جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

تاثیر کرونا بر ساخت و ساز

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

تاثیر کرونا بر ساخت و ساز به شدت زیاد بوده. تعداد افراد شاغل در صنعت ساخت و ساز در انگلستان در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ به پایین ترین سطح در هفت ساله گذشته رسید. داده های جدید اداره آمار ملی (ONS) که در دهم نوامبر منتشر شد ، نشان می دهد ۲٫۱۷ میلیون نفر از ماه جولای تا سپتامبر سال جاری در صنعت ساختمان مشغول به کار بوده اند. این پایین ترین سطح از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ است که تعداد آن ۲٫۱۶ میلیون نفر بود. این کاهش از زمان بروز همه گیری ویروس کرونا در مارس و از بین رفتن ۱۴۲،۰۰۰ شغل سرعت گرفته است. این سقوط در سه ماهه سوم تا پایان ماه سپتامبر کاهش یافت ، اما با ۲٫۲ درصد کاهش در مقایسه با سقوط ۴ درصدی در سه ماهه قبل، در حالی که قفل سخت ترین حالت در سراسر انگلستان بود.

قیمت ورق گالوانیزه برش خورده لوله پلیکا قیمت

تاثیر کرونا بر ساخت و ساز

پروفسور نوبل فرانسیس ، مدیر اقتصاد انجمن محصولات ساختمانی گفت که تلفات شغلی در بخش های مختلف متفاوت است. “از دست دادن شغل در ساخت و ساز در انگلستان در سه ماهه شوم ۲۰۲۰ کاهش یافت ، زیرا فعالیت ساخت و ساز در بسیاری از سایت های ساختمانی و فعالیت به ویژه در زیرساخت ها ، اسکان ساختمان های جدید و تکنولوژی روز ساختمان سازی بسیار زیاد بود. نکته نگران کننده این است که اشتغال در ساخت و ساز در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ کاهش بیشتری پیدا کرده است. با توجه به اینکه پیمانکاران اصلی و سازندگان خانه تعداد زیادی از نیرو های کار را رها نکرده اند ، این عمدتا SME هایی هستند که خارج از زیر ساخت ها و مسکن کار می کنند بیشترین ضرر های شغلی را ایجاد کرده اند “

تاثیر کرونا بر ساخت و ساز

تاثیر کرونا بر ساخت و ساز

پروفسور فرانسیس هشدار داد که انتظار می رود سطح اشتغال در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ کاهش یابد ، اما با تقاضای کمتری در بخش های مسکن ، بازسازی و زیر ساخت ، کاهش فعالیت های صنعتی و تجاری با سرعت کمتری انجام می شود.

داده های جدید نشان داد که اشتغال در صنعت از ابتدای سال ۲۰۱۹ هر سه ماه یکبار کاهش یافته است. فرانسیس گفت این صنعت تحت تأثیر بی ثباتی سیاسی سال گذشته قرار گرفته است. وی گفت: “به خاطر سپردن COVID-19 دشوار است اما ما دو مهلت Brexit و یک انتخابات عمومی در سال ۲۰۱۹ داشتیم ، که به این معنی بود که اقتصاد انگلیس پس از سه ماهه اول سال گذشته متوقف شده است.”

تاثیر کرونا بر ساخت و ساز

تاثیر کرونا بر ساخت و ساز

برخی علائم بهبودی وجود داشت زیرا داده های جداگانه جمع آوری شده توسط ONS افزایش جای خالی ساخت و ساز را برای ماه چهارم نشان می دهد. برای سه ماه منتهی به پایان ماه اکتبر ، جای خالی ها به طور متوسط ​​۲۷۰۰۰ نفر بوده است ، در حالی که از ۲۲۰۰۰ نفر در سه ماه منتهی به پایان ماه سپتامبر ، خالی بود. جای خالی در همان سطح سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ است.(تاثیر کرونا بر ساخت و ساز)

دستمزد ها نیز به بهبودی خود ادامه داده و به سطحی رسیده اند که قبل از بروز همه گیری در آن ایستاده اند. متوسط ​​درآمد هفتگی در ماه سپتامبر ۶۳۳ پوند بود. این میزان به میزان قابل توجهی بالاتر از ۵۷۸ پوند گزارش شده در ماه مه بود ، اما زیر ۶۵۱ پوند بود که در ماه فوریه ماه قبل از تأثیر همه گیر بر صنعت گزارش شد.

ارقامی که همزمان توسط ONS منتشر شد ، افزایش نرخ بیکاری انگلیس به ۴٫۸ درصد در سه ماه منتهی به سپتامبر را نشان می دهد. این میزان در سه ماهه قبل از ۴٫۵ درصد بود.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی