جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

پنجره uPVC

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 02166143881

امروزه یکی از نام هایی که در صنعت ساختمان زیاد به گوش می رسد پنجره uPVC است. این نوع پنجره به پنجره هایی گفته می شود که عایق صدا و حرارات هستند، واز استاندارد های ساختمان سازی در حال حاضر محسوب می شوند. uPVC به عنوان پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک شناخته می شود. این ماده ای است که برای درها و پنجره ها استفاده می شود و از نظر مقاومت از  آلومینیوم، فولاد و الوار بسیار برتر است. uPVC سخت و سفت است. uPVC  در واقع نوع مقاومت PVC است که اغلب برای لوله کشی و قاب های پنجره استفاده می شود.

ویژگی­‌های پنجره upvc

وقتش رسیده با ویژگی­های پنجره یو پی وی سی آشنا شویم. دانستن خصوصیات پنجره برای آگاهی هنگام خرید و انتخاب کاملا ضروری است و خیالتان راحت که ما تمام رفتارها و ویژگی­های این پروفیل را در ادامه برایتان شرح داده ­ایم.

کاملا سالم و بهداشتی

پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد.

از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­ گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­ تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

پنجره uPVC

ضد آب

یادتان هست در مقاله­ ی انواع پنجره­ ها درباره­ ی پروفیل­های چوبی و آهنی چه خواندیم؟ چوب پس از مدتی تحت تاثیر رطوبت دچار پوسیدگی می شود و آهن نیز ممکن است مشکلات زنگ­ زدگی به همراه داشته باشد. اما یک پنجره upvc کاملا ضدآب است و رطوبت هیچ تاثیری روی آن نخواهد داشت. از طرفی در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­ شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی ­دهند.

عایق حرارتی و صوتی

مهم­ترین دستاورد پنجره ­های امروزی نسبت به مدل­های قدیمی حفظ انرژی است. همان­طور که قبلا هم در مقاله راهنمای خرید پنجره دوجداره توضیح دادیم، پنجره­ های upvc عایق حرارتی هستند و با حفظ گرما و سرمای محیط داخلی، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می ­دهند. ویژگی سودمند بعدی عدم انتقال صدا است. پنجره upvc مزاحمت­های صوتی را تا یک هشتم (حدود ۴۳-۳۳ دسی بل) کاهش می ­دهد و همین­طور از بهترین گزینه­ ها برای ترکیب با شیشه دوجداره است. نتیجه ­ی این ترکیب، یک پنجره عالی برای حفظ آرامش شما و عدم انتقال سر و صدای بیرونی به محیط خانه است.

مقاومت و دوام بالا

در شهرهایی با آلودگی بالا، پنجره upvc از جهت مقاومت در برابر خوردگی بهترین انتخاب است. به طور کلی upvc از بادوام­ترین پروفیل­ها به شمار می ­رود زیرا هیچ­گاه نمی­ پوسد، زنگ نمی­ زند و رطوبت و خوردگی تاثیری روی آن ندارد.

پنجره uPVC

سازگار با محیط زیست

این روزها بحث محیط زیست حسابی داغ است همه از کمبود منابع و نابودی طبیعت حرف می­ زنند. جدا از دلایل علمی همه ما وظیفه داریم تا جای ممکن جهت حفظ زمین­مان تلاش کنیم. این تلاش حتی می­ تواند در انتخاب­های درست باشد. به همین دلیل توصیه می­ کنیم در انتخاب مصالح خانه و پنجره از موادی استفاده کنید که ضرری به طبیعت نمی­ رسانند. خوشبختانه پنجره upvc کاملا بدون سرب، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت است. همچنین هیچ­گونه مواد زائدی برای چرخه طبیعت ندارد

ضد سرقت

درب و پنجره upvc مکانیزم قفل چند نقطه ­ای دارند که در داخل پروفیل یک پارچه شده­ اند. اگر ویژگی امنیت برای شما خیلی اهمیت دارد می­ توانید این پروفیل ضدسرقت را با یک شیشه ضدگلوله یا ضدسرقت ترکیب کنید و از نتیجه عالی آن لذت ببرید.

مقاومت در برابر آتش­سوزی

پنجره یو پی وی سی به دلیل ساختار خود (غلظت کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال) مقاومت فوق­ العاده ­ای در برابر آتش دارد. احتمالا موافق هستید که این ویژگی در مواقع بحران تا چه حد برای حفظ ایمنی ساکنان مفید است.

پنجره uPVC

مقاومت در برابر شرایط جوی

در پنجره­ های upvc تمهیدات کامل جهت مقاومت در برابر شرایط جوی در نظر گرفته شده است. در ترکیب این پنجره از پلی وینیل کلرید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم ۷% و.. استفاده شده است. این ترکیبات در برابر تغییرات شرایط جوی، اشعه خورشید و ماوراء بنفش، برف و باران و … تغییر شکل نمی ­دهند و پروفیل دوجداره را برای استفاده در هر وضعیت اقلیمی مناسب می­ کند.

زیبایی ظاهری

پنجره upvc به دلیل شکل­ پذیری قابلیت تولید در تمام مدل­ها را دارد و هیچ محدودیتی برای انتخاب ایجاد نمی ­کند. در خصوص رنگ­ پذیری  باید بگوییم که upvc خام سفید است، اما قابلیت رنگ ­پذیری مطلوبی دارد، تمام سلایق را پوشش می­ دهد و طبق خواسته شما رنگ­های مختلفی روی آن قابل اجرا است. در کنار رنگ و مدل انتخابی شما، پروفیل پنجره دو جداره upvc با سطوح صاف و گوشه ­های جوش شده شکل ظاهری تمیز و زیبایی را برای خانه شما به همراه می­ آورد.

پنجره uPVC

مشخصات پنجره uPVC

uPVC با اضافه کردن اصلاح کننده ها و تثبیت کننده ها به PVC (پلی وینیل کلراید) با فرمولاسیون منحصر به فردی تهیه می شود، در نتیجه آن را مستحکم و مناسب برای استفاده از قاب و درهای پنجره می کند. با این تفاصیر که در بالا گفته شد این ماده دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که به آنها می پردازیم. اولین مزیتی که uPVC دارد کم هزینه و ارزان بودن آن است. دومین ویژگی آن نیاز کم به نگهداری از آن است که آن را بسیار محبوب ساخنه. به غیر از چند بار تمیز کردن آن در طول سال دیگر نیاز ندارید که مراقب نپوسیدن و از بین رفتن آن باشید. شوم کارامدی بالای این پنجره ها است. نصب این پنجره ها هزینه گرمایش شما را پایین می آورد و دمای خانه ه.وشمند  را محفوظ نگه می دارد. مورد چهارم سازگار بودن uPVC با محیط زسیت است. علاوه بر این با کاهش مصرف چوب موجب جلوگیری از جنگل زدایی می شود. پنجمین مزیت آن این است که uPVC ماده ای پایدار است که باعث می شود در مقابل  آب در دریا، آلودگی و همچنین مواد شیمیایی و شعله آتش به صورت طبیعی مقاوم باشد. این ماده عایق صدا نیز هست و بسیار بهداشتی است. وقتی که پنجره uPVC بسته باشد در مقابل آلودگی،  گرد و خاک و باکتری نفوذ ناپذیر است این پنجره با معماری سازگار است و از امنیت خوبی برخوردار است.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی