جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

لوله پلیکا

جهت استعلام قیمت روز لوله پلیکا لطفا تماس بگیرید

خرید لوله پلیکا - markazei
قیمت لوله پلیکا - markazei
فروش لوله پلیکا - markazei
خرید لوله پلیکا - markazei
قیمت لوله پلیکا - markazei
فروش لوله پلیکا - markazei
خرید لوله پلیکا - markazei
قیمت لوله پلیکا - markazei
فروش لوله پلیکا - markazei
خرید لوله پلیکا - markazei
لوله پلیکا فاضلابی - بازرگانی تامین پایدار

لوله پلیکا

لوله پلیکا یا پی وی سی، یک نوع لوله ساختمانی بوده که جایگزین لوله‌های چدنی و فلزی شده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر ساختمانی، لوله کشی آن به حساب می‌آید. در صنعت ساختمان سازی، تجهیزات بسیاری را به کار می‌گیرند، هر چه کیفیت این محصولات بالاتر باشد، دیرتر به تعمیر و تعویض آن نیاز پیدا خواهید کرد.
لوله پلیکا با توجه به کارایی و مزایایی که دارد، توانسته محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرده و بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در مورد این وسیله، مزایا و معایب لوله پلیکا، قیمت لوله پلیکا و محل فروش لوله پلیکا در اختیار شما قرار دهیم. ما راه همراهی کنید. لوله پلیکا (پولیکا) در واقع همان لوله U-PVC است که اولین تولید کننده این نوع لوله، پلیکا نام داشت و به همین نام در ایران شناخته شد.

لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا یا پی وی سی یکی از پرکاربردترین مواد برای لوله کشی است که امروزه استفاده بسیار زیادی از آن می‌شود. پی وی سی در اصل و به طور طبیعی بسیار سفت و سخت است، اما با استفاده از نرم کننده‌ها، این ماده را نرم می‌نمایند.
این محصولات در رنگ‌های سفید و خاکستری تولید می‌شوند و وزن بسیار سبکی دارند. این وسیله در مدل‌ها و سایزهای مختلفی تولید شده که قیمت لوله پلیکا در انواع مختلف، متفاوت خواهد بود.

انواع لوله پلیکا

این وسیله از نظر انعطاف پذیری، ضخامت و مقاومت در دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند:
• لوله M-PVC: مقاومت لوله پلیکا در این مدل، بسیار بالا بوده و فشار و ضربه های نقطه‌ای را به راحتی تحمل می‌کند.
• لوله U-PVC: این نوع لوله نیز مانند مدل قبلی، مقاومت و سختی خوبی در برابر فشار دارد.
• لوله O-PVC: تحمل فشار در لوله O-PVC بسیار بالا است.
• لوله P-PVC: این نوع لوله به عنوان منعطف ترین نوع لوله پلیکا به حساب می‌آید.
• لوله C-PVC: لوله‌های C-PVC در برابر تاثیرات و اثرات مواد شیمیایی، مقاومت بسیار بالایی دارد.
لوله پلیکا یا پی وی سی از لحاظ کاربرد و محل استفاده نیز در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که به شرح زیر هستند:
لوله پلیکای معمولی یا فشار ضعیف: در بخش‌ها تهویه هوا و همچنین در مکان‌هایی که لوله کشی نیازی نیست فشار و تحمل بالایی را تحمل کند، از این نوع لوله‌ها استفاده می‌شود. لوله پلیکای معمولی عایق خوبی در برابر صدا نیستند و نسبت به دیگر لوله‌ها، مقاومت کمتری خواهند داشت.
لوله پلیکای فشار نیمه قوی یا فشار متوسط: لوله پلیکای فشار متوسط به عنوان پرکاربردترین نوع لوله پلیکا به حساب می‌آید. این نوع از لوله‌ها می‌توانند تا حد نسبتا خوبی فشار و ضربه‌ها را تحمل کنند، پس می‌توان گفت که مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. معمولا از لوله پلیکای فشار متوسط در فاضلاب ساختمان‌ها و سیستم لوله کشی استفاده می‌شود. نوعی از این لوله‌ها به لوله برق پی وی سی معروف بوده و از آن‌ها برای عایق سیستم برق کشی ساختمان‌ها استفاده می‌کنند.
لوله پلیکا فشار قوی یا پی وی سی فشار قوی: لوله پلیکای فشار قوی، به عنوان قوی‌ترین نوع لوله پی وی سی شناخته می‌شود. این لوله‌ها را در مکان‌هایی به کار می‌برند که به مقاومت بالایی نیاز باشد. برای مثال معمولا از لوله پلیکای فشار قوی در بخش لوله کشی شرکت‌های صنعتی، بخش فاضلاب‌ها و در بخش‌های انتقال در فواصل زیاد استفاده می‌کنند؛ چرا که در این شرایط حجم مواد انتقالی یا فاضلاب بالا بوده و همچنین فشار و ضربه‌های زیاد به لوله وارد می‌شود. علاوه بر این، لوله پلیکای فشار قوی را به عنوان عایق و روکش برای لوله‌های دیگر به کار برده، تا بتوانند آن‌ها را در برابر فشار و صدمات مقاوم کنند.

خرید لوله پلیکا - markazei

کاربرد لوله پلیکا

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد این وسیله در ساختمان‌ها است. بیشتر از 50 درصد از لوله‌های پلیکا یا لوله‌های یو پی وی سی در صنعت ساختمان سازی به کار رفته می‌شود. اما کاربردهای لوله پلیکا بیشتر از این موارد بوده و به شرح زیر هستند:

  • استفاده برای خروجی فاضلاب
  • ساخت و تولید ناودان‌ها
  • پوشش کابل های نیرو و شبکه‌های برقی
  • پوشش کابل های برق
  • شبکه‌های آبرسانی که تحت فشار هستند.
  • پوشش و محافظت از کابل‌های مخابراتی
  • انتقال فاضلاب‌های خانگی به فاضلاب‌های سطح شهر
  • لوله کشی و حمل و نقل آب آشامیدنی ساختمان‌ها
  • زهکشی زیرزمینی
  • خاک و پسماند
  • سیستم‌های تهویه برای شرکت‌ها و ساختمان‌ها

خرید لوله پلیکا

بر خلاف بسیاری از انواع لوله‌های پلاستیکی دیگر, لوله‌های UPVC از ترکیب چندین نوع مواد مختلف شامل رزین  ,PVC استابلایزرهای حرارتی, فیلرهای معدنی مانند کربنات کلسیم, روان کننده‌ها‌ی داخلی و خارجی همچون اسید استئاریک و پارافین واکس, مواد کمک فراّیند و… در محل کارخانه تولید و طراحی می‌شوند. همچنین PVC در ساختار خود کلر دارد که همین امر باعث می‌شود که این ماده در دسته مواد نسوز قرار بگیرد PVC در ۴۵۵ می سوزد اما با جدا کردن منبع آتش از آن خود به خود خاموش می‌شود. 

موارد مصرف لوله پلیکا

بیشترین کاربرد لوله و اتصالت یزد پلیمر گلپایگان مربوط به ساختمان‌ها می‌باشد که در موارد زیر به کار می‌رود‌:

۱- انتقال فاضلاب‌های ساختمانی

انتقال فاضلاب‌های ساختمانی از پرکاربردترین مصارف استفاده از لوله پلیکا فاضلابی می‌باشد زیرا از نظر اقتصادی برای این امور بسیار مناسب و به صرفه اقتصادی می‌باشد. منظور از فاضلاب‌های ساختمانی، آب‌های مصرفی در قسمت حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… می‌باشد.

۲- کابل‌های برق و مخابرات

برای عبور دادن سیم برق و کابل‌های مخابراتی داخل ساختمان‌ها و خانه هوشمند می‌بایست از لوله پلیکا ارزان استفاده نمود. به علت عبور سیم‌های برقی و مخابراتی از محل‌هایی مانند زیر زمین و جداره دیواره همواره به در معرض خطر قرار دارند که آسیب ببینند لذا از اینرو می‌بایست از داخل لوله‌هایی عبور کنند که هزینه زیادی نداشته باشند.
لوله‌های مورد استفاده برای کابل کشی با لوله‌های پلیکا برای انتقال سیالات و فاضلاب از نظر ضخامت متفاوت می‌باشند زیرا لوله‌های پلیکایی که مخصوص برای عبور کابل می‌باشند هیچگونه فشاری را تحمل نمی‌کنند و نیاز به ضخامت بالا ندارند‌.

۳- ناودانی و ونت

برای خارج کردن هوای اضافی داخل ساختمان که به اصطلاح به لوله واتصالات یزد پلیمر گلپایگان ونت معروف می‌باشند از لوله‌های پلیکا با ضخامت پایین استفاده می‌شوند زیرا از این لوله‌ها برای خارج کردن هوا به فضای آزاد استفاده می‌شود، فشار زیادی را تحمل نمیکند.

مرکز بازرگانی تامین پایدار با دارا بودن نمایندگی‌های فروش برند‌های معتبر، بهترین محصولات قیمت لوله پلیکا را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

مشتریان گرامی شما می توانید از تیم مشاوره بازرگانی تامین پایدار، به صورت رایگان بهره ببرید تا در اجرا و تهیه مصالح پروژه به شما یاری رسانند.

در ضمن هر گونه مازاد لوله و اتصالات، پس از پایان پروژه شما، با همان قیمت فروش عودت داده می‌شود.

برخی از مزایای لوله پلیکا

فروش این وسیله در درصد بالایی انجام می‌شود و این محبوبیت به دلیل مزایای این محصولات است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:
• مقاومت بالا در برابر خوردگی: جنس لوله پلیکا غیر رسانا بوده و در مقابل فعل و انفعالات الکتروشیمیایی مقاومت بالایی دارد. این واکنشات ناشی از نمک‌ها و اسیدها است و باعث خوردگی در فلزات می‌شود که شما شاهد همچنین موضوعی در خارج و داخل این وسیله نخواهید بود. به همین دلیل می‌توانید از این لوله‌ها در محل‌هایی خاک مهاجم است استفاده کنید.
• مقاومت شیمیایی: این لوله‌ها در برابر مواد شیمیایی که در خاک‌ها استفاده یا پیدا می‌شوند مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند. همچنین در برابر طیف بسیار گسترده‌ای از مواد شیمیایی تا حداکثر دمای 140 درجه فارنهایت مقاومت خوبی دارد.
• وزن پایین: امروزه شاهد کاهش وزن بسیار شدیدی در خصوص این وسیله بوده‌ایم، که این مورد امنیت کارگران را به شدت بالا می‌برد.
• انعطاف پذیری: با اینکه این لوله‌ها از مواد خشکی تولید شده‌اند، اما می‌توانند مقاومت بالایی در برابر شکستگی داشته باشند.
• مقاومت بالا در برابر ضربه: لوله پلیکا نسبت به لوله‌های بتنی و انواع دیگری از لوله‌ها مقاومت بالایی در برابر ضربه خواهد داشت.
• فاقد مواد مضر: تاثیرات منفی بر روی آب ندارد.
• ضریب اصطکاک: به دلیل صاف بوده دیواره‌های لوله، اصطکاک آن‌ها بسیار کم است.
• عایق حرارتی: با توجه به اینکه لوله پلیکا یا لوله پی وی سی رسانایی حرارتی کمتری را به نسبت لوله‌ها قدیمی دارد، در نتیجه می‌توان از آن پروژه‌های عایق حرارتی استفاده کرد.

مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی بالا، مدول الاستیسیته بالا و انعطاف پذیری، استحکام کششی بلند مدت، وزن سبک، اتصالات آب بند، مقاومت در برابر سایش و خراش، مقدار زبری پایین، مقاومت در برابر شعله، قیمت مناسب.

برخی از معایب لوله پلیکا ارزان

  • لوله پلیکا خشک در برابر سرما بسیار حساس و شکننده‌اند.
  • لوله پلیکا در برابر حرارت زیاد فرم و استحکام خود را از دست می‌دهند.
  • به علت قدرت مقاومت کم جداره، برای گرفتگی مجرای لوله باید از فنر لوله باز کنی استفاده شود.
  • امکان شکستگی در دمای بسیار پایین
  • امکان تغییر حالت در دمای بسیار بالا
  • اگر ضربه‌ها و فشار وارد شده شدید باشند، احتمال شکستکی در آن‌ها وجود دارد.

اتصال لوله پلیکا چگونه امکان پذیر است؟

برای اتصال لوله پلیکا معمولا از چسب مایع استفاده شده و در برخی اوقات نیز نوار‌های لاستیکی را به منظور مهر و موم کردن آن‌ها به کار می‌برند. اما اتصال لوله‌ها به کمک چسب‌های مایع، مرسوم‌تر است. این چسب‌ها به صورت تیوپی یا قوطی در اندازه‌های مختلف وجود داشته و به چسب‌های پی وی سی شناخته می‌شوند. برای اتصال این وسیله با استفاده از چسب‌های پی وسی باید مراحل زیر را به درستی انجام دهید.
• در ابتدا باید به اندازه لازم شاخه‌های لوله پلیکا را به کمک کمان اره جدا کنید.
• تمامی پلیسه‌های باقی مانده بر روی جداره خارجی و داخلی لوله را سوهان کشی نمایید.
• با استفاده از سمباده ریز آهن، روی سطح خارجی را ساییده تا به اندازه کافی خش دار شود.
• اکنون باید جداره خارجی لوله پلیکا را به چسب آغشته کرده به طوری که اتصال قویی داشته باشید.
• لوله را در دهانه سرکاسه فیتینگ قرار داده و با نیروی زیاد لوله را بچرخانید تا لوله به اندازه کافی به داخل سر کاسه فیتینگ بروند.
• سپس با استفاده از یک پارچه تمیز، دورهای اضافی را از روی لوله پاک کنید.

قیمت لوله پلیکا - markazei

لوله پلیکا چگونه تولید می شود؟

این وسیله از مواد اولیه متعددی تولید می‌شوند که عبارتند از: گرانول پی وی سی (پودر)، Filler (پر کننده)، Lubricant (روان کننده‌ها)، پایدار کننده‌های فرآیندی، کمک فرآیند (Processing Aid)، مواد اصلاح کننده (Impact Modifier) و رنگدانه.
این لوله‌ها طی مراحل نیز به تولید می‌رسند:
• در ابتدا باید پودر را تحت حرارت و فشار قرار داده و کلرید وینیل را در معرض نور خورشید گذاشته شود تا واکنش پلیمریزاسیون رخ دهد. با این واکنش یک ماده سفید رنگ به دست می‌آید که واکنش‌های شیمیایی بر روی آن انجام می‌گیرد. اکنون باید فرایند ترک خوردگی را انجام داده و ماده را به کمک گاز طبیعی گرم کنند. با این کار اتیلن به دست آمده و ترکیب الکترولیز با سدیم کلرید شکل خواهد گرفت. در پایان مرحله اولیه، هیدروکسید سدیم و کلر به دست می‌آید.
• اکنون باید مواد تزئین شده را به ماده به دست آمده اضافه و آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا ماده یک دست و خشکی حاصل شود. سپس دمای مواد را تا 120 درجه سانتی گراد بالا برده تا تمامی ریز پلیمرها را ذوب کند. بعد از این کار دما را تا 50 درجه کاهش داده و ماده را به مخزن هدایت می‌نمایند تا به دما و چگالی مورد نظر برسند.
• در این مرحله با استفاده ار دستگاه‌های اکسترود، لوله پلیکا را در اندازه‌های متفاوتی از 16 تا 630 میلی متر و همچنین در متراژهای مختلف تولید می‌شوند.
• در نهایت لوله‌ها را به سرعت سرد کرده و آن را با سرعت ثابتی می‌کشند. کنترل سرعت در این مرحله اهمیت بسیار زیادی داشته و تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت لوله پلیکا می‌گذارد. در نهایت کیفیت لوله پلیکا مورد بررسی قرار گرفته و آن را آزمایش می‌کنند.

برندهای مختلف لوله پلیکا

با توجه به پرطرفدار بودن لوله پلیکا برخی از شرکت های ایرانی شروع به تولید آن ها کرده و توانستند با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی آن ها را بازار عرضه کنند. چند نمونه از بهترین شرکت های تولیدکننده لوله پلیکا به شرح زیر هستند:
آذین لوله: یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده این وسیله در ایران آذین لوله بوده که این محصولات را در سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کند. شرکت آذین لوله از جدیدترین تکنولوژی ها برای ساخت لوله پلیکا استفاده کرده و به همین دلیل بسیاری از افراد خرید لوله آذین را ترجیح می دهند.
نیوفلکس: این شرکت در سال 1384 تاسیس شده و لوله های فاضلابی خود را با بالاترین کیفیت روانه بازار می کند. این لوله ها به سراسر ایران و برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می شود. استحکام و ایمنی بالا از مهم ترین ویژگی های لوله پلیکا نیوفلکس به حساب می آیند.
نیوپایپ: نیوپایپ نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده در ایران است که انواع این محصولات را طبق بروزترین دستگاه ها و استانداردهای دنیا تولید می کند. تحمل فشار زیاد، تحمل دمای 90 درجه، استحکام بالا، ایمنی، افت فشار حداقلی، مناسب بودن قیمت لوله پلیکا و بهداشت از مهم ترین ویژگی های محصولات این شرکت محسوب می شوند.
پلی ران اتصال: این شرکت در سال 1350 تاسیس شده و در لیست قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده این وسیله قرار دارد. به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید این وسیله، شرکت پلی ران اتصال هنوز هم یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده لوله پلیکا است.
دیگر برندهای معتبر تولید کننده لوله پلیکا در ایران عبارتند از: سوپرپایپ، پلیمر گلپایگان، نیک بسپار یزد، یزد بسپار، لوله آسیا و لوله یزد.

قیمت لوله پلیکا

یکی از مهمترین مواردی که افراد هنگام خرید هر محصولی به آن توجه دارند، قیمت محصول است. این وسیله نیز از این قضیه مستثنی نبوده و چون از آن در موارد بسیاری استفاده می کنند، قیمت لوله پلیکا بسیار حائز اهمیت است. قیمت لوله پلیکا نسبت به کیفیت بالای آن بسیار مناسب بوده و افراد به راحتی توان خرید آن را دارند.
برای اطلاع از قیمت لوله پلیکا به سایت ها و مراکز معتبر در ایران بروید تا محصول را کیفیت را با قیمت مناسبی خریداری کنید. برخی از مراکز این محصول را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند یا کیفیت محصولات آن ها بسیار پایین است. شما با مراجعه به یک سایت معتبر با این مشکلات روبرو نخواهید شد.

لوله پلیکا - markazei

قیمت انواع لوله پلیکا

قیمت لوله پلیکا در اندازه ها و سایزهای مختلف با همدیگر متفاوت بوده و با توجه به شرایط بازار قیمت لوله پلیکا تغییر می کند. به همین دلیل اگر می خواهید از قیمت لوله پلیکا در سایزها و اندازه های مختلف باخبر شوید بهتر است به سایت بازرگانی تامین پایدار مراجعه کنید. در این سایت انواع مدل های لوله پلیکا همراه با قیمت لوله پلیکا را درج کرده اند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله پلیکا

عوامل متعددی بر روی قیمت لوله پلیکا تاثیر می گذارند، به همین دلیل در همان ابتدا نمی توان هزینه مشخصی را برای قیمت لوله پلیکا اعلام کرد. شما هنگام خرید لوله پلیکا تمامی این موارد را تعیین کرده، در نهایت قیمت لوله پلیکا برای شما مشخص می شود.
• نوع لوله: همانطور که گفتیم این وسیله در انواع و مقاومت های مختلفی به تولید می رسند. قیمت لوله پلیکا در هر کدام از این مقاومت ها با همدیگر متفاوت است، به عبارت دیگر هرچه مقاومت لوله بالاتر باشد، قیمت لوله پلیکا نیز بیشتر می شود و اگر نوع مقاومت ضعیف را انتخاب کنید، قیمت لوله پلیکا پایین می آید.
• تکنولوژی به کار رفته: امروزه از تکنولوژی های جدیدی برای تولید این وسیله استفاده می شود. اگر در تکنولوژی استفاده شده استانداردهای بیشتری را به کار بگیرند، قیمت لوله پلیکا هم بیشتر خواهد شد. نوع تکنولوژی تاثیر زیادی بر کیفیت، مقاومت، ماندگاری و وزن لوله دارد.
• برند تولیدکننده: برند تولیدکننده تاثیر مستقیمی بر روی قیمت لوله پلیکا می گذارند؛ چرا که کیفیت و تکنولوژی استفاده شده در شرکت های مختلف، با همدیگر متفاوت است. البته به طور کلی قیمت لوله پلیکا بسیار مناسب بوده و شما به راحتی می توانید آن ها را خریداری کنید. برندی را برای خرید لوله پلیکا انتخاب نمایید که سابقه درخشانی داشته و این محصولات را به بالاترین کیفیت به فروش می رساند.
• میزان اتصالات لوله: هرچه میزان تعداد و نوع اتصالات لوله بیشتر باشد، قیمت لوله پلیکا نیز بالاتر می رود؛ چرا که این وسیله به همراه اتصالات از شرکت تولیدکننده، خریداری می شوند.
• متراژ: متراژ این وسیله با قیمت لوله پلیکا رابطه مستقیمی دارد و اگر شما در متراژ بالایی بخواهید این محصولات را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را بپردازید.
• کیفیت مواد اولیه: اگر مواد اولیه استفاده شده برای تولید این وسیله با کیفیت باشد محصول مقاومت بالایی داشته و در نتیجه بر روی قیمت لوله پلیکا تاثیر می گذارد.
• هزینه حمل و نقل و نصب لوله: با وجود اینکه این موارد هزینه زیادی ندارد، اما برای طی این مراحل نیز باید هزینه خاصی را پرداخت نمایید.

محدودیت های لوله پلیکا

با وجود اینکه پرکاربرد بودن لوله پلیکا، این محصولات در برخی از موارد محدودیت استفاده دارند که به شرح زیر هستند:
• شما نمی توانید از تمامی گریدهای لوله پلیکا برای لوله کشی آب آشامیدنی استفاده کنید، تنها لوله های بدون سرب برای این کار مناسب خواهند بود.
• بهتر است لوله های پی وی سی یا لوله پلیکا را برای لوله کشی آب گرم به کار نبرید.
• برخی از تولیدکننده ها تغییراتی در مرحله تولید لوله ها به ایجاد کرده و بیش از حد لازم به آن پرکننده اضافه می نمایند که این کار باعث ضعیف و شکننده شدن لوله ها می شود.
• ثبات UV محدودی داشته و احتمال شکنندگی آن ها بالا می رود.

بیشتر بخوانیم: لوله یو پی وی سی

خرید لوله پلیکا

فروش لوله پلیکا در مراکز و سایت‌های بسیار انجام می‌شود، اما شما باید مرکز فروشی را انتخاب کنید که این محصول را با بالاترین کیفیت به دست شما برساند. با توجه به نوساناتی که در خصوص این محصولات وجود دارد، قبل از خرید لوله پلیکا باید در ابتدا قیمت آن را پرسیده و سپس با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید، محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

خرید آنلاین لوله پلیکا

می دانید که امروزه عصر تکنولوژی بوده و بیشتر خریداران به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می گیرد. خرید به صورت اینترنتی این امکان را به شما می دهد که بدون هیچ زحمتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید لوله پلیکا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما می توانید با مراجعه به یک سایت معتبر، خرید خود را انجام دهید.
با مراجعه به سایت می توانید از تمام محصولات دیدن و محصول را در نوع و متراژ مورد نیاز انتخاب کنید. در نهایت قیمت نهایی برای شما مشخص می شود، این در حالی است که شما هیچ انرژی را مصرف نکرده اید. البته توجه داشته باشید، انتخاب یک سایت معتبر و مطمئن اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از سایت ها محصول با کیفیتی را برای شما ارسال نمی کنند یا محصول را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. از همین رو انتخاب یک سایت فروش لوله پلیکا اهمیت بسیار زیادی دارد.

هنگام خرید لوله پلیکا به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر در نهایت می خواهید خرید لوله پلیکا را انجام دهید، باید برخی از موارد را در نظر بگیرید تا خرید مطمئن و ایمنی داشته باشید.
• نوع لوله: در ابتدا باید نوع ماده استفاده شده برای تولید لوله پلیکا را تعیین کنید؛ چرا که هرکدام از آن ها ویژگی های مختلفی دارند. سپس با توجه به آن لوله مورد نیاز را در اندازه و سایز مورد نظر سفارش دهید. همانطور که گفتیم جنس لوله پلیکا در 5 مدل مختلف یو پی وی سی، ام پی وی سی، یو پی وی سی، سی پی وی سی و پی پی وی سی وجود دارد که قیمت لوله پلیکا در هر کدام از آن ها با همدیگر متفاوت هستند.
• فشار وارد شده بر لوله: فشاری که از داخل سیال به لوله وارد می شود اهمیت بسیار زیادی داشته و شما باید به آن توجه نشان دهید؛ چرا که اگر به مقاومت بالایی نیاز دارید، لوله خریداری شده باید نیاز و خواسته شما را برآورده کند. لوله های ضعیف را تنها برای حفاظت از کابل های برق تهیه کرده و در غیر این صورت آن را برای عبور سیال به کار نبرید.
• محل کاربرد لوله پلیکا: قبل از خرید این محصول باید هدف خود و نوع کاربری مورد نظر را انتخاب کرده و سپس با توجه به آن نوع لوله و مقاومت مورد نظر را خریداری کنید. هر کدام از لوله ها در شرایط خاصی نصب شده و کاربری دارند، به همین دلیل نمی توان از یک لوله در مکان های مختلف استفاده کرد.
• برند تولید کننده: برخی از برندهای تولید کننده لوله پلیکا همواره تلاش می کنند این محصولات را طبق استانداردهای جهانی و با کیفیت بالای عرضه نمایند. هرچه کیفیت این محصولات بالاتر باشد، محصول شما می تواند مدت زمان بالاتری دوام بیاورد. به همین دلیل بهتر است یک برند معتبر و خوشنام را انتخاب کرده و محصول مورد نظر را از آن برند تهیه کنید. در بخش های قبلی چند نمونه از بهترین تولید کننده ها و نماینده های فروش لوله پلیکا را به شما معرفی کردیم.
• محل نصب: قبل از خرید باید مشخص نمایید که لوله توکار برای شما مناسب است یا مدل روکار لوله را می خواهید؟ لوله های توکار باید مقاومت بالایی در برابر فشار بیرونی و همچنین مواد شیمیایی موجود در خاک داشته باشند. برای روکار نیز باید مدل هایی انتخاب شوند که در برابر نور خورشید، باد و هر گونه آسیب خارجی مقاوم هستند.

فروش لوله پلیکا

امروزه با توجه به محبوب بودن لوله پلیکا، شرکت های بسیاری در ایران فروش لوله پلیکا را انجام می دهند. لوله پلیکا کاربرد زیادی داشته و از آن در صنایع مختلف به صورت توکار و روکار استفاده می شود، به همین دلیل باید مرکز فروشی را انتخاب کنید که این محصولات را با بالاترین کیفیت به دست شما برساند. در برخی اوقات از این محصولات در زیر خاک، برای انتقال مواد غذایی، محافظت از سیم های برق و… استفاده می شود که موارد بسیار مهمی هستند و هرچه کیفیت آن ها بالاتر باشد، شاهد ایمنی بیشتری خواهید بود.

همه چیز درباره فروش لوله پلیکا

بازرگانی تامین پایدار یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های داخلی بوده که انواع لوله پلیکا را با بالاترین کیفیت به فروش می رساند. با مراجعه به این سایت می توانید از انواع لوله ها دیدن کرده و در همان لحظه از قیمت لوله پلیکا باخبر شوید.
یکی از مهم ترین ویژگی های این مرکز فروش لوله پلیکا این است که افراد بسیار مجرب و ماهری در آن فعالیت دارند و می توانند در خصوص خرید نوع لوله پلیکا به شما اطلاعاتی دقیقی بدهند تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. این سایت به صورت 24 ساعته فعال بوده و شما در هر ساعت از شبانه روز که باشید می توانید به آدرس سایت رفته و تمامی اطلاعات را بررسی کنید.
این شرکت به عنوان کامل ترین و بزرگ ترین مرکز فروش شناخته شده و به بهترین شکل خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. اگر به دنبال یک مرکز فروش لوله پلیکا هستید، بهترین انتخاب برای شما بازرگانی تامین پایدار است.

جمع بندی

لوله پلیکا یکی از لوله های پی وی سی بوده که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصول کاربرد بسیار فراوانی داشته و امروزه از آن استفاده بسیار زیادی می کنند. محافظت از سیم‌های برق، انتقال آب در بخش‌های مختلف ساختمانی و مزارعی، ساخت ناودن، زهکشی زمین‌ها و… تنها بخش کوچکی از کاربردهای این محصولات است. برای خرید و اطلاع از قیمت لوله پلیکا می‌توانید به سایت بازرگانی تامین پایدار بروید که به عنوان بزرگ‌ترین سایت فروش لوله پلیکا شناخته می‌شود.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره‌های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱ با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نمایندگی های فروش:

  • لوله های یزد پلیمر
  • لوله های PG گلپایگان
  • لوله یاس گلپایگان
  • لوله تک ستاره گلپایگان
  • لوله سمنان سوز
  • لوله گستر گلپایگان
  • یزدان
  • وینو پلاستیک
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی