جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

خرید سرامیک طرح پارکت

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

خرید سرامیک طرح پارکت یکی از جذاب ترین و اقتصادی ترین کفپوش ها به حساب می آید که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضا و معماری مدرن ( سرامیک و تاریخچه آن ) و ایجاد دکوراسیونی ایده آل، به دلیل صرفه جویی در هزینه (قیمت مناسب) و مقاومت زیادی در مقابل ضربه ای که سرامیک های طرح چوب دارند تبدیل به یکی از رایج ترین کفپوش ها شده است.

خرید سرامیک طرح پارکت چه مزایایی دارد؟

هزینه ی نصب سرامیک ارزان تر از نسبط به نصب محصولات چوبی  است، سرامیک های طرح چوب معمولا به دلیل ملات ماستیکی که بین درز آن ها کشیده شده یا همان بند سرامیک نفوذ آب از آن ها امکان پذیر نمی باشد (ضد آب) هستند ولی در خرید سرامیک طرح پارکت به دلیل نفوض آب پارکت به اصطلاح بلند می شود یا در می آید و همچنین پاک کردن سرامیک راحت تر از چوب است سرامیک های طرح چوب قابل شست و شو هستند. خرید سرامیک ‌طرح پارکت از نظر ظاهری و طراحی کاملا مشابه پارکت‌ ها هستند؛ به گونه ‌ای که در نگاه اول هرگز نمی ‌توان فرق بین آن‌ ها را فهمید.

سرامیک های طرح چوب ظاهری زیبا به دکوراسیون داخل خانه می دهد

سرامیک های طرح چوب دارای یک روکش لعابی هستند که شرکت ‌های سازنده آن را با رنگ ‌های مختلف عرضه می ‌کنند. روکش رنگ چوب نیز یکی از آن رنگ ‌هاست که توانسته انقلابی بزرگ در عرصه کفپوش‌ های به ‌پا کند. خرید سرامیک طرح پارکت را می ‌توان در بسیاری از اماکن به ویژه سالن پذیرایی و ادارات به کار برد. لایه ‌های زیبا و طرح چوبی که در روکش این سرامیک‌ ها به کار برده شده محبوبیت آن‌ها را دو چندان کرده است.

خرید سرامیک طرح پارکت

مزایای خرید سرامیک طرح پارکت

خرید سرامیک طرح پارکت مزایای بسیاری دارد که باعث می شوند بسیاری از افراد بی برو و برگرد دست به انتخاب این متریال بزنند. که در ادامه مهم ترین آن‌ ها را معرفی خواهیم کرد.

• عمر طولانی مدت سرامیک های طرح چوب
• قدرت استحکام بالا
• مقاوم در برابر نفوذ آب
• تمیزی کرد آسان
• عدم ایجاد صدا در حین راه رفتن
• تنوع و طرح های سرامیک طرح پارکت و چوب
• انعطاف پذیری و استفاده در مکان های مختلف از سرامیک های طرح چوب
• مناسب برای سبک های کلاسیک و مدرن
• استفاده در تمامی اماکن

• عمر طولانی مدت سرامیک های طرح چوب

همانگونه که گفتیم در حراج کاشی و سرامیک دارای طرح ها و رنگ های متفاوت و با قیمت های مختلف می باشد و به علت شست و شوی راحت و عدم جذب رطوبت، مقاومت و استحکام بالای آن به عنوان یکی از با دوام ترین مواد موجود برای استفاده به عنوان کفپوش است، که سرامیک های طرح چوب جلوه و زیبایی دو چندانی به این کفپوش های سرامیک بخشیده است.

خرید سرامیک طرح پارکت و چوب، در صورتی که درست نصب گردند و از آن نگه داری شود تا سالیان زیادی نیاز به تعویض ندارد و عالی به نظر خواهد آمد، اما در کفپوش چوبی این موضوع کاملا برعکس است و نگه داری و مراقبت بیشتری می طلبد، همچنین سرامیک های طرح چوب نیاز به صیقل کاری و روغن کاری دارد. سرامیک در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت کمتری می باشد که ممکن است در صورت عدم ملاحظه و ایجاد ضربه، لب پر شود، اما بطور کلی خرید کاشی سرامیک بسیار با دوام تر از چوب است.

خرید سرامیک طرح پارکت

• قدرت استحکام بالا

یکی از مهم ترین مزایای خرید سرامیک طرح پارکت استحکام بالای آن‌ ها در برابر شستشو است. معمولا پارکت ‌ها در برابر خوردگی و ساییدگی بسیار ضعیف عمل می ‌کنند و همین امر موجب شده است تا نگاه ‌ها به نمونه‌ های سرامیکی آن معطوف شود.

• مقاوم در برابر نفوذ آب

یکی از مشکلات اصلی پارکت ‌ها ضعف آن ‌ها در برابر نفوذ آب است. شاید اگر تنها چند بار بر روی پارکت ‌ها آب ریخته شود سطح آن‌ها چروک و در نهایت از جای خود کنده شوند. اما مقاومت سرامیک های طرح چوب در برابر آب بسیار بالا بوده و هرگز آسیبی از این جهت به آن وارد نخواهد شد.

• تمیز کردن آسان

برای نظافت سرامیک ‌های طرح چوب دیگر نیازی به وسواس به خرج دادن نیست. چرا که به دلیل ضد آب بودن خیلی راحت با هر مواد شوینده ‌ای که در دسترس باشد شستشو دهید و از براقی آن لذت ببرید این ویژگی تنها به لطف دوام بالای این نوع از سرامیک در برابر آب و رطوبت است ولی در پارکت چوبی امکان شستشوی این چنینی نیست شاید بتوانید با یه دستمال خیس از روی سطح پاک کنید چون آب را از خود عبور می دهند و به مرور زمان جدا از سطح می شوند.

• عدم ایجاد صدا در حین راه رفتن

ممکن است بار ها صدای اصطحکاک پای خود را هنگام راه رفتن بر روی پارکت شنیده باشید احتمالا این موضوع موجب مزاحمت شما شده باشد. اما هنگام راه رفتن بر روی سرامیک ‌های طرح چوب دیگر خبری از این صداهای آزاردهنده نیست. خرید سرامیک طرح پارکت از میزان ساییدگی بسیار کمی بر خوردار هستند. همچنین، این مدل از سرامیک‌ ها نسبت به فروش کاشی سرامیک دیواری از میزان لغزندگی کمتری برخوردارند که تمامی این فاکتور ها باعث شده است تا هنگام راه رفتن هیچ گونه صدایی از سطح آن ‌ها به گوش نرسد که باعث مزاحمت شما شود.

• تنوع و طرح های سرامیک طرح پارکت و چوب

خرید سرامیک طرح پارکت دارای سبک ها و رنگ های متنوع می باشد که می توانید متناسب با رنگ دیوارها و دکوراسیون منزل، رنگ سرامیک خود را انتخاب کنید. حتی فراتر از این می توان طرح های آنتیک نظیر چوب فرسوده رنگ و رو رفته و یا چوبی که مدت زیادی تحت تابش مستقیم نور خورشید بوده و سفید شده است را انتخاب نمود.

• انعطاف پذیری و استفاده در مکان های مختلف از سرامیک های طرح چوب

بر خلاف چوب، سرامیک را در هر مکانی که دارای نم و رطوبت نیز باشد، نظیر حمام، آشپزخانه و زیرزمین می توان نصب کرد، سرامیک ها به طور طبیعی در برابر نم و رطوبت مقاوم اند و هر قدر که نصب سرامیک و درزگیری و بندکشی آن صحیح باشد این مقاومت را حفظ می کنند. این مزیت خرید سرامیک طرح پارکت سبب ایده آل شدن آن برای کفپوش نمودن کل منزل می شود که سرامیک های طرح پارکت و چوب علاوه بر این ویژگی به آن محل زیبایی خاصی نیز می بخشد.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی