جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله داربست دست دوم

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

قیمت لوله داربست دست دوم چرا در صنعت ساخت و ساز مهم است؟

در وضعیت کنونی کشور با پیشرفت تکنولوژی و رویکرد آن بر بشر هزینه ساخت ساز بسیار زیاد و از اجاره های بالایی برخوردار هستن از این رو خرید و فروش و قیمت لوله داربست دست دوم فکری اقتصادی به نظر می رسد و از این رو سازندگان را به این رو واداشته که قیمت لوله داربست دست دوم برای آن دسته از افراد بسیار حاءز اهمیت است.

لوله داربستی دست دوم عموماً در صنایع و سازه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و در سایزهای مختلف تولید شده که متداولترین سایز آن ۱/۲ ۱ اینچ یا همان نمره ۵ می باشد. از آنجا که هیچگونه سیالی در لوله های داربستی عبورنمی کند هیچگونه آنالیز و تستی نداشته و به دلیل اینکه طریقه ساخت و تولید آن به نسبت راحت تر از بقیه لوله ها می باشد، لذا کارخانه های مختلفی آنرا تولید می کنند. از کارخانه هایی که توانایی تولید لوله های داربست را دارند می توان به کارخانه های اصفهان، قم و تهران اشاره نمود.

لوله داربست

لوله داربستی ، لوله سیاه فلزی به طول ۶ یا ۳ متر است که از ورق سیاه (به روش نورد گرم) ساخته شده و همچنین این لوله ها دارای اتصالات مخصوص به خود هستند و معمولاً به صورت قالب و بست ساختار را تشکیل می دهند.

قیمت لوله داربست دست دوم

لوله های داربستی از جنس فولادی و گالوانیزه ساخته می شوند که خود دو مدل لوله درزدار و لوله بدون درز دارند. لوله های بدون درز دارای ایمنی بالاتری بوده و  طبیعتاً هزینه تولید لوله بدون درز نیز بالاتر از لوله درزادار می باشد. اما لوله های درزدار به نصبت قیمت لوله های داربستی دست دوم نیز مناسب  و قابل استفاده هستند. در  لوله داربستی هم از لوله های سنگین و هم از لوله های سبک می توان استفاده  نمود که درباره ضخامت، طول و قطر لوله ها توضیح می دهیم.

ضخامت های مورد استفاده در این سایز لوله داربستی ۲، ۲/۵، ۳و ۴ میلیمتر می باشد که ضخامت های  ۲و ۲/۵ میلیمتر پر کاربردتر می باشند.

ویژگی‌های مهم لوله‌های داربستی

  •  نوع و ملاک انتخاب لوله مورد استفاده بستگی به گونه داربست و مقدار باری که باید تحمل کند.
  •  لوله‌های داربستی در دو طول ۳ و ۶ متری در بازار عرضه می‌گردند.
  •  ضخامت لوله‌های داربستی در اکثر موارد در حدود ۲ تا ۳ میلی متر عرضه می‌گردند.
  •  قطر بیرون لوله‌ها ثابت و ۴۸٫۳ میلی متر می‌باشد.
  •  لوله‌های صنعتی بیشترین استفاده در این نوع لوله را دارا می‌باشند و رده لوله ۵ می‌باشد.
  •  لوله‌های صنعتی مورد استفاده به دو نوع فولادی ضد زنگ و گالوانیزه و فولادی تقسیم می‌شوند که با توجه به قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی و نوع پروژه یکی از آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •  لوله‌هایی که به صورت افقی استفاده شوند را ledger می گویند.
  •  لوله‌هایی که به صورت عمودی در این نوع سازه‌ها استفاده می‌گردد را transom می گویند.
  •  هم چنین لوله‌های که به صورت مورب و به عنوان عضو بادبندی استفاده می‌شوند را diagonal نیز می‌نامند.

کاربرد لوله داربست در صنایع مختلف

لوله‌های صنعتی یکی از انواع متنوع لوله‌ها به شمار می‌آیند. کاربرد و لوله داربست بر خلاف دیگر انواع لوله‌ها انتقال سیال نیست. فرض کنید ساخت و ساز مجموعه‌ای به شما سپرده شده و حال نیاز دارید به طبقات بالایی ساختمان مورد نظر دسترسی پیدا کنید، برای انجام این کار نیاز به تجهیزاتی مطمئن دارید تا جان نیروی انسانی هنگام کار با آنها در خطر نباشد و در حین انجام پروژه دچار مشکل نشوید.

این روزها شاهد رشد ساخت ابر سازه‌هایی هستیم که همه جای شهر را در بر گرفته‌اند. لازمه ادامه تمام این پروژه‌ها استفاده از داربست و قیمت بست لوله داربست است که اصلی‌ترین جزئی که در آن به کار برده می‌شود لوله داربست نام دارد که مهمترین استفاده این مصالح به حساب می‌آید.

همانطور که گفتیم این لوله‌ها مانند دیگر همنوعان خود وظیفه انتقال را بر عهده ندارند به همین خاطر نیاز به آنالیز و تست پیچیده‌ای ندارند و بازرسی این لوله‌ها به صورت چشمی صورت میگیرد. این مقطع فلزی نیز مانند دیگر لوله‌های موجود در بازار در سایزهای مختلف تولید می‌شود که لوله داربست نمره ۵ نسبت به انواع دیگر کاربرد فراوان‌تری دارد.

قیمت لوله داربست دست دوم

نوع طراحی و قیمت  لوله داربست دست دوم

داربست مثلثی : این سازه از فریم های مثلثی تشکیل شده است که به صورت نره و ماده به یکدیگر متصل می گردد. از مزیت مهم این سازه این است که به راحتی باز و بسته می شود و نیازه به گارکر ماهر ندارد.

داربست چکشی ستاره: این نوع داربست از یکسری مهار های افقی و پایه های عمودی تشکیل شده است که مزایای زیادی دارد از جمله نیاز به مهار بندی در ارتفاع های زیاد نیست و به راحتی بدون نیاز به آچار باز و بسته می شوند.

داربست چکشی کاسه ای: این نوع داربست از پایه های عمودی و مهار های افقی تشکیل شده است و قابلیت آن استفاده در داربست بندی نمای ساختمان می باشد.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی