جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات شیرآلات بهداشتی

سفارش صادرات شیرآلات بهداشتی از بازرگانی تامین پایدار

صادرات شیرآلات بهداشتی - بازرگانی تامین پایدار

قوانین و تمهیدات بسیار زیادی برای استاندارد های صادرات شیرآلات بهداشتی موجود می باشد. صادرات شیرآلات یکی از روش ‌های درآمد زایی و ورود ارز به کشور است. بازار های مناسب برای فروش این محصولات و تنوع بالای ظاهری و قیمتی در داخل کشور، از مزایای ورود به حوزه صادرات شیرآلات بهداشتی است. تمام ساختمان ‌های تجاری، اداری و مسکونی به این کالای مهم نیاز دارند. کشور هایی درحال‌ توسعه در منطقه نظیر ازبکستان، پاکستان و عراق از مقاصد اصلی صادرات انواع شیرآلات هستند.
شیرآلات بهداشتی را می توان مجموعه ای از قطعات فلزی دانست که عملیات انتقال آب را بر عهده دارند و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.این شیرآلات می‌ تواند علاوه بر باز و بسته کردن آب، میزان شدت و جریان آب را تعیین کند. همچنین در اکثر شیرآلات، قابلیت تنظیم سردی و گرمی آب نیز وجود دارد. امروزه شیرآلات بهداشتی در طرح های زیبایی تولید می گردد و می توان گفت در دکوراسیون آشپزخانه و سرویس های بهداشتی تاثیر بسزایی دارد و می تواند باعث ایجاد جلوه ای زیبا در محیط گردد. 

نحوه صادرات شیرآلات بهداشتی

برای اینکه در حوزه صادرات موفق باشید، باید آشنایی کاملی با کالای صادراتی مورد نظر داشته و از قوانین و چالش‌ های این حوزه مطلع باشید. در ادامه شما را با روند کلی صادرات شیرآلات بهداشتی و صادرات مفتول مس بیشتر از پیش آشنا می کنم:

انتخاب بهترین بازار

هر کالایی دارای بازار به خصوصی است. انتخاب بازار مناسب و سودآور که امکان صادرات در طولانی‌ مدت به آن وجود داشته، از وظایف اصلی صادر کننده شیرآلات و سایر کالا ها است. در حال حاضر و با توجه به شرایط خاص سیاسی ایران، بازار های منطقه سود آوری و در دسر کمتر دارند. باید چند بازار را انتخاب کنید و قوانین صادرات به آن ‌ها، شیوه دریافت مطالبات، نحوه ارسال، قوانین گمرکی و حاشیه سود خود را محاسبه کنید. بعد از آن می ‌توانید بهترین بازار را برای شروع فعالیت خود انتخاب کنید. تاجری که بدون شناخت از بازار اقدام به صادرات شیرآلات کند، با شکست و ضرر مالی رو به‌ رو می ‌شود.

صادرات شیرآلات بهداشتی

صادرات شیرآلات بهداشتی

انتخاب منبع تأمین کالا

اگر تولید کننده شیرآلات بهداشتی نیستید، باید با تولید کنندگان این حوزه و شرایط خرید از آن ‌ها آشنا شوید. با فروشندگان برند های مختلف مذاکره کنید، توان آن ‌ها در تأمین کالا و قیمت محصولات را استعلام بگیرید. در نهایت یک لیست از فروشندگان و تولید کنندگان در اختیار دارید که می ‌توانید از آن‌ ها در امر صادرات استفاده کنید.

دریافت سفارش

تبلیغات به‌ صورت بین ‌المللی و ارسال نیرو های فروش برای بازار یابی در بازار مورد نظر، از مراحل اصلی صادرات شیرآلات و بسیاری از کالا ها است. خریداران معمولاً اطلاعات خوبی درزمینهٔ کالا ها دارند، بنابر این به تاجری اعتماد می ‌کنند که کالایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را به آن ‌ها بفروشد.

عقد قرار داد

پس از رسیدن به توافقات اولیه درزمینهٔ میزان کالا، کیفیت و برند، زمان ارسال، نحوه پرداخت، شیوه ارسال و…، نوبت به عقد قرارداد رسمی است. تمام موارد فوق در این قرار داد ذکر شده و تجارت شکل رسمی به خود می ‌گیرد.

آماده‌ سازی و بسته‌ بندی شیرآلات

بسته ‌بندی صادراتی از مراحل مهم در صادرات شیرآلات بهداشتی است. در صدور کالا ها به خارج از ایران، بسته‌ بندی از مواردی است که باید برای برندینگ کالا در کشور مقصد مورد توجه قرار بگیرد. معمولاً خریداران توجه ویژه‌ ای به بسته ‌بندی دارند و در تصمیم ‌گیری آن‌ ها برای همکاری‌ های مجدد تأثیرگذار است. شیوه بسته‌ بندی معمولاً با نظر خریدار انجام می ‌شود و تضمین کیفیت آن بر عهده صادرکننده است.

دریافت مجوز ها و ارائه مدارک

صادرات شیرآلات نیاز به دریافت مجوز ها و ارائه مدارک مختلف در هر مرحله دارد. یک تاجر با تجربه می ‌داند که باید در هر مرحله از صدور کالا های خود چه مجوز هایی را و از کجا تهیه کند. برگه عدل بندی، تأییدیه بازرسی، کارت بازرگانی، فاکتور بیمه شیرآلات و برگه ترخیص، بعضی از مدارک و مجوز های لازم برای صادرات شیرآلات بهداشتی است.

ارسال کالا

پس از اظهار کالا ها به گمرک و در حین تهیه مدارک و مجوز ها، باید با یک شرکت حمل‌ و نقل برای ارسال شیرآلات قرارداد عقد کنید. در نهایت پس از دریافت برگه ترخیص کالا از گمرک، عملیات بارگیری و ارسال کالا ها آغاز می ‌شود. اگر قصد ورود به حوزه سود آور صادرات شیرآلات را دارید، باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. مشورت با افراد با سابقه و معتمد، از مهم‌ ترین اقدامات شما در این مسیر است. فعالیت در این حوزه با چالش‌ های متعددی همراه است، اما در عوض سود زیادی عایدتان می‌ شود.

صادرات شیرآلات بهشتی

انواع مختلف شیر بهداشتی

با پیشرفت تکنولوژی همراه با متد های طراحی جدید از شیرآلات ساختمانی متناسب با محل نصب و کارایی آن ها استفاده می شود به همین علت مدل های و طرح های بسیاری از شیرآلات بهداشتی در بازار موجود می باشند که ما در ادامه به چند نوع از کارآمد ترین آن ها اشاره می کنیم:

شیر اهرمی

یکی از پرطرفدارترین نمونه های خرید شیرالات سرویس بهداشتی را می توان شیرآلات اهرمی با دستگیره در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد، شیرآلات اهرمی مدت بسیار زیادی است که جایگزین شیرالات دستگیره ای شده اند و در تمامی خانه های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این شیر ها بسیار راحت بوده و بدون اینکه هیچگونه سختی می تواند. ترکیب مناسبی از آب سرد و گرم با تنظیم فشار مناسب در اختیار شما قرار دهد.

شیرآلات تک دستگیره

شیر تک دستگیره دقیقاً همان مدلی هستند که از نامشان پیداست. این شیرآلات برای باز و بسته شدن تنها دارای یک دستگیره یا اهرم است. اگر دستگیره در چپ و راست باشد، با حرکت به سمت بالا و پایین می ‌توان فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظیم کرد، اگر دستگیره در بالای شیر باشد می ‌توان با چپ و راست کردن اهرم فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظیم کرد. این نوع شیرآلات به مدل ‌های اهرمی مشهور هستند و معمولاً فضای کمی را اشغال می ‌کنند.

شیرآلات دو دستگیره ای

شیرآلات دو دستگیره ای را می توان جز قدیمی ترین نمونه های صادرات شیرآلات بهداشتی معرفی کرد. اما این شیرآلات دارای مدل های جدید نیز هستند که در سرویس بهداشتی خانه های سنتی و مدرن می توان از آن ها استفاده کرد. تنظیم آب در این نمونه از شیرآلات توسط شما انجام می شود و هر دستگیره به صورت جداگانه تنظیم کنده آب گرم یا اب سرد می باشد. البته قابل ذکر است که خرید شیرآلات سرویس بهداشتی برای مکان های عمومی در این نمونه مناسب نیست. زیرا برخورد دست با دستگیره بسیار زیاد می باشد و ممکن است عاملی برای بیماری ایجاد کند.

شیرآلات فنری

این شیرآلات معمولاً از نوع اهرمی هستند با این تفاوت که شیر آن ها بلند ‌تره بوده و دارای شیلنگ فنری با طول بلند است. این شیلنگ فنری به راحتی از جای خود در آمده و جهت شستشوی هر چیزی در داخل سینک به کار گفته می ‌شود. شیرآلات فنری برای آشپزخانه ‌های بزرگ که نیاز به حجم بالایی از شستشویی هست مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

شیرآلات هوشمند

یکی از جدید ترین نمونه های خید شیرآلات سرویس بهداشتی را می توان صادرات شیرآلات بهداشتی هوشمند معرفی کرد. شیرآلات هوشمند مکانیسم بسیار بالا در صرفه جویی آب می باشند. و با استفاده از سنسور های درون شیرآب امواج مادون قرمز را دریافت می کنند. به همین دلیل درصرتی کخ چسم در برابر آن ها قرار گیرد. آب باز می شوند و اگر جسم حرکت کند و برود، آب بسته می شود. قابل ذکر است که در این نمونه شیر یک اهرم فشار دارد که شما می توانید از آن برای مخلوط کردن آب سرد و آب گرم استفاده کنید. اما در صورت استفاده نکردن از اهرم فشار، شیر به صورت هوشمند اب را با دمای هوا تطبیق می دهد.

شیر فلکه ‌ای

این نوع شیرآلات همان مدل ‌های پیچی یا دو دستگیره هستند که از طریق پیچاندن دستگیر ها، فشار و جریان آب را می ‌توان تنظیم کرد. این شیرآلات دارای دو مغزی جدا یا همان کارتریج هستند و برای نصب نیاز به ایجاد سه حفره در سینک یا روشویی است. همچنین نصب آن ها سخت بوده و نیاز به فضای بیشتر نسبت به مدل‌ های تک اهرمی است.

صادرات شیرآلات بهداشتی

مزایای شیر های بهداشتی

در حالت کلی برای خرید شیرآلات با هر طرح و رنگی توجه به مواردی از قبیل: جنس، دوام، نوع آبکاری، طریقه ‌ی نصب، ارتفاع و گارانتی شیرآلات ضروری است. در زیر به چند مورد از این موارد اشاره کرده و به صورت مختصر توضیح خواهیم داد:

صرفه جویی در مصرف آب

با توجه به بحران کم آبی در دنیا، هنگام صادرات شیرآلات بهداشتی توجه به میزان مصرف کشور مورد نظر بسیار مهم است. در نظر داشته باشید شیرآلاتی با مصرف پایین خریداری کنید تا بتوانید در صرفه‌جویی در مصرف آب نقش موثری داشته باشید. عامل اصلی در کاهش مصرف آب برای شیرآلات می ‌تواند پرولاتور یا آبفشان باشد که هوا را با آب مخلوط و با فشاری متناسب آب را خارج می‌ کند. این کار تا حدود ۹۰ درصد باعث کاهش مصرف آب می‌ شود. عامل دیگر کاهش مصرف آب کارتریج است. دقت کنید در هنگام خرید، شیرآلاتی با کارتریج کم مصرف مانند کارتریج ۲۵ را خریداری کنید که دبی آن حدود ۱۴ لیتر در دقیقه است و در مقایسه با کارتریج ‌های معمولی که دبی ۲۲ لیتر در دقیقه دارند، بسیار مناسب ‌تر است.

کیفیت شیرآلات بهداشتی

توجه به کیفیت محصول یکی از مواردی است که قبل از هر چیزی باید در اولویت قرار بگیرد. در واقع شیرآلات باکیفیت، از جنس آلیاژ فلز برنج بدون ناخالصی تهیه می ‌شود. اما بعضی از سازندگان و برند های متفرقه با هدف کاهش هزینه تولید، نسبت کمی از آلیاژ برنج و نسبت بالایی از سرب استفاده می ‌کنند که برای سلامتی انسان بسیار مضر است. همچنین سرب نسبت به برنج از مقاومت کمتری برخوردار است و در مقابل عوامل فرسایش ‌زا به راحتی پوسیده می ‌شود بنابر این در مقایسه با برنج طول عمر خیلی کمتری دارد. از طرفی توجه به نوع و روش آبکاری نیز مهم است و از نشانه ‌های کیفیت شیرآلات محسوب می‌ شود.
میزان کیفیت پرداخت و پولیش کاری بعد از آبکاری نیکل و کروم نیز مهم است که بدون پستی و بلندی باشد. خوب است بدانید که جهت اطمینان از کیفیت آبکاری شیر و ضخامت نیکل و کروم از تست‌ هایی مانند سالت اسپری و کراس کات بر روی شیرآلات استفاده می ‌شود. همچنین یکی از روش‌ های ساده و در دسترس برای بررسی کیفیت پرداخت شیرآلات این است که در فضایی با نور مناسب به سطح شیر نگاه کنید، اگر موج‌ دار نباشد برای آن شیر پرداخت خوبی انجام شده، در غیر این‌ صورت پرداخت آن با دقت کافی انجام نشده است.

زیبایی شیرآلات بهداشتی

امروزه به دلایل اهمیت بالای طراحی و دکوراسیون منزل، سازندگان شیرآلات نیز مدل‌ های متنوعی در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف وارد بازار کرده ‌اند. خوب است بدانید که یکی از موارد زیباتر نشان دادن شیرآلات، هماهنگی رنگ و سبک آن با دکوراسیون خانه است. با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود می ‌توانید انواع شیرآلات با آبکاری ‌های مختلف نظیر کروم، نیکل، برنز و … را انتخاب کنید که علاوه بر سازگاری با طراحی خانه، بسیار با دوام‌ اند و ظاهر زیبایی دارند.
شیرآلات آبکاری شده با کروم نسبت به دو نوع دیگر با دوام ‌تر است چرا که اگر آب مصرفی شما سنگین باشد، این نوع بهترین گزینه است. از شیرآلات آبکاری نیکل با عنوان ضد زنگ، ضدخش و صدفی نام برده می ‌شود و نسبت به کروم کمتر براق است. همچنین به راحتی جای لکه و اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند به همین دلیل با لایه‌ای از لاک پوشیده شده است که باعث مقاومت آن می‌شود. شیرآلات آبکاری شده با برنز به خاطر رنگ قهوه ای که دارد بسیار خاص و متفاوت است و به راحتی با هر طرحی هماهنگ نمی‌شوند.

صادرات شیرآلات بهداشتی - بازرگانی تامین پایدار
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی