جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

اخبار لحظه ای آهن آلات

اخبار آهن آلات

اخبار لحظه ای آهن آلات به گونه ای است که قبل از ثبت سفارش می بایست قیمت روز آهن آلات را بررسی نمود. مرکز آهن با هدف ساده سازی امور بستری فراهم ساخته تا کاربران عزیز بتوانند به صورت آنلاین یا تنها با شماره گیری ۰۳۱-۳۵۱۵۵ از قیمت روز آهن آلات مطلع شوند. قیمت محصولات فولادی به صورت روزانه از طریق تماس مستقیم با کارخانجات فولادساز ایرانی جمع آوری و به صورت آرشیوهایی همراه با نمایش تغییرات قیمت محصول مورد نظر به صورت نمودار، در دسترس کاربران قرار دارد. به این صورت می توان تحلیل بهتری از وضعیت فعلی قیمت محصولات در بازار کسب نمود.جالب است بدانید که تغییرات قیمت به صورت روزانه، سایز محصولات و ابعاد موجود به همراه جزئیات دقیق تر در صفحات منحصر به فردی برای هر محصول قابل بررسی است  از این طریق می توان از محصولات تولیدی فولادسازان و سایزهای تولیدی هر کدام اطلاعات دقیقی به دست آورد.

مرکز مصالح ، اخبار لحظه ای آهن آلات

مرکز مصالح ، اخبار لحظه ای آهن آلات

فولاد

از طرفی امکان بررسی تولیدات هر کارخانه به صورت جداگانه نیز وجود دارد. معرفی کارخانجات فولاد ایرانی به همراه ارائه جزئیات دقیقی از محصولات هر کدام، امکانی فراهم ساخته تا بیننده به صورت کاملا شفاف امکان تفکیک محصولات و انتخاب گرید مناسب را داشته باشد. این ویژگی برای اشخاصی که به دنبال برندهای خاصی از یک محصول هستند بسیار کارایی دارد.شایان ذکر است که اپلیکیشن مرکز آهن با هدف سهولت امور و ارائه امکاناتی از قبیل اطلاع از آخرین اخبار بازار آهن آلات، پایگاه دانش جهت مطالعه مقالات علمی محصولات و خدمات فولادی، امکان خرید آنلاین آهن آلات، ثبت و پیگیری سفارشات، دسترسی به آرشیو اخبار و قیمت ها، امکان درج نظرات ارزنده برای بهبود وضعیت فروش، مشاهده اطلاعیه های بورس فلزات، انجام محاسبات فنی مهندسی و تخمین وزن انواع محصولات فولادی و…به صورت کاملا رایگان از طریق وب سایت مرکز آهن و کافه بازار برای شما عزیزان در دسترس است.

کاربران محترم مرکز آهن می توانند اخبار لحظه ای حوزه آهن آلات را از طریق بخش اخبار وب سایت رسمی مرکز آهن دنبال کنند. برای آن دسته از کاربرانی که امکان پیگیری روزانه اخبار آهن و فولاد را ندارند نیز امکاناتی چون پخش آنلاین پادکست، تحلیل وضعیت بازار، ویدئوهای علمی- خبری و… فراهم است.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی