جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت ورق ساختمانی

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

یکی از مهم تریم مولفه ها در ساختمان سازی قیمت ورق ساختمانی می باشد. اما باید بدانید که ورق ها فقط صرفا در ساختمان استفاده نمی شوند و برخی از انواع آن در صنعت کاربرد دارند مانند ورق آلیاژی که در صنعت نفت و گاز و کشتی رانی کاربرد دارد از این رو برای خرید بهتر باید به این نکته توجه داشته باشید که به کدام ورق نیاز دارید. گروه مرکز مصالح در این وقاله سعی دارد تا اطلاعات انواع ورق و قیمت ورق ساختمانی را برای شما به اشتراک بگذارد تا شما عزیزان در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید.

قیمت ورق ساختمانی

قیمت ورق ساختمانی

قیمت ورق ساختمانی

ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان ، خرید ورق گالوانیزه فورلاد مبارکه ، قیمت ورق گالوانیزه درب کارخانه  
ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان ، خرید ورق روغنی ، قیمت ورق روغنی درب کارخانه 
ورق سیاه فولاد مبارکه ، خرید ورق سیاه ، قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه درب کارخانه
ورق اکسین اهواز st37 ، خرید ورق st37 ، قیمت ورق st37 درب کارخانه
ورق اکسین اهواز st52 ، خرید ورق st52 ، قیمت ورق st52 درب کارخانه
ورق گالوانیزه هفت الماس ، خرید ورق گالوانیزه هفت الماس ، قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس درب کارخانه
ورق گالوانیزه روی اندود ، خرید ورق گالوانیزه روی اندود ، قیمت ورق گالوانیزه روی اندود درب کارخانه

قیمت ورق ساختمانی را چگونه تعیین می کنند ؟

یکسری از عواملی که در این قیمت گذاری بسیار حائز اهمیت هستند ابعاد ، ضخامت ، و نوع ورق می باشد. در بحث ابعاد و ضخامت واضح است که هرچه ابعاد بزرگتر شود و ضخامت بیشتر شود قیمت ورق ساختمانی بیشتر خواهند شد. اما در بحث نوع چگونگی ساخت ورق شرط است. اینکه از چه تکنیک و فناوری برای ساخت ورق ها استفاده می شود، موجب می شود تا قیمت ورق ساختمانی تغییر داشته باشند. فولادی ساختمانی ، فولادی ضدزنگ ، آلیاژ آلومینیوم و … از انواع مختلف ورق هستند که از لحاظ سطح شامل سطوح آجدار، صاف ، خش دار و … می باشند.   

امروز و با توجه به نوسانات شدید ارزی و همچنین افزایش تقاضا برای مصارف صنعتی،  شاهد افزایش قیمت ورق هستیم. عامل مهم دیگری که این قیمت ها را تحت الشعاع قرار می دهد، بازار جهانی است. با توجه به روند تحریم ها، واردات ورق ممنوع شده و ورق های وارداتی در بازار کمیاب شده اند و ورق های موجود نیز با قیمت های بالایی به فروش می رسند.

بنابراین برای تهیه و قیمت ورق ساختمانی با قیمت های مناسب شما نیاز به یک تیم مجرب و حرفه ای که در زمینه فروش آهن آلات بسیار با تجربه هستند دارید. گروه مرکز مصالح در این زمینه راهنمای شما می یاشد. این شرکت که در بازار آهن شاداباد واقع شده آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید تمامی نیاز های ساختمان خود را از جمله میلگرد، رابیتس ، ورق، شیر آلات بهداشتی ، بوستر پمپ و … را با نازلترین قیمت ها از مرکز مسالح تهیه کنید. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با تیم کارشناسی و مدیریت مجموعه در تماس باشید.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
 
 

جهت دریافت پیش فاکتور و میزان تخفیف لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی