جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

خرید لوله

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

خرید لوله
قیمت لوله مانیسمان
تاریخ آخرین بروزرسانی : 2 هفته پیش روز پیش
نام نوع سایز محل بارگیری تولید کننده قیمت عملیات بیشتر
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 3 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 3 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 3 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 2 چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1 چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1 بنگاه تهران 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 3/4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 3/4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 3/4 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/2 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/2 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/2 2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/2 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/2 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/2 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/4 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/4 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/4 1 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 80 لوله مانیسمان 1/2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 40 لوله مانیسمان 1/2 بنگاه تهران چین 0 تومان
لوله مانیسمان رده 20 لوله مانیسمان 1/2 بنگاه تهران چین 0 تومان

خرید لوله: لوله وسیله ای است که از آن برای انتقال منظم جریان سیال استفاده می‌­شود. هر ساختمان با توجه به نوع کاربری خود دارای لوله کشی متفاوت است. اجرای صحیح لوله کشی یکی از موضوعات بسیار مهم در ساختمان سازی است که در صورت عدم رعایت آن ممکن است آب نشتی پیدا کرده و خسارات جبران ناپذیری به ساختمان وارد شود. در خرید لوله کشی از لوله های مختلف استفاده می شود که هر کدام دارای جنس و کارایی متفاوت هستند.

در کل لوله هایی که برای انتقال آب در ساختمان تعبیه می شوند به انواع لوله های گالوانیزه، چدنی، پلی پروپیلن، پی وی سی، پنج لایه، پلی اتیلن و… تقسیم می شوند. لوله ها را می توان به انواع مختلف از نظر جنس ، کاربرد و نحوه اتصالات دسته بندی نمود. لوله هایی که در صنعت تاسیسات و ساخت و ساز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

خرید لوله برای پروژهای ساختمانی و عمرانی بر اساس نوع

لوله پلی پروپیلن

لوله پلی اتیلن بسیار سبک بوده و نصب و کارایی آسانی دارند. لوله پلی پروپیلن به لوله های سبز یا سفید معروف هستند و ظاهری همانند پلاستیک فشرده دارند. از ویژگی های بارز خرید لوله سبز مقاومت در برابر یخ زدگی، ضربه، رسوب، خوردگی و پوسیدگی می باشد که استفاده از آن را در ساختمان سازی رواج بخشیده است.آن ها علاوه بر توانایی انتقال آب، به دلیل این که زنگ نمی زنند، می توانند مواد خورنده مثل مایعات اسیدی یا قلیایی را نیز انتقال دهند اما به دلیل داشتن ضریب انبساط بالا توان حمل مواد داغ را ندارند.

علاوه بر آن مقاومت فشاری این لوله ها آنها را در برابر ضربه مقاوم نموده و آنها را به لوله ای ایده آل در صنعت ساخت و ساز تبدیل کرده است. از دیگر مزایای این لوله ها می توانیم به رسوب گیری پایینشان به دلیل سطح داخلی صاف و صیقلی اشاره کنیم. لازم به ذکر است که لوله پلی پروپیلن با نام لوله تک لایه و لوله PP نیز در بازار شناخته شده می باشد. خرید لوله های پلاستیکی در برابر جریان الکتریکی مقاوم بوده و قابل اشتعال نیز می باشند. اتصال لوله های پلی پروپیلن توسط جوش حرارتی موسوم به اتو انجام می گیرد و این عمل با ذوب موضعی سطح خارجی لوله و سطح داخلی اتصال انجام می پذیرد.

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه را به طور عمدتاً به دو دسته خرید لوله گالوانیزه فولادی و خرید لوله گالوانیزه آهنی تقسیم می کنند:

خرید لوله گالوانیزه فولادی

لوله های فولادی مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی ندارند و دچار خوردگی می شوند. آنها از فولاد نرم ساخته می شوند و اغلب به عنوان لوله های فاضلاب برای سرویس بهداشتی کاربرد دارند. جنس اين لوله ها از فولاد نرم است پس از ساخت آن ها را برای جلوگیری از زنگ زدگی در محلول روی قرار می دهند. در ساختن آن ورقه فولاد را با فشار از داخل قالب عبور داده درز آن را جوش مي دهند و سپس آن را جهت افزايش مقاومت در برابر اسيدها و زنگ زدگيها در يك وان آبكاري،روي اندود (گالوانيزه) مي كنند. هم چنین خرید لوله های فولادی علاوه بر کاربرد فراوان، سبک بوده و به طور متوسط عمری بین 25 تا 50 سال دارند.

خرید لوله گالوانیزه آهنی

لوله های گالوانیزه از جنس آهن سفید نوردیده در قطرهای 12 میلی متر تا 15 سانتی متر و به طول 6 متر ساخته می شوند. پس از ساخت، آن ها را درون محلول روی قرار داده تا فرایند گالوانیزه شدن انجام شود. سپس لوله را در فلز روي مذاب فرو مي برند به همين علت آنها را لوله هاي با درز نيز مي گويند. اين نوع لوله ها از رنگ تيره و خاكستريشان شناخته مي شوند و عموماً به دو صورت سبك و متوسط توليد مي شوند. مواد اسیدی و قلیایی تأثیرات بدی روی لوله های گالوانیزه می گذارند. کار کردن با این لوله ها راحت بوده و در دو نوع سبک و متوسط تولید می شوند و هم چنین ارزان هستند. برش، وصل نمودن و نصب و خرید لوله های آهن گالوانیزه دشوار و سخت می باشد.

لوله چدنی

جنس لوله چدنی از چدن ریخته گری است. لوله چدنی از مقاومت لازم در برابر فشارهایی که به آن وارد می شود، برخوردار است و به نسبت لوله های آهنی کمتر دچار فرسایش می شود. این لوله را می توان توسط دستگاه تراکم هوا باز نموده و گرفتگی آن را برطرف کرد. بزرگ ترین عیب این لوله ها این است که به علت وجود مواد شیمیایی در فاضلاب دچار خوردگی می شوند که این امر اجتناب ناپذیر است.

خرید لوله چدنی در مقایسه با لوله فلزی ارزان تر است اما نصب آن آهسته تر انجام می شود. لوله های چدنی نیز از ۲ نوع تشکیل می‌شوند: ۱. لوله چدنی سر توپی 2 . لوله چدنی دو سر تخت بزرگ ترین عیب این لوله ها این است که به علت وجود مواد شیمیایی در فاضلاب دچار خوردگی می شوند تعمیرات این لوله آسان نیست به علت وزن زیادشان.

لوله پی وی سی

لوله‌ پی وی سی یا لوله‌ پلیکا یکی از محصولات پر مصرف برای ساخت و ساز است که برای لوله کشی ساختمان ها و تاسیسات مختلف از آن استفاده می شود. خرید لوله پی وی سی (PVC) از جمله لوله های پلیمری است که کاربرد بالایی در صنعت ساختمان دارد. پی وی سی یک نوع پلیمر یا رزین است. پی‌وی‌سی در ساخت لوله برق، لوله فاضلاب، کانال و لوازم نصب کردنی، کف سازی و سقف سازی و در شکل نرم برای عایق و پوسته‌ های کابل الکتریکی به کار می‌رود. این لوله ها در برابر فعالیت های اسیدی و بازی مقاوم هستند و مواد شیمیایی بر روی آنها اثر نامطلوب نمی گذارد. لوله پلیکا رنگ و بوی آب را عوض نمی کند و به دلیل داشتن سطح صیقلی میزان رسوب پذیری و گرفتگی آن بسیار پایین است.

لوله پلیکا رنگ و بوی آب را عوض نمی کند و به دلیل داشتن سطح صیقلی میزان رسوب پذیری و گرفتگی آن بسیار پایین است. این لوله ها به رنگ تیره یا سیاه رنگ هستند و از گرانول های شفاف پلی اتیلن ساخته می شوند و خرید لوله و قیمت آن در مقایسه با سایر لوله ارزان تر است. این لوله ها در برابر حرارت مستقیم و زیاد آتش، شکل و استحکام خود را از دست می دهند. لوله پلیکا که امروزه در بازار به فروش می رسد از جمله لوله های پی وی سی است که خواص مکانیکی بالایی داشته و نیاز لوله کشی ساختمان را برطرف می نماید.

خرید لوله

لوله مسی

لوله‌ مسی دارای مقاومت بالایی هستند و در سیستم‌های آب‌رسانی، تاسیساتی، تهویه مطبوع برای لوله‌کشی مسیر ماده مبرد و در ساخت کویل‌ها به کار می‌روند. لوله های مسی ظاهری سرخ و کدر دارند و در دو نوع سخت و انعطاف پذیر در دسترس می باشند. معمولا از لوله های مسی سخت در لوله کشی آب شرب و فاضلاب های خانگی استفاده می شود. لوله های انعطاف پذیر نیز در لوله آب ورودی یخچال و ماشین ظرفشویی بکار می روند. خرید لوله‌های مسی بنا به کاربردشان با آلیاژها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود و با توجه به هدایت الکتریکی و هدایت حرارتی فوق‌العاده مس، در بحث انتقال جریان الکتریکی و انتقال حرارت بسیار کارا می‌باشند. افزایش قیمت مس طی چند سال اخیر سبب شده تا از این متریال کمتر در لوله سازی استفاده شود.

لوله پنج لایه

لوله‌ پنج لایه از ترکیب چند آلیاژ مختلف و به صورت لایه‌ای تولید می‌شوند که ترکیب آلیاژ در لایه ‌ها موجب افزایش مقاومت در آن‌ها می‌شود. این لوله‌های پنج لایه که با تکنولوژی و رویکرد آن بر بشر و ساخت و ساز روز به روز پیشرفته تر تولید می‌شوند و امروزه در تاسیسات اکثر خانه هوشمند کاربرد دارد. آن ها دارای یک لایه لوله آلومینیومی، دولایه پلیمر و دولایه چسب مخصوص می‌باشند. این دو لایه پلیمر توسط دو لایه چسب به لایه آلومینیومی که همان لایه میانی است متصل می شوند. لایه آلومینیومی این لوله ها مقاومت فشاری لوله را بالا می برد، بنابراین در صورت ضربه به آن آسیبی وارد نمی شود. خرید لوله پنج لایه به این دلیل که دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود و استحکام آن در برابر مواد اسیدی و بازی بالا است حائز اهمیت است.

در واقع ساختار این نوع از لوله‌ ها به‌گونه‌ ای است که اکسیژن هیچ راهی برای ورود به لوله‌ های ۵ لایه ندارد. همچنین این لوله‌ ها در برابر حرارت دارای مقاومت بوده و این نوع لوله در مکان های مختلف به منظور انتقال آب گرم یا سرد کاربرد دارد از جمله سیستم های گرمایش از کف و سیستم های تهویه مطبوع ساختمان. خرید لوله های پنج لایه به دلیل ظاهر مناسبی که دارند بسیار گزینه مناسبی است و به صورت توکار یا روکار از آن ها استفاده می شود. لوله های پنج لایه حرارت را تا دمای ۹۰ درجه سانتی گراد می توانند تحمل کنند و نصب آنها به آسانی و به سرعت صورت می گیرد.

لوله استیل

لوله استیل را استنلس نیز نامیده می شوند. لوله استیل یکی از رایج ترین تجهیزات قابل نصب در تأسیسات ساختمانی و صنعتی هستند. مقاومت در برابر خوردگی، سطح صاف و صیقلی، درخشندگی و جلا، پایداری حرارتی بالا، قابلیت بازیافت و دوام و طول عمر بالا، مهم ترین خواص انواع لوله استیل هستند. خرید لوله های استیل در تأسیسات حساس انتقال نفت و گاز در پالایشگاه ها بسیار تاثیرگذار است. ترکیب سایر عناصر با آهن، خواص لوله استیل را بهبود می بخشد و آن را برای نصب در تأسیسات آماده می کند. لوله استیل را به عنوان یک مسیر فلزی توخالی برای انتقال سیالات و مواد جامد پودری شکل در صنایع مورد استفاده قرار می دهند.

خرید لوله

لوله‌ فولادی

معمولا نیاز به جوشکاری داشته و به نوعی باید جریان برق با فرکانس بالا در آنها رد و بدل شود. خرید لوله فولادی در دهه ۱۸۰۰ میلادی وارد صنعت جهان شده و پیشرفت زیادی را به‌سرعت پس از ظهور به نمایش گذاشته‌اند. درواقع این لوله‌ها از فولاد کربن ساخته و دارای قطری بزرگی می‌باشند و کاربرد آن در لوله‌کشی آب و فاضلاب، ساخت اگزوز، فرمان مشعل، نرده‌ها، حفاظ کمک‌فنر، داربست، لوله شوفاژ، لوله گاز، غلاف چاه و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. همچنین این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گرما و خوردگی دارند و به دلیل استحکام زیاد، از بهترین گزینه‌ها در ساختن سیستم‌های لوله‌کشی در پتروشیمی و صنایع وابسته محسوب می‌شوند. لوله های فولادی به طور کلی به دو دسته خرید لوله درزدار و خرید لوله بدون درز تقسیم می شود،

خرید لوله بدون درز

لوله مانیسمان از دسته خرید لوله های فولادی بدون درز محسوب می شود. این نوع از لوله‌ها روش ساخت ویژه خود را دارند و به دلیل نبود درز در آن‌ها، در صنایع حساس به‌کاربرده می‌شوند. بهترین روش برای انتقال فرآورده های نفت و گاز استفاده از لوله مانیسمان آتشخور است که سبب می شود انتقال با کمترین هزینه و بالاترین امنیت دنبال شود. لوله های مانیسمان از جنس استیل و کربن و فولاد تهیه می شود و سایز های اعلام شده برای آن 10، 20، 40، 80 و 160 است. به طور کلی از این نوع لوله ها به دلیل هزینه پایین و امنیت بالا در جابه جایی نفت و گاز استفاده می شود.

خرید لوله درز دار

یکی دیگر از انواع خرید لوله را می توان لوله درزدار به شمار آورد. این دسته از لوله ها از ورقه های نورد گرم ساخته می شود و به بازار ارائه خواهند شد. علت نامگذاری این لوله ها به درزدار این است که ورق را فرم میدهند و سپس محلی که لبه های ورق کنار هم قرار می گیرند به وسیله ی جوشکاری به هم وصل میکنند.به علت وجود این درز روی لوله ها آن را لوله درزدار می نامند. همین درز سبب شده ست تا این لوله ها در مقایسه با لوله های مانیسمان قیمت پایین تری داشته باشند.

لوله آلومینیومی

لوله آلومینیوم یکی از انواع پروفیل‌های آلومینیومی است که در صنایع مختلف برای کاربردهای مختلف در سایز، ضخامت و آلیاژهای متفاوت مورداستفاده قرار می‌گیرد. لوله آلومینیومی یکی از انواع پروفیل های آلومینیوم است که در فرایند اکستروژن تولید می شوند. به‌ طور کلی لوله‌های آلومینیومی دارای وزن کم و در مقابل، استحکام و طول عمر بالا هستند. به دلیل ویژگی منحصربه‌ فرد آلومینیوم خرید لوله های آلمینیومی بسیار مورد توجه قرارگرفته است و کاربرد زیادی در صنعت و سخت و ساز خانه وسایل خانه دارد. لوله آلومینیوم بر اساس نوع کاربرد و نوع مصرف آن در صنعت از آلیاژهای مختلف و در سایز ها و ضخامت های مختلف تولید میشود. اینکه از چه آلیاژ و چه ابعادی اعم از سایز و ضخامت استفاده کنیم بسته به نوع کاربرد آن متفاوت می باشد.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن نوعی ترموپلاستیک است این لوله با نام PE در بازار معروف است. خرید لوله ها پلی اتیلن از انعطاف پذیری بالایی که داراست مورد درخواست کاربران بسیاری است. انعطاف پذیری لوله های پلی اتیلن از جمله ویژگی های منحصر بفرد این لوله هاست که نصب آنها را در مکان هایی که امکان استفاده از لوله های فلزی وجود ندارد و نیاز به انعطاف پذیری است آسان می کند.این لوله ها به رنگ تیره یا سیاه رنگ هستند و از گرانول های شفاف پلی اتیلن ساخته می شوند. پلی اتیلن، پلیمری است که در پالایشگاه های نفت خام و در اثر واکنش های پلیمریزاسیون واحدهای منومر اتیلن تشکیل می شود . این لوله ها دارای جنسی منعطف هستند و یکی از کاربردهای آنها در جابجایی مواد مایع و گاز یا در کلام کلی سیالات است.

خرید لوله پلی اتیلن دارای ویژگی هایی بسیاری برخوردار است این لوله ها به دلیل کیفیت بالای ساخت مثل عدم زنگ زدگی و پوسیدگی ، عدم نشتی و شکستگی، جنس مرغوب و مقاومت بالا، سازگار با محیط زیست، سبکی و مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش در تاسیسات زیر بنایی شهری و روستایی مثل صنعت آب و فاضلاب استفاده شده از ویژگی های بارز لوله پلی اتیلن می توان به مواردی نظیر کیفیت بالا، حمل و نقل آسان، وزن سبک، مقاومت مورد اطمینان و نصب سریع و آسان اشاره نمود. مقاومت این لوله ها در برابر ضربه بسیار بالاست و نیازی به استفاده از تجهیزات ضد ضربه هنگام نصب آنها نمی باشد و جایگزین لوله های فلزی و سیمانی قدیمی می شوند.

خرید لوله

لوله برنجی

لوله برنج یکی از انواع لوله است که از ترکیب شدن یا اصطلاحا آلیاژ دو فلز مس و روی ساخته می شود یا بهتر است بگوییم لوله های برنجی کروم‌کاری‌ شده سطحی درخشان از جنس کروم و قطری بیش از یک اینچ دارند و در خطوط لوله روکار و نمایان مانند سیفون های فاضلاب، مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها را به راحتی می توان با اره آهن بر برش داد و در مصارف گوناگون استفاده کرد. خرید لوله ها ی برنجی دارای ابعاد مختلفی بوده که این تفاوت در ضخامت و نیز قطر بیرونی لوله وجود دارد.

لوله سیمانی

آنها از مخلوطی از 82-90٪ سیمان و الیاف آزبست 10-18٪ ساخته شده اند. آنها در قطرهایی بین 60 تا 2000 میلی متر در دسترس هستند و می توانند در برابر فشارهای مختلف بین 6-20 فشار جوی مقاومت کنند. این لوله ها با اتصالات ویژه جداگانه وصل می شوند. به‌ طور کلی لازم است بدانید که لوله‌ های سیمانی بیشتر برای مجرا های فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته و یکی از انواع آن، خرید لوله سیمانی نسوز که مخصوص دودکش‌ های باربکیو، شومینه، پکیج و موتور خانه می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که این نوع لوله‌ها نیازی به عایق‌بندی ندارند و خود، عایق مناسبی محسوب می‌شوند.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی