جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

پیش بینی قیمت میلگرد

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 02166143881

یکی از عواملی که باعث می شود تا افراد در مشاغل مختلف کسب و کار خوبی داشته باشند داشتن نگاهی به آینده و تخمیت قیمت ها می باشد. برای اینکه پیش بینی قیمت میلگرد شما دقیق باشد باید به بسیاری از عوامل داخلی و خارجی و روانی دقت داشته باشید.  پیش‌بینی‌ قیمت آهن‌آلات عموما با پارامترهای زیادی دخیل است؛ از طرفی به علت تنوع کالاهای فولادی و شرایط متفاوت عرضه و تقاضا برای هر محصول، روش صحیح‌تر پیش‌ بینی قیمت‌ میلگرد این است که هر محصولی به طور مجزا بررسی و تحلیل گردد. با این‌حال عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصولات فولادی و غیر فولادی تفاوت‌های بسیاری دارند و بهتر است تحلیل بازار برای هرکدام به صورت جداگانه انجام شود.

قیمت ورق گالوانیزه برش خورده لوله پلیکا قیمت

عوامل موثر بر پیش بینی قیمت میلگرد

بسیاری از عوال می توانند قیمت محصولات و حتی ساخت میلگرد که موضوع این مطلب می باشد تاثیر بگذارد. از این قبیل عوامل می توانیم به نوسان قیمت ارز اشاره کنیم. این نوسانات می تواند حاصل از اتفاقات سیاسی که در سطح دنیا اتفاق می افتد باشد و یا حتی حاصل اتفاقات اقتصادی داخل کشور باشد، اما در هر دو صورت با بالا رفتن قیمت ارز قیمت میلگرد هم بالا می رود. یکی دیگر از این عوامل محدود شدن صادرات بر اساس تحریم های موجود افت داشته است بابراین بخش اعظمی از درماد های ارزی خذف شده که موجب می شود قیمت های داخلی نیز بالا برود. یکی دیگر از این عوامل که متاسفانه چندین مورد در کشور مشاهد شده بحث احتکار می باشد.

متاسفانه افرادی سود جو وجود دارند که با انبار کردن محصولات و گران فروشی موجب می شوند تا قیمت ها حتی کاذب بالا بروند. فرآوری سنگ آهن، تولید کنستانتره و گندله با مشکل روبروست… طبق آماری که در انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور مخابره شده ۸/۶ میلیون تن در این خصوص کسری مواد اولیه داریم. در حال حاضر به نظر می ‌رسد که مشکل صنایع بالا دست به چرخه‌ های بعدی نیز سرایت کرده و کل زنجیره را تا حدودی مختل نموده است. در جلسه ستاد تنظیم بازار قرار بود روی صادرات آهن اسفنجی عوارض صادراتی وضع شود که فعلا از این فعل صرف نظر شده‌ ولی صادرات آن را فعلا محدود کرده ‌اند.

پیش بینی قیمت میلگرد

میلگردA1 چیست؟

اگر بخواهیم درباره میلگرد A1، تعریفی داشته باشیم باید بگوییم میلگرد ساده ای است  که هیچگونه آجی بر روی سطح آن نمی باشد. این نوع میلگرد به طور کلی به عنوان میلگرد (داکتیل) شناخته می شود که به دلیل نرم تر بودن نسبت به باقی میلگرد ها برای جوشکاری استفاده می شود. کار برد دیگر این نوع میلگرد استفاده در سقف های بتنی به عنوان میلگرد حرارتی می باشد.

میلگرد A2 چیست؟

میلگرد A2، نوعی میلگرد آجدار است که آج آن به صورت یک مارپیچ از ابتدا تا انتهای میگردد، ادامه پیدا کرده و در هیچ کجا قطع نمی شود؛ این نوع میلگرد به علت ظاهری که دارد به عنوان میلگرد با آج مارپیچ ساده و از نظر شکل پذیری به نام (نیمه ترد _ نیمه نرم) نیز شناخته می شود.

پیش بینی قیمت میلگرد

میلگرد A3 چیست؟

میلگرد A3، با تنش جاری ۴۰۰۰ میلی گرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ میلی گرم بر سانتی متر مربع به عنوان میلگرد خشک یا ترد شناخته می شود. که مناسب عملیات ساختمانی می باشد که به صورت آجدار و عمدتا آج جنایی است.

این نوع میلگرد برای آهنگری و تغیر شکل های فراوان با زوایای تند مناسب نیست، و به هیچ وجه جوشکاری بر روی آن مجاز نیست.

میلگرد A4 چیست؟

تولید میلگرد A4، نتیجه پیشرفت تکنولوژی نورد یعنی کنترل درجه حرارت و سرعت سرد کردن می باشد که امکان تولید شمش هایی با کربن پایین را فراهم می‌کند. این میلگرد داری مقاومت کششی ۶۵۰۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع می باشد و قابلیت جوش پذیری و مشخصات مکانیکی مطلوبی  چون شکل پذیری مناسب می باشد. میلگرد نوع A4 در رده میلگرد های سخت قرار می گیرد و از نظر ظاهری داری آج های دوکی شکل است؛ به همین خاطر به میلگرد کششی یا مرکب نیز معروفند.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی