جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

اتصالات لوله مانیسمان

جهت استعلام روز قیمت اتصالات لوله مانیسمان تماس بگیرید:

نامبرندقیمت (تومان)خرید
زانو مانیسمان 90 درجه ایران اتصال آریا9,000 - 2,500,000تماس بگیرید
تبدیل مانیسمان ایران اتصال آریا7,000 - 150,000تماس بگیرید
زانو 45 درجه مانیسمان ایران اتصال آریا14,500 - 36,000تماس بگیرید
سردنده مانیسمان ایران اتصال آریا7,500 - 85,000تماس بگیرید
سه راه تبدیلی مانیسمان ایران اتصال آریا17,000 - 420,000تماس بگیرید
سه راه مساوی مانیسمان ایران اتصال آریا12,000 - 22,000,000تماس بگیرید
کپ عدسی مانیسمان ایران اتصال آریا1,360 - 337,200تماس بگیرید
تبدیل مانیسمان فولاد صنعت امین 9,500 - 155,000تماس بگیرید
زانو 45 درجه مانیسمانفولاد صنعت امین 10,000 - 400,000تماس بگیرید
زانو مانیسمان 90 درجه فولاد صنعت امین 10,900 - 408,000تماس بگیرید
سردنده مانیسمان فولاد صنعت امین 7,800 - 98,000تماس بگیرید
سه راه مساوی مانیسمان فولاد صنعت امین 17,000 - 450,000تماس بگیرید
کپ عدسی مانیسمانفولاد صنعت امین 1,350 - 170,000تماس بگیرید
سه راه تبدیلی مانیسمان فولاد صنعت امین 20,000 - 415,000تماس بگیرید
کپ تخت پولک مانیسمان 1,600 - 64,000تماس بگیرید
تبدیل (غیر هم مرکز) مانیسمان رده 40 بن کن 19,000 - 325,000تماس بگیرید
تبدیل صاف (هم مرکز) مانیسمانرده 40 بنکن30,000 - 450,000تماس بگیرید
زانو 180 درجه (U) مانیسمانرده 40 بنکن67,500 - 1,800,000تماس بگیرید
زانو مانیسمان 90 درجه رده 40 بنکن 22,500 - 5,500,000تماس بگیرید
زانو مانیسمان 90 درجه شورت (شعاع کوتاه)رده 40 بنکن26,250 - 612,500تماس بگیرید
سردنده مانیسمان رده 40 بلند رده 40 بنکن 11,500 - 95,000تماس بگیرید
سه راه تبدیلی مانیسمان رده 40 بنکن 55,000 - 830,000تماس بگیرید
سه راه مساوی مانیسمان رده 40 بنکن 52,000 - 6,000,000تماس بگیرید
کپ مانیسمان رده 40 بنکن 26,000 - 1,500,000تماس بگیرید
زانو مانیسمان 45 درجه رده 40 بنکن 13,500 - 3,200,000تماس بگیرید

اتصالات لوله مانیسمان

اتصالات لوله مانیسمان از جمله تجهیزات جانبی لوله کشی می‌باشد که برای تغییر سایز لوله، تغییر جهت، اتصال ۲ سر لوله‌ها با قطر نامساوی، انشعاب گیری و بستن مجرای لوله استفاده می‌شود. در واقع بدون استفاده از این اتصالات، انجام پروژه‌های لوله کشی غیر ممکن است‌. اما اگر برای شما هم سوال پیش آمده که اتصالات جوشی لوله مانیسمان چیست و چه تفاوتی با اتصالات معمولی دارند؟ و همچنین قیمت لوله مانیسمان چگونه محاسبه می‌شود؟
باید به صورت مختصر پاسخ دهیم که تمام لوله‌ها با استفاده از اتصالات به همدیگر وصل خواهند شد که اتصالات مانیسمان و اتصالات جوشی مانیسمان جزو آن‌ها محسوب می‌شوند. به دلیل اینکه جنس و نوع این اتصالات روی پایداری خطوط لوله کشی به صورت مستقیم تاثیر می‌گذارد، باید لوله‌ی به کار برده شده و شرایط سیستم لوله کشی با هم مرتبط باشند‌. اتصالات مانیسمان که به اتصالات بدون درز نیز معروف هستند، بیشتر برای لوله‌های مانیسمان کاربرد دارند و لازم به ذکر است که این اتصالات مانند لوله‌ها رده‌های گوناگونی دارند. در این مقاله قصد داریم تا به توضیح و کاربرد اتصالات مانیسمان بپردازیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

اتصالات مانیسمان چیست؟

اتصالات لوله مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار

اتصالاتی که در بازار به اسم مانیسمان معرفی و شناخته می شوند به عبارتی همان اتصالات بدون درز می باشند که هیچگونه رد و جای جوشی در آن‌ها وجود ندارد. در واقع وجه تفاوت این اتصالات با بقیه نمونه ها در فرایند ساخت و تولید آن‌ها است. در اتصالات جوشی یا درزدار، تجهیزات فولادی با استفاده از دستگاه های مخصوصی به شکل های مورد نظر در می آیند و بعد از طی مراحلی با استفاده از جوشکاری آماده خواهند شد. این فرایند جوشکاری سبب می شود تا یک خط جوش روی این اتصالات وجود داشته باشد.

از سوی دیگر اتصالات بدون درز یا همان اتصالات لوله مانیسمان وجود دارند که به شکل یکپارچه و بدون هیچگونه درز یا جای جوشکاری تولید می شوند. این فرایند ساخت باعث می شود تا این نوع اتصالات بدون درز تحمل دما و فشار بالاتری را داشته باشند. به همین علت نسبت به اتصالات جوشی، این اتصالات بدون درز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این قطعات را می توان در سایز و ابعاد مختلف از ۲/۱ تا ۲۳ اینج و در رده های مختلف ۲۰ تا ۸۰ خریداری کرد. هرچند که سایز و ابعاد دقیق هر اتصال با توجه به نوع کاربرد آن می تواند متفاوت باشد. استاندارد اتصالات بدون درز ASME B16.9 است و با رده ضخامت SCHEDULE و قطر NPS شناخته می شوند.

انواع اتصالات لوله مانیسمان

به طور معمول اتصالات مختلف یا از جنس پلاستیک و یا از جنس فلزهای گوناگونی می باشند. اتصالات لوله مانیسمان یا اتصالات بدون درز از جنس فولاد هستند. هدف و کاربرد اصلی اتصالات کمک به توقف یا تغییر جهت جریانات گاز و مایع یا انتقال سیم‌های برق است. همانطور که می دانید هر یک از اتصالات لوله کشی وظیفه مخصوص به خود را بر عهده دارد. به طور مثال اتصالات آرنج سبب می شود تا لوله‌ها در جهت‌های مختلف با همدیگر وصل شوند و درپوش ها یا سرپوش ها جریان را در یک نقطه مشخص شده کاملا متوقف خواهند کرد‌.

اتصالات زانویی بدون درز

زانویی مانیسمان از فولاد ضد زنگ به روش یک تکه و بدون درز و جوش تولید می‌شود‌ و در فرایند تولید آن از هیچ نوع جوشکاری استفاده نخواهد شد‌. این اتصال برای تغییر جهت ۲ لوله مورد استفاده قرار می گیرد. زانویی‌ها در درجات مختلف ۴۵ تا ۹۰ تولید و ساخته می شوند که لوله‌ها نیز در همین زوایا تغییر جهت خواهند داد‌.

یک نوع دیگر از این اتصالات، زانویی تبدیل می‌باشد که نه تنها کار تغییر زاویه را بر عهده دارد، بلکه دو لوله با قطر غیر همسان را نیز به همدیگر متصل خواهد کرد. در روش ساخت این قطعه از ۲ روش استفاده می‌شود که شامل: تولید زانویی به روش سرد و تولید زانویی بدون درز به روش گرم می‌شود. همچنین از مزیت‌های این محصول می توان به بالا بودن کیفیت، استاندارد بودن قطر خارجی زانوها و قیمت مناسب اشاره کرد.

اتصالات لوله مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار

اتصال بدون درز سه راهی و چهارراهی

سه راهی و چهارراهی نوع دیگری از اتصالات لوله مانیسمان می باشند که برای انشعاب گیری لوله کشی استفاده می شوند. البته این اتصالات در برخی مواقع کار تغییر زاویه لوله کشی را نیز بر عهده دارند. این اتصالات نیز مانند زانویی در زاویه‌های مختلف و به شکل سه راهی تبدیل، تولید و استفاده می شوند.

تبدیل

تبدیل یک نوع دیگر از اتصالات بدون درز است که در صنعت لوله کشی استفاده زیادی دارد. همانطور که از نام این قطعه پیدا است کار آن تبدیل دو سر لوله ناهمسان با یکدیگر می باشد‌. در بعضی مواقع نیز از این قطعه برای تغییر سایز سر لولا هم استفاده می شود.

اتصالات بوشن مانیسمان

بوشن ها قطعات کوچکی هستند که برای اتصال ۲ لوله در اندازه های مختلف به همدیگر استفاده می شود. یک بوشن استاندارد کاهنده دارای یک انتهای نر و یک اتصال ماده می باشد.

اتصالات بدون درز درپوش

درپوش، کلاهک، کپ یا گپ از جمله نام‌های دیگر این اتصالات لوله مانیسمان است که برای مسدود کردن انتهای یک لوله مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که احتمال دارد فشار روی این ناحیه زیاد باشد، بدون درز بودن این قطعه اهمیت زیادی خواهد داشت.

اتصالات جوشی مانیسمان (اتصالات جوشی گاز مانیسمان)

اتصالات جوشی مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار

هرگاه که اتصالات لوله مانیسمان، توسط انواع مختلف جوش به لوله و اتصالات مجاور خود جوش بخورد، اتصالات جوشی نامیده می شود. یکی از مهم‌ترین انواع اتصالات جوشی، اتصالات جوشی مانیسمان است. اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات بدون درز هستند که قادر به تحمل فشار بالاتری نسبت به دیگر اتصالات می باشند. اتصالات جوشی مانیسمان با نام های اتصالات لوله مانیسمان، اتصالات بدون درز، اتصالات گازی بدون درز، اتصالات فولادی بدون درز، اتصالات فشار قوی و اتصالات آتش نشانی در بازار ایران معرفی و شناخته می شوند. 

این اتصالات از لوله های مانیسمان ساخته می شوند. همانطور که می دانید انواع لوله مانیسمان، لوله ای است که از شمش فولاد ساخته می شود و یک استوانه بدون درز است‌. عملا در اتصالات لوله مانیسمان بدون درز هیچگونه درز جوشی در طول لوله دیده نمی شود. این اتصالات جوشی مانیسمان همانند لوله های مانیسمان دارای رده های مختلف با تحمل فشار و کارایی متفاوت هستند. این اتصالات به دلیل قابلیت تحمل فشار و دمای بالایی که دارند در لوله کشی های حساس تر که خطرات بیشتری دارند، استفاده می شوند. همچنین قیمت مواد اولیه اتصالات مانیسمان نسبت به اتصالات درزدار بیشتر است زیرا از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد‌. برای تشخیص اتصالات درزدار و اتصالات لوله مانیسمان از روی ظاهر کافی است به صورت چشمی آن را مشاهده کنید. بر خلاف لوله های درز دار با لمس لوله های مانیسمان هیچ برآمدگی مشاهده نخواهید کرد.

تفاوت اتصالات لوله مانیسمان و درزدار

اتصالات جوشی بدون درز در معرض مواد شیمیایی خورنده به نسبت به اتصالات جوشی درزدار مقاومت بالاتری دارند و همچنین در مقابل دما و فشار استقامت بالاتری نسبت به اتصالات درزدار از خود نشان می دهند. به همین علت در تجهیزات با فشار و دمای بالا مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت تمام خطوط تاسیساتی با حساسیت بالا از اتصالات جوشی بدون درز استفاده می کنند. چرا که لوله و اتصالات مانیسمان در مقابل مواد شیمیایی، فشار مکانیکی و گرما نسبت به اتصالات جوشی درزدار تحمل بالاتری دارد، به همین دلیل نیز قیمت اتصالات مانیسمان نسبت به اتصالات درزدار بیشتر می باشد.

مشخصات اتصالات لوله مانیسمان

مشخصات اتصالات مانیسمان که با اسم‌های بدون درز نیز شناخته می شوند در اصطلاح علمی نیز به آن‌ها سیمی لس Seamless نیز گفته می شود. اتصالات لوله مانیسمان به آن دسته از اتصالات فولادی گفته می شود که در فرایند تولید آن‌ها از انواع روش‌های جوش فلزات استفاده نمی شود و تفاوت دیگر این اتصالات در ماده اولیه آن ها می باشد.
در تولید اتصالات جوشی مانیسمان از مقاطع فولادی به شکل شمش و از طریق حرارت، کشش‌، غلتک و عبور از زره و همچنین نیروی مرکز از گریز استفاده می شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین استاندارد اتصالات لوله مانیسمان منطبق با استاندارد ASME B16.9 و استاندارد متریالی مطابق با استاندارد ASTM A234 است. و اتصالات جوشی مانیسمان با قطر نامی NPS و در رده ضخامت SCH شناخته می شوند. آرایش سر این نوع اتصالات به شکل beveled یا plain می باشد‌. اتصالات لوله مانیسمان بوسیله فرآیند Butt weld به همدیگر متصل می شوند به همین علت به نام اتصالات جوشی فولادی شناخته می شوند.‌

ویژگی انواع اتصالات مانیسمان

مهم‌ترین ویژگی و مشخصه اتصالات لوله مانیسمان یکپارچه و بدون جوش و درز بودن می باشد. در واقع در بدنه اتصالات مانیسمان اثری از جوش و شکاف دیده نمی شود. همین امر مقاومت و استحکام بالا را برای این نوع اتصالات به ارمغان آورده است. از دیگر مشخصه های ویژه ی اتصالات مانیسمان، تنوع آن‌ها در ضخامت و رده لوله می باشد. همانطور که می دانید امروزه لوله های مانیسمان در رده های متنوع و مختلفی ساخته و تولید می شوند‌.

قیمت اتصالات لوله مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار

به طور مثال لوله مانیسمان رده ۴۰ از پرکاربردترین آنها می باشد‌. بر همین اساس اتصالات مانیسمان نیز برای رده های مختلف طراحی و تولید می شوند‌. این موضوعی است که در کیفیت، دقت و هماهنگی کار اهمیت زیادی دارد.

نحوه تولید اتصالات لوله مانیسمان

اولین مرحله در تولید اتصالات لوله مانیسمان، برشکاری می باشد. ابتدا شمش فولادی استوانه ای شکل، با اندازه و طول محاسبه و تعیین شده برش خواهد خورد. نکته مهم انتخاب فولاد مناسب همراه با متریال مناسب است. دومین مرحله در روش تولید اتصال لوله مانیسمان جوشی، گرمادهی و حرارت است‌‌. که با استفاده از کوره ها، قطعه به حرارت مورد نظر، مطلوب و حد سرخی می رسد. درصد کمی از میزان سرخی قطعه وابسته به سایز لوله مانیسمان نیز می باشد.
اما می توان این دما را بین ۱۲۵۰ تا ۱۳۰۰ درجه سانتیگراد در نظر گرفت. گرد کردن شمش گداخته شده سومین مرحله در روش تولید این اتصالات می باشد. شمش های فولادی به صورت استوانه ای نیستند و برای ادامه فرآیند تولید و به حداقل رساندن خطا، باید به شکل استوانه ای تبدیل شوند. این مرحله با عبور شمش گداخته شده از چند غلتک دوار انجام می شود و خروجی نهایی کار شمش های استوانه ای می باشد. چهارمین مرحله در ساخت اتصالات لوله مانیسمان شلیک سمبه است.
سمبه میله ای نوک تیز از جنس فولاد می باشد‌. طول این سمبه بسته به سایز لوله، از ۶ تا ۱۲ متر متفاوت است. سمبه مانند گلوله فشنگ با سرعت و چرخش زیاد به مرکز استوانه شلیک شده و از آن عبور می کند. پنجمین مرحله در روش تولید، تاب گیری است. زیرا در اثر شلیک، ممکن است موج اضافی یا ناصافی روی لوله ایجاد شود. در نتیجه لوله در حالی که هنوز گداخته است با عبور از غلتک های دوار تاب گیری می شود. و به ترتیب مراحل بعد شامل خارج کردن سمبه، کشش لوله فولادی، برش لوله و تمیز کردن و اسید شویی است.

تولید کنندگان اتصالات لوله مانیسمان

از تولید کنندگان اتصالات لوله مانیسمان می توان به موارد زیر را نام برد:

  • بنکن
  • ایران اتصال آسیا
  • هیکن
  • فولاد صنعت امین
  • اتصالات گاز آریا

برندهای مختلف اتصالات لوله مانیسمان

از جمله برندهای مختلف اتصالات لوله مانیسمان یا بدون درز در ایران می توان به ایران اتصال آسیا، فولاد صنعت امین، اتصال‌ گاز آریا اشاره کرد و یکی از برندهای معتبر و با کیفیت خارجی در بازار برند بنکن (BENKAN) می باشد.

کاربرد اتصالات لوله مانیسمان

قیمت اتصالات لوله مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار

اتصالات جوشی مانیسمان دارای کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف می باشند‌‌. از جمله این کاربردها می توان به سیستم آبرسانی موتورخانه، ساخت پل و اسکله، سیستم حریق ساختمان ها، صنایع نظامی، تاسیسات مرکزی برج ها و… اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت که از این اتصالات برای انتقال سیالاتی با دما و فشار بالا استفاده می شود اما کاربردهای آن‌‌ها همراه با لوله های مانیسمان شامل موارد زیر می شود:

● صنعت هوا فضا
● صنایع شیمی
● حمل و نقل

● خودرو سازی
● ساخت اسکله و پل
● آبرسانی موتورخانه ها

● صنعت دریانوردی
● صنایع نفت و گاز
● سیستم‌های آتش نشانی
● صنایع دریانوردی

دلیل استفاده از اتصالات لوله مانیسمان این است که سبب افزایش مقاومت سیستم لوله کشی می شود‌. زیرا در واقع با این کار، استحکام اتصالات و لوله یکسان می شود و احتمال ایجاد مشکلات در طی روند پروژه کمتر می شود. در واقع در صورت عدم استفاده از اتصالات لوله مانیسمان، ممکن است که در زمان لوله کشی با مشکلاتی رو با رو شویم و سیستم لوله کشی مقاومت و استحکام لازم و کافی را نداشته باشد.

مزایا و معایب اتصالات لوله مانیسمان

همانطور که می دانید اتصالات لوله مانیسمان نیز دارای مزایا و معایبی است که در این قسمت آن‌‌ها را برای شما بیان خواهیم کرد. از مزایای این اتصالات جوشی مانیسمان می توان به یکپارچه بودن، مقاومت بالا در برابر خوردگی و دمای بالا و دوام بالا این اتصالات اشاره کرد. به خاطر داشتن این مزایای گفته شده این اتصالات در سیستم های لوله کشی و تاسیسات بسیار پر استفاده می باشند.
همچنین این اتصالات دارای معایبی نیز هستند که شامل: قیمت اتصالات لوله مانیسمان بیشتر نسبت به اتصالات درزدار بیشتر است، قابل تولید و ساخت در سایز بندی بالاتر از ۲۶ اینچ نمی باشد، در هنگام بروز نقص فنی این اتصالات، اولویت با تعویض آن ها است‌.

نکات مهم در هنگام خرید اتصالات مانیسمان

در زمان خرید اتصالات لوله مانیسمان لازم است تا نکات مهم زیر را مد نظر خود قرار دهید:
● برای خرید اتصالات مانیسمان و محصولات مرتبط با آن، از مراکز معتبر و با سابقه طولانی کمک بگیرید.
● استفاده از اتصالات مانیسمان با کیفیت کم سبب کم شدن عمر پروژه لوله کشی می شود‌ و در صورت خرابی، این اتصالات نیاز به تعویض دارند و تعمیر آن‌ها چندان عملی نیست‌. بنابراین استفاده از قطعات بی کیفیت، هزینه تعمیر و نگهداری پروژه را افزایش خواهد داد.

اتصالات جوشی مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار

● قبل از خرید نهایی، با کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت کنید‌

قیمت اتصالات لوله مانیسمان

قیمت اتصالات لوله مانیسمان با توجه به نوسانات بازار و عوامل مختلفی تعیین می شود. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت به روز شده اتصالات لوله مانیسمان با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید. کارشناسان مجموعه ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند‌. از آنجایی که اتصالات مانیسمان دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام کاربرد خاصی در سیستم های لوله کشی دارند و همین امر باعث شده تا نوع اتصال به کار رفته و همچنین مواد اولیه استفاده شده در قیمت این اتصالات تاثیر بگذارد.
عوامل دیگری که بر روی قیمت اتصالات تاثیر می گذارد شامل: نوع اتصال، نرخ فولاد، کیفیت ساخت، سایز، ابعاد و کشور تولید کننده می شود. کشور هایی مثل ایران، هند، چین و آلمان تولید کننده انواع اتصالات مانیسمان هستند.

قیمت اتصالات جوشی مانیسمان

قیمت اتصالات جوشی لوله مانیسمان به موارد مختلفی بستگی دارد. این موارد شامل قطر نامی، نوع، ضخامت، هزینه تولید، قیمت مواد اولیه و نوسانات قیمت بازار می باشد. شما می توانید با تماس با کارشناسان بازرگانی تامین پایدار علاوه بر دریافت لیست قیمت اتصالات جوشی مانیسمان و لیست قیمت اتصالات لوله مانیسمان، اطلاعات و مشاوره رایگان را نیز دریافت کنید. کافی‌ست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا این خدمات گفته شده را دریافت کنید. و لیست قیمت نیز در اختیار شما قرار گیرد.

خرید اتصالات لوله مانیسمان

اتصالات جوشی مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار

اتصالات لوله مانیسمان متناسب با نوع لوله های مانیسمان در ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود‌ و به طور معمول از آلیاژ های فولاد و استیل استنلس در ساخت و تولید آن‌ها استفاده می شود که از نظر مشخصه های فنی و فیزیکی در برابر فشار و رطوبت و دما مقاومت قابل قبولی دارند. از انواع اتصالات مانیسمان به منظور انشعاب گرفتن از لوله ها، اتصال لوله ها به یکدیگر، تغییر سایز و مسدود کردن مسیر سیالات استفاده می شود‌ و بدون استفاده از آن‌ها امکان طراحی یک سیستم کارآمد و منظم لوله کشی وجود نخواهد داشت.

اگر که قصد خرید اتصالات لوله مانیسمان را دارید در ابتدا باید به سایز و رده لوله های مانیسمان دقت کنید تا بتوانید اتصالاتی مناسب با سایز لوله ها خریداری کنید. این مجموعه با ارسال فوری‌، تضمین کیفیت و قیمت نمایندگی انواع لوله و اتصالات لوله مانیسمان را به دست مشتریان گرامی می رساند.

خرید اتصالات جوشی مانیسمان

خرید و فروش انواع اتصالات جوشی مانیسمان در بازرگانی تامین پایدار به صورت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت سفارشات مشتریان گرامی در این رابطه می باشد. تمام اتصالات و لوله های جوشی مانیسمان را می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن در بازار از این مرکز معتبر تهیه و دریافت کنید. همانطور که می دانید اتصالات در صنایع نقش بسیار مهمی دارند و می توان آن‌ها را بازو و مکمل انجام تمامی فعالیت های لوله کشی و تاسیساتی دانست.
از قوی ترین روش های متصل کردن لوله ها به یکدیگر استفاده از اتصالات جوشی مانیسمان می باشد. شما می توانید انواع لوله و اتصالات لوله مانیسمان را با قیمت مناسب و کیفیت عالی سفارش دهید و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از کارشناسان با تجربه مجموعه ما در این زمینه، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

فروش اتصالات جوشی مانیسمان

همانطور که اشاره کردیم اتصالات لوله مانیسمان از آلیاژ های فولادی ساخته و تولید می شوند. در نتیجه تغییرات قیمت فولاد می تواند بر آخرین قیمت اتصالات لوله مانیسمان تاثیر بگذارد. از طرف دیگر میزان ضخامت، نوع اتصال و مشخصات فنی اتصالات لوله مانیسمان بر قیمت فروش و خرید این قطعات بسیار موثر است.
همچنین در کنار این موارد بیان شده، انتخاب مرکز فروش لوله و اتصالات می توانید بر روی قیمت لوله مانیسمان و اتصالات آن نیز تاثیر بگذارد. این مرکز دارای سابقه بالا و همکاری با برند های معتبر بوده و شما عزیزان می توانید محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از بازرگانی تامین پایدار سفارش دهید.

سخن آخر

در این مطلب به معرفی اتصالات جوشی مانیسمان و اتصالات لوله مانیسمان، مزایا و معایب، مشخصات، کاربرد و استاندارد های آن پرداختیم. در صورتی که پروژه شما وابسته به صنایع حساس می باشد و نیازمند تحمل دما و فشار بالا است، اتصالات مانیسمان انتخاب مناسب تری برای شما هستند‌. این نوع اتصال ها مزایای زیادی دارند و از آن‌ها در صنایع پتروشیمی، انتقال گاز و نفت، هدایت سیالات بخاری و تاسیسات ساختمانی استفاده می شود. (لوله مانیسمان استیل)

این مجموعه با فروش اتصالات بدون درز و سایر انواع محصولات مرتبط در تلاش است تا لوله و اتصالات را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد‌. اگر در خصوص این محصول سوالاتی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. سپاسگزاریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید‌. امیدواریم اطلاعات گفته شده در هنگام خرید برای شما مفید واقع شوند.

اتصالات جوشی مانیسمان - بازرگانی تامین پایدار
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی