جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات میلگرد ایران

جهت استعلام روز قیمت میلگرد صادراتی تماس بگیرید:

انواع میلگرد صادراتی

صادرات میلگرد یکی از مهمترین موضوعات در اقتصاد کشور ایران می باشد. منظور از میلگرد صادراتی، میلگرد هایی است که برای صادرات به کشور های دیگر استفاده می شوند. نکته حائز اهمیت در مورد این میلگرد ها این است که تولیدکنندگان باید این محصول را بر اساس استاندارد ها و ضوابط بین المللی تولید کنند. این میلگرد ها به طور معمول از مشخصات فنی خاصی برخوردار هستند.
این مشخصات فنی شامل سایز و ابعاد، مقاومت و… می باشد. اگر که شما هم تصمیم به صادرات میلگرد دارید بهتر است ابتدا از عرضه کنندگان معتبر در این صنعت مشاوره بگیرید. در این مقاله قصد داریم تا به میلگرد صادراتی، قیمت صادراتی میلگرد، قیمت روز میلگرد صادراتی و صادرات ساندویچ پنل بپردازیم. بنابراین اگر در این باره سوالاتی دارید و یا به این موضوع علاقمند هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

صادرات میلگرد ایران

صادرات میلگرد ایران: میلگرد تولیدی و طراحی ایران از جمله محصولات مرغوب آهن و فولادی در دنیا می باشد که به کشورهای مختلف صادر می شود. هم چنین به علت تاثیر تحریم بر آهن آلات تولیدات میلگرد در کشور ما بالا می باشد، سود کلانی از این محصولات نصیب اقتصاد کشور می شود.
امروزه با حمایت دولت و با وضع طرح‌های تشویقی صادراتی، روند صادرات محصولات آهن و فولاد به کشورهای مختلف تسهیل یافته و روبه گسترش می‌باشد. به عنوان مثال، ساخت میلگرد یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی صنعت آهن و فولاد کشور است که به کشورهایی چون ترکیه، عراق و عمان صادر می‌شود.
از آن جایی که پتانسیل تولید و صادرات میلگرد در کشور و در بخش‌های خصوصی و دولتی بالا می‌باشد، بسیار قابل توجه بوده و می‌توان با به کار بردن روش‌های اصولی در صادرات میلگرد ایران، ارزآوری قابل توجهی برای کشور به ارمغان آورد.

امروزه با حمایت دولت و با وضع طرح‌های تشویقی صادراتی، روند صادرات محصولات آهن و فولاد به کشورهای مختلف تسهیل یافته و روبه گسترش می‌باشد. به عنوان مثال، ساخت میلگرد یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی صنعت آهن و فولاد کشور است که به کشورهایی چون ترکیه، عراق و عمان صادر می‌شود. از آن جایی که پتانسیل تولید و صادرات میلگرد در کشور و در بخش‌های خصوصی و دولتی بالا می‌باشد، بسیار قابل توجه بوده و می‌توان با به کار بردن روش‌های اصولی در صادرات میلگرد ایران، ارزآوری قابل توجهی برای کشور به ارمغان آورد.

میلگرد صادراتی - بازرگانی تامین پایدار

کارخانه های میلگرد صادراتی

همانطور که می دانید صنعت فولاد کشور در سال های اخیر دارای رشد چشمگیری بوده است و به رتبه ۱۰ برتر فولاد در جهان تبدیل شده است. کشور ایران در حال حاضر در تولید و ساخت میلگرد به خودکفایی رسیده است و همچنین در زمینه صادرات میلگرد نیز فعالیت می کند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که یکی از نکات مهم در زمان خرید این کالا کارخانه تولیدی میلگرد می باشد‌. به همین منظور قصد داریم در این بخش از مقاله به معرفی کارخانه های معتبر تولید کننده میلگرد در کشور ایران بپردازیم. در نتیجه اگر شما هم نیاز دارید که این تولید کنندگان معتبر و برتر در حوزه تولید و صادرات میلگرد را بشناسید همراه ما باشید.

میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن اصفهان جزو اولین و بزرگترین کارخانه های تولیدکننده فولاد در کشور ایران می باشد و یکی از بزرگترین تولید کننده ها در خاورمیانه است. جالب است بدانید که کارخانه ذوب آهن اصفهان بعد از فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین کارخانه فولاد در کشور ایران است. همه کارخانه های تولید فولاد برای ساخت و تولید کالاهای خود از استانداردهای مختص به خود استفاده می کنند‌ که این استانداردهای استفاده شده ممکن است مطابق با قوانین داخل کشور تعیین شود یا مطابق با استانداردهای خارج از کشور باشد.
اما نکته قابل اهمیت این است که هر چقدر این استانداردهای تعیین شده به استانداردهای جهانی و بین المللی نزدیک تر باشد از اعتبار بیشتر برخوردار خواهد بود‌. استانداردهای مشخص شده کارخانه میلگرد ذوب آهن اصفهان مطابق با استانداردهای DIN و Gost کشور آلمان می باشد. همانطور که می دانید در هر کارخانه ای برای رسیدن به کیفیت و استاندارد تعیین شده بخشی به اسم کنترل کیفیت وجود دارد که این بخش وظیفه کنترل کالاهای تولید شده را بر عهده خواهد داشت.
تا تمامی محصولاتی که تولید خواهند شد در محدوده استاندارد های تعیین شده باشند. کالاهایی که توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان به تولید می رسند به بیش از ۲۳ کشور صادر می شوند. از جمله محصولات فولادی که این کارخانه صادر می کند شامل: صادرات میلگرد، تیرآهن و … می باشد. همچنین در صورتی که تمایل به خرید میلگرد تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان دارید، می توانید با کارشناسان بخش فروش بازرگانی تامین پایدار در تماس باشید.

میلگرد صادراتی روهینا

یکی دیگر از کارخانه های تولید و صادرات میلگرد، مجتمع فولاد روهینا می باشد. این کارخانه صادرات خود را به بیش از ۲۱ کشور جهان انجام می دهد. این مجتمع با استفاده از مواد اولیه مرغوب، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و نظارت بر کالاهای تولیدی این امکان را به وجود آورده است تا کالاهای خود را با بالاترین و مرغوب ترین کیفیت به بازار عرضه کند. از مزیت های این کالا که سبب شده از آن در پروژه های عمرانی و ساختمانی استفاده کنند‌ شامل استحکام بالا، مقاومت مناسب در برابر خستگی و کیفیت مطلوب می باشد.

قیمت صادراتی میلگرد - بازرگانی تامین پایدار

از دیگر ویژگی های مثبت این کارخانه می توان به تولید بر اساس پایین ترین وزن مشخص شده در استانداردها اشاره نمود‌. زیرا این ویژگی سبب میشود تا در کنار استحکام بالا این محصول، منجر به صرفه جویی در میزان مورد نیاز در پروژه های ساختمانی بشود. همچنین ناگفته نماند که این کالاهای تولید شده توسط این مجتمع مطابق با استانداردهای بین المللی ASTM A615 متحده آمریکا، استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲ و BS 4449 انگلستان می باشد‌. شما می توانید برای اطلاع دقیق از سایز و قیمت صادراتی میلگرد این مجتمع از طریق تماس با مشاوران ما اقدام کنید.

میلگرد صادراتی نیشابور

میلگرد کارخانه صادراتی نیشابور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بالاترین کیفیت ساخته و تولید می شود‌. وزن این میلگرد در مقایسه با دیگر میلگردها در سطح سطح متوسطی می باشد. جالب است بدانید که میلگرد نیشابور تولید کننده مواد اولیه میلگرد نیز می باشد. همین امر سبب شده تا قیمت میلگرد نیشابور نسبت به دیگر میلگردها در سطح متوسطی قرار گیرد. قیمت روز میلگرد صادراتی با توجه به عوامل متعددی تعیین می شود که می توان از این عوامل به طول میلگرد و قطر میلگرد اشاره کرد.
اما طول میلگرد دارای اثر بیشتری در قیمت میلگرد صادراتی دارد. همچنین از جمله فاکتورهای مهم دیگری که در قیمت میلگرد صادراتی نیشابور تاثیر دارند شامل قیمت مواد اولیه میلگرد است. در صورتی که به دنبال استعلام قیمت روز میلگرد صادراتی و تعرفه گمرکی صادرات میلگرد نیشابور هستید می توانید برای مشاهده قیمت صادراتی میلگرد به وبسایت ما مراجعه نمایید. قابل ذکر است که تمامی قیمت ها به روز می باشند. همچنین می توانید برای استعلام قیمت این کالا و سایر جزئیات با کارشناسان مجموعه تامین پایدار از طریق شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

میلگرد صادراتی اصفهان

در این بخش از مطلب به صادرات میلگرد اصفهان می پردازیم. میلگرد صادراتی اصفهان به عنوان یکی از درجه یک ترین انواع میلگرد های ساخته و تولید شده در داخل کشور است که از استاندارد بالا و رتبه کیفی بالایی برخوردار می باشد. این شرکت میلگرد های صادراتی خود را مطابق با استانداردهای داخلی و جهانی تولید می کند تا امکان صادرات میلگرد به بسیاری از کشورهای دیگر فراهم شود.
از جمله مزیت های این میلگرد می توان به میزان مقاومت بالا، کیفیت مرغوب و قدرت چکش پذیری، انعطاف پذیری و … اشاره نمود. سایز بندی و قالب بندی دقیق این میلگرد صادراتی سبب شده تا این محصول به عنوان یکی از برترین محصولات فلزی در سراسر جهان شناخته شود. کارخانه سازنده این کالا به واسطه استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در ساخت کالاهای تولیدی خود، توانسته وارد رقابت با رقبای خارجی خود بشود.
قابل ذکر است که شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید مستقیم و بدون واسطه میلگرد، سفارش خود را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت مجموعه ما به ثبت برسانید و همچنین برای اطلاع بیشتر راجع‌ به فروش میلگرد و قیمت روز میلگرد صادراتی با مشاوران بخش فروش ما در ارتباط باشید.

میلگرد صادراتی بناب

کارخانه های فولادی بناب از جمله تولیدکنندگان معتبر در تولید میلگرد می باشند. کالاهای این مجتمع با به کارگیری به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند. قیمت صادراتی میلگرد بناب بسته به وزن و ابعادی که دارد متفاوت می باشد. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت میلگرد صادراتی بناب ابعاد آن می باشد که شامل ضخامت و طول این محصول است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شماره تماس کارخانه فولاد بناب، قیمت میلگرد صادراتی بناب می توانید با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما در تماس باشید.

قیمت صادراتی میلگرد - بازرگانی تامین پایدار

میلگرد صادراتی صبا فولاد زاگرس

از دیگر کارخانه های تولید و صادرات میلگرد، کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس می باشد. این کارخانه به عنوان یکی از کارخانه های میلگرد در سال ۱۳۹۳ در چهارمحال بختیاری تاسیس شده است. در حال حاضر از جمله میلگرد های تولیدی این کارخانه شامل میلگرد آجدار، ناودانی و نبشی می باشد. همچنین باید به خاطر داشته باشید که روی این میلگرد حروف اختصاری SFZCT حک می شود.

میلگرد صادراتی بافق یزد

کارخانه میلگرد صادراتی بافق یز در شهر یزد در سال ۱۳۹۴ با ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ تن تاسیس شده است. از مشخصات این میلگرد می توان به نوع آجدار آن در گرید A3 در ابعاد و سایز های ۸ تا ۳۲ میلی متر اشاره کرد. همچنین باید توجه داشته باشید که روی میلگرد بافق یزد کلمات اختصاری BMISCO حک شده است.

صادرات میلگرد ایران چگونه صورت می گیرد؟

دریافت سفارش میلگرد صادراتی:

اولین قدم برای افزایش صادرات میلگرد، دریافت سفارش مشتری و مشخصات فنی محصول می باشد. پس از توافق بر سر قیمت میلگرد صادراتی درخواستی سفارش در سیستم ثبت گردیده و تیم صادراتی اقدام به استعلام قیمت میلگرد صادراتی ایران از کارخانه‌های تولیدی براساس مشخصات فنی صادرات میلگرد درخواستی مشتری می کند. پس از یافتن میلگرد با مشخصات درخواستی، ارائه قیمت صورت می گیرد.

نحوه اعلام قیمت و ثبت سفارش:

پیش بینی قیمت میلگرد به صورت دلاری اعلام می گردد که باید از طریق حساب ارزی خارج کشور توسط مشتری واریز گردد و تمامی اطلاعات مشتری در اختیار کارخانه مد نظر جهت صدور فاکتور قرار می‌گیرد. اما در این میان بعضی از کارخانه‌ها به صورت ریالی اعلام کرده و از طریق حساب‌های داخلی وجه دریافت می‌گردد و تحویل کارگزار لب مرز قرار می‌گیرد و نیازی به اطلاعات دقیق مشتری خارجی نمی باشد.
بازرگانی تامین پایدار بر اساس صورت درخواستی مشتری پیش فاکتور ارائه کرده و بعد از تائید از سمت مشتری مبلغی به عنوان بیعانه به صورت ریالی دریافت می‌کند (چه به صورت دلاری و چه به صورت ریالی یا ارز دیجیتال اعلام گردد) و سفارش ثبت می‌گردد  و مابقی مبلغ چه از طریق حساب ارزی و چه حساب داخلی طی مدت اعلامی از سوی واحد فروش توسط مشتری واریز میگردد. روند صدور مدارک و  اظهار تمامی محصولات صادرات میلگرد ایران فقط از طریق واحد تولید کننده صورت می‌پذیرد.

صدور پیش فاکتور میلگرد صادراتی: 

پس از دریافت سفارش، جهت آشنایی خریدار با نوع کالا و تولیدکننده آن، تیم صادرات میلگرد ایران موظف به صدور پیش فاکتور و تحویل آن به مشتری می‌باشد. لازم به ذکر است این پیش فاکتورها به زبان انگلیسی می‌باشد.

بسته بندی و آماده سازی:

در این مرحله پس از خریداری میلگرد سفارش شده، این محصول بسته بندی شده و به یکی از شیوه‌های دریایی، زمینی و هوایی ارسال می‌گردد.

مشخص کردن بهای گمرکی صادرات میلگرد ایران:

تعرفه گمرکی صادرات میلگرد - بازرگانی تامین پایدار

در ابتدا لازم است با اصطلاح CIF آشنا شوید. این اصطلاح مخفف اصطلاح Cost, Insurance and Freight می باشد. سیف به هزینه، بیمه و کرایه حمل تا مقصد گفته می‌شود. این اصطلاح مخصوص حمل دریایی می‌باشد. کالا وقتی از روی نرده کشتی بارگیری می‌‌شود مسئولیت فروشنده خاتمه میابد. هزینه حمل و بیمه با فروشنده ‌است، عقد قرارداد حمل و بیمه نیز با فروشنده‌ است.

دریافت مجوز صادرات میلگرد ایران از ارگان‌های مربوطه:

تیم صادرات میلگرد ایران موظف است تا تمامی مجوزهای لازم را از سازمان‌هایی از جمله صنعت، معدن، تجارت و دیگر سازمان‌هایی که در صادرات میلگرد و محصولات نقش دارند کسب کند.

اظهار کالای صادراتی به گمرک:

پس از طی مراحل ذکر شده در بالا، تیم صادرکننده موظف است تا میلگرد را به گمرک حمل کرده و اظهار نامه صادراتی را از آن سازمان دریافت نماید.

بیمه کردن کالا و قرار داد با حامل:

تیم صادرکننده موظف است پیش از رسیدن به مرحله کنونی با یکی از شرکت‌های حمل و نقل معتبر قرارداد ببندد. همچنین در این مرحله بیمه نمودن صادرات میلگرد ایران نیز لازم می باشد.

دریافت گواهی بازرسی برای صادرات میلگرد ایران:

در این مرحله مشتری و فروشنده بایستی با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه بازرسی کالا قرارداد بسته تا گواهی بازرسی دریافت نمایند.

اخذ گواهی مبداء و صدور فاکتور فروش:

فاکتور قیمت میلگرد کششی صادراتی در این مرحله صادر گردیده و اتاق بازرگانی میلگرد مورد نظر را صادر می نماید.

صادرات میلگرد ایران:

صدور محصول مرحله پایانی بوده که پس از آن بارگیری شروع می گردد.

نحوه ارسال و تحویل بار:

نحوه ارسال و تحویل بار اکثر کارخانه‌ها به صورت EXW مخفف اصطلاح EX Works، تحویل کالا درب کارخانه است و ارسال بار یه به عهده مشتری می‌باشد و یا با هماهنگی کارخانه و باربری طرف قرارداد آن کارخانه صورت می‌گیرد.

نحوه صادرات میلگرد

برای صادرات میلگرد باید مراحلی را طی نمایید. این مراحل به شرح زیر می باشند:

● اخذ سفارش از مشتری
● صدور پیش فاکتور که دارای مشخصات وزن، تعداد، قیمت و… است.
● بسته بندی و آماده سازی
● اطلاع از تعرفه گمرکی

● اخذ مجوز صادرات کالا
● تحویل بار به گمرک
● بیمه کردن کالا
● صدور گواهی بازرسی و مبدا

فروش عمده میلگرد صادراتی با بازرگانی تامین پایدار

از مهمترین هدف های فروش عمده میلگرد صادراتی به صورت عمده معرفی کارخانه و شرکت های تولید کننده داخلی به بازار های جهانی می باشد‌. می توان گفت که با صادرات این کالا می خواهند توانایی و کیفیت محصولات خود را در تولید انواع میلگرد به کشور های دیگر در سراسر جهان نشان دهند.

جالب است بدانید که صادرات این محصول بر خلاف تحریم های به وجود آمده سیر نزولی نداشته و همچنین صادرات میلگرد روز به روز در حال افزایش می باشد‌‌. در نتیجه کارخانه های تولید کننده میلگرد تمام سعی خود را می کنند تا میلگرد خود را با استفاده از بهترین تجهیزات و فناوری های به روز دنیا ساخته و به دیگر کشورها عرضه می کنند‌. چرا که هر چه میزان کیفیت میلگرد بهتر باشد میزان تقاضا برای خرید این محصول نیز بیشتر خواهد شد. به طور کلی می توان گفت که فروش عمده برای صادرات میلگرد شامل مراحل زیر می باشد:

صادرات میلگرد ایران - بازرگانی تامین پایدار

● دریافت سفارش از سمت مشتری
● اعلام قیمت صادراتی میلگرد
● ثبت سفارش
● صدور پیش فاکتور
● بسته بندی و آماده سازی میلگرد
● اعلام تعرفه گمرکی صادرات میلگرد
● دریافت مجوزهای لازم و ضروری برای صادرات میلگرد

● اظهار میلگرد صادراتی به گمرک
● بیمه کردن کالا
● دریافت گواهی بازرسی
● تحویل گواهی مبدا
● صادر کردن فاکتور فروش
● صادر کردن میلگرد.

و در آخر انتخاب نحوه ارسال و تحویل میلگرد مرحله اخر صادرات میلگرد می باشد.

صادرات میلگرد به کشورهای مختلف

همانطور که می دانید هر کارخانه ای می تواند بعد از رسیدن به حد مطلوبی از تولید به دنبال مسیر صادرات میلگرد به کشورهای مختلف برود. این صادرات به کارخانه جان تازه ای خواهد بخشید. همچنین که کارخانه های مختلف مقاصد متفاوتی را برای صادرات میلگرد انتخاب می کنند. می توان گفت که به طور کلی کشورهای همسایه به علت نزدیک تر بودن و هزینه کمتر برای حمل و نقل، مقصد اصلی برای صادرات کشور ایران به حساب می آیند. این کشور ها شامل عراق، ترکیه، عمان، ارمنستان، ازبکستان، پاکستان، امارات، گرجستان، سوریه، افغانستان، اروپا می باشد. در زیر به توضیح مختصری در مورد صادرات میلگرد هر کدام از این کشور می پردازیم:

میلگرد صادراتی به عراق

عراق یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر به عنوان یکی از بازارهای مهم برای میلگرد صادراتی کشور ایران به شمار می رود. تعرفه گمرکی صادرات میلگرد کشور عراق به جزو یکی از مهمترین مقاصد صادراتی برای کشور ایران شناخته می شود، ۰ تا ۵ درصد می باشد. البته نکته قابل بیان این است که برای صادرات این محصول به این کشور این محصول باید کیفیت های مرغوب و لازم، استانداردهای جهانی و قیمت مناسب را داشته باشد. صادرات به این کشور از مرز های سومار، شلمچه، خسروی، پرویزخان، باشماق و تمرچین صورت می گیرد.

صادرات میلگرد به ترکیه

از مهمترین محصولات صادراتی به کشور ترکیه کالاهای فولادی از جمله میلگرد ها می باشند. برای صادرات میلگرد به ترکیه باید با در نظر گرفتن بازار کشور ترکیه و جزئیاتی که برای این بازار مهم و ارزشمند است، صورت گیرد. از جمله معضلاتی که می توان در صادرات میلگرد به کشور ترکیه به آن اشاره کرد مالیات های سنگین این کشور است که باید مورد توجه صادرکنندگان باشد. شما عزیزان می توانید برای داشتن هرگونه راهنمایی از مشاوران مجموعه ما راهنمایی های لازم را بگیرید.

صادرات میلگرد به عمان

یکی دیگر از فرصت های مناسب، صادرات مقاطع فولادی به کشور عمان می باشد. یکی از مهمترین نیاز های کشور عمان که خود تولید کننده گاز و نفت است، محصولات فولادی می باشد که این محصولات در صنعت های ساختمان سازی استفاده های زیادی دارند.

تعرفه گمرکی صادرات میلگرد - بازرگانی تامین پایدار

همچنین از آنجایی که کشور عمان به عنوان یک کشور در حال توسعه می باشد جزو یکی از بهترین مشتریان برای صادرات این کالا به ایران می باشد. کشور عمان بعد از سیمان، بیشترین واردات را در زمینه میلگرد داشته است و از آنجایی که فاصله دریایی کمی با کشور نا دارد توانسته با حمل و نقل آسان میلگرد را با قیمت مناسبی به کشور خود برساند. نکته حائز اهمیت این است که کارخانه های تولید کننده میلگرد می توانند با شناخت بازار عمان یک مشتری مناسب و بلند مدت برای صادرات میلگرد خود داشته باشند.

صادرات میلگرد به ارمنستان

از خدمات بخش صادرات بازرگانی تامین پایدار، صادرات میلگرد به کشور ارمنستان می باشد. جالب است بدانید که صادرات محصولات به این کشور با توجه به مرز مشترک بین این ۲ کشور به صورت زمینی انجام پذیر است. همچنین بیشتر میلگرد های صادراتی برای رسیدن به کشور ارمنستان از مرز نوردوز عبور می کنند.
گمرک نوردوز در حاشیه رودخانه ارس قرار دارد. در زمانی که مشتری این قصد را داشته باشد تا کالاهای خود را در مرز تحویل بگیرد این امکان برای او فراهم می باشد. مشتریان عزیز ساکن ارمنستان می توانند میلگرد مورد نظر خود را از طریق بازرگانی تامین پایدار سفارش دهند و برای استعلام قیمت روز میلگرد صادراتی با مشاوران ما تماس حاصل کنند.

صادرات میلگرد به ازبکستان

از عرصه های جدید صادرات میلگرد می توان به صادرات این محصول به کشور ازبکستان اشاره کرد. زیرا در سال های اخیر به خاطر بالا رفتن میزان ساخت و ساز در کشور ازبکستان و اجرای طرح های وابسته به توسعه، نیاز به میلگرد در این کشور بیشتر شده است. همچنین از طرفی با دیدار رئیس جمهور کشور ایران و ازبکستان شاهد بهبود روند تجاری بین این ۲ کشور بودیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ابعاد، سایز و هرگونه اطلاعات دیگری که مورد نیازتان است با کارشناسان بخش فروش ما در بازرگانی تامین پایدار در تماس باشید.

صادرات میلگرد به پاکستان

جالب است بدانید که صادرات این قطعه به کشور پاکستان سبب شده است تا در سال های اخیر بازار صادرات میلگرد در کشور ایران دارای پیشرفت های چشمگیری باشد. از آنجایی که این کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و مانند بقیه کشورهای در حال توسعه جهان سومی در جهان ساخت و ساز های زیادی را انجام می دهد، نیاز زیادی به مصالح ساختمانی دارد. در نتیجه یکی از مصالحی که کشور ایران می تواند برای پاکستان تامین کند میلگرد می باشد.
نکته پر اهمیتی که باید در صادرات میلگرد به کشور پاکستان در نظر گرفت این است که این کشور با ایران دارای مرزهای زیادی می باشد که به همین خاطر برای انجام امور گمرکی و تجاری صادرکنندگان باید تجربه های زیادی در این زمینه داشته باشند. همچنین باید در نظر داشته باشید که بیشتر وارد کنندگان میلگرد در این کشور به دنبال کالاهای فولادی با کیفیت مناسب و قیمت صادراتی میلگرد مقرون به صرفه هستند.

صادرات میلگرد به امارات

یکی دیگر از کشورهای مهم مقصد های صادراتی میلگرد، کشور امارات می باشد. با وارد کردن میلگرد، ایران سود زیادی را کسب می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات میلگرد به کشور امارات یا مشاوره در این مورد با کارشناسان ما در بازرگانی تامین پایدار تماس حاصل کنید.

صادرات میلگرد به گرجستان

کشور گرجستان همواره یکی از مقاصد مورد توجه برای بازرگانان ایرانی است. مصالح ساختمانی مانند میلگرد جزو مهمترین محصولات صادراتی به کشور گرجستان می باشند اما با این حال آمارها نشان می دهد که حجم مبادلات این محصول میان کشور ایران و گرجستان کم است.

در صورتی که تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی پتانسیل بالاتری برای تجارت با کشورهای همسایه دارند. از آنجایی که کشور گرجستان سرزمین فرصت ها به شمار می آید شما متقاضیان گرامی می توانید به راحتی به واسطه متخصصان صادراتی محصولات خود را به این کشور بفرستید. مجموعه تامین پایدار با شناخت نیاز این کشور سعی در صادرات میلگرد با کیفیت بالا به متقاضیان عزیز در کشور گرجستان را دارد.

فروش میلگرد صادراتی - بازرگانی تامین پایدار

صادرات میلگرد به سوریه

همانطور که در قسمت های بالاتر نیز اشاره کردیم صادرات این کالا با هدف فروش میلگرد صادراتی در بازار های بین المللی انجام می شود. کشور سوریه نیز یکی دیگر از کشورهایی است تولید کنندگان ایرانی محصولات فولادی خود را به این کشور صادر می کنند که همچنین سودی خوبی برای آن‌ها دارد.

صادرات میلگرد به افغانستان

ایران برای صادرات مقاطع فولادی به کشور افغانستان از مرز های زمینی استفاده می کنند. صادرات این کالا به این کشور از طریق گذرگاه های مرزی میلک ممکن می باشد‌‌‌. از مزیت های استفاده از خدمات صادرات میلگرد برای متقاضیان ساکن این کشور هزینه مناسب و کم گمرکی می باشد‌. بازرگانی تامین پایدار ارائه دهنده بهترین خدمات در خصوص صادرات انواع محصولات فلزی به کشور افغانستان است. از دیگر مهمترین مرزهای موجود بین کشور ایران و افغانستان برای صادرات این کالا می توان به مرز ماهیرود و دوغان اشاره کرد.

صادرات میلگرد به اروپا

لازم به ذکر است که صادرات این محصول به کشور های اروپایی با توجه به قوانین و مقررات و استانداردهای بین المللی ممکن است کمی پیچیده و سخت باشد. برای صادرات این کالا به کشور های اروپایی افراد نیازمند میلگرد های با کیفیت بالا، قیمت مناسب هستند. شما می توانید برای انجام این نوع صادرات از متخصصین و مشاوران با تجربه راهنمایی های لازم را بگیرید. همچنین ممکن است این قوانین بسته به کشورهای اروپایی با یکدیگر متفاوت باشند. متقاضیان گرامی ساکن کشورهای اروپایی می توانند در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از طریق مشاوران مجرب مجموعه تامین پایدار راهنمایی های لازم را کسب کنند.

میزان صادرات میلگرد

میزان صادرات میلگرد در حال حاضر دارای شرایط مناسبی است. عوامل موثر بر میزان صادرات این کالا شامل:

● شرایط اقتصادی
● شرایط جغرافیایی
● کیفیت میلگرد

وزن میلگرد صادراتی

وزن میلگرد نیز یکی از سوالاتی است که در زمان خرید برای افراد پیش می آید‌. در این قسمت از مطلب به جدول وزنی میلگرد می پردازیم.

میلگرد صادراتی - بازرگانی تامین پایدار

بازار صادراتی میلگرد

صادرات میلگرد در سال های اخیر در ایران رونق خوبی گرفته است‌. جالب است بدانید که ملاک توسعه و پیشرفت یک کشور، مقدار صادرات سالانه محصولات آن کشور می باشد. صادرات انواع مقاطع فولادی نظیر میلگرد به کشورهای مختلف با رعایت ضوابط و اصول در کمترین زمان انجام می گیرد.

نرخ صادراتی میلگرد

در واقع میلگرد جزو یکی از مهمترین آهن آلات ایرانی در بازار های بین المللی است که سالانه حجم زیادی از صادرات را به خود اختصاص می دهد. از آنجایی که میلگرد صادراتی ایران از قیمت مناسبی برخوردار است در مقایسه با دیگر کشورهای رقیب در این زمینه بسیار مناسب است. در حال حاضر صادرات میلگرد به چند هزار تن در سال می رسد که اکثر کشورهای همسایه و خاورمیانه وارد کننده این کالا از کشور ایران می باشند. اگر که به دنبال خرید این کالا هستید حتما از طریق فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.

سود صادرات میلگرد

به طور کلی باید بیان کرد که کشور ایران میلگرد را با ارزش حقیقی خود صادر نمی کند و معمولا آن را با تخفیفات زیادی به سایر کشور های همسایه صادر می کند. همچنین با توجه به افزایش مصرف میلگرد و افزایش روزانه ساخت و ساز پروژه ها در سراسر دنیا، تقاضا برای خرید این محصول به نسبت دیگر محصولات فولادی بیشتر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تعرفه گمرکی صادرات میلگرد

تعرفه گمرکی صادرات میلگرد بسته به مقصد متفاوت می باشد. در کشور ایران هزینه واردات میلگرد بسیار سنگین است اما هزینه صادرات این کالا به نسبت پایین تر است. همچنین برای صادرات این کالا به یک سری مجوز ها نیاز دارید تا از به وجود آمدن مشکلات جلوگیری شود. شما می توانید برای مشاوره درباره تعرفه گمرکی صادرات میلگرد با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

قیمت صادرات میلگرد

قیمت میلگرد صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این عوامل که در افزایش یا کاهش قیمت روز میلگرد صادراتی موثر می باشد می توان به قیمت تهیه مواد اولیه، عرضه تقاضا در بازار، قیمت جهانی محصولات فولادی، نرخ تبدیل دلار به ریال، هزینه حمل و نقل کالای مورد نظر و … اشاره کرد.

خرید میلگرد صادراتی

در زمان خرید این محصول باید نکاتی را مد نظر خود قرار دهید و با توجه به این نکات محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در زمان انتخاب میلگرد بهتر است که به کیفیت و جنس آن توجه کنید و مرغوب ترین نوع آن را خریداری نمایید. برای خرید آن‌ها باید به ضخامت و شکل ظاهری آن نیز توجه داشته باشید.
همچنین بهتر است در زمان انتخاب و خرید این نوع کالاها از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. و در آخر باید ذکر کنیم که در زمان خرید میلگرد صادراتی باید به فضا و مکانی که می خواهید این محصول را در در آن استفاده کنید توجه لازم را داشته باشید تا مدل مناسب را انتخاب کنید.

فروش میلگرد صادراتی

تجار و افراد حقیقی امکان صادرات این محصول را به صورت تکی ندارند. حق این نوع صادرات تنها برای تولیدکنندگان آهن فراهم است. بازرگانی تامین پایدار یک مجموعه با سابقه و بزرگ در زمینه صادرات میلگرد می باشد. این مجموعه با داشتن پرسنل مجرب سال ها است که در این حوزه فعالیت می کند. بنابراین مشاوران مناسبی برای راهنمایی به متقاضیان گرامی دارد. شما عزیزان می توانید در زمینه فروش میلگرد صادراتی و همچنین استعلام قیمت به روز با ما در ارتباط باشید.

مجوز صادرات میلگرد

کارخانه ها و شرکت هایی که تصمیم به صادرات این محصول دارند باید مجوز های صادرات میلگرد را داشته باشند. برای اخذ مجوز باید مدارک زیر را تهیه کنید.

● کارت بازرگانی
● گواهی استاندارد

● گواهی خرید
● گواهی عدل بندی

● بارنامه حمل و نقل
● گواهی مبدا
● کد تعرفه گمرکی محصول

قیمت صادراتی میلگرد

برای اطلاع از قیمت صادراتی میلگرد (فروش میلگرد صادراتیقیمت روز میلگرد صادراتی) با کارشناسان فروش ۰۹۱۲۲۲۸۶۳۸۴ بازرگانی تامین پایدار تماس بگیرید. 

قیمت میلگرد صادراتی امروز

دارا بودن کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب سبب شده تا میلگرد ایران جزو گزینه های مناسب برای صادر به کشورهای دیگر باشد. قیمت صادراتی میلگرد این محصول مانند دیگر محصولات فولادی با نوسانات بازار همراه است و به عوامل متعددی بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت روز میلگرد صادراتی با بازرگانی تامین پایدار در تماس باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

جمع بندی

در این مقاله به انواع میلگرد صادراتی، تعرفه گمرکی صادرات میلگرد صادراتی، قیمت روز میلگرد صادراتی و فروش میلگرد صادراتی و قیمت صادراتی میلگرد پرداختیم. امیدواریم مطالب گفته شده در مورد صادرات میلگرد برای شما مفید بوده باشد. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید‌.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره‌های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی