جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ

جهت استعلام روز قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ تماس بگیرید

80 pe

نامفشارضخامت (میلی‌متر)وزن (متر به کیلومتر)قیمت
لوله پلی اتیلن 4 اینچ4 بار3.41.17تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 4 اینچ 5 بار4.21.43تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 4 اینچ 6 بار 5.3 1.77تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 4 اینچ 8 بار 6.6 2.17تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار8.12.62تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 4 اینچ12.5 بار103.14تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 4 اینچ16 بار12.33.78تماس بگیرید

100 pe

نامفشارضخامت (میلی‌متر)وزن (متر به کیلومتر)قیمت
لوله پلی اتیلن 110 میلی متر4 بار2.70.943تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 110 میلی متر5 بار3.41.17تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 110 میلی متر6 بار 4.2 1.43تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 110 میلی متر8 بار 5.3 1.77تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 110 میلی متر10 بار6.62.17تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 110 میلی متر12.5 بار8.12.62تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن 110 میلی متر16 بار103.14تماس بگیرید

سایز: 110میلیمتر (4 اینچ)
جنس: پلی اتیلن سنگین HDPE
نوع گرید مواد: pe80
فشار قابل تحمل: 12/5 اتمسفر
فشار قابل تحمل در حالت تنش: 15/5

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ - markazei

امروزه در بسیاری از صنایع های مختلف از لوله های پلی اتیلن 4 اینچ استفاده می شود. در واقع با افزایش مصرف این مدل از لوله و بازدهی بسیار خوبی که دارد، می توان در اکثر صنایع، کاربرد آن را مشاهده کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات، مزایا، کاربرد و قیمت لوله 4 اینچ پلی اتیلن بپردازیم. بنابراین اگر می خواهید در مورد این محصول کاربردی اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا پایان مطلب، همراه ما باشید.

با لوله 4 اینچ پلی اتیلن آشنا شوید

اگر قصد دارید این مدل از لوله ها را خریداری کنید، قبل از خرید بایستی با ویژگی و مشخصات آن آشنایی داشته باشید‌‌. در واقع اولین موضوعی که پیش از خرید این لوله ها بایستی در نظر داشته باشید، قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ است. با توجه به این که لوله های پلی اتیلن در انواع مختلفی ساخته می شوند، بنابراین افراد براساس نیاز خود می توانند مناسب ترین و بهترین نوع لوله پلی اتیلن را خریداری نمایند.
این مدل از لوله ها در بازار با نام لوله های آبرسانی نیز شناخته می شوند. در موارد دیگری مانند سیستم های خنک کننده و آتش نشانی از این لوله ها استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن 4 اینچ، دیواره های یکنواخت و صافی دارند، از این رو در جهت انتقال مایعات حاوی ذرات ساینده و جامد بسیار مناسب هستند.
از اصلی ترین ویژگی لوله های پلی اتیلن می توان به انعطاف پذیری بالا اشاره کرد که می توان در مسیر های نا هموار نیز از آن ها استفاده کرد. علاوه بر این لوله های پلی اتیلن 4 اینچ توسط موادی که چگالی بسیار بالایی دارند، ساخته می شوند. بنابراین این لوله ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند و به هیچ عنوان ترک نمی خورند و آسیب نمی بینند. لوله های پلی اتیلن به صورت دفنی نصب می شوند، از این رو تا مدت زمان زیادی به تعمیرات نیاز نخواهند داشت. با توجه به این که این لوله ها مصارف بسیار زیادی دارند، بنابراین در بین سایر لوله های صنعتی بسیار پر طرفدار و محبوب هستند و در بیش از ۹۰ درصد تاسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. 

مشخصات لوله پلی اتیلن 4 اینچ

قیمت لوله 4 اینچ پلی اتیلن - markazei

لوله پلی اتیلن 4 اینچ یک لوله با اندازه و سایز متوسط است که به طور قابل توجهی برای انتقال آب و فاضلاب، به کار برده می شود. لوله 4 اینچ یا همان لوله ۱۱۰ میلی متری کاربرد بسیار متعددی دارد، که رایج ترین آن، امکان نصب در خط لوله آبرسانی روستایی و شهری و همچنین انتقال آب شهری است. علاوه بر این لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ برای انتقال حجم کمی از فاضلاب نیز استفاده می شوند. از کاربرد های دیگر این لوله ها می توان به جمع آوری رواناب های سطحی در مناطق کم جمعیت مانند روستا ها و یا محله های کوچک اشاره کرد.

در شبکه های گاز رسانی، زهکشی و شبکه های آبرسانی کشاورزی لوله های ۴ اینچ به کار گرفته می شوند. در واقع این لوله ها مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی مانند مقاومت، دوام، استحکام بالا، طول عمر زیاد، مقاومت در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی و غیره دارند. همچنین قیمت لوله پلی اتیلن ۴ اینچ مقرون به صرفه تر از سایر لوله ها می باشد.
لوله های 4 اینچی این توانایی را دارند که در مقابل محیط های اسیدی، مایعات فاضلابی را تحمل کنند. علاوه بر این هنگام استفاده در سیستم های آبرسانی در اثر نور خورشید از بین نمی روند. علاوه بر موارد ذکر شده، این لوله ها بیشتر برای به کارگیری در فشار های کاری تا حدود ۲۰ بار طراحی و ساخته می شوند. در واقع مواد اولیه ای که این لوله ها از آن ساخته می شوند، پلی اتیلن PE100 می باشد. نسبت به لوله های پلی اتیلن که اندازه بسیار کوچکی دارند، این نوع از لوله ها جز لوله های تحت فشار محسوب می شوند. به طور کلی می توان از این لوله ها با رعایت استاندارد های لازم، در موارد خاصی برای آبیاری تحت فشار استفاده کرد.

کاربرد لوله پلی اتیلن 4 اینچ چیست؟

در طی سال های اخیر، استفاده از اتصالات پلی اتیلن به شدت افزایش پیدا کرده است. به همین علت شرکت های متعددی، این لوله ها را در ابعاد و طرح های مختلفی طراحی و تولید می کنند. شرکت بازرگانی تامین پایدار از بهترین برند های معروف لوله در ایران محسوب می شود. این برند با بهره‌مندی از ماشین آلات پیشرفته، توانسته محصولات با کیفیتی را تولید کند. استحکام و مقاومت بالا، ایمنی، قیمت مناسب، و غیره از ویژگی های اصلی لوله های بازرگانی تامین پایدار محسوب می شود.
در واقع یکی از بهترین انواع لوله ها، لوله پلی اتیلن ۴ اینچ می باشد که از ویژگی های مختلفی برخوردار است، به همین علت در صنایع های مختلف کاربرد بسیاری زیادی دارد. در مورد قیمت لوله 4 اینچ پلی اتیلن نمی توان اطلاعات دقیقی را ارائه داد، زیرا قیمت آن براساس عوامل مختلفی تعیین می شود.
در این بخش از مقاله قصد داریم کاربرد های لوله پلی اتیلن 4 اینچ را مورد بررسی قرار دهیم. کاربرد استفاده از لوله های ۴ اینچ به شرح زیر است:

  • قابل استفاده در شبکه های انتقال آب و فاضلاب
  • مناسب به منظور به کارگیری برای انتقال مواد شیمیایی در کارخانه و صنایع های مختلف
  • مناسب جهت جمع کردن رواناب های سطحی در مناطق کم جمعیت
  • قابل استفاده جهت آبیاری های تحت فشار
  • قابل استفاده در شبکه های گاز رسانی، آبرسانی کشاورزی و زهکشی

اکنون که با کاربرد و مشخصات لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ آشنا شدید، می توانید با کیفیت ترین و بهترین لوله را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

قیمت لوله 4 اینچ پلی اتیلن - markazei

مزایای استفاده از لوله 4 اینچ پلی اتیلن

همان طور که در بخش های قبلی هم ذکر شد، لوله های 4 اینچ پلی اتیلن کاربرد های بسیار زیادی دارند. اکثر افراد قبل از خرید این لوله ها ویژگی و مزایای استفاده از آن را در نظر می گیرند‌. از اصلی ترین و مهم ترین مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ را می توان به آسانی و در کمترین زمان ممکن نصب کرد.
  • این لوله ها از حجم بسیار کم و وزن سبکی برخوردار هستند.
  • قیمت لوله پلی اتیلن ۴ اینچ، نسبت به لوله های دیگر مناسب است و طول عمر بالایی دارند.
  • این لوله ها در برابر اشعه خورشید و محیط های اسیدی مایعات فاضلابی، استحکام و مقاومت بالایی دارند.
  • در مقابل شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم هستند.
  • این لوله ها توان و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و کشش تا ۲۰ بار را دارند.

قیمت لوله 4 اینچ پلی اتیلن

یکی از دلایل مهمی که موجب شده تا لوله‌های ۴ اینچ در صنایع‌های مختلف محبوبیت زیادی داشته باشند، قیمت آن‌ها می‌باشد. زیرا قیمت لوله پلی اتیلن ۴ اینچ بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. علاوه بر این با توجه به شرایط اقتصادی و ارزی، قیمت لوله ۴ اینچ پلی اتیلن ثابت نیست و هر روز متفاوت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ

قیمت هر متر از لوله ۴ اینچ پلی اتیلن به سایز، وزن، قیمت مواد اولیه و غیره بستگی دارد. به طور کلی می‌توان گفت که قیمت لوله ۴ اینچ پلی اتیلن با توجه به وزن آن محاسبه می‌شود. در واقع برای تعیین قیمت این لوله‌ها (قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ) فاکتور‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود.
1.هزینه حمل و نقل لوله
2.نوع مواد اولیه استفاده شده در لوله و میزان خالص بودن آن
3.میزان تحمل فشار لوله پلی اتیلن
4.گرید و استاندارد بودن لوله پلی اتیلن
تمامی عوامل ذکر شده در بالا مواردی هستند، که در قیمت لوله پلی اتیلن ۴ اینچ نقش دارند. با توجه به این که قیمت مواد پلی اتیلن دائما در حال تغییر و تحول می باشد، بنابراین نمی‌توان قیمت ثابت و معینی را برای لوله‌های پلی اتیلن در نظر گرفت. علاوه بر این ممکن است عوامل متعدد دیگری مانند نرخ ارز و هزینه دستمزد کارگران در تعیین قیمت لوله پلی اتیلن موثر باشد.

خرید لوله 4 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن ۴ اینچ - markazei

اگر شما قصد دارید لوله‌های پلی اتیلن ۴ اینچ را خریداری کنید، بهتر است علاوه بر بررسی مشخصات، مزایا و قیمت لوله ۴ اینچ پلی اتیلن نکات مهم دیگری را با دقت بررسی کنید. اولین نکته‌ای که باید قبل از خرید لوله‌های پلی اتیلن به آن توجه کنید، این است که لوله دارای نشان استاندارد باشد. نکته مهم بعدی این است که لوله ۴ اینچ پلی اتیلن تولید یک برند معتبر باشد. علاوه بر این هنگام خرید این لوله‌ها دقت کنید که لوله مقاومت و استحکام لازم را در برابر خوردگی داشته باشد. برای خرید لوله 4 اینچ پلی اتیلن، می توانید به شرکت بازرگانی تامین پایدار مراجعه کنید. 

تامین پایدار، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش لوازم تاسیساتی است که انواع ملزومات حرارتی برودتی را با قیمت بسیار مناسب، عرضه می‌کند. با خرید از شرکت بازرگانی تامین پایدار، می‌توانید یک خرید مطمئن را تجربه کنید. کادری مجرب و متشکل از تکنسین‌های آموزش دیده در این مجموعه، مشغول به فعالیت هستند و در زمان خرید می‌توانند به شما، مشتریان محترم، مشاوره بدهند.

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ - markazei

خرید لوله 4 اینچ پلی اتیلن

تامین پایدار، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش لوازم تاسیساتی است که انواع ملزومات حرارتی برودتی را با قیمت بسیار مناسب، عرضه می‌کند. با خرید از شرکت بازرگانی تامین پایدار، می‌توانید یک خرید مطمئن را تجربه کنید. کادری مجرب و متشکل از تکنسین‌های آموزش دیده در این مجموعه، مشغول به فعالیت هستند و در زمان خرید می‌توانند به شما، مشتریان محترم، مشاوره بدهند.

خرید آنلاین لوله پلی اتیلن 4 اینچ

هنگام خرید لوله های پلی اتیلن به صورت اینترنتی بایستی دقت زیادی شود، زیرا در صورت اشتباه ممکن است لوله ها کیفیت پایین و ضعیفی داشته باشند و با گذشت زمان و در هنگام نصب با مشکل مواجه شوند. هنگام خرید لوله ها به صورت آنلاین، اولین اقدام ما پیش از خرید جستجو در مورد قیمت آن خواهد بود. چرا که نمی توان قیمت لوله پلی اتیلن ۴ اینچ را نادیده گرفت. با توجه به این که لوله پلی اتیلن ۴ اینچ بسیار محبوب است و افراد زیادی آن ها را در مکان های مختلف استفاده می کنند، بنابراین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
گروه بازرگانی تامین پایدار، به عنوان شرکت تامین کننده انواع لوله های تاسیساتی از جمله لوله پیلیکا، لوله مانیسمان، لوله های خطی و گالوینزه، مفتخر است که با کیفیت ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. شرکت بازرگانی تامین پایدار به طور قابل توجهی عرضه و پخش مصالح ساختمانی خود را گسترش داده تا خدمت رسانی بهتری را در اختیار مشتری قرار بدهد.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی