جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت پکیج ایران رادیاتور

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

قیمت پکیج ایران رادیاتور: پکیج یک سیستم گرمایشی برای ساختمان ها و خانه هوشمند می باشد که به دلیل مزایایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل است که سوالات فراوانی برای بسیاری از افراد پیش می آید. برای مثال قیمت پکیج ایران رادیاتور چقدر است. آیا استفاده از پکیج گرمایش لازم را فراهم می کند و بسیاری از سوال های دیگر. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به پکیج در اتختیار شما عزیزان قرار دهیم.در ادامه با گروه مرکز مصالح همراه باشید.

 

پکیج چیست ؟

پکیج به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده اند. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند. از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود. باید بدانید که پکیج هم مانند سایر سیستم‌های گرمایشی برای گرم کردن آب باید از یک منبع سوختی استفاده کند.سوخت مصرفی پکیج‌های جدید گاز و برق است.

بهترین پکیج دیواری با اینکه از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می‌کند ولی در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری، داکت اسپلیت‌ها، کولرهای گازی و … کم مصرف تر است. منظور از اینکه می‌گویم کم مصرف است این است که نسبت به کاربردی که دارد کم مصرف است چرا که هم آب گرم مصرفی منازل را تامین می‌کند و هم آب گرمی‌که برای گرم کردن محیط به واسطه رادیاتور و شوفاژ( قیمت پکیج ایران رادیاتور ) مورد نیاز است را تامین می‌کند. اما در تابستان ها که نیازی به گرمایش محیط نیست فقط در صورت استفاده از آب گرم سیستم شروع به فعالیت خواهد کرد.

قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور

مزایای پکیج چیست

حال که می دانید قیمت پکیج ایران رادیاتور چیست می توانید  با مزایای آن آشنا شوید و در صورت تمایل سپس آن را تهیه کنید.
پکیج مزایای زیادی دارد که در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

· تنظیم کردن دمای پکیج به میزان دلخواه خود

· استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه

· نصب و راه اندازی سریع و آسان

· کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی

· کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی

· فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند

· بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و … می باشد

· در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل

و ….

قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری

تمامی این دلایل موجب می شود تا سازندگان و صاحبان منازل پکیج را برای سیستم گرمایشی منزل خود انتخاب کنند.

اما استفاده از پکیج دیواری ارزان می تواند معایبی نیز داشته باشد برای مثال

· در متراژهای بالای ۳۰۰ متر از جمله تالارها، بیمارستان‌ها و … کاربرد ندارد

· نسبت به موتور خانه‌ها عمر کوتاه تری دارند و سریع تر خراب خواهند شد

·  درون واحد مسکونی شما فضایی را اشغال می‌کند

قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور

همانطور که می دانید ایران رادیاتور یکی از شرکت های قدیمی در ساخت لوازم گرمایشی صنعتی و خانگی می باشد. از این رو بسیاری از افراد به دنبال قیمت پکیج ایران رادیاتور هستن تا از این سیستم گرمایشی در پروژه ها و منازل خود استفاده کنند. گروه صنعتی ایران رادیاتور که اکنون بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل (خانگی و صنعتی) در خاورمیانه می باشد، با بیش از ۱۵۰۰ نفر پرسنل در حال فعالیت می باشد. این شرکت در سال ۱۳۵۸ تاسیس شده و از آن زمان تا کنون به مردم کشور عزیزمان ایران خدمات رسانی می کند. شما عزیزان اگر مایل به خرید پکیج های دیواری هستید می توانید مناسب ترین قیمت پکیج ایران رادیاتور را که همان قیمت درب کارخانه می باشد را از گروه مرکز مصالح دربافت کنید.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی