جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

اتصالات یو پی وی سی

جهت استعلام روز قیمت اتصالات یو پی وی سی UPVC تماس بگیرید: 02166143881

اتصالات یو پی وی سی مخفف عبارت انگلیسی Unplasticised Poly Vinyl Chloride می‌باشد و معنای آن شکل سخت شده پلی وینیل کلراید است. برای تولید این اتصالات از پلیمر‌ها استفاده می‌کنند و آنها از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید به دست می‌آیند. با استفاده از مشتقات نفت خام و گاز طبیعی می‌توان لوله و اتصالات یو پی وی سی را طراحی و تولید کرد. همگی اتصالات حاوی کلر کربن و هیدروژن می‌باشند.

اتصالات یو پی وی سی - بازرگانی تامین پایدار

اتصالات یو پی وی سی چیست؟

اتصالات یو پی وی سی در فرایند انتقال مایعات مانند آب جز مهم‌ترین بخش‌های فرایند به حساب می‌آیند. در این مقاله به بررسی چیستی اتصالات upvc و کاربردهای مهم آن می‌پردازیم.
شاید برای شما سوال پیش بیاید که مشتقات نفت خام و گاز طبیعی ممکن است در بو و مزه مایعات تاثیر بگذارند اما باید بگویم که این اتصالات همگی از مواد بدون مزه و بدون بو ساخته شده‌اند و به همین دلیل تاثیری بر روی بو و مزه مایعات ندارند. از همین جهت آنها برای حمل تمامی انواع مختلف مایعات استفاده می‌شوند.

تاریخچه اتصالات upvc

اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده یو پی وی سی، pvc می‌باشد. یو پی وی سی برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ در کشور آلمان ساخته شد. پس از چند سال تولید کنندگان یو پی وی سی توانستند فرمولاسیون جدیدی را برای یو پی وی سی در نظر بگیرند که بتوانند آن را برای عدم احتراق و شرایط نامساعد سخت و محکم کنند.
فرمولاسیون جدید سبب شد که upvcها در برابر خوردگی و پوسیدگی و مواد شیمیایی مقاوم شوند. با شناخته شدن اتصالات یو پی وی سی آنها توانستند جای اتصالات فلزی را به خود بگیرند زیرا در درجه اول در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم بودند و در درجه دوم دارای خاصیت ضد رسوب بودند.

ویژگی‌های اتصالات یو پی وی سی

یکی از ویژگی‌های مهم اتصالات یو پی وی سی مقاومت بالای آن‌ها در برابر فرایندهای شیمیایی است. برای مثال وجود رطوبت و مواد شیمیایی ممکن است باعث خوردگی و زنگ زدگی سایر اتصالات شود اما لوله یو پی وی سی نسبت به این فرایندها مقاومت بالایی دارد. همچنین دیگر فاکتوری که سایر اتصالات را تهدید می‌کند تشکیل شدن رسوب در آنها می‌باشد. اما اتصالات یو پی وی سی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر رطوبت و رسوبات کیفیت و دوام بالایی دارند. دیگر ویژگی مثبت اتصالات یو پی وی سی این است که مشکلی در نوسان فشار آب و افت فشار آب ایجاد نمی‌کند.
ویژگی مثبت دیگر اتصالات upvc هزینه مقرون به صرفه تهیه و اجرای آنها می‌باشد. نسبت به سایر سیستم‌های لوله کشی نصب و اجرای اتصالات یو پی وی سی به صرفه‌تر است و سبب می‌شود که سیستم عملیاتی بهتری پیاده سازی شود.
شکل ظاهری اتصالات یو پی وی سی دیگر نقطه قوت آنها می‌باشد. از آنجایی که این اتصالات دارای ظاهری زیبا هستند استفاده از آنها گسترش زیادی پیدا کرده است. دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت در اتصالات upvc ضریب اطمینان بالای آن می‌باشد.

اتصالات upvc - بازرگانی تامین پایدار

این اتصالات دارای آب بندی‌های مطمئنی هستند و در نتیجه وجود نشتی در آن‌ها بی‌معنی میباشد. ضریب اطمینان بالای اتصالات یو پی وی سی دوام و مقاومت آن‌ها را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد که این اتصالات دارای طول عمر بالایی هستند. اتصالات یو پی وی سی در برابر احتراق نیز دارای عملکرد اصولی می‌باشد. دیگر ویژگی اتصالات یو پی وی سی سازگاری بالای آنها با محیط زیست است. همچنین این اتصالات دارای سطح هموار و صیقلی می‌باشند. ویژگی اتصالات به اندازه‌ای ثابت شده و مشخص است که شما بدون هیچ تردیدی می‌توانید نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

موارد مصرف اتصالات upvc

یکی از موارد مصرف اتصالات upvc بهره بردن از آنها در استخر‌ها می‌باشد. از این اتصالات میتوان برای خطوط لوله زیر زمینی سیستم آب و فاضلاب مانند جکوزی‌ها و استخر‌ها استفاده کرد. یکی از انواع اتصالات زانوها هستند. به جز زانوها دیگر اتصالات مورد استفاده، سه راه‌های یو پی وی سی هستند که در این مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین می‌توان برای مسدود سازی دائمی و موقتی مسیر اب نیز از کپ یو پی وی سی استفاده کرد. نام‌های دیگری که می‌توان برای آن در نظر گرفت درپوش‌های چسبی لوله می‌باشد.
دیگر موارد استفاده از اتصالات یو پی وی سی استفاده از آنها جهت تست فشار لوله است. همانطور که گفته شد این اتصالات می‌توانند در اندازه‌ها و نمونه‌های مختلفی وجود داشته باشند و در بازار عرضه شوند. اگر بخواهیم اتصال دو لوله را برقرار کنیم که دارای قطرهای متفاوتی هستند باید از تبدیل یو پی وی سی استفاده شود.

بیشتر بخوانیم: اتصالات پوش فیت

موارد کاربرد استفاده از اتصالات upvc موارد زیر هستند:
1. استفاده از اتصالات یو پی وی سی در شبکه‌های آبرسانی تحت فشار
2. در تصفیه خانه‌های فاضلاب از اتصالات یو پی وی سی استفاده می‌شود.
3. استخرهای شنا جکوزی و پارک‌های آبی نیاز به استفاده از اتصالات یو پی وی سی دارند.
4. در کارخانه‌هایی مانند آبمیوه سازی و مواد غذایی از اتصالات upvc استفاده می‌شود.
5. اتصالات upvc در تاسیسات زیردریایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
6. صنایع پتروشیمی و کارخانجات شیمیایی، آکواریوم‌های بزرگ و دریاچه‌های مصنوعی همگی از اتصالات upvc استفاده می‌کنند.

انواع اتصالات یو پی وی سی

معمولا برای انتقال مایعات از جمله آب از اتصالات یو پی وی سی استفاده می‌شود. برخی از این اتصالات تبدیل یو پی وی سی نام دارند. از تبدیل‌ها برای اینکه فشار موجود در لوله شکسته شود استفاده می‌کنند. برای مثال اگر بخواهیم یک لوله با سایز ۵ را به یک لوله با سایز ۴ اینچ تبدیل کنیم باید از تبدیل یو پی وی سی استفاده نماییم. برخی از این اتصالات چسبی هستند. یعنی برای استفاده از آنها باید از چسب‌های مخصوص استفاده کرد و آنها را با استفاده از این چسب‌ها به لوله‌های انتقال چسباند.

اتصالات یو پی وی سی - بازرگانی تامین پایدار

اما برخی از اتصالات حالت دنده‌ای دارند و در اصطلاح به آن‌ها نری و مادگی گفته می‌شود و آن‌ها درون یکدیگر چفت می‌شوند. مکان‌ها و مواردی که بخواهیم از مواد گالوانیزه استفاده کنیم معمولا از اتصالات دنده‌ای استفاده می‌شود.
نوع دیگری از اتصالات یو پی وی سی بوشن‌ها هستند. از این اتصالات برای وصل کردن دو لوله به یکدیگر استفاده میکنند. بوشن ها می‌توانند در سه نوع مغزی و یک سر دنده و یا چسبی وجود داشته باشند.
دیگر اتصالات یو پی وی سی را زانوهای ۴۵ درجه و یا ۹۰ درجه تشکیل می‌دهند. آنها هم می‌تواند در مدل‌های یک سر دنده و یا چسبی وجود داشته باشند. زمانی که در انتقال مایعات بخواهیم مسیر انتقال آنها را عوض کنید باید از زانوهای ۹۰ درجه و یا ۴۵ درجه استفاده کنیم.
نوع دیگری از اتصالات یو پی وی سی سه راه‌ها و یا چهار راه‌های upvc هستند. اگر در پروژه‌ای نیاز داشته باشید که مایعات را در چهار راه یا سه راه هدایت کنیم باید از چهار راه‌ها یا سه راه‌ها استفاده کنیم. سه راه‌ها می‌توانند در انواع ۹۰ درجه چسبی و یا ۴۵ درجه چسبی طراحی و تولید شوند. سه راه‌ها می‌توانند نقش تبدیل‌ها را داشته باشند. مثلاً زمانی که بخواهید از یک شاخه ۲۰۰ انشعاب ۱۶۰ داشته باشیم دیگر نیازی نیست که از تبدیل استفاده کنیم و با استفاده از یک سه راه تبدیل چسبی می‌توانیم این کار را انجام دهیم. انواع اتصالات یو پی وی سی را در لیست زیر می‌توانید مشاهده کنید.

  • سه راه یو پی وی سی ۴۵ درجه
  • شیر خودکار بین فلنجی
  • مهره ماسوره یکسر برنج یو پی وی سی
  • فلنج آداپتور یو پی وی سی
  • سه راه چسبی یو پی وی سی
  • زانو یو پی وی سی
  • فلنج دنده یو پی وی سی
  • زانو یکسر دنده یو پی وی سی
  • صافی یو پی وی سی وای
  • مهره ماسوره یو پی وی سی
  • سایت glass یو پی وی سی
  • شیر توپی ضد اسید یو پی وی سی
  • مغزی یو پی وی سی
  • شیر پروانه ای یو پی وی سی
  • درپوش دنده یو پی وی سی
  • شیر خودکار فنردار یو پی وی سی
  • بوشن چسبی یو پی وی سی
  • سه راه تبدیل چسبی یو
  • سرشلنگی یو پی وی سی
  • تبدیل چسب یو پی وی سی
  • بوشن یکسر دنده upvc
  • چهارراه چسبی یو پی وی سی
  • شیر خودکار دریچه های یو پی وی سی

مزیت استفاده از لوله upvc

از جمله ویژگی‌هایی که سبب شده است استفاده از لوله‌های یو پی وی سی یک مزیت محسوب می‌شود دوام آن‌ها در برابر مواد شیمیایی می‌باشد. این اتصالات در برابر مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده مانند کلر و غیره بسیار بادوام هستند. از آنجایی که مقاومت اتصالات یو پی وی سی در برابر مواد شیمیایی بالا است در نتیجه آنها به راحتی در طول زمان فرسوده و یا خورده نمیشوند که این مزیت سبب شده است که بتوان از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف ای بدون نگرانی استفاده کرد.
همان طور که گفته شد اتصالات upvc بسیار پرکاربرد هستند و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها اصلی‌ترین بخش‌های مربوط به لوله کشی و فرایند انتقال مایعات به شمار می‌آیند. از مهم‌ترین مزایای لوله یو پی وی سی میتوان به بهداشتی بودن آنها اشاره کرد. آن‌ها از مواد خام بهداشتی تولید شده اند درنتیجه در انتقال مایعات مختلف مانند آب آشامیدنی می‌توان از آنها استفاده کرد.
این اتصالات در برابر مواد شیمیایی و آتش مقاوم می‌باشند. برای مثال کلر را در نظر بگیرید که در استخرها و در آب‌های خانگی وجود دارد و سبب خورده شدن اتصالات فلزی می‌شود. اما اتصالات upvc در برابر آن مقاومت هستند. نصب و راه اندازی اتصالات یو پی وی سی با سرعت بالایی انجام می‌شود و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آنها در اتصالات مختلف استفاده نمایید.
آب بندی‌هایی که با استفاده از اتصالات upvc انجام می‌شود قابل اطمینان میباشد. اتصالات upvc دارای دوام بالایی هستند و می‌توانند فشارهای بالا را نیز تحمل نمایند. میانگین طول عمر که برای اتصالات upvc مشخص شده است حدود ۶۰ سال میباشد. دیگر ویژگی مهم و مزیت اتصالات یو پی وی سی این است که آن‌ها رسوب نمی‌گیرند و همین عامل باعث شده است که عمر مفید آنها بسیار بالا برود.

نحوه استفاده از اتصالات یو پی وی سی

اتصالات upvc - بازرگانی تامین پایدار

استفاده از اتصالات upvc نیازمند نصب و پیاده سازی آنها می‌باشد. باید گفت که می‌توان اتصالات را در کوتاهترین زمان ممکن نصب و پیاده سازی کرد. برای نصب آنها می‌توان از وسایل جوش یا از چسب های مخصوص و واسطه های یو پی وی سی استفاده کرد.
برای استفاده از اتصالات یو پی وی سی در لوله کشی باید قبل از شروع کار یکسری اقدامات اولیه انجام داد. در گام اول باید لوله های upvc را در زاویه های ۹۰ درجه برش دهند سپس باید آنها را با استفاده از دستگاه فرز بدون درصدی از خطا از لبه لوله به اندازه ۴ تا ۶ میلی متر با زاویه ۱۵ درجه برش دهند.

برای تمیز کردن لبه اتصالات از موادی به نام کلینر استفاده میشود. همچنین برای چسباندن بهتر لوله‌ها باید از پرایمر استفاده شود. برای تمیز کاری لوله‌ها باید به صورت اصولی و با فشار زیاد روی لوله این کار انجام شود. لوله‌ها در جهت عکس که برش خورده اند به یکدیگر متصل می‌شوند. برای چسب کاری آنها باید بلافاصله پس از تمیز کردن لوله با استفاده از پرایمر دوسر لوله را به یکدیگر وصل کرد. شاید تصور شود که لوله کشی و نصب آنها یک روش ساده است اما حساسیت و ظریف کاری بالایی را به همراه دارد و تنها افراد متخصص می‌توانند این کار را انجام دهند.

قیمت اتصالات یو پی وی سی

قیمت اتصالات یو پی وی سی به فاکتورهایی بستگی دارد که دقت کردن به هر یک از آنها سبب می‌شود خرید خیلی آسانی داشته باشید. از آنجایی که اتصالات یو پی وی سی و لوله های یو پی وی سی از بخش های پرکاربرد و مهم در در صنایع مختلف محسوب می‌شوند باید فاکتورهایی که در خرید این اتصالات مهم هستند را در نظر بگیرید.

1. یکی از ویژگی هایی که در قیمت اتصالات یو پی وی سی تاثیر گذار است خاصیت ضد خوردگی و ضد فرسودگی بالای آن می‌باشد. دوام اتصالات در صنایع مختلف حائز اهمیت است و معمولاً افراد ترجیح می‌دهند به جای خریدن یک جنسه با کیفیت پایین که تنها چند سال کوتاه می‌تواند برای آنها کار کند تجهیزاتی را تهیه کنند که دارای دوام بالایی هستند.
2. دیگر ویژگی تاثیر گذار در قیمت اتصالات یو پی وی سی بهداشتی بودن آنها می‌باشد. از آنجایی که این اتصالات بهداشتی هستند می‌توان از آنها برای انتقال مایعات بهداشتی مانند آب آشامیدنی استفاده کرد.
3. ویژگی تاثیر گذار دیگر در قیمت اتصالات یو پی وی سی خاصیت عدم زنگ زدگی و عدم رسوب گیری آن میباشد. که تأثیر بسزایی در قیمت اتصالات یو پی وی سی دارد. این اتصالات باید در برابر کلر موجود در آبهای سخت مقاومت بالایی داشته باشند و به همین دلیل این موضوع در قیمت آنها نیز تأثیرگذار است.
4. آب بندی مطمئن اتصالات یو پی وی سی دیگر فاکتور تاثیر گذار در قیمت اتصالات upvc می‌باشد. از آنجایی که این محصول به سادگی و با سرعت نصب می‌شود می‌توان آن را نسبت به سایر اتصالات ترجیح داد.
5. سایر ویژگی های مختلف این محصول که بر قیمت اتصالات یو پی وی سی تاثیر می‌گذارند سایز آن ها می باشند. معمولا اتصالاتی که دارای سایز کوچک تری هستند را می‌توانید ارزان تر تهیه کنید با بزرگ شدن سایز اتصالات قیمت آنها نیز افزایش پیدا میکند. همچنین زانوی های ۹۰ درجه نیز نسبت به سه راهی قائم دارای قیمت های متفاوتی می‌باشند.
6. قیمت اتصالات یو پی وی سی معمولا بر اساس نوع لوله آنها مشخص می‌شود. لوله‌ها باید در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشند که باید به این نکته در هنگام خرید اتصالات پی وی سی توجه کرد.

برخی از افراد تصور کنند که قیمت اتصالات یو پی وی سی عدد بالایی است اما باید بدانید که این قیمت نسبت به طول عمر این محصول و مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی دارد بسیار ناچیز می‌باشد و شما با یک بار هزینه می‌توانید سالیان دراز بدون هزینه مجدد از این اتصالات استفاده کنید.

لیست قیمت اتصالات upvc (لیست اتصالات یو پی وی سی)

قیمت اتصالات یو پی وی سی بسیار به صرفه می‌باشد. به همین دلیل آنها در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین اتصالات یو پی وی سی را میتوان زانوهای ۹۰درجه upvc به حساب آورد. در این اتصال از این زانو برای تغییر مسیر مایعات استفاده می‌شود و آنها را در ابعاد و سایزهای مختلف می‌توانید تهیه کنید.
لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی بر اساس کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است برای مثال لوله‌هایی که در سیستم آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای جنس بسیار مرغوب باشند. آب‌های آشامیدنی توسط همین لوله‌ها انتقال پیدا میکند و در کارخانجات نیز برای انتقال مایعات از آنها استفاده می‌شود که همگی در قیمت اتصالات upvc تاثیر گذار هستند.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که شما می‌توانید اسید های قوی و باز‌ها را با استفاده از این لوله‌ها انتقال دهید. همین امر سبب شده است که قیمت اتصالات یو پی وی سی افزایش پیدا کند. از لوله های یو پی وی سی برای انتقال آب‌های شیرین و دستگاه‌های تصفیه آب نیز استفاده می‌شود که سبب شده است بر روی قیمت اتصالات upvc تاثیر گذار باشد.
لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی با توجه به اینکه این اتصالات دارای انواع مختلفی هستند بسیار با یکدیگر متفاوت است. همچنین سایز اتصلات نیز در لیست قیمت اتصالات upvc تاثیر گذار می‌باشد. دیگر عامل تاثیر گذار در لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی کیفیت مواد آن است. برای مثال تبدیل های چسبی یو پی وی سی با توجه به سایز آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند. هرچه سایز تبدیل بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. تبدیل های چسبی معمولا از سایز ۲۰ در ۲۵ شروع میشود و تا سایزهای بالاتر برای مثال ۴۰۰ در ۳۱۵ ادامه پیدا می‌کند.

لیست قیمت اتصالات upvc تبدیل دنده

لیست قیمت تبدیل دنده یو پی وی سی نیز بر اساس سایز آن متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی تبدیل دنده می‌توانید با شرکت بازرگانی تامین پایدار تماس حاصل فرمایید. معمولاً سایزهای تبدیل دهنده از ۲۰ در ۱۶ شروع میشودو تا سایز ۶۳ در 50 ادامه پیدا می‌کند.

لیست قیمت اتصالات upvc بوشن چسبی

لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی بوشن چسبی را نیز می‌توانید از شرکت بازرگانی تامین پایدار جویا شوید. این شرکت بزرگترین شرکت تامین کننده مصالح ساختمانی و ملزومات تاسیساتی می باشد. اگر شما بخواهید آنها را به صورت کارتونی خریداری نمایید معمولا قیمت پایین تری را باید نسبت به خرید تکی آنها بپردازید. بوشن های چسبی از سایز ۲۰ شروع میشود و معمولا تا سایز ۳۱۵ ادامه پیدا می‌کند.

لیست قیمت اتصالات upvc بوشن یکسر دنده

لیست قیمت اتصالات بوشن یکسر سردنده را می‌توانید از شرکت بازرگانی تامین پایدار جویا شوید. این شرکت به ساختمان سازان کمک می کند که مصالح ساختمان را با بهترین قیمت تهیه کنند. بوشن های یک سر دنده دارای سایزهای ۲۰ تا ۱۱۶ می‌باشند.

لیست قیمت اتصالات upvc بوشن مغزی

لیست قیمت اتصالات بوشن مغزی به سایز آن‌ها بستگی دارد. این اتصالات از سایز ۲۰ شروع می‌شود و تا ۱۱۰ ادامه پیدا می‌کند. با بالا رفتن سایز هر یک از این بوشن های مغزی قیمت آنها نیز افزایش پیدا میکند. برای اطلاع از قیمت اتصالات یو پی وی سی بوشن مغزی می‌توانید با شرکت بازرگانی تامین پایدار در ارتباط باشید. این شرکت به شما کمک می کند بدون اتلاف وقت اطلاعات فنی و دقیق راجع به هر محصولی را به دست بیاورید.

لیست قیمت اتصالات upvc بوشن مغزی ته باریک

قیمت اتصالات یو پی وی سی بوشن مغزی ته تاریک نیز به سایز آن بستگی دارد. این بوشن ها در دو سایز پنجاه و شصت و سه وجود دارند و قیمت آنها بالا رفتن سایز بیشتر می‌شود. برای اطلاع قیمت اتصالات یو پی وی سی بوشن مغزی میتوانید با شماره تماس های شرکت بازرگانی تامین پایدار ارتباط برقرار نمایید.

لیست قیمت اتصالات upvc زانو چسبی 90 درجه

قطعات بعدی اتصالات یو پی وی سی زانو چسبی 90 درجه‌ هستند. قیمت اتصالات زانو چسبی یو پی وی سی به سایز آن‌ها و تعداد آنها در کارتون های بسته بندی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت اتصالات بوشن چسبی یو پی وی سی می‌توانید با شرکت بازرگانی تامین پایدار تماس حاصل فرمایید. این شرکت دارای کادری مجرب در زمینه های مختلف ساختمانی می باشد و نیازهای مختلف مشتریان را بر آورده می سازد.

لیست قیمت اتصالات upvc زانو چسبی 45 درجه

اتصالات یو پی وی سی زانو چسبی ۴۵ درجه نیز با توجه به سایز زانو و تعداد آنها در کارتون با یکدیگر متفاوت است. قیمت اتصالات یو پی وی سی زانو چسبی را می‌توانید از شرکت بازرگانی تامین پایدار جویا شوید. این اتصالات معمولا در سایزهای ۲۰ تا ۳۱۵ به فروش میرسند.

لیست قیمت اتصالات upvc زانو یکسر

دیگر اتصالات یو پی وی سی زانو یکسر‌ها می‌باشند. قیمت اتصالات یو پی وی سی زانو یکسر نیز با توجه به سایز آن و تعداد موجود در بسته بندی های آن با یکدیگر متفاوت است. این اتصالات معمولاً از سایز ۱۶ شروع می‌شود و تا سایز ۱۱۰ ادامه پیدا می‌کند. برای اطلاع از قیمت اتصالات upvc زانو یکسر می‌تواند با شرکت بازرگانی تامین پایدار ارتباط برقرار نمایید. این شرکت تامین کننده انواع مختلف لوله های پوش فیت، پلیکا، لوله سفید، لوله سه لایه، لوله های گالوانیزه و خطی می باشد.

لیست قیمت اتصالات upvc چهار راه چسبی

قیمت اتصالات یو پی وی سی چهارراه چسبی را میتوانید از شرکت بازرگانی تامین پایدار جویا شوید. این اتصالات در سایزهای ۳۲ تا ۱۱۰ و با تعداد های مختلف در کارتون‌ها بسته بندی می‌شوند.

لیست قیمت اتصالات upvc سه راه چسبی

دیگر اتصالات یو پی وی سی سه راه چسبی‌ها هستند. لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی سه راه چسبی را میتوانید از شرکت بازرگانی تامین پایدار جویا شوید. اتصالات در سایزهای مختلف ۲۰ تا ۳۱۵ وجود دارند و قیمت آنها به تعداد اتصالات در کارتون بستگی دارد.

لیست قیمت اتصالات upvc سه راه تبدیل چسبی

لیست قیمت سه راه تبدیل چسبی نیز با توجه به سایز سه راهی و تعداد آن در بسته بندی‌ها با یکدیگر متفاوت است. سایز این اتصالات از ۲۰ در ۳۲ شروع میشود و تا ۳۱۵ در ۲۵۰ ادامه پیدا میکند. برای اطلاع از لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی و سه راه تبدیل چسبی می‌توانید با شرکت بازرگانی تامین پایدار در ارتباط باشید. این شرکت بارهای خریداری شده توسط مشتری را با استفاده از باربری قابل اعتماد برای مشتریان ارسال می نماید.

لیست قیمت اتصالات upvc سه راه ناف بند

لیست قیمت سه راه ناف بند یو پی وی سی را میتوانید در شرکت بازرگانی تامین پایدار جستجو کنید. سه راه ناف بند می‌تواند در سایزهای ۲۰ تا ۱۱۰ و در تعداد مختلف در کارتون های بسته بندی به فروش برسد.

لیست قیمت اتصالات upvc مهره ماسور

لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی مهره ماسوره یکسر دنده نیز را میتوانید با تماس شرکت بازرگانی تامین پایدار جویا شوید. این اتصالات نیز دارای سایزهای متفاوتی هستند و معمولاً سایز آنها از ۲۰ شروع میشود و تا ۱۱۰ ادامه پیدا می‌کند. لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی مهره ماسوره یکسر دنده با توجه به تعدادی که این اتصالات در کارتون دارند با یکدیگر متفاوت است.

لیست قیمت اتصالات upvc کپ چسبی

لیست قیمت اتصالات وی سی وی کپ چسبی با تماس با شرکت بازرگانی تامین پایدار قابل ارائه می‌باشد. کپ ها دارای سایزهای متفاوتی هستند و معمولا سایز آن ها از ۲۰ شروع می‌شود و تا ۳۱۵ ادامه پیدا می‌کند. با بالارفتن سایز کپ، قیمت آنها نیز افزایش پیدا میکند.

هنگام خرید اتصالات upvc به این نکات توجه کنید

با توجه به مزیت‌های بیشمار اتصالات یو پی وی سی و قیمت‌های مقرون به صرفه آنها به شما توصیه می‌کنیم بدون معطلی خرید خود را انجام دهید و درخواست‌های خود را ثبت سفارش کنید. برای خرید اتصالات upvc می‌توانید به شرکت بازرگانی تامین پایدار مراجعه فرمایید. شما میتوانید تک‌تک اتصالات یو پی وی سی موجود در شرکت بازرگانی تامین پایدار را بررسی کنید و ضمن ارتباط با پشتیبانی، راهنمایی‌های لازم خرید اتصالات یو پی وی سی را دریافت نمایید. خریداران می‌توانند با خیال آسوده اتصالات upvc مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از سایت بازرگانی تامین پایدار تهیه کنند.

اتصالات upvc - بازرگانی تامین پایدار

از نکاتی که هنگام خرید اتصالات یو پی وی سی باید به آن دقت کنید، ابعاد و سایز اتصالات می‌باشد. اتصالات مورد نیاز خود را با توجه به کاربردی که انتظار دارید سایز بندی کنید و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. هنگام خرید اتصالات یو پی وی سی به این نکته دقت کنید که عدم رسوب گیری اتصالات ویژگی بسیار مهم می‌باشد. اتصالات استیل و گالوانیزه به مرور زمان دچار رسوب می‌شوند. اما اتصالات یو پی وی سی اینگونه نیستند و آنها دارای جنس مناسبی نیز می‌باشند. اتصالات upvc نسبت به سایر لوله‌ها دارای دوام و کیفیت بالاتری می‌باشند.

خرید اتصالات یو پی وی سی

خرید اتصالات یو پی وی سی فرایند سخت و دشوار نیست. تنوع‌های بالای طراحی و تولید این اتصالات سبب شده است که بتوان از آنها به بهترین شکل در سیستم‌های لوله کشی استفاده کرد. در هنگام خرید اتصالات upvc باید بدانید که این محصولات در سایزهای ۱۶ تا ۳۱۵ میلیمتر طراحی و تولید می‌شوند و در نتیجه می‌توان با آنها سیستم‌های قدرتمند لوله کشی را طراحی و اجرا کرد. خرید اتصالات یو پی وی سی نیازمند تجربه بالا نیست و هر فردی به راحتی می‌تواند با توجه به کاربردی که انتظار دارد نسبت به خرید اتصالات یو پی وی سی اقدام نماید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی