جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پنج لایه

جهت استعلام روز قیمت لوله پنج لایه تماس بگیرید: 02166143881

قیمت لوله پنج لایه بر اساس ویژگی‌هایی که دارد ارائه می‌شود.
برای اطلاع از قیمت لوله پنج لایه همراه ما باشید. 

خرید لوله پنج لایه - بازرگانی تامین پایدار

آشنایی با لوله پنج لایه

لوله کشی ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که با دقت فراوانی باید انجام گیرد. در گذشته از لوله‌های فلزی استفاده می‌شد. لوله‌های فلزی گزینه مناسبی برای ساختمان‌ها به شمار نمی‌رفتند، چرا که حساسیت‌های نصب آنها بسیار بالا بود. لوله‌های فلزی دارای نصب سنگینی هستند و زمان بسیاری زیادی برای نصب آن در نظر گرفته می‌شود.
همچنین بعد از یک دوره‌ای دچار فرسودگی و زنگ زدگی می‌شود. استفاده از لوله پنج لایه که جایگزین لوله‌های فلزی شدند به دلیل سبک بودن و نصب آسان، امروزه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. استفاده از لوله‌های پنج لایه به دلیل ویژگی‌های مثبتی که دارند می‌توانند برای عبور دادن آب بسیار مناسب باشند. زیرا هیچ خللی در کیفیت آب به وجود نمی‌آورند. البته استفاده از لوله پنج لایه برای استفاده و عبور آب گرم نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد. قیمت لوله پنج لایه بر اساس انواع آنها تایین می‌شود.
در حالت کلی استفاده از لوله پنج لایه در سال‌های گذشته بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. چرا که می‌توانند خدمات بسیار ارزنده‌ای به ساختمان‌ها ارائه کنند. لوله‌های 5 لایه همانطور که از نامشان پیداست از 5 لایه تشکیل شده‌اند. استفاده از این لوله‌ها از دو لایه خارجی و داخلی پلیمر می‌باشد. استفاده از دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم هم در آنها دیده می‌شود. لوله کشی 5 لایه که یک روش جدید است با نام‌های دیگری هم مانند BTS شناخته می‌شوند. در صورتی که خواهان بررسی قیمت لوله پنج لایه هستید می‌توانید به صورت آنلاین هزینه‌های مربوط به آن را مشاهده کنید.

ویژگی لوله پنج لایه

قیمت لوله پنج لایه به بهترین شکل ارائه می‌شود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. چند مورد از مزیت‌ها و ویژگی‌های لوله پنج لایه را نام می‌بریم:

قیمت لوله پنج لایه - بازرگانی تامین پایدار

• دارای ظاهر مناسب و شکیل
استفاده از لوله‌های 5 لایه به دلیل اینکه به راحتی نصب می‌شود و در واقع نصب روکار هستند، می‌توانند زیبایی خاصی را به ساختمان هدیه کنند. بنابراین با ظاهری زیبا و شیک خود می‌توانند در زمینه‌های بسیاری مورد استفاده قرار گیرند.
• مقاومت بالا
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید در لوله پنج لایه مشاهده کرد عدم خوردگی و مقاومت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی است. از آنجایی که این لوله‌ها دارای یون‌های شیمیایی و نمک می‌باشند می‌توانند یک گزینه عالی برای استفاده باشند. همچنین دارای طول عمر بسیار بالایی هستند.

• انعطاف پذیری
در صورتی که بخواهیم برای نصب لوله‌ها اقداماتی انجام دهیم نیاز است که فشار مکانیکی بسیار زیادی را تحمل کنیم. در صورتی که لوله‌ها دارای انعطاف کافی نباشند امکان دارد که بشکنند. بنابراین این ویژگی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در کاربری لوله بسیار تاثیرگذار است.
• هزینه مناسب
یکی از دیگر از مهم‌ترین مواردی را که باید در ویژگی‌های آن مشاهده کرد قیمت لوله پنج لایه و هزینه آن در نصب است. استفاده از لوله پنج لایه به دلیل اینکه دارای اتصالات و لوازم جانبی کمتری است می‌تواند هزینه‌ی کمتری را بابت نصب داشته باشد.
• نصب آسان
برای اتصال لوله پنج لایه نیاز است که بتوانیم به راحتی آن را نصب کنیم. در واقع نیازی نیست که از جوشکاری و لحیم استفاده کنیم. این ویژگی یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها در استفاده از لوله پنج لایه محسوب می‌شود.

کاربرد لوله پنج لایه

قیمت لوله پنج لایه با نوع کاربرد لوله ارتباط مستقیم دارد. همانطور که مشاهده کردید، متوجه شدیم که لوله پنج لایه با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند در زمینه‌های بسیار مورد استفاده قرار گیرند و کاربرد بسیار زیادی داشته باشند. بنابراین اگر بخواهیم یک ساختمان را نوساز کنیم و یا به فکر ساختمان سازی افتادیم، می‌توانیم با استفاده از لوله‌های 5 لایه راحتی و آرامش را برای خود به ارمغان بیاوریم. امروزه استفاده از لوله‌های فلزی و آهنی به هیچ عنوان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
زیرا دارای وزن بسیار سنگینی هستند و نصب بسیار سختی دارند. در صورتی که استفاده از لوله‌های پنج لایه با ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند برای لوله کشی بهداشتی آب گرم و سرد بسیار مورد توجه قرار گیرند. سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی با کمک لوله‌های پنج لایه میسر می‌شود.

خرید لوله پنج لایه - بازرگانی تامین پایدار

همچنین قیمت لوله پنج لایه در این موارد قابل مقایسه با نمونه لوله‌های دیگر نیست. موارد کاربردی و استفاده از لوله پنج گانه بسیار گسترده است. می‌توان به ساخت سیستم دیالیز و انتقال گاز در صنایع پزشکی در آن اشاره کرد.
همچنین استفاده از لوله پنج لایه می‌تواند برای سیستم گرمایشی کف بسیار مناسب باشد. همانطور که می‌دانید اهمیت استفاده از لوله در مصارف بهداشتی و شخصی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال کاربرد استفاده از لوله پنج لایه در زمینه‌های مختلف، توجه ما را به قیمت معطوف می‌کند. امروزه به دلیل اهمیت استفاده از لوازم ساختمانی، قیمت لوله پنج لایه بسیار متغیر است. بنابراین نیاز است که به صورت آنلاین هزینه‌های مربوط به آن را مشاهده کرد.

سفارش لوله پنج لایه

لوله‌های یکپارچه یا خرید اینترنتی لوله پنج لایه، به دلیل مزایای زیادی مانند انعطاف پذیری، تحمل حرارتی بالا و ضریب انبساط خطی پایین، کاربردهای زیادی در سیستم‌های لوله کشی بهداشتی برای آب سرد و گرم، شبکه‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایش، سیستم‌های گرمایش از کف و غیره دارند.
این نوع لوله‌ها از پلیمر دو لایه، دو لایه چسبنده و یک لایه آلومینیوم تشکیل شده است. لایه بیرونی و لایه داخلی از پلیمر بر پایه لوله پلی اتیلن ساخته شده است که با دو لایه چسب به لایه میانی که از ورق آلومینیوم ساخته شده است وصل شده است. این نوع لوله‌های سفارش لوله پنج لایه تلفیقی پنج لایه PEX – AL – PEX با طول عمر بیش از 50 سال و با دمای کاربردی حداکثر 90 درجه سانتیگراد معرفی شده است.
لوله پلی اتیلن گلپایگان با دمای بالا از 5 لایه ساخته شده است. لایه اول و پنجم از PE – RT نوع 1 ساخته شده است. لایه‌های دوم و چهارم یک لایه چسبی برای اتصال لایه سوم، لایه EVOH هستند. این لایه تضمین می‌کند که لوله انتشار اکسیژن را متوقف می‌کند. مطابق DIN 4726، لوله U در برابر انتشار اکسیژن نفوذ ناپذیر است.

ویژگی‌های رزین PE-RT

رزین PE – RT نوع 1 انعطاف پذیری خوبی دارد. این یک کوپلیمر اتیلن-اکتن با ساختار مولکولی منحصر به فرد، بر اساس توزیع کنترل شده در زنجیره جانبی است. در نتیجه، رفتار بالاتر خود را در رابطه با طول عمر تا خرابی، بدون نیاز به PEX پیوند عرضی ثابت می‌کند.
رزین PE-RT نوع 1 به طور مطلوب ضد پیری تثبیت شده است، به طوری که سیستم‌های لوله کشی نصب شده بر روی این PE-RT بر اساس مقررات پذیرفته شده بین المللی حداقل 50 سال طول عمر محاسبه شده در شرایط عادی عملکرد را دارند. علاوه بر این، مواد مطابق با بیشترین مقررات مورد استفاده در مورد آب آشامیدنی مجاز هستند.
لوله‌های سفارش لوله پنج لایه ساخته شده از رزین PE-RT نوع 1 ممکن است در محدوده دمای 5 تا 80 درجه سانتی گراد استفاده شوند. حداکثر بارهای کوتاه مدت حداکثر 95 درجه سانتی گراد در فشار بیش از حد هیدرواستاتیک داخلی 6 بار بدون هیچ مشکلی پشتیبانی می‌شود.

انواع لوله ۵ لایه

قیمت لوله پنج لایه - بازرگانی تامین پایدار

اصولاً کیفیت لوله‌ی پنج لایه به نوع پلیمر مورد استفاده در آن و همچنین نوع چسب بین لایه‌های آن بستگی دارد. لوله‌های مدرن پنج لایه را بر اساس نوع پلیمری که در آن به کار رفته به سه دسته مختلف تقسیم بندی می‌کنند. البته که در مقالات قبلی راجب به انواع سفارش لوله پنج لایه توضیحی مختصر داده شده اما در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این نوع لوله می‌دهیم تا شما کاربران گرامی با آنها بیشتر از پیش آشنا شوید:
لوله‌ی PEX/AL/PEX
لوله‌ی PE-RT/AL/PE-RT
لوله‌ی PE/AL/PE

لوله‌ی PEX/AL/PEX

پلیمر PEX از خانواده پلیمرهای پلی اتیلن سنگین که دارای ساختمان مشبک یا شبکه‌ای بوده و در دسته پلیمرهای گرما سخت یا ترموست قرار می‌گیرد. از این سفارش لوله پنج لایه در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، رادیاتورها، سیستم‌های فشار بالا، انتقال مایعات سرد و سیستم‌های گرمایش از کف استفاده می‌شود. از روش و چسب مخصوصی برای اتصال لایه پلی اتیلن و لایه آلومینیوم استفاده می‌شود. لوله‌های پنج لایه PEX / AL / PEX قادر به کار در شرایط طولانی مدت با حداکثر دما 90 درجه سانتیگراد و فشار 10 بار هستند.
منظور اینکه این پلیمرها پیوند مولکولی سختی دارند. این پیوند مولکولی علاوه بر افزایش توان مکانیکی و تحمل فشار امکان کار در دمای 90 درجه سانتیگراد به صورت مداوم را نیز دارند. خود این آلیاژ به سه دسته تقسیم می‌شود که در ایران اغلب شرکت‌ها از مدل a و معدود شرکت‌هایی از مدل b در تولیداتشان استفاده می‌کنند. پلیمر PEX (گرما سخت) همانطور که از نامش مشخص است براثر حرارت نرم و حالت پذیر نبوده و بعلت مقاومت بالا در برابر حرارت دارای بازیافت نمی‌باشد.

لوله‌ی PE-RT/AL/PE-RT

این آلیاژ پلیمری از نوع ساده خود مزایای بیشتری دارد، اول اینکه تحمل فشار آن تا ۱۰ بار بدون هیچ مشکلی خواهد بود و می‌توانید روی تحمل بار آن و خواص مکانیکی آن حساب کنید. توجه داشته باشید این موضوع به علت پیوند طولی بین مولکول‌های این نوع از ساختار پلیمر است که شرایط ماندگاری و میزان طول عمر آن را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانیم: اتصالات یو پی وی سی

اصطلاح موسوم به این این سبک از لوله PERT AL PERT هم گفته می‌شود که نشان از پلیمر داخلی و خارجی آن دارد. مواد PERT فقط برای شرایط کاری ۷۰ درجه سانتیگراد با فشار ۱۰ ولی مواد PEX برای شرایط کاری ۹۵ درجه سانتیگراد و فشار ۱۰ بار مناسب است، با توجه به این نکته استفاده از مواد PERT در لوله کشی شوفاژ و پکیج‌ها که دما اغلب تا ۹۰ درجه سانتیگراد هم می‌رسد امکان پذیر نیست. سفارش لوله پنج لایه در بازارهای بین المللی وجود دارد و کاربردهای موفقیت آمیز و قابل اعتمادی را نشان داده‌اند.

لوله‌ی PE/AL/PE

کاربرد لوله‌های PE AL PE در لوله کشی پروژه‌های ساختمانی به دلیل طول عمر بالا و انعطاف بالا و سهولت در انجام و فشار کاری بالا و برای آب‌هایی با کمتر از 50 درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این لوله برای مصرف گرمایش از کف وآب گرم و شوفاژ مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این دست از پلیمر تحمل گرما ندارد و به همین علت تنها برای آب سرد از آن استفاده می‌شود.
این لوله‌ها را معمولاً به صورت PE-Al-PE نشان می‌دهند. پلیمر اصلی به کار رفته در آن‌ها نیز از نوع پلی اتیلن است. فرض کنید که انشعاب آب شهری و پیش از کنتور نیاز به مقاومت بالای مکانیکی و طول عمر بالا داشته باشد، گزینه ایده آل در این مورد پلی اتیلن ساده است. لایه داخلی و بیرونی این لوله از پلی اتیلن چگالی سنگین HDPE ساخته شده و توسط چسب مخصوص به لایه میانی آلومینیوم متصل می‌شود. سفارش لوله پنج لایه این آلیاژ تا دمای ۳۵ درجه نهایتاً قابل استفاده است.

بهترین برند لوله پنج لایه

برای سازندگان ساختمان بسیار مهم می‌باشد تا از مرغوب ترین برندهای مصالح در بازار استفاده کنند زیرا استفاده از محصولات با کیفیت بالا نه تنها کسب و کار آنها را رونق می‌دهد بلکه موجب می‌شود تا برند تجاری آنها بر سر زبان‌ها بی‌افتد. بنابر این سوالاتی مثل برترین برند میلگرد کدام است و یا بهترین برند لوله پنج لایه چیست به ذهن سازندگان می‌رسد.
ما در این مقاله سعی می‌کنیم که به شما برندهای معتبر لوله پنج لایه را معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

قیمت لوله پنج لایه - بازرگانی تامین پایدار

بهترین برند لوله پنج لایه کدام اند؟

به طور کلی بهترین برند لوله پنج لایه از یک لایه آلومینیومی ساخته شده است که بین دو لایه قرار می‌گیرد. این دو لایه چسبنده در واقع به قسمت فلزی لوله پلاستیکی داخلی و خارجی متصل می‌شوند.
لایه فلزی در امتداد طول لوله به عنوان یک مانع عمل می‌کند و سبب کاهش نیروی ضربه‌های محکم و ناگهانی می‌شود. در واقع لوله‌های پنج لایه از یک لایه آلومینیوم، دو لایه پلیمر و دو لایه چسب ساخته شده‌اند و معایب لوله‌های فلزی و پروپیلن در آنها رفع شده است. از این رو دارای کاربرد بیشتری برای استفاده در ساختمان‌ها و سایر انواع لوله کشی هستند. با پیشرفت تکنولوژی و رویکرد آن بر بشر که تاثیری شگفت انگیز در ساخت انواع تجهیزات ساختمانی دارد از دلایل تولید لوله‌های پنج لایه محکم و بادوام است.

بهترین برند لوله پنج لایه

از بهترین برند لوله پنج لایه می‌توان ایزی پایپ و نیو پایپ اشاره کرد. این دو برند قدیمی در ایران محصولات متنوعی از جمله لوله، اتصالات، کاکتور و لاوزم جانبی لوله کشی را تولید می‌کنند. در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی بزرگ و کوچک از این برندها استفاده شده و می‌توان با اطمینان خاطر گفت که امتحان خود را پس داده اند.

مزایای استفاده از لوله پنج لایه

قیمت لوله پنج لایه که بهترین صورت ارائه می شود یکی از مهم ترین مزیت های آن است. تا این بخش از مقاله توانستیم با انواع لوله پنج لایه آشنا شویم. می دانیم که موارد استفاده از این لوله ها بسیار گسترده است. هر محصولی که دارای مزیت هایی باشد مسلما دارای معایبی هم هست. چند مورد از مزیت ها در استفاده از لوله پنج لایه و معایب آن را در ادامه با یک دیگر بررسی می کنیم. قیمت لوله پنج لایه به نسبت دیگر جنس های مختلف لوله ها بسیار مناسب تر می باشد.
بنابراین می تواند یک گزینه مناسب برای هرکس باشد. لوله های پنج لایه می توانند حرارت 90 درجه سانتی گراد را به راحتی تحمل کنند. در واقع بدون اتلاف گرما حرارت را انتقال می دهد. در صورتی که از لوله های 5 لایه استفاده شود، امکان نفوذ اکسیژن به درون لوله وجود ندارد. بنابراین خاصیت فیزیکی آب یا مایع درون لوله دچار تغییراتی نمی شود. استفاده از لوله ها می تواند دارای مقاومت بسیار زیادی باشد. به صورتی که می تواند در برابر انواع مواد اسیدی و بازی و خاصیت خورندگی آن دارای مقاومت بسیار بالایی باشد.
استفاده از لوله های پنج لایه به دلیل صیقل داشتن و نرم بودن می توانند به کم شدن فشار آب کمک کنند. با این حال بالا بردن سرعت و راحتی در استفاده از لوله های 5 لایه می تواند برای ما بسیار اهمیت داشته باشد. لوله پنج لایه دارای لایه پلیمری است که در داخل لوله های پنج لایه جلبک ها امکانی برای رشد پیدا کردن ندارند. بنابراین زنگ زدگی و خوردگی در آن ها دیده نمی شود. استفاده از لوله های 5 لایه دارای طول عمر بسیار بالایی هستند.

معایب استفاده از لوله پنج لایه

قیمت لوله پنج لایه در صورتی که از فروشگاه های معتبر خریداری نشود بسیار بالا است. به نسبت لوله های فلزی دارای وزن بسیار پایینی هستند. اما باز هم ایراداتی به آن ها از نظر حمل و نقل وارد می شود. در واقع وزن آن ها می تواند مشکلاتی را در حمل و نقل ایجاد کند. وجود استفاده از فرایند های شیمیایی در لوله 5 لایه باعث می شود که پلی اتلین مشبک شود.
این مسئله باعث می شود که مقاومت لوله در برابر حلال های که توسط آن ها حل می شود بسیار افزایش پیدا کند. با این حال معایبی که برای لوله پنج لایه در نظر گرفته می شود به نسبت مزیت های لوله پنج لایه بسیار کمتر است.

جدول سایز لوله های پنج لایه

استفاده از جدول سایز لوله های پنج لایه به ما کمک می کند که در استفاده و خرید آن ها بهترین انتخاب را داشته باشیم. در این جدول می توانیم محصولات متنوعی که در لوله پنج لایه ارائه شده را مشاهده کنیم. همراه آن سایز و توضیحات مربوطه قرار داده شده است. در واقع استفاده از لوله ها بر اساس نیازمان در موقعیت های مختلف بستگی به توضیحات مربوط به جدول دارد.
یکی از مهم ترین مسائلی که باید در حین خرید لوله ها در نظر داشت قطعا سایز بندی آن ها است. جدول کمک می کند که بتوانیم راحت تر این موضوع را بررسی کنیم. به عنوان مثال در صورتی که بخواهیم از لوله در دهانه مورد نظر استفاده کنیم در صورتی که دهانه 18 باشد و لوله 20 مسلما لوله در آنجا جا نمی خورد.

قیمت لوله پنج لایه

قیمت لوله پنج لایه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید در خرید به آن توجه کرد. لوله پنج لایه دارای مزیت های بسیاری در استفاده است. به صورتی که می تواند با داشتن طول عمر بسیار بالا تا سالیان دراز بدون هیچ مشکلی برای ما کار کند. همچنین مقاومت داشتن و جنس خوب بدنه آن برای مقابله با رطوبت و زنگ زدگی یکی دیگر از مواردی است که مارا به خرید جذب می کند. اما نکته ای که در این زمینه بسیار مورد توجه قرار می گیرد، قیمت لوله پنج لایه است.
می دانیم که امروزه مشکلات بسیار زیادی در زمینه اقتصادی برای کشور ها به وجود آمده است. این مسئله رفته رفته بر صتایع مختلف از جمله صنایع ساختمانی تاثیر بسیار زیادی می گذارد. بنابراین طبیعی است که بخواهیم لوله ها را به صورت متری خریداری کنیم. زیرا در زمینه تولید و بدست آوردن مواد اولیه آن زحمات فراوانی کشیده شده است. بسیاری از مواد مربوط به تولید لوله پنج لایه از کشور های همسایه وارد می شود. قیمت لوله پنج لایه شامل هزینه های مربوط به حمل و نقل و خرید مواد می شود که به قیمت دلار و یا ارز خارجی محاسبه می شود.
بنابراین این مسائل می تواند هزینه ها را چند برابر کند. تولیداتی و یا مونتاژی هم که در این زمینه صورت می گیرد هم دارای هزینه ها و تبعات مختلفی است. با این حال با کمک شرکت های ایرانی و تولید داخلی می توانیم به یک برند خوب و مورد اعتماد، اطمینان داشته باشیم. برندی که با ارائه قیمت لوله پنج لایه به صورت مناسب و کیفیت بالا برای ما بهترین ها را ارائه کند. در صورتی که بخواهید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. قیمت لوله پنج لایه به صورت آنلاین در سایت قرار داده شده است.

لوله پنج لایه ارزان

قیمت لوله پنج لایه موضوع مهمی است با اینکه امروزه محصولات ساختمان سازی بسیار گران شده اند. به صورتی که برای خرید شاید در برخی از مواقع به مشکل مالی بربخوریم. با این حال خدمات گرفتن از شرکتی که بتواند بهترین کیفیت ها را با هزینه مناسب برای ما ارائه دارد می تواند یک انتخاب عالی باشد. در صورتی که خواهان خرید یک لوله با کیفیت و ارزان هستید می توانید بهترین ها را با ما خریداری کنید.
چرا که با سنجش در کیفیت آن ها، قیمت لوله پنج لایه به بهترین شکل ارائه شده است. امروزه در کشور ما کمتری شرکت هایی هستند که رضایت مشتری در زمینه هزینه و کیفیت برایشان مهم است. بنابراین برای داشتن خرید ارزان باید به شرکت هایی مراجعه کرد که دارای نماد اعتماد هستند.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی