جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت میلگرد میانه

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

قیمت میلگرد میانه: کارخانه ذوب آهن آذزبایجان که با نام میانه هم شناخته می شود یکی از کارخانه های ذوب آهن قدیمی در ایران می باشد این کارخانه در سال ۱۳۷۹ آغاز به کار کرد. احداث این کارخانه موجب گشت تا قیمت بسیاری از محصولات فولادی و آهنی مانند میلگرد، تیر آهن، ورق و غیره در بازار داخلی ثابت و پایین بماند. این واحد تولیدی به‌ صورت مستقیم برای ۵۰۰ و غیرمستقیم برای بیش از ۵۰۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است. مجاورت با خط راه آهن شمال غرب و نزدیکی به جاده‌های ترانزیت در کنار کیفیت محصولات، از مهم‌ترین ویژگی‌های فولاد میانه می باشد.

قیمت ورق گالوانیزه برش خورده لوله پلیکا قیمت

قیمت میلگرد میانه

قیمت میلگرد میانه از چه روش‌هایی نایین می شود؟

قیمت میلگرد میانه و به طور کل تمامی کارخانه های ایران با توجه به مواردی مانند آجدار ودن و ساده بودن، وزن آن و غیره تایین می شود. این امر سبب می شود تا شما با توجه به نیازهایی که برای ساخت ساز خود دارید میلگرد و به طور کل محصول مناسب خود را تهیه کنید. مهم‌ترین محصول کارخانه آذربایجان، قیمت میلگرد میانه آجدار است. پروفیلی پرکاربرد و مهم که امروزه حضورش در بسیاری از صنایع الزامی است.

علاوه بر میلگرد های آجدار، این واحد صنعتی تولیدات دیگری مانند:

  • میلگردهای ساده در سایز های ۱۴ تا ۵۰ میلی متر بر اساس استاندارد AIN 1013
  • محصول نبشی مطابق با استاندارد DIN 1028
  • تسمه های فولاد آذربایجان یا کارخانه فولاد میانه بر اساس استاندارد DIN 1017
  • ناودانی مطابق با استاندارد DIN 1026

قیمت میلگرد میانه - بازرگانی تامین پایدار

مشخصات و شماره شناسایی میلگرد

طی فرآیند نورد گرم و با استفاده از انواع مختلف فولاد، میل گرد تولید می شود. اغلب، میلگردها از فولاد تازه تولید شده ساخته می شوند. اما گاهی برای تولید میلگرد از ضایعات آهن نیز استفاده می شود. با استفاده از اطلاعات شناسایی خاصی که میلگردها دارند، می توان مشخصات آنها را تعیین نمود.

اطلاعات زیر، استانداردی است که توسط انجمن آزمایش و مواد آمریکا برای هر میلگرد تعیین شده است:

• به عنوان مثال حرف N به معنای این است که میل گرد از فولاد نو ساخته شده و حرف W به معنای این است که میلگرد از فولاد ریخته‌گری ‌شده ساخته شده است.
• شناسه‌ی درجه‌ی ساخت میلگرد که در سیستم اندازه‌ گیری انگلیسی می‌تواند ۶۰ یا ۷۵ باشد و در سیستم اندازه‌گیری متریک می‌تواند ۴۲۰ یا ۵۲۰ باشد. این شناسه بیان ‌گر استحکام تسلیم میلگرد است.
• نشانه‌‌ی اختصاری تولیدکننده‌ی میلگرد. این نشانه اغلب به شکل حرف اول اسم کارخانه‌ی سازنده است.

میلگردهای استحکام پایین تنها با سه نشانه که معرف نورد مورد استفاده در ساخت، اندازه‌ی میلگرد و نوع فولاد مورد استفاده هستند شناسایی می‌شوند. در میلگردهای فولادی استحکام بالا، از خطوط ممتد برای تعیین درجه‌ ی استحکام میلگرد استفاده می‌شود. دو خط موازی ممتد نشانه‌ی این است که میلگرد تحت نورد ۷۵۰۰۰ پوند بر اینچ مربع ساخته شده، و یک خط به نشانه‌ی تولید میلگرد تحت نورد ۶۰۰۰۰ پوند بر اینچ مربع است.

کارخانه تولید فولاد میانه

را نیز در لیست محصولات خود جای داده. شرکت قیمت میلگرد میانه مانند بسیاری از کارخانه‌ های تولید آهن آلات و فولاد دارای آزمایشگاه و بخش کنترل کیفی است. وظیفه این بخش، بررسی و نظارت بر تمام  محصولات تولیدی و حصول اطمینان از کیفیت و ارزشمندی محصول نهایی است. پس از عبور از این مرحله است که محصولات به بازار فروش  عرضه می‌شوند.  سیستم  کنترل کیفیت در مجموعه فولاد آذربایجان دارای بخش ایمنی و بخش سازگاری با محیط زیست است که تحت استانداردهای OHSAS 18001:1999 ،ISO 14001:2004 و ISO9001:2000 در حال فعالیت هستند. لازم به ذکر است که استاندارد ISO 17025 جهت راه اندازی و به کار گیری سیستم‌های آزمایشگاهی  در سطوح بالاتر نیز در این کارخانه در حال استقرار می‌باشد.

قیمت میلگرد میانه - بازرگانی تامین پایدار

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره‌های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی