جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ

جهت استعلام روز قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ تماس بگیرید:

سایز: 200میلیمتر (8 اینچ)
جنس: پلی اتیلن 
نوع گرید مواد: pe80

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ - markazei

لوله پلی اتیلن 8 اینچ یکی از اختراعات پرکاربرد است که اولین بار در انگلستان ساخته شد. استفاده از لوله پلی اتیلن 8 اینچ در صنعت ساخت لوله تحول بسیار بزرگی در این عرصه به وجود آورد. هر چند قدمت آن زیاد نیست، اما اثرگذاری آن کاملا محسوس است. لوله‌های پلی اتیلن با توجه به کاربردی که دارند در ابعاد مختلف ساخته می‌‌شود. توجه به قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ از از موضوعات مهم در تهیه آن است.

لوله پلی اتیلن 8 اینچ چیست؟

برای پاسخ به سؤال لوله پلی اتیلن 8 اینچ چیست، با ما همراه باشید:
• لوله پلی اتیلن که به اختصار به آن PE گفته می‌‌شود، نوعی لوله است که از ماده پلیمریزاسیون تولید می‌‌گردد. مونومرهای اتیلن ابتدا تحت تأثیر پلیمریزاسیون قرار گرفته و بعد پلی اتیلن تولید می‌‌شود. پلی اتیلن در دسته گرمانرم‌‌ها قرار دارند و خاصیت ترموپلاستیک است و می‌‌توان با گرم کردن آن، شکل‌‌های مختلفی به آن داد.
• پلی اتیلن بسیار مقاوم است، اما در عین‌ حال دارای انعطاف ‌پذیری بالایی بوده و طول عمر آن زیاد است.
پلی اتیلن‌ها با توجه به میزان چگالی که دارند به چند گروه تقسیم می ‌شود:
• پلی اتیلن با میزان چگالی پایین؛ در این نوع پلی اتیلن تعداد شاخه‌های فرعی آن بلند بوده و بیشتر از حد معمول است. زنجیره‌های ملکولی از یکدیگر فاصله زیادی دارند. فاصله زیاد بین زنجیره‌‌های ملکولی سبب‌ پایین آمدن چگالی می‌‌شود.
• پلی اتیلن با چگالی کم خطی؛ در فرایند تولید پلی اتیلن وقتی که کومونومر بوتن نرمال به اتیلن اضافه می‌‌شود، محصول به دست آمده دارای شاخه‌‌های جانبی بیشتری خواهد بود، اما طول آن‌ها برابر می‌شود. این شاخه‌‌‌ها بلند هستند اما در طول زنجیر پلیمر تعداد کمی از آن قرار دارد. پلیمر این محصول به شکل خطی قرار دارد و به‌ همین دلیل به آن پلی اتیلن با چگالی کم خطی گفته می‌‌شود.
• پلی اتیلن با چگالی متوسط؛ این نوع پلی اتیلن دارای راندمان بسیار بالایی است و نسبت به پلی اتیلن با چگالی کم، مقاومت بهتری دارد. ضربه پذیری آن بسیار بالا بوده‌ و اغلب برای درب بطری‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
• پلی اتیلن با چگالی بالا؛ در مقایسه با انواع دیگر پلی اتیلن، این محصول دارای ساختار زنجیره‌ پلیمری و تبلور بالاتری است. ساختار آن نیز فشرده‌‌تر بوده و نسبت به انواع دیگر چگالی بیشتری دارد. با توجه به ویژگی‌هایی که دارد به آن پلی اتیلن سنگین نیز گفته می‌‌شود. تعداد شاخه‌‌های آن نیز نسبت به بقیه کمتر است.
قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ با توجه به نوع چگالی آن متفاوت است. همچنین قیمت لوله پلی اتیلن ۳۲.

جنس لوله پلی 8 اینچ چیست؟

قیمت لوله 4 اینچ پلی اتیلن - markazei

پلی اتیلن از سنتز شیمیایی اتیلن به دست می‌آید که حاصل ترکیبات نفت خام و گازهای طبیعی است. نام اختصاری این محصول PE است. پلی اتیلن به صورت خالص کمتر مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. بیشترین موارد استفاده از آن برای تولیدات مربوط به ترکیبات پلاستیکی و به خصوص در زمینه اتصالات پلی اتیلن است، البته از آن در تولید لوازم گوناگون آشپزخانه، ظرف‌‌های پلاستیکی شیر و دیگر مایعات و همچنین ساخت کیسه‌‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
مشخصه بارز پلی اتیلن، جرم مولکولی و چگالی آن است.

انواع لوله پلی اتیلن 8 اینچ

لوله پلی اتیلن به دلیل ویژگی‌‌هایی که دارد، بسیار پرکاربرد است و انواع مختلفی دارد که ما در اين مقاله شما را با انواع لوله پلی اتیلن 8 اینچ آشنا می‌کنیم:
1. لوله پلی اتیلن تک‌ جداره؛ این لوله را لوله فشار قوی هم می‌نامند. از آن برای انتقال سيالات تحت ‌فشار مجاز استفاده می‌شود. در لوله تک جداره از یک لایه برای پوشش آن استفاده می‌شود. کاربرد لوله پلی اتیلن تک‌ جداره اغلب در اجرای پروژه‌های نفتی، گاز رسانی، آبرسانی، کشاورزی، فاضلاب، سیستم آتش ‌نشانی، انتقال آب آشامیدنی و… است.
2. لوله دو جداره؛ این لوله دارای دو لایه درونی و بیرونی است که لایه بيرونی آن موج ‌دار بوده و لایه درونی دارای سطح صاف است. لوله دو جداره به دو شکل متفاوت ساخته می ‌شود:

  • لوله کاروگیت؛ این نوع لوله چون‌ فشار داخلی ندارد، اغلب به عنوان مجرای زیرزمینی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. انتقال فاضلاب‌‌های اسیدی و بازی هم توسط لوله کاروگیت انجام می‌شود.
  • لوله اسپیرال؛ لوله کاروگیت و اسپیرال در فرایند تولید با هم متفاوت هستند. لوله‌‌های اسپیرال به شکل جوش لب‌ به لب هستند. مقاومت حلقوی آن نسبت به کاروگیت بیشتر است، و وزن کمتری هم دارد. لوله‌‌های اسپیرال در برابر بارهای خارجی از مقاومت بیشتری برخوردارند. از این لوله‌‌ها اکثرا برای جمع‌آوری آب‌های سطحی استفاده می‌شود و جمع‌آوری فاضلاب‌‌های صنعتی و شهری نیز به عهده لوله‌های اسپیرال است.

۳. لوله‌‌های آبیاری؛ این نوع لوله‌ها زیر مجموعه لوله‌های تک‌جداره هستند، اما به دليل کاربرد زیادی که در کشاورزی دارند به صورت جداگانه گروه ‌بندی می‌شود. این لوله‌ها دارای دو نوع با چگالی کم و زیاد هستند و کاربرد هر یک متفاوت است.
۴. لوله پلی اتیلن پوش فیت؛ این نوع لوله با اضافه شدن مقداری پلی پروپلین در ترکیب آن ساخته می‌شود. این عامل سبب افزایش میزان مقاومت لوله‌ در برابر فرسودگی و خوردگی و آسیب‌‌های ناشی از آن می‌شود. پلی پروپلین دوام و ماندگاری بیشتری داشته و در موقعیت‌‌های حساس از آن استفاده می‌‌شود. مقاومت بسیار بالا در شرایط آب و هوایی متفاوت، آب‌ بندی، کاهش میزان نشتی، امکان نصب سریع و آسان و امکان اتصال آن به بخش‌های قدیمی ساختمان و فاضلاب از مزایای این نوع لوله است.
۵. لوله پلیکا؛ دارای طول عمر بسیار بالایی است و به همین دلیل در صنایع مختلف و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله در سیستم اتصالات فاضلاب، شبکه‌های آبرسانی و دستگاه‌‌های سیم کشی زیرزمینی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد‌. میزان مقاومت بسیار بالایی داشته و برخورداری از عایق‌های حرارتی ویژگی بارز این محصول است. قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ در هر يک از موارد گفته شده متفاوت است.

ویژگی‌های لوله پلی اتیلن 8 اینچ

• وزن پایین؛ یکی از معایب استفاده از لوله‌‌های بتنی و فولادی سنگینی وزن آن است که جابجایی آن را سخت می‌‌کند. لوله‌‌های پلی اتیلن سبک وزن هستند و همین موضوع استفاده از آن را آسان کرده ‌است.
• مقاومت در برابر ضربه؛ میزان مقاومت بسیار بالای لوله‌‌های پلی اتیلن در برابر ضربه، سبب بکارگیری آن برای اتصالات و تجهیزات سنگین است. نصب اتصالات آن ساده بوده و ضایعات آن قابل حذف است.

قیمت لوله 4 اینچ پلی اتیلن - markazei

استفاده از آن هزینه‌ها را کاهش می‌دهد َو همه این ویژگی‌‌ها سبب شده لوله‌‌های پلی اتیلن جایگزین مناسبی برای سایر لوله‌‌ها باشد.
• مقاومت در برابر سایش؛ اتصالات پلی اتیلن در برابر ساییدگی بسیار مقاوم هستند به همین دلیل برای انتقال مایعات حاوی مواد جامد غیر محلول گزینه مناسبی است. مزیت دیگر مقاومت در برابر سایش این است که به دلیل سطح بسیار سخت این نوع لوله و اتصالات، امکان آسیب توسط جوندگان وجود ندارد.
• مقاومت در برابر مواد شیمیایی؛ یکی از مهم‌‌ترین مزایای لوله‌های پلی اتیلن سطح بالای مقاومت آن در برابر محیط‌‌های اسیدی، بازی و انواع مواد شیمیایی است.
• میزان جریان‌ پذیری بالا؛ داخل لوله‌‌ها و اتصالات پلی اتیلن صاف بوده و میزان زبری آن ۰،۰۰۷ است که‌ سبب‌ شده جریان ‌پذیری آن عالی باشد‌.
• اتصال پذیری آسان؛ لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلن به دو صورت کلاف و شاخه‌ای تولید می‌شود. سایزهای سطح پایین به شکل کلاف ساخته می‌شود و این موضوع عامل صرفه ‌جویی در هزینه می‌گردد. لوله‌های شاخه‌ای هم به شکل‌های مختلف به يکديگر وصل می‌‌شود.
• انعطاف ‌پذیری؛ این نوع لوله‌‌ها دارای خمیدگی مناسب هستند، این خاصیت باعث سهولت نصب آن می‌شود. آن‌ها نیاز کمتری به کاربرد اتصالات دارند. شعاع خمش لوله پلی اتیلن به طور متوسط ۲۰ برابر قطر خارجی آن است.
• تنوع در اتصالات؛ لوله‌‌ها و اتصالات پلی اتیلن دارای تنوع بسیار بالایی هستند و همین باعث سهولت در اجرا می‌شود و به طور کامل اجرای سیستم حرفه‌ای لوله پلی اتیلن را پوشش می‌دهد. امکان ساخت و اجرای انواع اتصالات پلی اتیلن در ابعاد و اندازه‌های مختلف و طبق درخواست کارفرمایان وجود دارد. استفاده از اتصالات پلی اتیلن در پروژه‌‌های مختلف از قبیل فاضلاب، آبرسانی، مواد شیمیایی، مواد اسیدی، مواد نفتی در مقایسه با اتصالات چدنی و فولادی کاملا به صرفه است.
• جریان سيالات؛ ساختار داخلی این اتصالات به گونه‌ای است که جریان سيالات در داخل آن به آسانی و سرعت مطلوبی در انجام می‌شود.
• قیمت به صرفه؛ با توجه به قابلیت‌های فراوانی که این نوع لوله‌ها دارد، باید بدانید که قیمت مناسبی دارند. هزینه‌‌های حمل و نقل آن هم کاملا به‌ صرفه است، نصب آسان آن هم یک مزیت عالی محسوب می‌شود. به طور کلی قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ کاملا به‌ صرفه است.
• اصطکاک آن پایین است.
• در برابر اشعه مقاومت بسیار بالایی دارد.
• تغییرات دمایی آن را دچار فرسایش نمی ‌کند.
• از آن به صورت روکار و زیرکار استفاده می ‌شود.
• این لوله‌ ها با شرایط جوی کاملا سازگاری دارد.

کاربرد لوله پلی اتیلن ۸ اینچ

ویژگی‌های منحصر‌بفرد و قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ سبب شده تا این محصول بسيار مورد استقبال قرار بگیرد. کاربرد لوله پلی اتیلن ۸ اینچ بسیار زیاد است که بخشی از آن را با هم مرور می‌کنیم:

قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ - markazei

از آن برای آبرسانی به زمین‌های کشاورزی شهری و روستایی استفاده می‌شود. میزان پایداری این محصول در برابر عوامل خورنده لوله و مواد مخرب سبب‌ جایگاه ویژه آن شده‌ است. این لوله توانایی تحمل فشار لایه‌‌های بالایی خاک را دارد.
لوله پلی اتیلن ۸ اینچ به گونه‌‌ای طراحی و ساخته شده‌ است که عبور انواع فاضلاب‌های دارای باکتری و میکروب‌ باعث آلودگی آن نمی‌شود و هیچ نوع از آلودگی‌‌ها بر دیواره لوله رسوب نمی‌کند.
این محصول در گریدهای مختلفی ساخته می‌‌شود و با توجه به کاربردی که دارند اندازه آن‌ها تغيير می‌کند.

بیشترین میزان کاربرد لوله پلی اتیلن ۸ اینچ در صنایع مختلف است، همچنین برای انتقال انواع مواد شیمیایی، نفتی، گاز فاضلاب به وفور از آن استفاده می‌‌شود.
انعطاف ‌پذیری و در عین ‌حال مقاومت بالای آن عامل اصلی انتخاب لوله پلی اتیلن ۸ اینچ برای انتقال آب در مسیرهای طولانی است.
شکل ‌پذیری این محصول سبب شده تا در مسیرهای پر پیچ و خم نیز قابل استفاده باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ

نفت، بخش مهمی از مواد اولیه پلی اتیلن است بنابراین قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ کاملا وابسته به قیمت نفت است. افزایش یا کاهش قیمت جهانی نفت قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ را دچار نوسان می‌کند، به همین دلیل نمی‌توان برای این محصول قیمت مشخصی تعیین کرد. نکته مهم در تهیه این محصول حساس، توجه به اصالت آن است. برای آگاهی از قیمت‌های انواع اتصالات پلی اتیلن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قیمت انواع لوله پلی اتیلن ۸ اینچ

همانطور که قبلا اشاره شد، قیمت انواع لوله پلی اتیلن ۸ اینچ وابسته به قیمت نفت است. انواع این محصول با توجه به کیفیت و کاربردی که دارند، قیمت‌های متفاوتی داشته و نمی‌توان هزینه معينی برای آن در نظر گرفت. گرید انواع اتصالات پلی اتیلن و نیز میزان ناخالصی آن نقش بسیار مهمی در قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ دارد.

قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ ۶ بار

کلمه ۶ بار که برای قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ ۶ بار به کار گرفته شده است، به معنای میزان تحمل فشار این محصول است. هر چه میزان فشار افزایش یابد به طور طبیعی روی قیمت آن هم اثرگذار خواهد بود. یکی از مراکز معتبر و صاحب‌ نامی که در معرفی و عرضه انواع اتصالات پلی اتیلن می‌تواند شما را راهنمایی کند، بازرگانی تأمین پایدار است.

قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ ارزان

اتصالات پلی اتیلن در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ ارزان مورد استقبال مشتریان است. اگر قصد تهیه لوله پلی اتیلن ۸ اینچ ارزان‌ و باکیفیت را داريد، از مشورت با گروه بازرگانی تأمین پایدار غافل نباشید.

خرید لوله پلی اتیلن ۸ اینچ

خرید لوله پلی اتیلن ۸ اینچ، کار دشواری نیست اما نیاز به دقت و تخصص دارد. بازرگانی تأمین پایدار با استفاده از کارشناسان مجرب و توانمند شما را برای یک خرید موفق و تضمینی راهنمایی می‌‌کند.

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن ۸ اینچ

بازرگانی تأمین پایدار نیز مانند بسیاری از فروشگاه‌‌های اینترنتی، امکان خرید اینترنتی محصول را فراهم کرده‌ است. خرید اینترنتی امکان صرفه‌ جویی در وقت و هزینه مشتریان را فراهم می‌کند. اگر قصد خرید انواع اتصالات پلی اتیلن را داريد، با کمی جستجو می‌توانید با انواع این محصول آشنا شوید و بهترین محصول را انتخاب کنید.

قیمت لوله پلی اتیلن 8 اینچ - markazei

خرید لوله پلی اتیلن ۸ اینچ از بازرگانی تأمین پایدار

چنانچه قصد خرید و آگاهی از قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ را داريد، مشورت با افراد خبره را در اولویت خود قرار دهید. بازرگانی تأمین پایدار با وجود افراد متخصص و ارتباط مناسب بین تولیدکنندگان و مشتریان، امکان خرید اینترنتی محصول را فراهم کرده ‌است‌.
با مراجعه به مجموعه بازرگانی تأمین پایدار، با انواع محصول آشنا می ‌شوید و می ‌توانید با مقايسه کیفیت و قیمت، انتخاب برتر را تجربه کنید.
اين گروه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند و امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته را فراهم کرده ‌است. هدف بازرگانی تأمین پایدار ارائه بهترین محصول در کمترین زمان است. این مرکز با اغلب تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات پلی اتیلن در ارتباط است و با شناخت مناسب از وضعیت بازار، خدمات مناسبی را هم به تولیدکنندگان و هم مشتریان ارائه می ‌دهد.
بازرگانی تأمین پایدار علاوه بر عرضه کالاهای ساختمانی گوناگون، به صورت مداوم در حال بهره‌ گیری از تجربه ‌های جهانی برای افزایش میزان تخصص مرکز است تا خدمات بهتری را به عرضه‌ کننده و مشتریان ارائه نماید.
برای آگاهی از قیمت لوله پلی اتیلن ۸ اینچ و نيز داشتن یک خرید با کیفیت، به این نکته توجه داشته باشید که با مشورت و تحقیق از خرید جنس تقلبی در امان خواهید بود. شناخت شرکت ‌های معتبر عرضه ‌کننده این محصول به شما کمک می ‌کند تا خرید خوبی را تجربه کنید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی