جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات انواع لوله

یکی دیگر از خدماتی که گروه مرکزی به مشتریان خود ارائه می دهد صادرات انواع لوله است. همانطور که بر همگان آشکار است لوله یکی از مایحتاج اصلی در زمینه عمران، ساختمان و سیالات است. اما اینکه بدانیم هر کدام از انواع مختلف آن چه کارایی دارند و در چه زمینه ای ما را کمک می کنند مهم است. برای ایجاد صادرات انواع لوله بدیهی است که بازار کشور هدف خود را بشناسید و در مورد تنوع آب و هوایی و تامین انرزی آن کشور اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید تجارت خودرا گسترش دهید. بنابراین گروه مرکزی تلاش می کند که اطلاعات مختصر و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

  • لوله پلی اتیلن: از این لوله برای انتقال آب در اکثر مواقع استفاده می شود.
  • لوله استیل: این لوله ها بیشتر در صنعت نفت و گاز استفاده می شوند.
  • و در مقابل خوردگی و زنک زدگی بسیار مقاوم هستند.
  • لوله گالوانیزه: نوع دیگری از لوله فلزی است که با یک لایه روی پوشیده می شود. مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند و اکثر در تاسیسات لوله کشی ساختمان استفاده می شوند.
  • لوله سفید: به آن pp که مخفف پلی پروپیلن نیز ی گویندو برایمصارف ساختمانی از ان استفاده می شود.
  • لوله پنج لایه: تلفیقی یا پنج لایه ای پلیمری با طول عمر بیش از ۵۰ سال و تحمل حداکثر دما ۹۰ درجه سانتیگراد و فشار بیشتر از ۱۰ بار است که یکی از به روز ترین تکنولوژی های موجود در بازار می باشد.

در تمام سیستم های بهداشتی آب سرد و گرم، تهویه مطبوع، گرمایشی کف، صنایع پزشکی مانند انتقال گازهای پزشکی و سیستم های دیالیز کاربرد دارند.

راه کار صادرات میلگرد و آهن انواع لوله

در نهایت صادرات انواع لوله نیاز به شناخت وسیعی از این محصولات دارد که در این مطلب نمی گنجد. ما با بیش از ده کشور خارجی در زمینه صادرات همکاری داریم که در نوع خود بی همتا است. کشور های همسایه از قبیال عراق و ترکیه و کشور های حوصه خلیج همیشه فارس تا کشور های همسایه شمالی.

بنابراین پیشناهد ما به شما همراهان این است که با مشاوره گروه مرکزی تجارت خود را رونق دهید و از بیش از بیست سال سابقه کاری گروه مرکزی در این زمینه بهره بجویید.

مشتری گرامی جهت دریافت اطلاعات برای صادرات انواع آهن آلات با با شماره ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ تماس بگیرید. 

 

 

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی
محسن برزگر نصرآبادی

سلام امکان صادرات سیم و کابل برق رو هم دارید من از کابلسازی افق البرز تماس می گیرم