جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

لوله مانیسمان رده ۸۰

جهت استعلام قیمت لوله مانیسمان رده 80 تماس بگیرید

نامسایزردهواحدمحل بارگیریقیمت (تومان)
لوله مانیسمان رده 8011/2 اینچ80شاخه بنگاه تهران 2,014,677
لوله مانیسمان رده 80 11/4 اینچ 80شاخهبنگاه تهران 1,634,863
لوله مانیسمان رده 801 اینچ 80شاخهبنگاه تهران 1,147,707
لوله مانیسمان رده 801/2 اینچ 80شاخهبنگاه تهران 503,671
لوله مانیسمان رده 8021/2 اینچ80شاخهبنگاه تهران 3,781,651
لوله مانیسمان رده 802 اینچ 80شاخه بنگاه تهران 2,543,121
لوله مانیسمان رده 803 اینچ 80شاخهبنگاه تهران 5,598,162
لوله مانیسمان رده 803/4 اینچ 80شاخه بنگاه تهران 586,237
لوله مانیسمان رده 80 4 اینچ 80شاخهبنگاه تهران 7,819,267
لوله مانیسمان رده 805 اینچ 80 شاخهبنگاه تهران 9,470,641
لوله مانیسمان رده 80 6 اینچ 80شاخه بنگاه تهران 12,112,843
لوله مانیسمان رده 80 8 اینچ 80شاخه بنگاه تهران 15,291,742

لوله مانیسمان رده 80 یکی از انواع لوله‌های بدن درز (Seamless) می‌باشد که در صنعت کاربرد‌های فراوانی دارد. لوله‌های فولادی بدون درز یکی از پر مصرف‌ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط انتقال گاز، آب، نفت، هوا، در صنایع نفت، گاز پتروشیمی، نیروگاهی، آبرسانی، آب و فاضلاب و… می‌باشد. لوله مانیسمان هم نوعی لوله فولادی بدون درز و یک تکه است که در صنایع برای نصب در سیستم‌های لوله کشی و تأسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دسته از لوله‌های فولادی کاربردهای وسیعی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارند.

لوله مانیسمان رده ۸۰ چگونه تولید می شود؟

مانند سایر لوله‌های مانیسمان روند تولید و فروش لوله مانیسمان نیز به صورت زیر می‌باشد:

برای ساخت لوله فلزی بدون درز یا لوله مانیسمان از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنین استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده می‌شود. طراحی این لوله با ضخامت متفاوت به دستورالعمل‌های ویژه‌ای نیاز دارد که در استانداردها درج شده‌اند. انتخاب روش تولید لوله مانیسمان بر اساس نیازهای منطقه‌ای و امکانات کارخانه سازنده تعیین می‌شوند.
برای تولید لوله مانیسمان بر خلاف سایر انواع لوله فلزی و لوله‌های فولادی درزدار، از روش جوشکاری استفاده نمی‌شود. بلکه در برخی از روش‌های تولید این لوله‌‌ها، عملیات حرارتی خاصی باید به کار رود. مثلا برای ساخت لوله مانیسمان رده 80 از شمش استفاده می‌گردد به این صورت که شمش را حرارت داده و سپس به کمک یک سمبه ماتریسی آن را شکل داده و از قالب مخصوص عبور می‌دهند.
پس از شکل‌دهی برای اینکه به اندازه مورد نیاز برسد آن را به کمک غلتک‌های مخصوص ساخت لوله مانیسمان تحت نورد و کشش قرار می‌دهند که در آخر شمش فولادی داغ به شکل لوله در می‌آید.
روش‌های تولید لوله‌های مانیسمان
– ریخته گری پاششی
– ریخته گری با استفاده از نیروی گریز از مرکز
– سنبه کاری چرخشی

لوله مانیسمان رده ۸۰ - markazei.com

لوله مانیسمان رده 80

تفاوت لوله درزدار با بدون درز

لوله بدون درز چه لوله مانیسمان رده ۸۰، لوله مانیسمان رده ۴۰ و یا لوله مانیسمان رده ۲۰ از طریق نورد یا کشش شمش تولید می‌گردد، درحالی که لوله‌های جوشی از طریق رول کردن و جوش دادن دو سر ورق تولید می‌گردد.
با توجه به سختی مراحل تولید و تحمل فشار کاری بالاتر، لوله‌های بدون درز نسبت به لوله‌های درزدار گران قیمت‌تر هستند.
لوله‌های بدون درز به صورت کلی کم دچار خوردگی می‌شوند مگر زمانیکه در محیط‌های که دارای عوامل ایجاد خوردگی شدید هستند قرار بگیرند، در حالی که در لوله‌های درز دار، درز جوش خیلی زود علائم خوردگی را نشان می‌دهند.
امکان ناهمگن بودن جوش در محل درز جوش در لوله‌های درز دار وجود دارد و همین امر باعث می‌گردد استحکام در محل درز جوش متفاوت باشد و به همین دلیل نسبت به خوردگی مقاومت کمتری دارد در صورتی که این مشکل در لوله‌های بدون درز وجود ندارد.

لوله مانیسمان رده ۸۰ - markazei.com

لوله مانیسمان رده 80

لوله درزدار رده 80

لوله‌های درز دار یا به اصطلاح درز جوش، لوله‌های توخالی بوده که با جوشکاری سطح مسطح ورق‌های فولادی ساخت و تولید شده که دارای انواع مختلفی همچون لوله‌های تست آب و تست گاز Water & Gas Testing Pipes، لوله‌های برق  Electrical Pipes، لوله اسپیرال Spiral Pipes، لوله مبلی Furnace Pipes، لوله‌های جداری چاه Well Pipes، لوله‌های سیاه داربست Black Scaffold Pipes، لوله‌های استیل درزدار Seamless Steel Pipes، لوله‌های صنعتی Industrial Pipes هستند.
به علت وجود درز جوش در لوله درزدار، مقاومت لوله‌های بدون درز (مانسمان) را نداشته اما به دلیل مقاومت نسبی و قیمت پایین‌تر نسبت به لوله‌های بدون درز (مانسمان) پرکاربردتر می‌باشد.
آلیاژهایی که در لوله‌های درزدار استفاده می‌شود شامل: آلیاژهای استنلس استیل Stainless Steel، مس Cooper، آلومینیوم Aluminium و چدن Cast Iron بوده که دارای درصد ترکیبات مختلف هستند. شما عزیزان می‌توانید برای تهیه محصولات و مصالح ساختمانی مورد نیاز خود مانند لوله مانیسمان لوله مانیسمان رده ۸۰ با کارشناسان مرکز بازرگانی تامین پایدار تماس حاصل بفرمایید.
مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

لوله مانیسمان رده ۸۰ - markazei.com
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی