه بندی میشود لازم به ذکر است بدانید هر قالب کاشی معمولا یک سال استفاده میشود و سال بعد قالبی با طراحی دیگری وارد بازار میشود و دیگر آن قالب تولید نمیشود از این رو سال بعد که قیمت گذاری میشوند قیمت کمتری نسبط به سرامیک های تازه تولید دارند.
یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کاشی در معماری ساختمان بهداشتی بودن آن نسبت به سنگ و سیمان و سایر مصالح است و دیگر اینکه کاشی و سرامیک عایق رطوبت هم هستند.
یک کاشی خوب باید به نحوی باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت را بین ۲۰ تا ۱۰۰ درجه به خوبی تحمل کرده
و دچار ترک در بدنه یا لعاب نشود در غیر این صورت این کاشی کیفیت مناسبی ندارد.
اندازه کاشی هم در صورتی که برای کف و دیوار مورد استفاده قرار گیرد،
باید در ابعادی کمتر از ۲۰×۲۰ و یا ۱۰×۲۰ تا ۵۰ در ۵۰ سانتی متر تولید شوند.
یکی از جذابیت‌های بصری کاشی و سرامیک تنوع بی نظیر طرح و رنگ آن است که شما از این حیث حتی ممکن است دچار سردرگمی هم بشوید برای همین خرید کاشی سرامیک از کارخانه شاید صلاح نباشد بهتر باشد به حراج کاشی سرامیک گروه مرکزی از خرید خود احساس راضیت داشته باشید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی