جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

جهت استعلام روز قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ تماس بگیرید:

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ با توجه به کیفیت آن تعیین می‌‌شود. کارخانه‌های معتبری که از مواد بهتری استفاده می‌کنند و قیمت منصفانه‌ای ارائه می‌دهند، محل رجوع مشتریان برای تهیه این محصول هستند. دنیا رو به پیشرفت است و به تبع آن ابزارهای مختلفی که برای رفاه بیشتر بشر اختراع شده‌اند نیز به طور مداوم و با سرعت در حال تکامل هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ - بازرگانی تامین پایدار

یکی از وسایل مورد نیاز برای ساخت و سازهای مسکونی، اداری و… انواع لوله‌های پلی اتیلن هستند که برای نقل و انتقالات سیالات از آن‌ها استفاده می‌شود. لوله‌های پلی اتیلن به نامی آشنا در صنعت لوله و اتصالات تبدیل شده‌اند. قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ مطلبی است که در این مقاله بررسی می‌شود. با ما همراه باشید.

لوله پلی اتیلن ۳ اینچ چیست؟

لوله پلی اتیلن یکی از انواع لوله‌های پر کاربرد است که از ترکیب مواد پلی اتیلن ساخته می‌شود. این لوله‌ها برای انتقال انواع سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلی اتیلن یک پلیمر ترموپلاستیک یا همان قابل ارتجاع است که ساختار آن کریستالی بوده و یکی از پلاستیک‌‌های مهم در سطح جهان محسوب می‌‌شود.
پلی اتیلن از انواع پلیمر‌های گرمانرم است که با رسیدن به نقطه ذوب حالت مايع به خود می‌گیرد و اگر به به نقطه انجماد برسد جامد می‌شود. پلی اتیلن سنتز شیمیایی بوده که اغلب از ترکیب نفت و گاز ساخته می‌شود. این ماده را به اختصار PE می‌‌نامند. پلی اتیلن از خانواده گرمانرم‌‌ها محسوب می‌‌شود که از پیلمریزاسیون گاز اتیلن ایجاد می‌گردد.

انواع لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

برای آگاهی از قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ ابتدا درباره انواع این لوله مطالبی ارائه می‌دهیم:

  • پلی اتیلن سنگین؛ این نوع پلی اتیلن زنجیره پلیمری بدون شاخه دارد. نیروی بین مولکولی در آن بالا بوده و استحکام کششی آن نیز از سایر پلی اتیلن‌‌ها بیشتر است. نوع کاتالیزور و شرایط واکنش، در تولید پلی اتیلن نقش دارد. در تولید پلی اتیلن بدون شاخه از روش پلیمریزاسیون با کاتالیزور زیگلر‌ناتا استفاده می‌گردد. برای تولید پلی اتیلن به منظور کاربردهای تحت فشار از نوع سنگین آن استفاده می‌‍‌شود.
  • پلی اتیلن سبک؛ این نوع لوله پلی اتیلن دارای زنجیره‌های شاخه‌ای بوده و همین امر سبب شده که زنجیره‌های آن نتوانند به خوبی با هم پیوند داشته باشند و دارای نیروی کششی بین مولکولی کمتری است. این نوع پلی اتیلن با روش پلیمریزاسیون رادیکالی تولید شده و انعطاف پذیری زیادی دارد. امکان تجزیه این پلی اتیلن به وسیله میکرو ارگانی‌‌ها فراهم می‌‌شود.
  • پلی اتیلن خطی یا دانسیته؛ کاربرد اصلی آن در تولید لوازم پلاستیک آشپزخانه و نیز صنایع غذایی است. از آن در تولید ظروف و کیسه‌های پلاستیکی استفاده می‌‌شود. در تولید ظروف شیر و سایر مایعات کاربرد دارد و برای تولید لوله و اتصالات لوله ‌کشی هم مورد مصرف است. پلی اتیلن خطی دارای شاخه‌‌های جانبی بوده و انعطاف ‌پذیری بالایی دارد که از آن در تولید انواع وسایل پلاستیکی استفاده می‌‌شود. اگر هیچ شاخه‌ای در پلی اتیلن وجود نداشته باشد به آن پلی اتیلن خطی می‌‌گویند. میزان سختی این نوع پلی اتیلن بیشتر از گونه شاخه‌ای است. قیمت پلی اتیلن ۳ اینچ با توجه به نوع آن متغیر است.

کاربرد لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ - بازرگانی تامین پایدار

یکی از انواع بسیار پرمصرف پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن ۳ اینچ است که از آن در صنایع مختلفی استفاده می‌‌شود. استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آن سبب شده که این محصول بسيار پر کاربرد باشد.
1) از لوله پلی اتیلن ۳ اینچ در صنعت آبرسانی استفاده می‌شود. به دلیل عدم جذب رسوب و امکان بسيار کم آسیب دیدگی، در آب و فاضلاب از آن استفاده می‌شود.
2) برای آبرسانی به مناطق دوردست و روستایی از لوله‌های پلی اتیلن استفاده می‌شود. این لوله‌‌ها از نظر ساختار شیمیایی بهترین وسیله برای انتقال آب شرب هستند.

3) لوله پلی اتیلن برای گاز رسانی هم گزینه مناسبی است و برخی از گریدهای آن به همین منظور تولید می‌شود. این نوع لوله‌‌ها با حساسیت بسیار بالا و مطابق با استانداردهای روز جهان تولید می‌شوند.
4) لوله‌‌های پلی اتیلن دو جداره با توجه به میزان تحمل فشار بالایی که دارند برای انتقال فاضلاب‌‌های شهری و روستایی کاربرد دارند. البته در مورد فاضلاب خانگی نيازی به تحمل فشار زیاد نیست چون‌ اساسا این نوع فاضلاب فشار زیادی ندارد.
5) کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری قطره‌‌ای؛ بررسی قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ برای مصارف کشاورزی بسیار مهم است، چون آبیاری قطره‌‌ای بهترین وسیله برای آبیاری گیاهان محسوب می‌‌شود. اتلاف آب در این نوع از آبیاری بسیار پایین است. برای این کار از لوله تک ‌جداره استفاده می‌‌شود و هزینه تهیه آن بسیار پایین است که همین به‌ صرفه بودن و مزایای دیگر سبب‌ استقبال کشاورزان زحمتکش از این نوع لوله پلی اتیلن شده است.
6) کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری بارانی؛ در این روش، آبیاری با فشار بالایی انجام می‌شود و باعث نفوذ آب در خاک شده و همین سبب‌ رشد بهتر گیاهان می‌شود. این نو آبیاری در میان کشاورزان محبوبیت خاصی دارد.
7) کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری تحت ‌فشار؛ این نوع لوله زمانی که فشار آب باید بیش از ۱ اتمسفر باشد کاربرد دارد. برای آبیاری‌‌های گوناگون اتصالات مختلفی از پلی اتیلن وجود دارد.
8) کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری سطحی؛ طیف وسیعی از لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی به کار گرفته می‌شود. در آبیاری سطحی لوله پلی اتیلن به شکل ثقلی در ارضی، آب را در قسمت‌‌های کوچک زمین پخش می‌کند. اتصالات این نوع لوله‌‌ها بسیار ایمن بوده و امکان نشتی در آن وجود ندارد.
9) کاربرد لوله پلی اتیلن در کشاورزی؛ ویژگی‌‌های منحصر ‌به فردی که لوله پلی اتیلن ۳ اینچ دارد عامل بسیار مهمی در استفاده از آن در کشاورزی است. قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ نیز برای مصارف کشاورزی کاملا مناسب است. قدرت کنترل آب و جلوگیری از هدر رفتن آن سبب استفاده روز افزون از لوله پلی اتیلن ۳ اینچ شده است. علاوه بر این، کیفیت بسیار بالا، حفاظت از اشعه نور خورشید، رعایت استانداردهای بهداشتی، مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی و… نیز مزایای عالی این محصول است.
10) کاربرد لوله پلی اتیلن در انتقال مواد شیمیایی؛ میزان مقاومت بسیار بالای این محصول باعث شده که در مقابل مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی و… واکنش نشان ندهد. استفاده از این اتصالات پلی اتیلن هیچ تأثیری در رنگ و مزه و بوی آب ندارد، بنابراین به راحتی می‌توان از آن در آزمایشگاه‌‌ها، فاضلاب‌‌ها و پسماند‌های صنعتی استفاده کرد. عبور مواد مذکور به هيچ عنوان باعث آسیب‌ ديدن این نوع لوله‌‌ها نخواهد ‌شد.
11) کاربرد لوله‌‌های پلی اتیلن در شبکه‌‌های مخفی؛ واقعیت این است که لوله‌ها همیشه در معرض دید ما نیستند و به همین دلیل شاید متوجه خوردگی، پوسیدگی و رسوبات و نشت آن نشویم و همین باعث خسارات سنگینی در ساختمان‌های مختلف می‌شود. برای جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر احتمالی، بهترین کار استفاده از لوله‌های پلی اتیلن است.
12) کاربرد لوله پلی اتیلن در نیروگاه‌ها؛ لوله‌‌های پلی اتیلن نسبت به اشعه فرابنفش کاملا مقاوم هستند و دمای ذوب و اشتعال آن هم بسیار بالاست، همین امر باعث استفاده از آن در نیروگاه‌‌ها شده ‌است.
13) لوله‌‌های پلی اتیلن کاربردهای فراوان دیگری نيز دارند که عنوان همه آن‌ها در این مقاله امکان‌ پذیر نیست.

مشخصات لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

آگاهی از قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ و شناخت مشخصات مختلف آن فرصت یک خرید عالی را فراهم می‌کند.
مشخصات لوله پلی اتیلن ۳ اینچ عبارتند از: جنس آن از مواد پلیمری بوده که از ترکیب مواد نفتی و گازی به دست می‌آید. قطر آن ۳ اینچ یا ۹۰ میلی‌متر است. این محصول در رده‌های فشاری ۴ الی ۲۰ اتمسفر تولید شده و تحمل فشار آن ۱۲.۵ اتمسفر است. بسته ‌بندی آن به صورت کلاف‌های ۱۰۰ متری است و وزن هر کلاف ۱۷۹ کیلوگرم است که با وسایل نقلیه سنگین به مقصد منتقل می‌‌شود. قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ با توجه به مطالب گفته‌ شده تعیین می‌شود.

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ - markazei.com

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

  • مقاومت در برابر زلزله؛ استحکام بالای این لوله‌ها سبب مقاومت آن در برابر ضربات سنگین و ارتعاشات ناشی از زلزله و حوادث مشابه می‌شود.
  • انعطاف ‌پذیری؛ این لوله‌‌ها دارای انعطاف ‌پذیری بالایی بوده و به راحتی در موارد مختلف قابل استفاده هستند. نصب این نوع لوله‌ها آسان است و دردسر لوله‌های دیگر را ندارد.
  • وزن سبک؛ علاوه بر قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ که بسیار مناسب است، وزن آن نیز نسبت به انواع بتنی و فولادی بسیار سبک بوده و امکان جابجایی آن به راحتی فراهم می‌‌شود.
  • استحکام در برابر خوردگی الکترولیتی؛ اين ویژگی زمانی اهميت پیدا می‌‌کند که لوله‌ها در مجاورت آب دریا باشند، ترکیب هوا با آب دریا باعث پوسیدگی لوله فلزی می‌شود اما لوله پلی اتیلن از هرگونه خوردگی و پوسیدگی در امان است.
  • خاصیت جمع شوندگی؛ لوله پلی اتیلن با داشتن خاصیت انقباض و انبساط در شرایط مختلف کارایی بهتری نسبت به انواع دیگر دارد.
  • مقاوم در برابر اشعه UV خورشید؛ مقاومت این نوع لوله‌‌ها در ابرار اشعه خورشید بسیار بالاست.
  • یکی از موارد مؤثر بر قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ خاصیت هیدرولیکی مناسب آن است و سطح صاف و صیقلی لوله مانع از اصطکاک آن می‌شود.
  • مقاومت در برابر انواع آسیب‌هایی که باعث پوسیدگی و خوردگی لوله می‌‌شود نیز از مزایای لوله پلی اتیلن است.
  • هزینه تعمیرات و نگهداری اتصالات پلی اتیلن نسبت به سایر لوله‌ها بسیار پایین و به ‌صرفه است.
  •  اتصال آن محکم، بدون نشتی و درعین حال مستحکم است.

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

کارخانه‌های مختلفی اقدام به تولید و عرضه لوله پلی اتیلن کرده‌اند. این تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن ۳ اینچ محصولات خود را در سایز‌های مختلف و با کیفیت عالی روانه بازار می‌‌کنند. تولیدکنندگان این کالا با توجه به کیفیت و اندازه‌ آن اقدام به تعیین قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ می‌‌کنند. برخی از تولیدکنندگان انواع اتصالات پلی اتیلن در شهرهای اصفهان، شیراز، کرمان، همدان و… کارخانه این محصول را ایجاد کرده‌اند که علاوه بر رفع نیاز بازار، اشتغال ‌زایی هم صورت گرفته ‌است.

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ - markazei.com

اتصالات لوله پلی اتیلن متفاوت است بنابراین قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ (قیمت لوله پلی اتیلن درجه ۲) با توجه به کیفیت آن تعیین می‌‌شود. کارخانه‌های معتبری که از مواد بهتری استفاده می‌کنند و قیمت منصفانه‌‌ای ارائه می‌‌دهند، محل رجوع مشتریان برای تهیه این محصول هستند.

قیمت انواع لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

لوله پلی اتیلن با توجه به کیفیت تولید و اندازه‌‌ای که دارد تعیین قیمت می‌‌شود. قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ وابسته به قیمت نفت است. به این علت که، پلی اتیلن از مشتقات نفت است و نوسانات قیمت نفت بر این محصول اثر می‌گذارد.

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ ۶ بار

لوله پلی اتیلن ۶ بار نشان دهنده میزان تحمل فشار توسط محصول است. هر چه میزان تحمل فشار توسط این کالا بیشتر باشد، قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ هم دچار تغییر می‌شود. میزان استحکام این لوله‌‌ها بر قیمت آن تأثیر گذار خواهد بود.

خرید لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

هنگام خرید انواع اتصالات پلی اتیلن به اصالت محصول توجه داشته ‌باشید و از ارائه گارانتی خدمات پس از فروش، اطمینان خاطر کسب کنید. بهتر است به فروشگاه ‌های مجاز مراجعه کنید تا با دریافت راهنمایی از متخصصین مجموعه، بهترین محصول را انتخاب کنید. سهل انگاری در انتخاب و خرید لوله پلی اتیلن 3 اینچ باعث به هدر رفتن سرمایه شما می شود.

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن ۳ اینچ

از مزایای خرید اینترنتی هر محصولی، امکان مشاهده تنوع محصولات در زمان کم است. در عین حال با مقایسه قیمت ها می توانید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر قصد خرید لوله پلی اتیلن ۳ اینچ را داريد، پیشنهاد می کنیم به وب سایت فروشگاهی تامین پایدار، سر بزنید. شرکت بازرگانی تامین پایدار به عنوان معتبرترین نمایندگی لوله و اتصالات، با کیفیت ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد.

قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ - بازرگانی تامین پایدار
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی