جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات اسکلت فلزی

جهت استعلام روز صادرات اسکلت فلزی تماس بگیرید:

صادرات اسکلت فلزی

صادرات اسکلت فلزی موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اما ابتدا این محصول را به صورت مختصر برای شما شرح می دهیم. یکی از سازه های فلزی مورد استفاده در اکثر ساخت و سازها و صنایع سوله می باشد. امروزه احداث و ساخت سوله ها یکی از راه های ایجاد فضاهای بزرگ با ابعاد و سایز مورد نظر با قیمت مقرون به صرفه است.
سوله ها در ایجاد سالن های پرورش دام، سالن های مرغداری، مدارس و … کاربرد دارد. نحوه احداث سوله با فونداسیون ۱ ستونی آغاز می شود و اجزای مختلف آن با استفاده از اتصالات به همدیگر متصل می شوند. همانطور که می دانید کشور ایران به عنوان یکی از قطب های تولید فولاد در منطقه به شمار می رود و همیشه این توانایی را دارد که صادرات سوله و سایر متعلقات فولادی را به کشورهای همسایه انجام دهد.

صادرات اسکلت فلزی - بازرگانی تامین پایدار

به همین خاطر شرکت های دولتی و غیر دولتی اقدام به صادرات اسکلت فلزی و سوله فلزی، صادرات انواع اسکلت فلزی و ‌… که سبب شناخته شدن و معرفی محصولات ساخته شده ایرانی در بازار های جهانی شده است. بازرگانی تامین پایدار یکی از مراکزی است که توانایی صادرات اسکلت فلزی و انواع سازه های از پیش ساخته شده و دیگر محصولات فولادی به تمام کشور های همسایه را دارد.

نکته حائز اهمیت در باره صادرات اسکلت فلزی این است که صادرات این نوع کالا از لحاظ قانونی و گمرکی دارای پیچیدگی هایی می باشد که به همین جهت برای صادرات اسکلت فلزی نیازمند یک تیم تخصصی و حرفه ای می باشد تا این فرآیند را به مرحله انجام برسانند. در ادامه به نکات بیشتری درباره صادرات اسکلت فلزی و صادرات ذغال خواهیم پرداخت درنتیجه اگر قصد خرید دارید و یا در این باره سوالاتی دارید تا انتها همراه ما باشید.

مزیت های استفاده از سوله و اسکلت فلزی

صادرات اسکلت فلزی دارای مزیت های فراوانی می باشد که همین مزیت ها آن را به یک کالای مناسب برای صادرات تبدیل کرده است. مزیت های اسکلت فلزی نسبت به اسکلت بتنی شامل:

  • بالا بردن میزان سطح زیر بنا
  • بالا بردن چشمگیر سرعت پروژه
  • کاهش حجم فونداسیون
  • کاهش چشمگیری در وزن ساختمان
  • امکان انجام عملیات در شرایط مطلوب کارخانه که سبب دقت و کیفیت بالا می شود.
  • امکان رفع عیب و اصلاح در هر مرحله بدون تخریب و از بین رفتن مصالح
  • دوام بالا
  • خواص ارتجاعی

صادرات سوله و اسکلت فلزی

جالب است بدانید که چندین سال است که شرکت های تولید سوله و اسکلت فلزی به صورت جدی صادرات اسکلت فلزی را به کشور های مختلف همسایه انجام می دهند. همانطور که می دانید کشور ایران با داشتن مقادیر زیادی مخازن معدنی مانند سنگ آهن به عنوان یکی از غنی ترین کشور های جهان در زمینه منابع معدنی می باشد و همچنین رشد و پیشرفت صنعت فولاد ایران نیز به پشتوانه همین ذخایر ارزشمند سنگ آهن اتفاق افتاده است.
نکته قابل ذکر درباره صادرات اسکلت فلزی و سوله فلزی این است که شرایط اقتصادی کشور های همسایه، سیاست های صادراتی و وارداتی دولت ها، نوسانات قیمت ارز و نوسانات قیمت انواع فولاد و آهن نیز تاثیر مهمی بر روی روند صادرات این نوع کالا ها دارد‌ مجموعه تامین پایدار با داشتن نیرو متخصص در این زمینه صادرات اسکلت فلزی و سوله فلزی در اختیار شما متقاضیان گرامی می باشد‌ و در تلاش است تا سفارشات مشتریان عزیز ساکن در کشور های مختلف را در سریع ترین زمان ممکن اجرایی کند و در شرایط بحرانی و عادی اقتصادی، جوری عمل کند که مشکلی در فرآیند مبادلات این نوع کالا بوجود نیاید. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده صادرات اسکلت فلزی را به مجموعه ما بسپارید.

سود صادرات اسکلت فلزی

همانطور که در قسمت های بالاتر نیز اشاره کردیم محبوبیت تولید و تجارت صنایع فولادی به قدری افزایش پیدا کرده است که خریداران این محصول به رشد اقتصادی کشور خود کمک زیادی می کنند. با توجه به اعلام مراکز های رسمی، کشور ایران در بین ۱۰ تولید کننده و صادر کننده برتر این کالا ها محسوب می شود. در نتیجه این یک فرصت بی نظیر برای ورود به این بازار پرسود می باشد.

صادرات اسکلت فلزی - بازرگانی تامین پایدار

صادرات اسکلت فلزی به کدام کشور ها سودآور است؟

صادرات اسکلت فلزی به کشور های همسایه یکی از صادرات پرسود و پر رونق در کشور ایران می باشد.در این بخش از مقاله قصد داریم به کشور های مختلف منطقه که صادرات سوله فلزی و اسکلت فلزی به آ‌ن‌ها سود آور است می پردازیم پس اگر در این باره سوالاتی دارید، در ادامه همراه ما باشید.

صادرات سوله و اسکلت فلزی به عراق

یکی از فرصت های جدید که در چندین سال اخیر برای تولیدکنندگان داخلی به وجود آمده است، صادرات اسکلت فلزی به کشور عراق می باشد. کشور عراق در سال های اخیر به یکی از مهم ترین مقصد های صادرات محصولات ایرانی به ویژه سازه های فلزی تبدیل شده است. توسعه یافتن بافت های صنعتی در استان های مختلف اقلیم کردستان عراق و راه اندازی چندین شهر صنعتی تازه تاسیس در این قسمت، نیاز به ساخت کارخانه و سالن تولید را به فرصت بسیار مناسبی برای بازرگانی از سمت کشور ایران کرده است.
یکی از نکات مهم و مثبت در صادرات اسکلت فلزی ایران به کشور عراق می توان به هزینه گمرکی پایین این کشور و نزدیک بودن از نظر جغرافیایی اشاره کرد. همچنین به تصور برخی، وجود تحریم ها ممکن است سبب کم شدن صادرات شود. اما به خاطر سابقه کاری بازرگانی تامین پایدار کشور ایران و مناسبات سیاسی مثبتی که بین این ۲ کشور وجود دارد، صادرات سوله فلزی و اسکلت فلزی به این کشور برقرار می باشد.

صادرات اسکلت فلزی و سوله فلزی به کشور ترکیه

کشور ترکیه به عنوان یکی از همسایگان ایران، جزو مشتریان ثابت اسکلت فلزی ساختمان و سوله ها به شمار می رود‌. جالب است بدانید که بعد از نفت، تولیدات آهنی و فولادی از جمله مهمترین محصولات صادراتی کشور ایران به مابقی کشور های همسایه می باشد. به جهت اینکه کشور ترکیه یکی از عوامل توسعه تجارت در منطقه است، در دسته کشور های پیشرو واردات کالا از ایران قرار می گیرد.
کشور ترکیه را باید ششمین وارد کننده محصولات ایرانی دانست. همچنین این نکته را نیز باید راجع‌به بازار رایج ترکیه ذکر کرد که مالیات در این کشور به صورت ماهیانه اخذ می شود و این امر محدودیت و شرایط خاصی را برای طرف های ترکیه ای وارد کننده کالا و صادرکنندگان کشور ایران به وجود می آورد.

صادرات اسکلت فلزی و سوله فلزی به کشور گرجستان

صادرات اسکلت فلزی - بازرگانی تامین پایدار

گرجستان نیز از یک دهه گذشته به عنوان یکی از مقصد های صادراتی ایران محسوب می شود‌. هرچند که باید بدانید میزان صادرات این کشور نسبت به صادرات کشور های دیگر از رقم کمتری برخوردار است. می توان گفت یکی از دلایل آن عدم آشنایی صادرکنندگان با قوانین و شرایط وارداتی این کشور است. از میان تمام محصولات متنوعی که به کشور گرجستان صادر می شود، مبادلات مصالح ساختمانی و اسکلت های فلزی جزو مهمترین کالاهای صادراتی به کشور گرجستان می باشند.

صادرات سوله فلزی به کشور عمان

عمان نیز که در همسایگی جنوبی ایران است یکی از مقصد های مهم برای مبادلات مصالح ساختمانی و صادرات سوله فلزی به حساب می آید. نوپا بودن صنایع در کشور عمان و مهیا نبودن زیرساخت های لازم، سبب استقبال این کشور از صادرات سوله فلزی، اسکلت فلزی و مصالح ساختمانی شده است و کشور ایران از نظر تامین نیاز های عمان پیشگام می باشد. بازرگانی تامین پایدار با بیش از ۲۰ سال سابقه و تجربه، توانایی عرضه و تحویل سریع سازه های فلزی را به تمامی کشور های همسایه دارد. بنابراین اگر در این زمینه سوالاتی دارید می توانید با کارشناسان مجموعه تامین پایدار در تماس باشید.

صادرات اسکلت فلزی و سوله با بازرگانی تامین پایدار

همانطور که اشاره کردیم صنعت فولاد به عنوان یکی از مهمترین و حساس ترین صنایع محسوب می شود و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد. از ابتدا مرحله استخراج سنگ آهن تا تولید یک محصول فولادی نیرو های متعددی به کار گرفته می شوند. در نتیجه فرآیند تولید فولاد دارای اشتغال زایی خوبی می باشد. در مرحله بعدی صادرات سوله فلزی و اسکلت فلزی ثروت خوبی را برای کشور به ارمغان می آورد.
همچنین بررسی کشور های توسعه یافته نشان می دهد که صادرات نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت و توسعه پیدا کردن کشور ها دارد. این صادرات در کشور ایران دارای عمر ۵۰ ساله می باشد. وجود معادن غنی سنگ آهن در کشور این امکان را به تولیدکنندگان می دهد تا علاوه بر تامین کردن نیاز های داخلی به صادرات فولاد و مقاطع دیگر بپردازند. همانطور که در این مقاله بیان کردیم بازرگانی تامین پایدار یکی از واحد های صادرات سوله فلزی با قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد.
شما مشتریان گرامی می توانید جهت خرید این محصول از طریق این مجموعه اقدام کنید و همچنین اگر در این باره سوالاتی دارید از مشاوران ما کمک بگیرید و جهت استعلام قیمت های روز این محصول با کارشناسان بخش فروش ما در تماس باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی تماس شما هستند.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی صادرات اسکلت فلزی، مزایای آن و کشور های پر سود صادرات این محصول در بازرگانی تامین پایدار پرداختیم. مجموعه ما به صورت استاندارد این کالا را بسته بندی می کند و با استفاده از روابط خود به صورت کاملا سالم و بدون هیچ آسیبی به کشور های همسایه ارسال می کند. شما مشتریان گرامی می توانید انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش داده و در زمان بسیار کوتاهی آن را تحویل بگیرید.

صادرات اسکلت فلزی - بازرگانی تامین پایدار

همچنین در صورت هرگونه راهنمایی درباره صادرات اسکلت فلزی با کارشناسان ما در تماس باشید. امیدواریم که مطالب گفته شده در این مقاله به شما در زمان خرید و صادرات اسکلت فلزی کمک کننده باشد. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی