جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله گالوانیزه شاخه‌ای

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای
قیمت لوله مانیسمان
تاریخ آخرین بروزرسانی : 2 هفته پیش روز پیش
نام نوع سایز محل بارگیری تولید کننده قیمت عملیات بیشتر
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 3 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 3 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 3 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 2 چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1 چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1 بنگاه تهران 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 3/4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 3/4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 3/4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/2 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/2 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/2 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/2 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/2 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/2 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/4 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/4 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/4 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/2 بنگاه تهران چین 0 تومان

لوله ها را یا به صورت متری می فروشند و یا به صورت شاخه ای ، بنابر این بسیاری از سازندگان محترم می خواهند بدانند که قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای چقدر است. ابتدا به شما می گوییم که لوله گالوانیزه چیست و سپس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا در هنگام خرید بتوانید راحت تر انتخاب کنید. داشتن اطلاعات در مورد انواع لوله ها به شما کمک می کند که در هنگام انتخاب بتوانید مناسب ترین گزینه را بدیت بیاورید. در ادامه با گروه مرکز مصالح همراه باشید.

 

لوله گالوانیزه چیست ؟

بر روی فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر هستند یک لایه از روی روی آنها کشیده می شود تا در برابر آسیب های ناشی از اکسیداسیون ایمن باشد.ر مورد لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود. معمولا طول لوله گالوانیزه حدود ۶ متر می باشد. اتصالات لوله گالوانیزه برشن، کمربند و قفل می باشد. ضریب هیزم ویلیام این محصول نیز بر حسب اینچ محاسبه می گردد. هم چنین لوله گالوانیزه توسط دنده پیچ ها به هم دیگر متصل گردیده و به وسیله مواد مناسب آب بندی می شوند. به طور کلی دو نوع لوله گالوانیزه داریم که شامل لوله گالوانیزه آهنی و لوله گالوانیزه فولادی می باشد. قیمت لوله های گالوانیزه شاخه ای و یا متری و وزنی محاسبه می شود.

هر شاخه لوله گالوانیزه چقدر قیمت دارد؟

قیمت لوله گالوانیزه شاخه‌ای

برای اینکه بتوانید راحت تر برآورد هزینه پروژه خود را انجام دهید باید بدانید که هر کدام از مصالحی که در پروژه خود به کار می برید چه قیمتی دارد قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای با مواردی تغییر می کند. طول ساخه مهم است. طبیعتا قیمت شاخه ۶ متری و ۱۲ متری با یکدیگر تفاوت می کند همچنین سایز آن نیز در قیمت لوله گالوانیزه تاثیر می گذارد که هر دو به دلیل تفاوت در وزن آنها می باشد. همچنین قیمت های کارخانه های متفاوت نیز می تواند در این زمینه موثر باشد .

تفاوت لوله های گالوانیزه سرد و گرم

همان‌طور که گفته شد لوله های گالوانیزه از نوع لوله های درزدار هستند بدین معنا که انواع ورق آهنی را به شکل لوله در می آورند و سپس محل اتصال ورقه های آهنی را با جوشکاری به هم متصل می کنند. معمولاً لوله های گالوانیزه را به دو نوع سرد و گرم می شناسند و تفاوت لوله های گالوانیزه گرم و سرد در روش تولید آن‌ها است. به پوشاندن سطح لوله های فولادی با فلز روی گالوانیزاسیون می گویند.

در روش گالوانیزاسیون گرم، لوله ها را درون وان مذاب روی قرار می دهند و این لوله ها با روی مذاب پوشانده می شوند که روش گالوانیزاسیون گرم سطحی براق و منعکس کننده را به لوله می دهد اما در روش سرد، لوله ها را درون محلول الکترولیت روی قرار می دهند و روی به روش الکترولیز بر سطح لوله گالوانیزه قرار می گیرد. (قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای )

گالوانیزاسیون سرد باعث ایجاد روکشی مات بر روی لوله گالوانیزه می شود. در این روش ضخامت روی بسیار کمتر از ضخامت روی در روش گالوانیزاسیون گرم است. ضخامت روی در روش گالوانیزاسیون سرد در حدود ۲۵ میکرون است. از لوله ی گالوانیزه سرد به علت ضخامت کم در مصارف خانگی استفاده می شود.

قیمت لوله گالوانیزه شاخه‌ای قیمت لوله گالوانیزه شاخه‌ای

مزیت های گالوانیزاسیون گرم نسبت به گالوانیزاسیون سرد استحکام بیشتر، هزینه کمتر و راحت تر بودن انجام آن است اما در گالوانیزاسیون گرم میزان فلز روی مصرفی آن نسبت به روش سرد بیشتر است. به طور کلی گالوانیزاسیون برای پوشش نسبت به سایر روش ها مانند رنگ آمیزی لوله ها ، نیروی انسانی و هزینه کمتری می خواهد به همین دلیل دارای محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش ها است. مطالعه انواع لوله ها مانند لوله مانیسمان و لوله کیسینگ نیز راهنمای مفیدی است.

بهترین قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم سایز لوله و یا اندازه لوله که نسبت مستقیم با وزن آن دارند قیمت آن را تعیین می کنند. بنابر این برای خرید به صرفه بهتر است با بنگاه هایی کار کنید که قیمت درب کارخانه را به شما ارائه می دهند که البته باید معتبر نیز باشند. کارشناسان گروه مرکزی آماده هستند تا شما عزیزان را در خرید بهترین قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای یاری کنند.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی