جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

لوله آبیاری قطره ای 16

جهت استعلام روز قیمت لوله آبیاری قطره ای 16 تماس بگیرید:

لوله آبیاری قطره ای 16، یک نوع لوله منعطف و نرم و البته با دوام است که برای عبور از میان درخت‌ها و همچنین به منظور حلقه زدن به دور درختان، گزینه خیلی خوبی است.

لوله آبیاری قطره ای 16 - markazei

لوله آبیاری قطره ای ۱۶ چیست؟

لوله آبیاری قطره ای ۱۶ که با نام لوله لودن (Low Density) هم معروف است دارای ساختاری مولوکولی می‌‌باشد. این نوع لوله، از جنس پلی اتیلن ساخته می‌‌شود. البته مواد پلی اتیلن استفاده شده در ساخت این نوع لوله، نسبت به مواد دیگر پلی اتیلن، نرم تر هستند.
علت نامگذاری این نوع لوله به لوله آبیاری قطره ای ۱۶ این است که قطر خارجی آن برابر با ۱۶ میلی متر است. لوله آبیاری قطره ای ۱۶ دارای دو مدل مختلف است. لوله آبیاری قطره ای ۱۶ با مدل ساده و لوله آبیاری قطره ای ۱۶ با مدل دریپر دار.

لوله آبیاری قطره‌ای: قیمت لوله ۱۶ میلیمتری یا همان لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ برای فعالان در حوضه کشاورزی بسیار مهم است زیرا این نوع از آبیاری مزایای فراوانی برای آنها دارد. از این مزایای می توان به کاهش شسته شدن کود ها و مواد مغذی و یا جلوگیری از اتلاف در مصرف آب نام برد البته این دو تنها گوشه ای از مزایای آن است. ما در این مقاله سعی می کنیم مزایا و ویژگی های بیشتری از این نوع لوله و کاربرد آن در کشاورزی را برای شما ازائه بدهیم و شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید خریدی بی نقص داشته یاشد.
یکی از کاربردهای لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی می‌باشد. کشاورزان می‌توانند با استفاده از پرداخت قیمت لوله پلی اتیلن مزارع و باغ‌های خود را به صورت قطره‌ای آبیاری کنند به همین جهت است که بسیاری از بنگاه‌ها و مراکز تهیه مصالح لوله آبیاری قطره‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اما باید بدانیم که چرا در بین انواع مختلف لوله از این نوع لوله برای آبیاری قطره‌ای استفاده می شود. چه ویژگی‌ها و مزایایی باعث می‌شود تا این لوله برای صنایع کشاورزی مفید و پر کاربرد باشد؟

لوله پلی اتیلن چیست؟

در ابتدا باید بدانید که اصلا لوله پلی اتیلن چیست؟ لوله و اتصالات پلی اتیلن (PE) یک گزینه آزمایش شده برای انواع کاربردهای زیر ساخت خط لوله است. لوله کشی پلی اتیلن در برابر شرایط خوردگی مقاوم و با دوام است. انعطاف پذیری لوله به محصول اجازه می‌دهد تا در برابر حرکات زمین و بدون لایه‌های محافظ مقاومت کند.
سیستم‌های لوله پلی اتیلن می‌توانند با هم جوش خورده شوند، بنابر این هیچ گونه خطر نشتی در مفصل وجود ندارد. لوله پلی اتیلن گلپایگان به راحتی در کویل‌ها و طول‌های طولانی قابل استفاده است که برای کاربردهای بدون لرزش و لوله‌های ترکشی استفاده می‌شود. اتصالات PE با استفاده از فن آوری الکتروفیوژن و جوش لب به لب برای انواع مختلف برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آبیاری قطره‌ای چیست؟

آبیاری قطره‌ای نوعی آبیاری موضعی یا میکرو می‌باشد که در آن، آب را با فشار کم از روزنه یا وسیله‌ای به نام قطره چکان به ریشه گیاهان می‌رساند. در این روش آب به آهستگی در پای گیاه ریخته می‌شود که موجب صرفه جویی و افزایش بازدهی آبیاری می‌گردد.
همچنین با توجه به اینکه در این روش مساحت و عمق کمی از سطح خاک خیس می‌شود، موجب کاهش میزان تبخیر آب نیز می‌گردد. در سیستم آبیاری قطره ای آب از شبکه شیرها، لوله‌ها و قطره چکان‎‌‌ها عبور می‌‌نماید. بسته به کیفیت طراحی سیستم نصب شده، یک سیستم آبیاری قطره‌ای می‌تواند از انواع روش‌های آبیاری دیگر مانند آبیاری سطحی و بارانی کاراتر باشد.

لوله ۱۶ میلیمتری از جنس لوله پلی اتیلن است

لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر (۳/۸ اینچ) کوچک‌ترین سایز لوله تولید شده می‌باشد. این لوله تنها به صورت کلافی در طول‌های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متری با ضخامت‌های ۱/۴ و ۱/۲ موجود است.
قیمت لوله 16 میلیمتری: در دو نوع ساده و دریپردار با وزن‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۵ کیلویی تولید می‌شود. در لوله پلی اتیلن گلپایگان دریپردار فواصل دریپر بسته به سفارش مشتری ۲۰، ۳۰ و ۵۰ سانتی‌متر است، که دیگر نیاز به تعبیه دریپر نمی‌باشد. در نوع بدون دریپر می‌توان از انواع دریپر از قبیل زیتونی، مدادی، گلدانی، نتافیم و غیره استفاده کرد.

کاربرد لوله آبیاری قطره‌ای 16

از لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ استفاده بسیار زیادی در آبیاری قطره‌ای باغ‌ها و مزارع کشاورزی و غیره می‌‌شود. البته تنها استفاده لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ آبیاری نیست. بلکه از این نوع لوله، به منظور منتقل کردن کود و سم‌های متنوع کشاورزی هم بهره گرفته می‌‌شود. در بسیاری از موارد، کشاورزان و باغداران از لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ برای انتقال دادن سم‌های مختلف و آفت کش‌ها به درخت‌ها و نهال‌های موجود در زمین کشاورزی و باغ و گلخانه خود استفاده می‌کنند.
استفاده از لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ باعث می‌شود که راندمان و بازدهی آبیاری بسیار بالا برود و دیگر شاهد اتلاف آب نباشیم. از طرف دیگر، محصولات یک زمینه کشاورزی یا باغی که از لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ برای آبیاری آن استفاده می‌شود هم نسبت به قبل افزایش پیدا خواهند کرد. لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ در زمینه صنعت کشاورزی کاربردهای گسترده‌ای دارد.
واضح‌ترین کاربرد لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ در صنعت کشاورزی، همان وظیفه آبرسانی می‌باشد. در واقع با استفاده از این نوع لوله‌ها، آب به درخت‌ها و نهال‌های زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها انتقال پیدا می‌کند. می‌توان بر روی لوله آبیاری قطره‌ای ۱۶ ، انواع دیپر‌ها و دریچه‌ها را نصب کرد تا به عمل آبیاری درختان کمک بیشتری کرد. در ادامه، کاربردهای لوله آبیاری قطره ای ۱۶ در صنعت کشاورزی را لیست کرده‌ایم:
از لوله آبیاری قطره ای ۱۶ برای آبیاری باغ‌ها – آبیاری معمولی زمین – سیستم های آبیاری تحت فشار – سیستم آبیاری بارانی – سیستم های آبیاری سنتر پیوت و لینیر و رول لاین – انواع سیستم های آبیاری قطره ای – آبیاری انواع گلخانه‌ها استفاده می‌شود.

لوله آبیاری قطره ای برای کشاورزان مهم است

لوله آبیاری قطره ای 16 - markazei

داشتن لوله آبیاری قطره‌ای بسیار برای کشاورزان مهم است زیرا استفاده از این روش مزایای بسیاری برای آنها دارد. از مزایای سیستم آبیاری قطره‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1) کاهش میزان شسته شدن، اتلاف کود و مواد مغذی به دلیل آبیاری موضعی.
2) اگر به درستی طراحی، اجرا و مدیریت شود، بازدهی آبیاری آن بالا است.
3) نیازی به تراز بودن مزرعه ندارد و در زمین‌های شیبدار قابل اجرا است.

4) در زمین‌های کشاورزی با اشکال نامنظم براحتی قابل اجراست.
5) از آب‌های بازیافتی غیرآشامیدنی می‌توان با اطمینان استفاده کرد.
6) رطوبت در ناحیه ریشه‌ها تامین می‌شود.
7) هزینه نیروی انسانی از روش‌های دیگر آبیاری کمتر است.
8) نوع خاک اهمیت کمتری در تعیین زمان‌های آبیاری دارد.
9) در بازه زمان آبیاری کاهش پیدا می‌کند.
10) فرسایش خاک کاهش پیدا می‌کند.
11) رشد علف هرز کاهش پیدا می‌کند.
12) میزان آبیاری و توزیع آب در نازل‌ها بسیار یکنواخت شده و قابل کنترل است.
13) میزان آبدهی با استفاده از شیرها و دریپرها قابل تنظیم است.
14) با استفاده از کوددهی توسط سیستم قطره‌ای، میزان اتلاف کود به حداقل می‌رشد.
15) با خشک باقی ماندن شاخ و برگ گیاهان، احتمال بیماری گیاهان کاهش می‌یابد.
16) با توجه به اینکه سیستم آبیاری قطره‌ای، به فشار پایینی نسبت به سایر روش‌های آبیاری نیاز دارد، میزان مصرف انرژی نیز کمتر می‌باشد. که البته با قرار دادن یک مخزن و انتخاب بوستر پمپ این مشکل قابل حل شدن است.

مزایا و معایب لوله آبیاری قطره ای 16

لوله آبیاری قطره ای ۱۶ معمولاً به عنوان لوله فرعی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. مزایای لوله آبیاری قطره ای ۱۶ اینچ عبارت هستند از:
1. از لوله آبیاری قطره ای ۱۶ در آبیاری زمین های کشاورزی و باغ ها و گلخانه های مختلف استفاده می‌‌شود.
2. ویژگی بسیار خوبی که لوله آبیاری قطره ای ۱۶ دارد، سازگاری کامل آن با همه اتصالات استاندارد می باشد.
3. از طرف دیگر لوله آبیاری قطره ای ۱۶، قابلیت نصب دریچه های مختلف و دریپرهای متنوعی که در بازار وجود دارد را دارا است.
4. قیمت این نوع لوله ها نسبت به بسیاری از انواع لوله های دیگر مناسب تر و به صرفه تر می‌باشد.
5. این نوع لوله ها در مقابل کشش و ضربه، مقاومت بسیار مناسبی دارند و به راحتی شکسته نمی شوند
6. از لوله های آبیاری قطره ای ۱۶ می‌توان در شرایط جوی مختلف و در آب و هواهای مختلف استفاده کرد . می‌دانید که کشور ایران دارای اقلیم های متفاوتی است و تفاوت دمایی در نقاط مختلف کشور ایران بسیار بالا است. بنابراین همین که لوله آبیاری قطره ای ۱۶ می‌تواند در همه نقاط ایران مورد استفاده قرار گیرد، یک مزیت فوق‌ العاده برای آن محسوب می‌شود.
7. لوله آبیاری قطره ای ۱۶ در برابر اشعه ماورا بنفش مقاومت بسیار مناسبی دارد.
8. نصب و اجرای لوله آبیاری قطره ای ۱۶ در زمینهای کشاورزی و گلخانه ها و باغ ها به سرعت انجام می‌گیرد و همچنین سختی زیادی هم ندارد.
9. طول عمر این لوله ها نسبت به بسیاری از انواع دیگر بسیار بالاتر هست. این خود یک مزیت بسیار مهم برای لوله آبیاری قطره ای ۱۶ به حساب می‌آید چرا که شما می‌توانید با نصب این نوع لوله ها در زمین کشاورزی یا باغی و گلخانه ها و … تا سالهای سال از نصب لوله های جدید خلاص شوید.
10. این نوع لوله ها بسیار انعطاف پذیر هستند و همین نرمی و انعطاف پذیر بودن آنها باعث می‌شود که مقاومت بسیار مناسبی پیدا کنند.

مزایای آبیاری قطره ای

آبیاری قطره ای مزایای زیادی دارد. از جمله این که در این نوع آبیاری، میزان مصرف آب کنترل می‌شود و از اتلاف آب که یک نعمت بسیار بزرگ به حساب می‌آید، پیش گیری خواهد شد. از سوی دیگر، مدیریت آبیاری هم در آبیاری قطره ای بسیار راحت تر از آبیاری سنتی می‌باشد. چرا که به راحتی می‌توان دوره و زمان آبیاری را در آبیاری قطره ای مشخص کرد.
مزیت فوق العاده دیگری که در آبیاری قطره ای وجود دارد این است که در این روش آبیاری، آب به صورت یکنواخت در تمام سطح مزرعه یا باغ یا زمین کشاورزی پخش می‌شود و مثل آبیاری غرق آبی نیست که آب به یک قسمت از زمین بیشتر برسد و به یک قسمت از زمین اصلا نرسد و یا اینکه خیلی کم برسد. بازدهی و راندمان آبیاری در آبیاری قطره ای نیز بسیار بالاتر از آبیاری غرق آبی می‌باشد.
از سوی دیگر، مقدار کود و سم کشاورزی مورد استفاده در این نوع روش آبیاری، نسبت به روش های سنتی آبیاری، بسیار کم تر است. مزیت دیگری که می‌توان در مورد آبیاری قطره ای عنوان کرد نیاز بسیار کم تری است که این روش آبیاری به نیروی انسانی دارد. در واقع این روش آبیاری بسیار ساده است و نیاز خاصی به نیروی انسانی ندارد.

مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16

در مورد مشخصات لوله آبیاری قطره ای ۱۶ باید بگوییم که اندازه این نوع لوله ها برابر با ۱۶ میلی متر است و جنس آن‌ها معمولا از پلی اتیلن می‌باشد. این نوع لوله ها می‌توانند فشار مناسبی را تحمل کنند و در واقع فشاری که توسط این نوع لوله ها تحمل می‌شود برابر با ۳.۲ اتمسفر است. واحد اندازه گیری لوله آبیاری قطره ای، متر می‌باشد و بسته بندی آن ها نیز به صورت کلاف است. طول کلاف های این نوع لوله ها برابر با ۴۰۰ متر است و رنگ آنها نیز سیاه می‌باشد.
استانداردی که برای لوله آبیاری قطره ای ۱۶ وجود دارد، استاندارد ملی ایران است و کاربرد آن نیز بیشتر در زمینه آب رسانی می باشد. همچنین این نوع لوله ها، کاربردهای دیگری نیز دارند. مواردی که در این قسمت به آنها اشاره شد، مشخصات و خصوصیات کلی این نوع لوله ها هستند. طبیعی است که این نوع لوله ها همگی مانند یکدیگر نمی باشند و تنوع زیادی از لحاظ سایز و ضخامت و غیره در آنها وجود دارد.

جنس لوله آبیاری قطره ای 16

جنس لوله آبیاری قطره ای ۱۶ معمولاً پلی اتیلن است که از لحاظ مقاومت در برابر عوامل مکانیکی و شیمیایی، در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و شما می توانید بدون نگرانی خاصی، از این نوع لوله برای آبیاری زمین های کشاورزی و باغی خود استفاده کنید. در واقع لوله آبیاری قطره ای ۱۶ می تواند به خوبی فشارهای مختلف را تحمل کند. جنس اتصالاتی هم که در آبیاری قطره ای استفاده می شوند، پلاستیکی و پلیمری می باشند.

لوله آبیاری قطره ای 16 - markazei

سایز لوله آبیاری قطره ای 16

معمولا لوله آبیاری قطره ای ۱۶ در سایزهایی بین ۶ تا ۳۲ میلی متر به بازار عرضه می شوند. منظور ما از سایز لوله آبیاری قطره ای ۱۶، قطر خارجی آن است. کوچک ترین انواع این لوله ها دارای سایزی برابر با ۶ میلی متر است که به لوله اسپاگتی و یا لوله ماکارونی معروف است. در بین انواع لوله آبیاری قطره ای ۱۶، لوله هایی که دارای سایز ۱۶ میلی متر و ۲۰ میلی‌ متر هستند، بیشترین محبوبیت را دارند و بیشتر از بقیه سایزها در آبیاری زمین های کشاورزی و باغی مورد استفاده قرار می گیرند.

ضخامت لوله آبیاری قطره ای 16

به هر میزانی که ضخامت لوله آبیاری قطره ای 16 بیشتر باشد، طبیعتا مقاومت آن هم به همان تناسب بیشتر خواهد بود. منظور ما از مقاومت لوله آبیاری قطره ای ۱۶، در برابر خورشید و تغییرات آب و هوایی و تغییرات فشار می باشد.

مزایای استفاده و پرداخت قیمت لوله ۱۶ میلیمتری برای آبیاری

از مزایای سیستم آبیاری قطره ای با قیمت لوله ۱۶ میلیمتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
کاهش میزان شسته شدن، اتلاف کود و مواد مغذی به دلیل آبیاری موضعی.
اگر به درستی طراحی، اجرا و مدیریت شود، بازدهی آبیاری آن بالا است.
نیازی به تراز بودن مزرعه ندارد و در زمین‌های شیبدار قابل اجرا است.
در زمین‌های کشاورزی با اشکال نامنظم براحتی قابل اجراست.
از آب‌های بازیافتی غیر آشامیدنی می‌توان با اطمینان استفاده کرد.
هزینه نیروی انسانی از روش‌های دیگر آبیاری کمتر است. (لیست قیمت لوله آبیاری قطره ای)
رطوبت در ناحیه ریشه‌ها تامین می‌شود.
نوع خاک اهمیت کمتری در تعیین زمان‌های آبیاری دارد.
در بازه زمان آبیاری کاهش پیدا می‌کند.
فرسایش خاک کاهش پیدا می‌کند.
رشد علف هرز کاهش پیدا می‌کند.
میزان آبیاری و توزیع آب در نازل‌ها بسیار یکنواخت شده و قابل کنترل است.
میزان آبدهی با استفاده از شیرها و دریپرها قابل تنظیم است.
با استفاده از کود دهی توسط سیستم قطره‌ای، میزان اتلاف کود به حداقل می‌رشد.
با خشک باقی ماندن شاخ و برگ گیاهان، احتمال بیماری گیاهان کاهش می‌یابد.
باتوجه به اینکه سیستم آبیاری قطره‌ای، به فشار پایینی نسبت به سایر روش‌های آبیاری نیاز دارد، میزان مصرف انرژی نیز کمتر می‌باشد.

طول لوله آبیاری قطره ای 16

طول لوله آبیاری قطره ای ۱۶، یک عدد ثابتی نیست و کلاف هایی با طول های متفاوت از این نوع لوله تولید می شوند. در واقع استانداردهای ۵۰ و ۱۰۰ و ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر برای این نوع لوله در بازار وجود دارند. طولانی بودن لوله آبیاری قطره ای ۱۶ می تواند باعث افت فشار آب شود. به همین دلیل است که استفاده از لوله هایی با طول بیشتر از ۶۰ متر در یک مسیر آب رسانی، کار منطقی و عاقلانه ای نیست.

وزن لوله آبیاری قطره ای 16

اگر بخواهیم از لحاظ وزن، لوله آبیاری قطره ای ۱۶ را بررسی کنیم باید بگوییم که این نوع لوله ها در سه وزن مختلف 19 کیلوگرم و ۲۱ کیلوگرم و ۲۵ کیلوگرم در بازار موجود می باشند. وزن لوله آبیاری قطره ای ۱۶ یکی از مواردی است که در هنگام خرید این نوع لوله، باید مورد توجه قرار گیرد. وزن کلاف های لوله آبیاری قطره ای 16 معمولاً چیزی بین ۶ تا ۲۲ کیلوگرم می باشد. بدیهی است که هر چقدر وزن این نوع کلاف ها پایین‌تر باشد، کار کردن با آنها نیز راحت‌تر است و حمل و نقل این نوع لوله ها تا زمین کشاورزی آسان‌تر خواهد بود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که وزن پایین تر لوله آبیاری قطره ای ۱۶ نباید به معنای بی کیفیت بودن و نازک بودن آن باشد.

نحوه استفاده از لوله آبیاری قطره ای 16

نصب لوله آبیاری قطره ای 16 باید با دقت صورت پذیرد و افراد متخصص و باتجربه این کار را انجام دهند. نباید فراموش کنید که طول لوله آبیاری قطره ای در هر ردیف بایستی کمتر از 100 متر باشد. کمترین میزان فشار آب باید برابر با یک و نیم اتمسفر باشد و همچنین تعداد قطره چکان ها در هر ردیف نیز نباید بیشتر از هشتاد مورد باشد. نکته دیگری که در مورد نصب لوله آبیاری قطره ای 16 و استفاده از آن باید مورد اشاره قرار گیرد، این است که فیلتر آبیاری قطره ای اجباری نیست ولی اگر آب مخزن شامل ذرات معلق باشد، نصب فیلتر آبیاری می تواند خیلی مفید باشد.

نکات مهم در نگهداری لوله آبیاری قطره ای 16

اصلی‌ترین نکته مهم در نگهداری لوله آبیاری قطره ای 16، این است که این لوله ها را از جاهایی عبور دهیم که خیلی در معرض نور مستقیم خورشید نباشند. همچنین محل نصب این نوع لوله ها باید در جاهایی باشد که زیر دست و پای انسان و زیر لاستیک ماشین و… قرار نگیرد. هر چقدر که این نوع لوله ها غیر قابل دسترس تر باشند، امکان آسیب رسیدن به آنها کم تر است.

شرکت‌های تولید کننده لوله آبیاری قطره ای 16

شرکت های مختلفی هستند که به تولید لوله آبیاری قطره ای 16 می‌‌پردازند که معتبرترین آنها در بازرگانی تامین پایدار وجود دارند و به فروش می‌‌رسند. اگر بخواهیم به چند نمونه از شرکت های تولید کننده لوله آبیاری قطره ای 16، اشاره کنیم باید نام برندهای زیر را ببریم:

  • شرکت تولید کننده سان واتر
  • شرکت تولید کننده حافظ پلاستیک
  • شرکت تولید کننده زمزم
  • شرکت تولید کننده کیمیادریپ
  • شرکت تولید کننده تهران دریپ
  • شرکت تولید کننده ایران دریپ
  • شرکت تولید کننده سرچشمه
  • شرکت تولید کننده انهار حیات کرمان
  • شرکت تولید کننده پلی اتیلن سمنان
  • شرکت تولید کننده گسترش پلاستیک

قیمت لوله آبیاری قطره ای 16

قیمت لوله آبیاری قطره ای ۱۶ به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل موثر در قیمت قیمت لوله آبیاری قطره ای ۱۶، همین تورم موجود در جامعه و پایین آمدن ارزش واحد پول کشور ما یعنی ریال است. با توجه به این که در چند دهه گذشته و خصوصا در چند سال اخیر، کشور ایران با التهاب ‌های اقتصادی جدی مواجه بوده است و ارزش پول ملی ایران، به طرز عجیب و غریبی کاهش پیدا کرده است، بنابراین قیمت لوله آبیاری قطره ای 16 هم از این قاعده مستثنی نبوده است و با افزایش قیمت بسیار قابل توجهی مواجه بوده است.
نکته منفی‌تر در مورد قیمت لوله آبیاری قطره ای ۱۶ این است که قیمت این کالا هم مثل انواع کالاهای دیگر ثبات ندارد و هر لحظه احتمال تغییر آن وجود دارد. بنابراین اگر قصد دارید که آبیاری قطره ای را برای مزرعه یا باغ یا گلخانه خود اجرا کنید حتماً بایستی قیمت لحظه ای لوله و البته سایر تجهیزات را به دست بیاورید و به هیچ عنوان نباید به قیمت‌های قبلی اکتفا کنید.
جنس این لوله و همچنین سایز و ضخامت و وزن آن هم تاثیر مستقیمی بر قیمت این نوع لوله دارند و بدیهی است که هر چقدر سایز و ضخامت و وزن لوله آبیاری قطره ای ۱۶ بیشتر باشد، قیمت آن هم به همان تناسب بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر هر چقدر که جنس با کیفیتی در ساخت این نوع لوله مورد استفاده قرار گرفته باشد، قیمت نهایی آن هم زیاد تر خواهد بود.

قیمت لوله ۱۶ میلیمتری بازرگانی تامین پایدار

لوله آبیاری قطره ای 16 - markazei

از آنجایی که از این لوله آبیاری قطره‌ای 16 در زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود و هم در گلخانه‌ها بنابر این داشتن یک قیمت لوله ۱۶ میلیمتری معتبر می‌تواند به صاحبان این مصاغل کمک بسزایی بکند برای خرید خود می‌توانید با کارشناسان بازرگانی تامین پایدار تماس حاصل بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت‌ها محصولات و مصالح مورد نیاز خود را تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱ با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

هنگام خرید لوله آبیاری قطره ای 16 به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آنجایی که لوله آبیاری قطره ای ۱۶ در درون خاک قرار داده می‌‌شود و از سوی دیگر، میزان استفاده از این نوع لوله ها در یک پروژه آبرسانی بسیار زیاد است، کیفیت پایین آن می‌‌تواند مشکلات بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. در صورتی که از لوله آبیاری قطره ای ۱۶ بی کیفیت در یک پروژه آبرسانی استفاده شود، پس از گذشت مدت زمان نه چندان زیادی، احتمال بروز پارگی و جدا شدن اتصالات و شکستگی لوله بسیار محتمل خواهد بود.
در نتیجه شما با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهید شد و به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید لوله آبیاری قطره ای ۱۶، حساسیت لازم را به خرج دهید. در واقع یک سری نکات وجود دارند که در هنگام خرید لوله آبیاری قطره ای ۱۶ باید مورد توجه قرار گیرند. این نکات عبارت هستند از:

  • اولین نکته مهمی که در هنگام خرید لوله آبیاری قطره ای ۱۶ باید مورد توجه قرار گیرد، کارخانه سازنده آن است. بایستی لوله آبیاری قطره ای ۱۶ دارای برند استانداردی می‌‌باشد و تاییدیه داشته باشد وگرنه خرید آن کار منطقی و عاقلانه ای نیست.
  • نکته دیگر در هنگام خرید لوله آبیاری قطره ای ۱۶، ضخامت آن است. هر چقدر که ضخامت آبیاری قطره ای ۱۶ بیشتر باشد، طول عمر و مقاومت آن در برابر شکستگی و پوسیدگی و مواردی از این دست نیز بیشتر خواهد بود و شما می‌‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری از آن نوع لوله استفاده کنید.
  • نکته سوم در خرید لوله قطره ای ۱۶ این است که رنگ آن باید به صورت یکدست و کامل سیاه باشد. لوله آبیاری قطره ای ۱۶ اگر دارای لکه های سفیدی باشد، گزینه مناسبی نیست و شما باید از خرید آن اجتناب کنید.
  • توجه داشته باشید که لوله آبیاری قطره ای ۱۶ باید نرم و انعطاف پذیر باشد. لوله های خشکی که انعطاف لازم را ندارند به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای استفاده در آبیاری یک زمین کشاورزی نیستند. چرا که استعداد زیادی برای شکسته شدن دارند.
  • قبل از خرید لوله آبیاری قطره ای ۱۶ می‌‌بایستی مساحت زمین کشاورزی و باغی خود را حساب کنید و متناسب با آن به خرید متراژ دقیقی از این نوع لوله اقدام کنید.

خرید لوله آبیاری قطره ای 16

بازرگانی تامین پایدار یک مرکز تهیه و پخش انواع مصالح ساختمانی از آهن آلات گرفته تا همه وسایل لازم برای تاسیسات و لوازم حرارتی و برودتی ساختمان می‌‌باشد. بازرگانی تامین پایدار همیشه سعی کرده است که مشتریان خود را راضی نگه دارد و بهترین محصولات را با به صرفه ترین قیمت‌ها به آنها بفروشد. آدرس فیزیکی بازرگانی تامین پایدار در بازار آهن شاد آباد تهران می‌‌باشد. تخصص اصلی بازرگانی تامین پایدار نیز تهیه انواع مصالح مورد نیاز سازندگان واحدهای مسکونی می‌‌باشد.
در واقع سازندگان مختلف اعم از سازندگان خرد و انبوه سازان می‌توانند به راحتی مصالحی که مورد نیاز دارند را از این مرکز خریداری کنند. مزیت فوق العاده خرید مصالح ساختمانی از بازرگانی تامین پایدار این است که همه مصالح مورد نیاز در ساخت یک آپارتمان یا هر واحد مسکونی دیگر در این مرکز تجمیع شده است و دیگر وقت سازندگان مختلف با رفتن به این طرف و آن طرف، تلف نخواهد شد.

خرید آنلاین لوله آبیاری قطره ای 16 (خرید اینترنتی لوله آبیاری قطره ای 16)

بازرگانی تامین پایدار یک مرکز تهیه و پخش انواع مصالح ساختمانی از آهن آلات گرفته تا همه وسایل لازم برای تاسیسات و لوازم حرارتی و برودتی ساختمان می‌‌باشد. بازرگانی تامین پایدار همیشه سعی کرده است که مشتریان خود را راضی نگه دارد و بهترین محصولات را با به صرفه ترین قیمت‌ها به آنها بفروشد. آدرس فیزیکی بازرگانی تامین پایدار در بازار آهن شاد آباد تهران می‌‌باشد. تخصص اصلی بازرگانی تامین پایدار نیز تهیه انواع مصالح مورد نیاز سازندگان واحدهای مسکونی می‌‌باشد.
در واقع سازندگان مختلف اعم از سازندگان خرد و انبوه سازان می‌توانند به راحتی مصالحی که مورد نیاز دارند را از این مرکز خریداری کنند. مزیت فوق العاده خرید مصالح ساختمانی از بازرگانی تامین پایدار این است که همه مصالح مورد نیاز در ساخت یک آپارتمان یا هر واحد مسکونی دیگر در این مرکز تجمیع شده است و دیگر وقت سازندگان مختلف با رفتن به این طرف و آن طرف، تلف نخواهد شد.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی