جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

ورق گالوانیزه برش خورده

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

بسیاری از سازنده های کشور به دنبال قیمت ورق گالوانیزه برش خورده می باشند. اما تفاوت ورق گالوانیزه برش خورده با سایر انواع ورق ها چیست ؟ ابتدا باید بدانید که دشمن اصلی سازه ها و محصولات فلزی به ویژه محصولات آهنی رطوبت است. ساختمان‌های فلزی( خانه هوشمند )، در برابر صدمات یا آسیب‌هایی مانند آتش‌سوزی، طوفان و باران‌های سیل‌آسا بسیار مقاوم هستند؛ با این حال اگر به خوبی پوشش داده نشوند، رطوبت در طولانی مدت باعث زنگ‌زدگی آن‌ها می‌شود. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با خواص این محصول پر کاربرد آشنا کنیم، تا در هنگام خرید و پراخت قیمت ورق ساختمانی بتوانید به راحتی نوع مورد نظر خود را شناسایی و خریداری کنید.

عوامل موثر در قیمت ورق گالوانیزه برش خورده کدامند؟

قبل از اینکه به عوامل تعیین کننده قیمت این محصول بپردازیم بهتر است اول توضیح دهیم که گالوانیزه چیست ؟  فولاد آلیاژی از آهن، از عناصری هستند که دچار خوردگی، زنگ ‌زدن و در نهایت تضعیف و فروریختن می‌شوند. امروزه راه‌های مختلفی برای محافظت از سازه‌های فولادی در این مشکل وجود دارند. فولاد گالوانیزه یکی از همین روش‌ها و اغلب بهترین روش برای اکثر سازه‌های فولادی محسوب می‌شود.

اگر ورق سیاه برش خورده را با فلز «روی» پوشش دهند، ورق گالوانیزه ایجاد می‌شود. اگر پوشش روی از بین رود یا حتی شکسته شود، این ورق به هیچ وجه زنگ نخواهد زد؛ همچنین استفاده از این ورق‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. در فرآیند گالوانیزه کردن، عناصر فلزی در سطح میکروسکوپی تغییر و حفاظت یکنواختی را ایجاد می‌کنند. می‌توان گفت فرآیند‌های مختلف گالوانیزه کردن باعث به وجود آمدن محصولات با ظاهر، ضخامت و دوام متفاوت می‌شود. ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده قابل عرضه می باشد که طبیعتا قیمت برش خورده آن از قیمت رول آن بیشتر است اما استفاده و نصب آن برای افراد دبسیار راحت تر می باشد.

قیمت ورق گالوانیزه برش خورده

ورق گالوانیزه برش خورده

گروه مرکز مصالح با دار بودن کادری حرفه ای و مجرب آماده است تا شما را در تمامی مراحل ساخت از جمله خرید مصالح و مشاوره مهندسی و حتی ساخت پمپ های سفارشی همراهی کند این مرکز که در بازار آهن ساداباد واقع شده است می تواند تمامی نساز های شما را در زمینه ساختمان سازی برطرف سازد.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان ، خرید ورق گالوانیزه فورلاد مبارکه ، قیمت ورق گالوانیزه درب کارخانه  
ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان ، خرید ورق روغنی ، قیمت ورق روغنی درب کارخانه 
ورق سیاه فولاد مبارکه ، خرید ورق سیاه ، قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه درب کارخانه
ورق اکسین اهواز st37 ، خرید ورق st37 ، قیمت ورق st37 درب کارخانه
ورق اکسین اهواز st52 ، خرید ورق st52 ، قیمت ورق st52 درب کارخانه
ورق گالوانیزه هفت الماس ، خرید ورق گالوانیزه هفت الماس ، قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس درب کارخانه
ورق گالوانیزه روی اندود ، خرید ورق گالوانیزه روی اندود ، قیمت ورق گالوانیزه روی اندود درب کارخانه
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی