جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت میلگرد سایز 8

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

قیمت میلگرد سایز 8 : میلگرد یکی از مصالح مهم در صنعت ساخت و ساز محسوب می‌شود. به طور قطع در صورتی که تغییری در قیمت این کالا ایجاد شود، صنایع مرتبط با آن نیز دچار تغییر می‌شوند. در این روز ها، میلگرد در تمام قسمت‌ های یک ساختمان استفاده می‌شود. اما قیمت میلگرد سایز 8 از این رو که در ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد برای سازنده ها بسیار مهم می باشد. این سایز میلگرد یکی از پر کاربرد ترین سایز های میلگرد محسوب می شود. علاوه بر سایز انواع مختلفی از میلگرد وجود دارند که می توان از میان به میلگرد راستا، میلگرد خاموت، میلگرد سنجاقک و غیره اشاره کرد.

قیمت ورق گالوانیزه برش خورده لوله پلیکا قیمت

عواما تاثیر گذار بر قیمت میلگرد سایز 8

بسیاری از عوامل وجود دارند که در تغییرات قیمت مصالح نقش دارند. یکی از این دلایل نوسانات قیمت ارز می باشد. چون بازار جهانی با دلار کار می کند و نوسان این واحد ارزی در ایران به دلایل گوناگون مانند تحریم و … بسیار زیاد است همچنین بسیاری از کارخانه ها در این ایام که همه گیری ویروس کرونا بسیار زیاد است با تعطیل شده اند و یا با حداقل نیرو جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند که موجب می شود میزان عرضه نسبت به تقاضا کمتر شود و در نتیجه قیمت آن بالا برود.

باید در نظر داشت که چندین کارخانه حرفه ای و قدیمی در ایران این محصول فولادی را تولید می کنند بنابر این انتظار می رود که قیمت های آن ها دستخوش تغییر نشوند، اما در واقع این اتفاق نمی افتد. میلگرد در صنعت ساخت و ساز بسیار مهم است زیرا مقاومت کششی پایین بتن را با این محصول کنترل می کنند. در نتیجه در هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله داشتن ساختمانی مجهز به قیمت میلگرد سایز 8 می تواند تلفات جانی و خسارات مالی را بسیار کاهش دهد.

قیمت میلگرد سایز 8

قیمت میلگرد سایز 8

شرایط نگهداری صحیح میلگرد

1. ميلگرد ها بايد در محلي انبار شوند كه از تماس مستقيم با مواد خورنده و زيان آور با آن جلوگيري گردد. از افزايش دماي ميلگرد هاي داخل قالب‌ ها در اثر تابش مستقيم نور خورشيد قبل از بتن‌ريزی جلوگيري شود و بايد قبل از بتن‌ريزي توسط آب‌ پاشی دماي آن ها كاهش يابد.

 

2. ميلگرد ها به صورت كلاف، شاخه، شبكه جوش شده يا بافته شده در كارخانه، تحويل مي‌شوند. ميلگرد های مصرفي در بتن بايد بدون خم‌شدگي تحويل كارگاه شوند، قیمت میلگرد سایز 8 مشخص است معمولاً ميلگرد هاي به قطر 8  ميليمتر و كمتر مي‌تواند به صورت كلاف تحويل ‌شوند. مصرف ميلگرد ها با قطر هاي بالاتر از 10 ميليمتر به صورت كلاف مجاز نيست. باز كردن كلاف با وسيله مناسب و با تأييد دستگاه نظارت در كارگاه انجام مي‌گيرد.

 

3. ميلگرد کششی بايد در محلي انبار شوند كه در معرض مستقيم رطوبت نباشند. همچنين ميلگرد ها بايد در برابر وزش باد  محافظت گردند.

 

4. اكيداً توصيه مي‌شود كه ميلگرد ها بر روي خاك قرار نگيرند. در غير اينصورت در تماس با خاك و نيز موادي كه داراي املاح خورنده است، آلوده شده و استفاده از ميلگرد هاي آلوده باعث جذب رطوبت توسط املاح روي آن شده و خوردگي را در بتن موجب مي شود.

قیمت میلگرد سایز 8

قیمت میلگرد سایز 8

5. ميلگرد ها بايد طوري انبار شوند كه حداقل 15 سانتيمتر از سطح زمين فاصله داشته باشند.

 

6. ساخت ميلگرد ها را بايد بر حسب نوع و قطر آن ها تفكيك و انبار نمود. در صورت وجود ميلگرد هايي با قطر هاي مشابه اما با مقاومت و مشخصات مكانيكي متفاوت، بايد آن ها را در محل‌ هاي جداگانه و با علامتگذاري انبار كرد.

 

7. ميلگرد هاي آلوده به خاك، املاح و مواد زيان آور كه از راه تماس با زمين و يا به علل ديگر دچار آلودگي شده‌ اند، بايد قبل از مصرف كاملاً تميز شده و زنگ آن زدوده شود. قیمت میلگرد سایز 8 تنها در صورتي قابل استفاده هستند كه خواص فيزيكي، مكانيكي و شيميايي آن تغيير نكرده و طبق ويژگي هاي استاندارد باشد.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

برای دریافت نازل ترین قیمت ها با مرکز مصالح تماس حاصل فرمایید

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی