جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲

جهت استعلام روز قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ بگیرید:

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ متغیر است و با توجه به مواد اولیه آن تعیین می‌شود. هر چه این لوله‌‌ها به استانداردهای تعریف شده در این زمینه نزدیک باشد، قیمت هم تغییر می‌کند. در واقع هر چه کیفیت این نوع لوله بهتر باشد بر قیمت آن هم اثرگذار خواهد ‌بود. مراجعه به فروشگاه‌های عرضه‌ کننده این محصولات و البته مقایسه کیفیت آن‌ها به شما در خرید این محصول کمک می‌‌کند.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ - بازرگانی تامین پایدار

لوله پلی اتیلن درجه ۲ چیست؟

آگاهی از قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ نیازمند شناخت دقیق این محصول است. لوله پلی اتیلن درجه ۲، دسته‌ای از انواع این لوله‌‌ها هستند که با توجه به درجه ‌بندی آن، کیفیت لوله‌های پلی اتیلن درجه یک را ندارند. این لوله‌ها نسبت به نوع درجه یک شفاف هستند و میزان انعطاف ‌پذیری پایین‌تری دارند.
لوله پلی اتیلن درجه ۲ در واقع از پلی اتیلن غیراستاندارد ساخته شده و به‌ طور طبیعی طول عمر آن نیز پایین است. قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ بسیار کمتر از نوع درجه اول است و یک محصول به ‌صرفه محسوب می‌ شود که ویژگی و کاربرد خاص خود را دارد. شاید با شنیدن عنوان لوله پلی اتیلن درجه ۲ تصور کنید که این محصول هیچ نوع کارایی ندارد اما در واقع این ‌طور نیست و این نوع لوله هم کاربردهای بسیار زیادی دارد که با آگاهی از آنها به جایگاه این محصول پی خواهید ‌برد.

تفاوت لوله پلی اتیلن درجه ۲ با درجه ۱

لوله پلی اتیلن درجه ۲ با نوع درجه یک متفاوت است چون این دو محصول نام مشترک دارند اما دارای تفاوت‌‌های اساسی هستند. تفاوت لوله پلی اتیلن درجه ۲ و درجه ۱ عبارتند از:

  • مواد مورد استفاده در ساخت لوله پلی اتیلن درجه ۲ در واقع ترکیبی از مواد اولیه اصلی است که مقداری ضایعات نیز به آن اضافه شده است. منظور از ضایعات، قطعاتی است که از مواد پلی اتیلن اصلی به ‌جا مانده و برای تولید نوع درجه ۲ مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
  • برخی از انواع لوله‌های پلی اتیلن درجه ۲ را از ضایعات پلاستیک‌‌هایی از قبیل: سبدهای پلاستیکی، پنجره‌ها، ضایعات پلاستیکی موجود در بازار و… تولید می‌کنند. این مواد پس از بازیافت دچار تغییرات فیزیکی و شیمیایی می‌‌شوند که در اصطلاح به آن مواد گرانول شده بازیافتی می‌‌گویند که در نتیجه لوله پلی اتیلن درجه ۲ به دست می‌آید.
  • لوله‌‌های به دست آمده از مواد بازیافتی گرانول شده را پلی اتیلن درجه ۲ می‌نامند.
  • در مورد قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ این نکته مهم در نظر داشته باشید که تفاوت بسیاری میان لوله‌های پلی اتیلن درجه ۲ که از باقی مانده نوع درجه ۱ آن ساخته شده و لوله‌های بازیافتی از مواد کهنه وجود دارد. لوله‌‌های حاصل از مواد بازیافتی کیفیت بسیار کمتری نسبت به نوع به دست آمده از بقایای مواد درجه دارند.

لوله پلی اتیلن درجه ۲ از چه موادی ساخته می‌شود؟

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ - markazei

پلی اتیلن یک ماده پلیمری است که از واحد‌های اتیلن منفرد ساخته شده ‌است. اتیلن‌‌ها مانند یک زنجیره به صورت آراسته پشت سر هم قرار گرفته و مولکول‌‌های بزرگی از پلیمر را تشکیل داده‌اند. ماده اولیه و اصلی پلی اتیلن مواد نفت خام است که همین بر قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ اثرگذار است.
لوله پلی اتیلن درجه ۲ از مواد اضافی نوع درجه یک ساخته می‌شود، گاهی برای ساخت این محصول از ضایعات پلاستیکی مانند سبد، پنجره و… نیز استفاده می‌شود که افزودن این مواد کیفیت لوله را پایین می‌آورد.
ضایعاتی که لوله پلی اتیلن از آن ساخته می‌‌شود گرانول نام دارد و البته گرانول همه ضایعات را دربرگرفته ‌است و شامل موارد چون: بطری‌‌های پلاستیکی، کیسه‌‌های پلاستیکی، نوار تیپ، دمپایی پلاستیکی، پلاستیک‌ های گلخانه‌‌ای و… می‌‌شود.

علت تولید لوله پلی اتیلن درجه ۲ چیست؟

تولید لوله پلی اتیلن درجه ۲ توجیهات قابل‌ قبولی دارد. کیفیت و قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ هم متفاوت و توجیه‌ پذیر است. برای پاسخ به سؤال علت تولید لوله پلی اتیلن درجه ۲ چیست، مطالب زیر را ارائه می‌‌دهیم:
• انواع اتصالات پلی اتیلن به دلیل مواد تشکیل دهنده آن بسیار مقاوم هستند، لوله پلی اتیلن درجه ۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست و با وجود کیفیت پایین‌‌تر نیست به نوع درجه ۱ آن، نمی‌توان منکر استحکام بالای آن شد.
• اگر لوله پلی اتیلن درجه ۲ را در محل مناسبی مورد استفاده قرار دهید، شاهد طول عمر مفید بسیار مطلوب آن خواهید‌‌ بود.
• مواد اولیه پلی اتیلن از نفت و گاز به دست می‌آید، همانطور که در جريان هستید، قیمت نفت و گاز روز ‌به ‌روز در‌ حال افزایش است، به طور طبیعی نوسانات قیمت نفت و گاز بر اتصالات حاصل از پلی اتیلن تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین قیمت پلی اتیلن و البته قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ نیز رو به افزایش نهاده ‌است. افزایش قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ به معنای گرانی بیش از حد آن نیست و رشد قیمت آن نسبت به انواع محصولات پلی اتیلن تعادل بیشتری دارد.
• با توجه به موارد مطرح شده، تهیه لوله پلی اتیلن درجه ۲ به ویژه برای کشاورزان زحمتکش و عزیز، کاملا به ‌صرفه است. برای مصارف کشاورزی نیازی به تهیه لوله‌های گران‌ قیمت نیست. کارهای مربوط به آبیاری زمین‌‌های کشاورزی در واقع با لوله‌های پلی اتیلنی که سطح کیفی پایین‌تری دارند هم قابل انجام است.
• با توجه به قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ می‌توان گفت که علت اصلی تولید این نوع لوله کاهش هزینه‌های تهیه این محصول است. قشر گسترده‌‌ای از خریداران لوله پلی اتیلن درجه ۲ را افرادی تشکیل می‌دهد که مشغول فعالیت‌‌های کشاورزی هستند و تهیه لوله‌های گران ‌قیمت برای آن‌ها به ‌صرفه نخواهد بود، اما عرضه انواع درجه ۲ این لوله‌ها در واقع مشکل بزرگی را حل کرده ‌است.

لوله و اتصالات پلی اتیلن (PE) یک گزینه آزمایش شده برای انواع کاربرد‌های زیر ساخت خط لوله است. لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ هم مقرون به صرفه و هم در برابر شرایط خوردگی مقاوم و با دوام است. انعطاف پذیری لوله به محصول اجازه می‌دهد تا در برابر حرکات زمین و بدون لایه‌های محافظ مقاومت کند. سیستم‌های لوله پلی اتیلن می‌توانند با هم جوش خورده شوند‌، بنابراین هیچ گونه خطر نشتی در مفصل وجود ندارد.
لوله PE به راحتی در کویل‌ها و طول‌های طولانی قابل استفاده است که برای کاربرد‌های بدون لرزش و لوله‌های ترکشی استفاده می‌شود. اتصالات PE با استفاده از فن آوری الکتروفیوژن و جوش لب به لب برای انواع مختلف برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ - بازرگانی تامین پایدار

این لوله‌ها چندین درجه دارند که ما در این مقاله می‌خواهیم به لوله پلی‌اتیلن درجه ۲ بپردازیم.

انواع لوله پلی اتیلن درجه ۲

لوله‌‌های پلی اتیلن در اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌‌شود. چگالی و سنگینی و سبکی مواد آن نوع لوله را تعیین می ‌کند. تعریف نوع لوله پلی اتیلن درجه ۲ به وسیله اینچ صورت می‌‌گیرد که همین موضوع نوع کاربرد لوله را نیز مشخص می‌کند. افزایش یا کاهش اینچ گويای این مطلب است که لوله برای کشاورزی، گاز رسانی فاضلاب و… کاربرد دارد یا خیر. انواع لوله پلی اتیلن درجه ۲ در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

لوله پلی‌اتیلن درجه ۲

لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ با استفاده از مواد گرانول تولید می‌شوند. گرانول با آسیاب بطری‌های پلاستیکی، گالن‌های روغن موتور و… ساخته می‌شوند. لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ در مصارف مختلفی از جمله زهکشی، انتقال آب، غلاف کابل برق، کشاورزی (لوله آبیاری قطره ای) و… به کار می‌روند. (قیمت لوله پلی اتیلن ۴ اینچ) قیمت لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ مانند سایر انواع لوله به نرخ دلار در بازارهای داخلی و خارجی بستگی دارد و رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. از دیگر عوامل موثر می‌توان به میزان عرضه و تقاضا، جنس، کیفیت و… اشاره نمود.

کاربردهای رایج لوله پلی اتیلن درجه ۲

امروزه سیستم‌های لوله کشی پلی اتیلن (HDPE) در حوزه وسیعی از خطوط سطح زمین، حالت مدفون، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش و به اثبات رسیده است. لوله پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، مواد شیمیایی، دوغاب و پسماند‌های خطرناک و گاز‌های فشرده را دارند.
استفاده از لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ در صنایع نفت و گاز سابقه‌ای طولانی دارد و در مقایسه با سایر لوله‌ها کمترین میزان تعمیر و نگهداری را برای توزیع گاز شهری دارد. امروزه استفاده از این نوع لوله‌‌ها در شبکه‌های آبرسانی رو به رشد بوده و مدیران پروژه‌های اجرائی در اکثر مواقع این نوع لوله‌‌ها را جایگزین انواع دیگر لوله‌‌ها نموده‌‌اند.
استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلن در این تصمیم گیری مدیران اجرایی بسیار موثر بوده است. از این رو به دلیل ویژگی‌های خاص این نوع لوله در اکثر پروژه‌های فعلی تلاش بر این است که از این محصول استفاده شده تا بازدهی پروژه به حداکثر رسیده تا رضایتی دو طرفه نیز کسب شود.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ با توجه به نوع محصول دچار نوسان می ‌شود. لوله‌ های پلی اتیلن کاربردهای بسیاری دارند و به همین دلیل انواع مختلفی از آن تولید می ‌شود.
لوله پلی اتیلن فاضلاب
قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ سبب استفاده از این محصول برای شبکه فاضلاب شده است. این لوله‌ ها استحکام بالایی داشته و قادر به تحمل فشار زیادی هستند، در برابر خوردگی و نشتی هم مقاوم بوده و احتمال پوسیدگی آن بسیار کم است. اتصالات این نوع لوله‌ ها آسان بوده و به‌ طور کلی استفاده از لوله پلی اتیلن درجه ۲ کاملا به ‌صرفه است.
پلی اتیلن آبیاری قطره‌ ای و متحرک
پیشرفت‌ های صنعت کشاورزی سبب ارائه راهکارهای نوین شده ‌است، اکنون دیگر لازم نیست برای آبیاری زمین ‌های کشاورزی میزان بسیار زیادی آب روانه زمین شود. آبیاری قطره ‌ای راهکار بسیار عالی در صرفه‌ جویی مصرف آب است و کشاورزان بسیاری این کار را انجام می‌ دهند.
استفاده از لوله‌ های پلی اتیلن برای آبیاری قطره ‌ای و متحرک گزینه اول هر کشاورز زحمت ‌کشی محسوب می‌ شود و البته دلیل آن استحکام بسیار عالی و طول عمر لوله است، علاوه براین برای یک کشاورز تهیه وسایل گران ‌قیمت به ‌صرفه نیست، قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ به قول معروف با جیب کشاورز عزیز همخوانی دارد و همین امر سبب استفاده بالای محصول در صنعت کشاورزی شده‌ است.
پوشش سیم و کابل برق
یکی از مهم ‌ترین موارد استفاده از لوله ‌های پلی اتیلن درجه ۲ همین مورد است. سیم و کابل برق در مکان ‌های و موقعیت ‌های گوناگونی استفاده می ‌شود و یک وسیله کاملا حساس است که باید ایمنی آن تأمین شود. لوله ‌های پلی اتیلن درجه ۲ برای پوشش سیم و کابل برق بسیار عالی و در واقع بهترین انتخاب هستند.
وجود این پوشش کابل و سیم برق را از خطرات پوسیدگی، خوردگی، جویده شدن توسط جوندگان و… در امان نگه داشته و از طول عمر این وسایل انتقال برق را افزایش می‌ دهد. استفاده از اتصالات پلی اتیلن درجه ۲ در این مورد در واقع تضمین طول عمر مفید این ابزارها محسوب می‌ شود. علاوه ‌بر صرفه ‌جویی در هزینه، امکان تعمیر این محصول هم نسبت به انواع مشابه آن آسان ‌تر است.
مناسب برای موارد فشار زیاد
موارد استفاده از پلی اتیلن بسیار متعدد است و میزان تحمل فشار توسط این محصولات هم با توجه به کاربرد آن‌ها فرق می ‌کند. اگر ماده سیال به دلیل ارتفاع یا دلایل دیگری نیاز به میزان فشار بیشتری داشته باشد، از لوله ‌های پلی اتیلن درجه ۲ استفاده می ‌شود. این لوله‌ ها کیفیت بالایی داشته و سطح مقاومت آن مناسب انتقال سيالات تحت ‌فشار است.
کشاورزان در آبیاری قطره‌ ای پر فشار از آن استفاده می‌ کنند چون ضخامت لوله بالا بوده و البته قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ برای استفاده در مواردی که ماده سیال نیازمند فشار بیشتری است، کاملا مناسب است.

پوشش لوله‌ ها
برای انتقال انواع مواد سیال از قبیل آب، گاز، نفت، فاضلاب و… از لوله استفاده می ‌شود. گذر زمان، مجاورت آب و هوا با خاک، وجود جانوران مختلف در مسیر لوله‌ ها، خطر به سرقت رفتن و… تهدید‌ کننده انواع لوله ‌ها محسوب می ‌شود. داشتن یک پوشش مناسب بسیاری از آسیب های ذکر شده را به میزان قابل توجهی کاهش می‌ دهد. لوله پلی اتیلن درجه ۲ یک پوشش عالی و به ‌صرفه برای انواع لوله‌ ها بوده و با عایقی که ايجاد می‌ کند طول عمر لوله را به طور محسوسی افزایش می‌ دهد.
کانال تهویه
امروزه در اماکن و ساختمان ‌ها شاهد استفاده از انواع سیستم ‌های تهویه هستیم که وظیفه آن انتقال گرما، سرما و هوای مطبوع به قسمت‌ های مختلف ساختمان است. قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ عامل بهره‌گیری از آن در کانال‌ های تهویه است. از این لوله ‌ها می توان به مدت طولانی برای تهویه مطبوع ساختمان استفاده کرد بدون اینکه نگران آسیب یا هزینه بالای آن باشید.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ - بازرگانی تامین پایدار

مناسب برای شبکه زهکشی
رسوخ آب به برخی از زمین ‌ها باعث وارد شدن آسیب جدی به آن زمین می‌ شود که این مسئله در موارد متعددی مانند زمین ‌های ورزشی و… اتفاق می ‌افتد. برای پیشگیری از آسیب به زمین توسط آب، از زهکشی استفاده می‌ شود، یعنی به وسیله ابزارهایی از ورود آب به عمق زمین جلوگیری می ‌شود. لوله پلی اتیلن درجه ۲ یک وسیله مناسب برای این کار است. قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ خیلی بالا نبوده و وزن مناسبی که دارد امکان جابجایی آن را آسان کرده‌ است.

مواردی که گفته شد بخشی از انواع لوله‌ های پلی اتیلن درجه ۲ است که البته تولیدکنندگان با توجه به نیاز مشتری قادر به تولید انواع دیگری از لوله‌ های پلی اتیلن نیز هستند.
کابل تلفن
از لوله‌ های پلی اتیلن درجه ۲ برای کابل‌ کشی تلفن همراه نیز استفاده می‌ شود.

مشخصات لوله پلی اتیلن درجه ۲

لوله پلی اتیلن درجه ۲ با توجه به مواد تشکیل دهنده آن ویژگی‌ های خاص خود را دارد.

  • این لوله‌ها نسبت به نوع درجه ۱ آن از انعطاف‌ پذیری کمتری برخوردار هستند که همین امر موارد استفاده از آن را تغییر می‌ دهد.
  • لوله پلی اتیلن درجه ۲ نسبت به نوع درجه ۱ از شفافیت بیشتری هم بهره‌مند است چون مواد ضایعاتی مختلفی در آن به کار رفته است.
  • مهم‌‌ترین شاخصه اين محصول قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ است که نسبت به نوع درجه ۱ کاملا به‌ صرفه خواهد بود.

سایز لوله پلی اتیلن درجه ۲

انواع اتصالات پلی اتیلن در سایز های مختلف تولید می ‌شود و عرضه آن با توجه به نیاز بازار صورت می‌ گیرد.
سایز لوله پلی اتیلن درجه ۲ تعریف یکسانی ندارد. این محصول در اندازه ‌ها و کیفیت متنوع تولید می‌ شود تا مشتری قدرت انتخاب بهترین کالا را داشته باشد. لوله پلی اتیلن در قطرهای مختلف به بازار عرضه می‌ شود و قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ وابسته به میزان قطر آن است.

ویژگی‌های لوله پلی اتیلن درجه ۲

وزن پایین لوله

لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ و اتصالات پلی اتیلن دارای وزن پایین‌‌تری نسبت به سایر انواع لوله‌‌ها نظیر لوله‌‌های فولادی و لوله‌‌های بتنی است که باعث سهولت حمل، بارگیری و نصب آسان لوله پلی اتیلن می‌گردد. مقاومت در مقابل دمای بسیار پایین‌، استحکام و قابلیت تحمل تنش‌های کششی و فشاری و انعطاف پذیری بالای پلی اتیلن به کاربر امکان حمل و نصب لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ را در اجرای انواع پروژه‌ های صنعتی می‌دهد.

مقاوم در برابر ضربه

مقاومت بسیار بالای لوله پلی اتیلن در مقابل ضربه, نیاز بکارگیری فشارهای بالاتر لوله و اتصالات پلی اتیلن و خریداری تجهیزات ضد ضربه را منتفی می‌کند. این خاصیت در پروژه‌های بزرگ صنعتی باعث سهولت اجرا و کاهش بسیار زیاد هزینه‌‌های اجرا می‌شود ضمن آنکه ضایعات اجرا را به صفر کاهش می‌دهد. این عامل می‌تواند دلیل بسیار موجهی برای جایگزینی لوله و اتصالات پلی اتیلن با انواع لوله‌های بتنی و فلزی باشد.

مقاوم در برابر سایش

مقایسه پلی اتیلن با دیگر مواد نشان داده است که لوله و اتصالات ساخته شده از این ماده مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی دارد، بنابراین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن انتخابی بسیار عالی برای انتقال مایعات دارای مواد جامد غیر محلول است. علاوه بر این جوندگان نمی‌توانند به لوله پلی‌اتیلن درجه ۲ آسیبی وارد نمایند زیرا سطح بسیار سخت لوله و اتصالات پلی اتیلن امکان هر گونه آسیبی را از جوندگان سلب می‌نماید.

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

محیط‌‌های اسیدی و بازی و همچنین بسیاری از محلول‌‌ها و مواد شیمیایی تاثیری بر پلی اتیلن نمی‌گذارند. همین امر یکی از مهم‌ترین مزیت‌‌های لوله پلی اتیلن گلپایگان و اتصالات پلی اتیلن می‌باشد. لیست بسیاری از مواد شیمیائی که بر روی لوله و اتصالات پلی اتیلن تاثیر گذار نیستند را می‌توان در استانداردهای لوله و اتصالات مشاهده نمود.
تفاوت در این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا لوله پلی‌ اتیلن درجه ۲ با سایر انواع آن تفاوت کند.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ - بازرگانی تامین پایدار

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲

قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲ متغیر است و با توجه به مواد اولیه آن تعیین می ‌شود. هرچه این لوله‌ ها به استانداردهای تعریف شده در این زمینه نزدیک باشد، قیمت هم تغییر می ‌کند. در واقع هرچه کیفیت این نوع لوله بهتر باشد بر قیمت آن هم اثرگذار خواهد ‌بود. مراجعه به فروشگاه ‌های عرضه‌ کننده این محصولات و البته مقایسه کیفیت آن‌ها به شما در خرید این محصول کمک می‌ کند.

قیمت انواع لوله پلی اتیلن درجه ۲

لوله‌ های پلی اتیلن درجه‌ بندی‌های زیادی دارند. هر‌ مقدار به اصالت و کیفیت کالا افزوده می ‌شود، قیمت محصول هم تغییر می‌ کند، بنابراین نمی ‌توان قیمت واحدی برای انواع آن تعیین کرد. برای آگاهی از قیمت انواع لوله پلی اتیلن درجه ۲ علاوه‌ بر مراجعه به فروشگاه ‌های مربوطه، می‌ توان با جستجو در اینترنت هم به نتایج مطلوبی رسید.

خرید لوله پلی اتیلن درجه ۲

خرید لوله پلی اتیلن درجه ۲ کار دشواری نیست اما مانند هر محصول دیگری نیاز به تحقیق و بررسی دارد. کارخانه ‌های تولیدکننده، این محصول را در اختیار فروشگاه‌ های مخصوص قرار می ‌دهند و مشتری با مراجعه به آن‌ها اقدام به خرید می‌ کند.

خرید آنلاین لوله پلی اتیلن درجه ۲

عرضه ‌کنندگان لوله پلی اتیلن درجه ۲، برای تسریع ارائه خدمات و نیز صرفه ‌جویی در وقت و هزینه مشتریان، اقدام به فروش آنلاین این محصول کرده‌اند. از مزایای خرید اینترنتی علاوه ‌بر مطالب ذکر شده، امکان استفاده از نظرات کارشناسان این عرصه است که با مشورت این افراد می‌ توانید خرید بهتری را تجربه نمایید.

نکته پایانی

اگر قصد خرید لوله پلی اتیلن درجه ۲ را داريد حتما پیش از اقدام به خرید به طور دقیق همه مشخصات محصول را بررسی کنید و انواع موجود در بازار را مقایسه نمایید.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی