جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت کاشی دیوار

جهت استعلام قیمت روز و گرفتن تخفیف تماس حاصل فرمایید 

 10 خط

 02166143881

هر سازنده ای دغدغه های قبل و در حین ساخت خواهد داشت که موجب می شود سوالاتی برای آنها پیش بیاید. سوالاتی مانند اینکه قیمت سنگ چقدر است؟ قیمت کاشی دیوار چقدر است ؟ و یا اینکه مصالح ساختمانی به طور کل چقدر هزینه خواهد داشت. اگر تخمین خوبی از این هزینه ها داشته باشید می توانید در پول و زمان صرفه جویی کنید . ما در این مقاله قصد داریم به شما کاشی دیوار را معرفی کنیم و بگوییم که به چه نکاتی در هنگام خرید باید توجه داشته باشید. در ادامه با مرکز مصالح همراه باشید.

قیمت کاشی دیوار قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای قیمت بهترین برند لوله پنج لایه ایزی پایپ قیمت ورق گالوانیزه برش خورده

 کاشی چیست ؟

کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می‌شود که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن چند میلی‌متر است، و یک روی آن دارای سطحی شیشه‌ ای بوده و کاملاًّ صاف و صیقلی می‌باشد. خرید کاشی سرامیک، محصولاتی سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژه‌ای دارد مانند حمام‌ ها، توالت‌ ها، آشپزخانه‌ ها و آب ریزگاه‌ های عمومی و غیره. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت نیز به کار می‌رود. از انواع کاشی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشی بدنه یا دیواری :جهت نصب در دیوار با لعابی براق و استقامت کمتر نسبت به کاشی کف هستند  ودر سایز و طرح بسیار متنوع  می باشند.
  • کاشی کف: یا به اصلاح عامیانه در ایران که به آن سرامیک می‌گویند. مقاوم تر و مستحکم تر از لحاظ بدنه و لعاب نسبت به کاشی بدنه یا دیواری است.
  • کاشی سه بعدی: نسل جدیدی از کاشی که با استفاده از بروزترین تکنولوژی چاپ و بهره‌گیری از خطای چشم، زیبایی و جلوه‌ ای خاص به صنعت کاشی و سرامیک داده‌است.
  • کاشی پرسلانی: نسل سوم صنعت کاشی و سرامیک کاشی پرسلانی نامیده می‌شود.

کاربرد کاشی چیست ؟

کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان (بویژه در اماکن مذهبی) و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود. کاشی دارای ابعاد و اندازه‌ های گوناگون می‌باشد به‌ طوری‌که کاشی و سرامیک آشپزخانه کف و دیواری را در ابعاد ۲×۲ و ۱×۲ تا ۵۰×۵۰، ۴۰/۸۰ و ۳۰*۹۰ سانتیمتر تولید می‌کنند که با رنگ های گوناگون می‌تواند یک نقاشی را در محل نصب نیز نشان دهد. کیفیت کاشی باید به نحوی باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت از ۱۰۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کرده و هیچگونه آثار ترک در بدنه یا لعاب آن ظاهر نشود. کاشی دیواری را برای حفظ بهداشت و رطوبت در آشپزخانه، محیط‌ های بهداشتی، حمام و دستشویی استفاده می‌کنند. کاشی کف را نیز به علت ضد سایش بودن و مقاومت حرارتی و الکتریکی بالا در آشپزخانه‌ ها، حمام‌ ها، آزمایشگاه‌ ها، رختشویخانه‌ ها و کارخانجات شیمیایی به کار می‌برند همچنین کاشی باید دارای ابعاد صاف و گوشه‌ های تیز باشد.

کاشی های ۵۰*۵۰ – ۸۰*۸۰ – ۱۰۰*۱۰۰ – ۱۲۰*۱۲۰

قیمت کاشی و سرامیک از کارخانه       

   

کاشی ۳۰*۹۰

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

مزایا و معایب استفاده از کاشی

از جمله مزایای استفاده از کاشی‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

• قابلیت شستشوی بالا و بهداشتی بودن آن‌ ها
• عمر و دوام طولانی
• جذب آب پایین و عایق رطوبت
• ضد حریق
• مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اشعه خورشید

معایب استفاده از کاشی سرامیک عبارتند از:

• امکان شکنندگی بالا در هنگان نصب
• دارای درجه بندی کیفی مختلف که برای عموم اشخاص قابل تشخیص نیست
• کثیف شدن درز بین کاشی ها طی مدت طولانی

قیمت کاشی دیوار چقدر است

اگر به دنبال قیمت کاشی دیوار هستنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول اینکه باید بدانید که کارخانه تولید کننده آن کدام است. از کدام درجه کیفی برخوردار است؟ و یا اینکه حتی سایز آن چقدر است. بنابر این داشتن یک مشاور و بنگاه مصالح معتیر می تواند به شما کمک کند تا ملزومات خود را تهیه کنید.

گروه مرکز مصالح یکی از مراکزی است که می تواند کاشی و سرامیک ارزان را با قیمت کارخانه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این مرکز با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای می تواند مشاور شما در نمامی زمینه های ساخت باشد همچنین این مرکز می تواند تمامی مصالح مورد نیاز شما جهت ییشبرد پروژه های شما را تامین کند. مرکز مصالح برند های معتبری همچون پرسلان را به شما ارائه می دهد.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت کاشی دیوار و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی