جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

اتصالات لوله پلی اتیلن

جهت استعلام روز قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن تماس بگیرید: 02166143881

اتصالات لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین محصولاتی هستند که به منظور آبیاری و آب رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. افرادی که قصد دارند یک سیستم آبرسانی برپا کنند حتماً به اتصالات پلی اتیلن نیاز پیدا خواهند کرد. اتصالات پلی اتیلن هم از لحاظ نوع و هم از لحاظ اندازه، تنوع زیادی دارند و هر کدام از آنها برای کاربرد خاصی به کار می‌روند.

اتصالات لوله پلی اتیلن - markazei

در واقع برای هر کاری یک نوع اتصال پلی اتیلن ساخته شده است. اصلی ترین دلیل محبوبیت اتصالات پلی اتیلن این است که این نوع اتصالات، از جنس پلی اتیلن ساخته شده اند و جنس پلی اتیلن هم فواید بسیار زیادی نسبت به بقیه جنس ها دارد. 

اتصالات لوله پلی اتیلن چیست؟

اتصالات پلی اتیلن به یک سری از تجهیزات اطلاق می ‌شود که در خطوط لوله کشی و همچنین در تاسیسات صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف از بکارگیری این نوع اتصالات تغییر دادن زاویه مسیر جریان سیال و یا تغییر دادن قطر خط لوله کشی و یا تغییر دادن میزان دبی جریان و اتصال لوله‌ها به یکدیگر می‌باشد.
اتصالات پلی اتیلن نیز مثل لوله های پلی اتیلن از جنس پلی اتیلن می‌باشند و از دو نوع ماده اولیه پلی اتیلن PE80 و پلی اتیلن PE100 باس اندازه ها و زاویه های متنوع ساخته شده و به بازار ارائه می‌گردند. اتصالات لوله پلی اتیلن در همه کاربردهای این لوله و در همه خطوط لوله پلی اتیلن استفاده می‌شود.
پلی اتیلن در سال ۱۹۹۳ میلادی برای اولین بار در دنیا کشف شد و در طی حدود ۹۰ سالی که از تولید آن می‌گذرد، توانسته است تاثیر بسیار زیادی بر صنایع مختلف بگذارد. امروزه محصولات ساخته شده از ماده اولیه پلی اتیلن در انواع صنایع، کاربرد بسیار زیادی دارند و دیگر تصور صنایع مختلف بدون پلی اتیلن، کار غیر ممکنی خواهد بود.

مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن

مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن بیشتر به شکل گرانول‌های شفاف تولید می‌گردند ولی بعضی از مواد پلیمری هم به صورت تیره سنتز می‌گردند. پلی اتیلن‌ها در پالایشگاه تولید می‌گردند و نحوه تولید آن‌ها نیز در یک فرآیند پلیمریزاسیون واحدهای مونومر اتیلن است. مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن در گریدهای تجاری متنوع و مختلف در کارخانه‌‎ها تولید می‌شوند و هر یک از آن‌ها به منظور تولید یک محصول خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.
پلی اتیلن‌ها در سه گرید تجاری PE80،PE63 و PE100 تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند ولی امروزه گرید تجاری PE63، استفاده خاصی ندارد. در واقع امروزه دو گرید PE80 و PE100 به منظور ساخت لوله‌های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
قیمت مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن خیلی کم تر از بقیه مواد اولیه برای تهیه لوله و اتصالات مربوطه هستند، به همین دلیل است که قیمت نهایی لوله و اتصالات پلی اتیلن کم تر از بسیاری از انواع دیگر لوله می‌شود. مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن ویژگی های بسیار خوبی دارند که همه این ویژگی ها به لوله و اتصالات پلی اتیلن هم منقل خواهد شد. این ویژگی ها عبارت هستند از:

اتصالات پلی اتیلن - markazei

1. مقاومت شیمیایی بالای مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن
2. بهداشتی و غیر سمی بودن مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن
3. عایق حرارت و برق بودن مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن
4. انعطاف پذیری عالی و سبک بودن وزن مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن
5. ضربه پذیری خوب مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن
6. مقاومت در برابر مواد خورنده مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن

7. لوله‌های پلی اتیلن که مواد تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن در آنها باکیفیت باشد، ویژگی رشد آرام ترک را خواهند داشت. به نحوی که اگر کوچک‌ ترین نقصی در دیواره این نوع لوله‌ها ایجاد گردد، همه لوله به یکباره تخریب می‌شود.

اتصالات لوله پلی اتیلن چه ویژگی هایی دارند؟

اتصالات لوله پلی اتیلن دارای ویژگی های بسیار مناسبی هستند. یکی از این ویژگی ها، مقاومت خوب در برابر تغییرات ناگهانی است. ویژگی دیگر اتصالات لوله پلی اتیلن، حجم سیال مقاومت در برابر ساییده شدن و خوردگی می‌باشد. ویژگی بعدی نیز عدم رسوب گرفتگی در محل اتصالات قابل استفاده در خطوط انتقال مواد شیمیایی است.

کاربرد اتصالات لوله پلی اتیلن

اتصالات لوله پلی اتیلن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. چرا که بیشترین مشکلات و اتفاقات منفی در قسمت هایی از سیستم آب یاری و آب رسانی رخ می‌دهد که اتصالات در آنجا وجود دارند. بنابراین در صورت انتخاب غیر صحیح و یا نصب اشتباه این اتصالات، تمامی پروژه با مشکل جدی مواجه خواهد شد.
همچنین در صورتی که اتصالات بی کیفیتی توسط شما استفاده شوند و یا این که جوش های میان اتصالات و لوله به صورت استاندارد صورت نپذیرد، در این شرایط هم، کل پروژه با مشکل جدی برخورد خواهد کرد. در این صورت، شما باید برای برطرف کردن مشکل پیش آمده، هم وقت زیادی بگذارید و هم پول زیادی خرج کنید. بدیهی است که اتصالات پلی اتیلن به تنهایی به کار نمی آیند.
امروزه از لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن کاربرد فراوانی دارند. روز به روز هم استفاده از لوله پلی اتیلن بیشتر می‌شود. به نحوی که امروزه لوله پلی اتیلن در شبکه های آب رسانی، جای سایر لوله‌ها را گرفته است. لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • برای منتقل کردن آب آشامیدنی از اتصالات لوله پلی اتیلن استفاده می‌شود.
  • برای منتقل کردن انواع فاضلاب از اتصالات لوله پلی اتیلن استفاده می‌شود.
  • به منظور انتقال دادن انواع مواد شیمیایی از اتصالات لوله پلی اتیلن استفاده می‌شود.
  • به منظور منتقل کردن پسماندهای مختلف از اتصالات لوله پلی اتیلن استفاده می‌شود.
  • برای انتقال دوغاب از اتصالات لوله پلی اتیلن استفاده می‌شود.
  • برای منتقل کردن گازهای فشرده از اتصالات لوله پلی اتیلن استفاده می‌شود.

نام اتصالات لوله پلی اتیلن

اتصالات لوله پلی اتیلن شامل موارد زیر هستند:
1. فلنج پلی اتیلن
2. سه راهی
3. زانو
4. تبدیل
5. تراشه و…
روش تولید این اتصالات متفاوت است. روش اول، تزریق است. روش دوم نیز بهره گرفتن از ورق پلی اتیلن ضخیم با برش و تراشکاری می‌باشد.

قیمت اتصالات پلی اتیلن - markazei

با انواع اتصالات پلی اتیلن آشنا شوید

اتصالات پلی اتیلن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها هم برای کاربرد خاصی مناسب هستند. انواع اتصالات پلی اتیلن را در این قسمت از مقاله آورده ایم:

اتصال ماده از اتصالات پلی اتیلن

به منظور اتصال لوله به شیرآلات و یا به هر وسیله ای که رزوه آن نرم است از اتصال ماده بهره گرفته می‌شود. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید در میانه راه خط انتقال لوله آب رسانی، یک عدد شیر قطع و وصل آب تعبیه کنید، اتصال ماده کمک زیادی به شما خواهد کرد.

رابط تبدیل از اتصالات پلی اتیلن

به منظور دادن اندازه لوله، رابط تبدیل مورد نیاز شما خواهد بود. اگر لوله شما اندازه ای برابر با ۶۳ داشته باشد، با کمک رابط تبدیل، شما خواهید توانست اندازه آن را به ۵۰ تغییر دهید. به منظور انجام این کار، شما نیاز دارید که به انتهای لوله ۶۳ یک عدد رابط تبدیل 63 به 40 اضافه نمایید و از آنجا ابتدای لوله 40 خود را نصب کنید. با این کارها و با استفاده از رابط تبدیل، شما خواهید توانست اندازه لوله آب رسانی خود را به میزان دلخواه تغییر دهید.

رابط مساوی از اتصالات پلی اتیلن

این زانو برای قسمت هایی که بایستی لوله انتقال آب خم شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از زانو در سیستم آب رسانی و لوله کشی از شکسته شدن لوله سر پیچ ها جلوگیری می‌کند. البته باید به این نکته هم دقت کنید که استفاده زیاد از زانو می‌تواند فشار آب را کاهش دهد. با این وجود استفاده از زانو، مزیت‌های بسیار زیادی دارد و در واقع در یک سیستم آب رسانی و آبیاری، وجود زانو کاملا الزامی می‌باشد.

اتصال نر از اتصالات پلی ایتیلن

اتصال نر مثل اتصال ماده است. یعنی به منظور وصل کردن لوله به شیر آلات یا به فیلتر و یا به بقیه وسایل، از این نوع اتصال پلی اتیلن استفاده می‌شود. در واقع بخش رزوه دار اتصال نر به وسایل و شیرآلاتی که دارای رزوه ماده هستند، وصل می‌شود.

زانوی ماده از اتصالات پلی ایتیلن

زانوی ماده مانند بقیه انواع زانو ها در جاهایی که نیاز به خم شدن لوله وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. زانوی ماده دو سر دارد که یک سر آن به لوله وصل می‌شود و سر دیگر آن به وسایل و لوازمی که دارای رزوه نر هستند، وصل می‌گردد.

زانوی نر از اتصالات پلی ایتیلن

زانوی نر مانند بقیه انواع زانو ها در جاهایی که نیاز به خم شدن لوله وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. زانوی نر دو سر دارد که یک سر آن به لوله وصل می‌شود و سر دیگر آن به وسایل و لوازمی که دارای رزوه ماده هستند وصل می‌گردد.

سه راه مساوی از اتصالات پلی ایتیلن

سه راه مساوی و یا همان انشعاب مساوی یکی از اتصالات بسیار پرکاربرد پلی اتیلن می‌باشد. بدیهی است که این اتصال پلی اتیلن به منظور انشعاب گرفتن از خط لوله اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته برای خروجی گرفتن از خط لوله اصلی نیز از این سه راه بهره گرفته می‌شود. مسئله ای که باید در مورد سه راه مساوی به آن اشاره کنیم این است که انشعاب و یا خروجی که توسط این وسیله گرفته می‌شود باید به لوله وصل شود. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که با کمک سه راه مساوی، امکان وصل کردن سه سر لوله در یک نقطه به یکدیگر وجود دارد.

سه راه نر از اتصالات پلی ایتیلن

سه راه نر و یا همان انشعاب نر یکی از اتصالات بسیار پرکاربرد پلی اتیلن می‌باشد. بدیهی است که این اتصال پلی اتیلن به منظور انشعاب گرفتن از خط لوله اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته برای خروجی گرفتن از خط لوله اصلی نیز از این سه راه بهره گرفته می‌شود. مسئله ای که باید در مورد سه راه نر به آن اشاره کنیم این است که انشعاب و یا خروجی که توسط این وسیله گرفته می‌شود باید به لوازم دارای رزوه ماده، وصل شود.

سه راه تبدیل از اتصالات پلی ایتیلن

سه راه تبدیل و یا همان انشعاب تبدیل یکی از اتصالات بسیار پر کاربرد پلی اتیلن می‌باشد. بدیهی است که این اتصال پلی اتیلن به منظور انشعاب گرفتن از خط لوله اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته برای خروجی گرفتن از خط لوله اصلی نیز از این سه راه بهره گرفته می‌شود. مسئله ای که باید در مورد سه راه تبدیل به آن اشاره کنیم این است که انشعاب و یا خروجی که توسط این وسیله گرفته می‌شود باید به لوله وصل شود. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که با کمک سه راه مساوی، امکان وصل کردن سه سر لوله در یک نقطه به یکدیگر وجود دارد. تمام این مطالبی که در این جا اشاره کردیم در مورد سه راه مساوی هم صدق می‌کرد. فرق سه راه تبدیل با سه راه مساوی این است که این وسیله فقط کار انشعاب گرفتن از لوله اصلی را انجام نمی دهد، بلکه اندازه لوله خروجی را هم تغییر خواهد داد.

اتصالات لوله پلی اتیلن - markazei

درپوش نهایی از اتصالات پلی ایتیلن

درپوش نهایی و یا همان درپوش انتهایی یکی از اتصالات لوله پلی اتیلن است که در هر سیستم آب یاری مورد نیاز خواهد بود. از نام این وسیله مشخص است که در قسمت انتهایی سیستم آبیاری به کار می‌رود. درپوش انتهایی جلوی آب را می‌گیرد و در واقع لوله را به صورت کامل مسدود می‌کند. نکته‌ ای که در مورد استفاده از درپوش انتهایی وجود دارد این است که بستن آن موجب گیر کردن آب درون لوله می‌شود و این موضوع در فصول سرد سال می‌تواند باعث یخ زدن لوله و ترکیدن آن شود. بنابراین قبل از رسیدن فصل سرد سال، درپوش انتهایی را بردارید تا به صورت کامل، آب از لوله تخلیه شود. پس از این که فصل سرد سال تمام شد، مجدداً می‌توانید از درپوش انتهایی بهره بگیرید.

بنابراین قبل از رسیدن فصل سرد سال، درپوش انتهایی را بردارید تا به صورت کامل، آب از لوله تخلیه شود. پس از این که فصل سرد سال تمام شد، مجدداً می‌توانید از درپوش انتهایی بهره بگیرید.

نحوه نصب اتصالات لوله پلی اتیلن (نحوه بستن اتصالات لوله پلی اتیلن)

به منظور نصب اتصالات لوله پلی اتیلن و انجام لوله کشی یک سیستم آبیاری، در مرحله اول می‌بایستی سر پیچ و بوشینگ و اورینگ را بر روی لوله قرار دهید. در مرحله بعدی باید سر لوله هایی که می‌خواهید به هم وصل کنید را به صورت کامل و دقیق، توسط سوهان صاف کنید. باید سوهان کشیدن شما به نحوی باشد که پلیسه ها به صورت کامل از بین بروند. لوله را به درون طرف دیگر اتصال بفشارید. این کار باعث می‌شود که به انتهای محل استقرار آن برسد. محل استقرار یعنی همان قسمتی که لبه دار ساخته شده است. در انتها نیز اورینگ و بوشینگ را به جلو فشار دهید تا درون بدنه اتصال جا بگیرد.

مزایا و معایب استفاده از اتصالات لوله پلی اتیلن

اتصالات پلی اتیلن دارای مزایای زیادی هستند که همین مزایا باعث می‌شود کاربرد آنها در صنایع مختلف بسیار گسترده باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد مزایای این اتصالات مطالبی را عنوان کنیم.

منعطف بودن اتصالات لوله پلی اتیلن
اتصالات لوله پلی اتیلن انعطاف پذیری بسیار مناسبی دارند. همین امر باعث می‌شود که از این نوع اتصالات بدون نگرانی از شکستن یا آسیب دیدن آنها بتوان در جاهای مختلف استفاده کرد.
بهداشتی بودن اتصالات لوله پلی اتیلن
اتصالات لوله پلی اتیلن دارای استاندارد آب شرب برای مصارف انسانی هستند. لوله و اتصالات پلی اتیلن نسبت به بسیاری از انواع لوله‌ها و اتصالات ساخته شده از جنس های دیگر، بهداشتی تر هستند و حتی می‌توان آب عبور کرده از درون آن را برای نوشیدن هم مورد استفاده قرار داد.
کیفیت مناسب اتصالات لوله پلی اتیلن
کیفیت اتصالات لوله پلی اتیلن بسیار مناسب است. البته جنس ماده اولیه استفاده شده در ساخت لوله و اتصالات پلی اتیلن، تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت آن دارد. از طرف دیگر استانداردی که اتصالات پلی اتیلن مطابق با آن ساخته شده اند هم در کیفیت آن تاثیر زیادی خواهد داشت.
دوام بالای اتصالات لوله پلی اتیلن
طول عمر اتصالات لوله پلی اتیلن، خیلی طولانی می‌باشد. با توجه به اینکه برپا سازی و نصب سیستم آبیاری و آب رسانی جدید می‌تواند هزینه بسیار زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد، بالا بودن طول عمر لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلن می‌تواند کمک زیادی از لحاظ اقتصادی به شما کند. در واقع وقتی که شما یک بار اتصالات و لوله پلی اتیلن را برای سیستم آبیاری و آب رسانی خود مورد استفاده قرار می‌دهید تا سال های سال می‌توانید به همین سیستم آبیاری اعتماد کنید. مخصوصا اگر جنس مواد اولیه استفاده شده در ساخت لوله و اتصالات پلی اتیلن، درجه یک باشد این مساله بیشتر خود را نمایان می‌کند.
هزینه پایین اتصالات لوله پلی اتیلن
اتصالات لوله پلی اتیلن دارای هزینه پایینی هستند. البته بدیهی است که با توجه به تورم افسار گسیخته ای که در چند دهه اخیر و خصوصاً در چند سال اخیر، کشور ایران را درگیر خود کرده است، قیمت اتصالات پلی اتیلن بسیار گران تر از قبل شده است. ولی باز هم می‌توانیم ادعا کنیم که این نوع اتصالات نسبت به بعضی از اتصالات فلزی، ارزان تر هستند.
مقاومت بالای اتصالات پلی اتیلن
مقاومت اتصالات لوله پلی اتیلن بسیار بالا است. منظور ما از مقاومت این اتصالات، مقاومت در برابر اسیدها و بازها و نمک ها می‌باشد. مقاومت اتصالات پلی اتیلن در مقابل ترکیبات شیمیایی نیز بسیار بالا است. در صورتی که شما کشاورز و یا باغدار هستید و قصد دارید از سیستم آب رسانی موجود در زمین کشاورزی و یا زمین باغی خود به منظور سم پاشی نیز استفاده کنید، استفاده از اتصالات پلی اتیلن بهترین راهکار برای انجام این کار توسط شما خواهد بود. در واقع اتصالات پلی اتیلن دارای جنس پلاستیکی هستند و بافت آنها به نحوی است که به هیچ عنوان، سموم کشاورزی آنها را پوسیده نمی کند. در صورتی که بسیاری از انواع اتصالات دیگر، توسط سوم کشاورزی پوسیده می‌شوند و طول عمر آنها به شدت کاهش پیدا می‌کند. بنابراین بدون نگرانی از کاهش طول عمر اتصالات پلی اتیلن، می‌توانید به منظور سم پاشی زمین کشاورزی یا باغی خود از این اتصالات بهره بگیرید.

کاتالوگ اتصالات لوله پلی اتیلن

کاتالوگ‌ها اطلاعات فنی و همچنین دستورالعمل‌های مربوط به اتصالات لوله پلی اتیلن را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. معمولاً کارخانه‌هایی که اقدام به تولید هر محصولی می‌کنند کاتالوگ آن محصول را هم به مشتریان خود می‌فروشند. در مورد کارخانه‌های تولید کننده لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلن هم همین قضیه وجود دارد و آنها هم در کنار لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلنی که تولید می‌کنند، کاتالوگ آن‌ها را هم به مشتریان خود می‌دهند.
در دهه‌های پیش همه کاتالوگ‌ها به صورت چاپ شده و کاغذی بود ولی امروزه معمولا کاتالوگ‌ها به صورت pdf تولید شده و به دست مشتریان می‌رسند. بازرگانی تامین پایدار هم که مرکز فروش انواع اتصالات از جمله اتصالات پلی اتیلن است کاتالوگ‌های مختلفی را برای انواع محصولات خود تهیه کرده است و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر به سایت این مرکز هم مراجعه کنید کاتالوگ‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که مطالعه آن‌ها می‌تواند به اطلاعات شما در مورد یک محصول خاص بیفزاید.

خط تولید اتصالات لوله پلی اتیلن

معمولاً اتصالات پلی اتیلن در همان کارخانه‌ای که لوله پلی اتیلن تولید می‌شود، تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. خط تولید اتصالات پلی اتیلن، اقدام به تولید انواع اتصالات پلی اتیلن در سایزها و کاربردهای مختلف می‌کند. در کشور ایران هم چندین خط تولید اتصالات پلی اتیلن وجود دارد که نیاز بازار کشور و حتی نیاز بازارهای کشورهای همسایه را هم تامین می‌کنند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن

قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن مانند قیمت بقیه اجناس و کالاها روز به روز در حال تغییر است. در واقع در کشور ایران، قیمت همه کالاها و لوازم به نحوی وابسته به ارزش ریال در برابر دلار می‌باشد. هر چقدر ارزش ریال در برابر دلار کاهش پیدا کند، قیمت انواع کالاها و لوازم و از جمله قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن هم بیشتر خواهد شد. بنابراین قیمت اتصالات پلی اتیلن قبل از هر چیزی به تورم موجود در جامعه بستگی دارد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن، جنس ماده اولیه استفاده شده در ساخت آنها است.
هر چقدر که از مواد اولیه با کیفیتی در ساخت اتصالات لوله پلی اتیلن بهره گرفته شود، قیمت اتصالات پلی اتیلن هم افزایش پیدا خواهد کرد. کارخانه تولید کننده این اتصالات هم در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. در واقع بعضی از کارخانه ها به دلیل اعتبار بیشتری که دارند، قیمت بیشتری را برای انواع محصولات خود از جمله برای اتصالات پلی اتیلن تولید شده توسط خود ارائه می‌دهند. آخرین عامل در بین عوامل موثر بر قیمت اتصالات پلی اتیلن استانداردی است که این اتصالات متناسب با آن و مطابق با آن ساخته شده اند. هر چقدر که یک اتصال پلی اتیلن دارای استاندارد بهتری باشد قیمت آن هم به همان تناسب، افزایش پیدا خواهد کرد. طبیعتا اتصالات پلی اتیلن غیر استاندارد دارای قیمت کمتری هستند.

قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن

قیمت اتصالات پلی اتیلن را نمی توانیم به صورت دقیق مشخص کنیم. اولا این اتصالات در یک نوع و دو نوع نیستند. بلکه تنوع آنها هم از لحاظ اندازه و هم از لحاظ نوع و کاربرد، بسیار زیاد است. از سوی دیگر، قیمت اتصالات پلی اتیلن هم مانند قیمت بقیه اتصالات و بقیه کالاها به صورت پیوسته در حال گران شدن است و در صورت ذکر یک قیمت خاص در سایت شاید باعث شویم که بسیاری از افراد به اشتباه بیفتند.
در صورتی که شما قصد خرید اتصالات پلی اتیلن را دارید باید قیمت آن را به صورت روزانه چک کنید و به هیچ عنوان به قیمت سایت ها و وبلاگ ها و گروه های فضای مجازی که مربوط به چند ماه قبل هستند، نباید اعتماد کنید. البته قیمت یک اتصال پلی اتیلن به تنهایی خیلی زیاد نیست ولی از آنجایی که برای نصب و برپا سازی یک سیستم آبیاری بزرگ شما نیاز به خرید مقدار بسیار زیادی اتصال پلی اتیلن خواهید داشت در مجموع قیمت اتصالات پلی اتیلن می‌تواند عدد قابل ملاحظه‌ای باشد.

راهنمای خرید اتصالات لوله پلی اتیلن

در مورد خرید اتصالات لوله پلی اتیلن باید یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید تا در نهایت محصولات با کیفیتی را بتوانید خریداری کنید. خرید لوله پلی اتیلن کار ساده‌ای نیست و باید یک مقدار اطلاعات از قبل از خرید داشته باشید. یک نکته بسیار مهم این است که سعی کنید از همان کارخانه‌ای که اقدام به خرید لوله پلی اتیلن می‌کنید از همان کارخانه هم اتصالات پلی اتیلن را بخرید. دلیل این امر هم این است که جنس لوله پلی اتیلن باید با جنس اتصالات استفاده شده در سیستم آب رسانی و آبیاری، کاملا یکسان باشد.
چرا که متفاوت بودن جنس این دو، باعث متفاوت بودن نقطه ذوب آن‌ها می‌شود و متفاوت بودن نقطه ذوب آنها نیز اتصال اتصالات به لوله‌ها را با مشکل مواجه خواهد کرد و موجب می‌گردد که اتصال تشکیل شده، یک اتصال ضعیفی باشد. هم جنس لوله های پلی اتیلن و هم جنس اتصالات پلی اتیلن می‌توانند به صورت درجه یک یا درجه دو و یا حتی درست شده از مواد ضایعاتی باشند. توصیه ما به شما این است که هم لوله‌ها و هم اتصالات پلی اتیلن را از درجه یک خریداری کنید ولی اگر به هر دلیلی لوله‌ها را از درجه ۲ و یا مواد ضایعاتی خریداری کردید، اتصالات را هم دقیقاً از همان نوع (از همان جنس ماده اولیه) خریداری نمایید.

خرید اتصالات لوله پلی اتیلن

به منظور خرید اتصالات لوله پلی اتیلن می‌توانید به فروشگاه‌های حضوری مختلف و یا به سایت‌های اینترنتی متعددی که امروزه به وجود آمده‌اند، مراجعه کنید. بازرگانی تامین پایدار یکی از مراکزی است که اقدام به فروش انواع اتصالات لوله پلی اتیلن در اندازه‌ها و کاربردهای مختلف می‌کند. بازرگانی تامین پایدار در چند سال حضور خود در عرصه فروش انواع اتصالات توانسته است، اعتماد مردم و اعتماد تولید کنندگان و شرکت‌ها را به دست بیاورد.
هیچ موقع این مرکز، اعتماد به دست آمده را با فروش محصولات فیک و تقلبی و بی کیفیت خدچه دار نخواهد کرد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید به بازرگانی تامین پایدار اعتماد کنید و انواع اتصالات لوله پلی اتیلن و سایر وسایل مورد نیاز برای برپا سازی سیستم آبیاری و آب رسانی را از آن خریداری کنید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی