جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ

جهت استعلام روز قیمت ورق لوله پلی اتیلن 2 اینچ (قیمت لوله پلی اتیلن 63) تماس بگیرید:

80 pe

نامفشارضخامت (میلی‌متر)وزن (متر به کیلومتر)قیمت
لوله پلی اتیلن ۲ اینچ4 بار2.00.399تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۲ اینچ5 بار2.50.494تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۲ اینچ6 بار3.00.580تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۲ اینچ8 بار3.80.721تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۲ اینچ10 بار4.70.873تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۲ اینچ12.5 بار5.81.05تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۲ اینچ16 بار7.11.26تماس بگیرید

100 pe

نامفشارضخامت (میلی‌متر)وزن (متر به کیلومتر)قیمت
لوله پلی اتیلن ۶۳4 بار1.80.364تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۶۳5 بار2.00.399تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۶۳6 بار2.50.494تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۶۳8 بار3.00.580تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۶۳10 بار3.80.721تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۶۳12.5 بار4.70.873تماس بگیرید
لوله پلی اتیلن ۶۳16 بار5.81.05تماس بگیرید

سایز: 63 میلیمتر (2 اینچ)
جنس: پلی اتیلن سنگین HDPE
نوع گرید مواد: pe100
فشار قابل تحمل: 12/5 اتمسفر
وزن معادل یک متر: 0/883

قیمت لوله پلی اتیلن 63 - markazei

قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ، نسبت به لوله های دیگر مناسب است و طول عمر بالایی دارد. در واقع این نوع لوله ها بر اساس نوع فشار سیال ورودی، در ابعاد و اندازه هایی متناسب با نیاز پروژه ساخته می شوند و از استحکام و مقاومت بالایی نسبت به انواع مشابه خود برخوردار هستند. لوله‌ های پلی اتیلن برای انتقال سیالات و برخی مواقع برای انتقال خطوط گاز مورد استفاده قرار می گیرند.

منظور از لوله پلی اتیلن 63 یا لوله پلی اتیلن 2 اینچ چیست؟

از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوله های پلی اتیلن، می توان به لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ اشاره کرد. لوله های پلی اتیلن ۶۳ یا همان ۲ اینچ در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها در فشار های کاری ۵ بار تا ۳۲ بار و در شاخه‌ های ۶ متری و در کلاف های ۱۰۰ و ۱۵۰ متری تولید و عرضه می شوند. لوله پلی اتیلن ۶۳ یکی از کوچک ترین لوله های پلی اتیلن می باشد، که با وجود ابعاد و اندازه کوچک این لوله، طیف وسیعی از نیاز های صنعتی با استفاده از آن برآورده می شود. در واقع صنعت کشاورزی یکی از طرفداران این لوله‌ های باریک می باشد، زیرا اکثر کشاورزان در جهت آبیاری زمین های خود از لوله های پلی اتیلن استفاده می کنند. تمامی اتصالات و لوله های پل اتیلن را می توان در شبکه های آب رسانی کشاورزی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم مشخصات، مزایا، کاربرد و قیمت لوله پلی اتیلن ۶۳ را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر می خواهید در مورد این محصول کاربردی اطلاعات کسب کنید، تا پایان مطالب همراه ما باشید.

انواع لوله پلی اتیلن 63

قیمت لوله 63 پلی اتیلن - markazei

لوله پلی اتیلن ۲ اینچ همان طور که از نامش مشخص است، از یک نوع پلیمر به نام پلی اتیلن ساخته شده است و کاربرد بسیار زیادی دارد. این نوع لوله به علت مزایای زیادی که دارد، در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. لوله پلی اتیلن ۲ اینچ محصولی منحصر به فرد محسوب می شود و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. در ساخت این لوله ها از افزودنی گرانول استفاده نشده است و با توجه به این که ماندگاری و عملکرد آن ها در آب و هوای معتدل خوب است، از این رو می توان از این نوع لوله ها در مدت زمان طولانی استفاده کرد. 

لوله‌ های پلی اتیلن برای انتقال سیالات و برخی مواقع برای انتقال خطوط گاز مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ، نسبت به لوله های دیگر مناسب است و طول عمر بالایی دارد. در واقع این نوع لوله ها بر اساس نوع فشار سیال ورودی، در ابعاد و اندازه هایی متناسب با نیاز پروژه ساخته می شوند و از استحکام و مقاومت بالایی نسبت به انواع مشابه خود برخوردار هستند.

مشخصات لوله پلی اتیلن 2 اینچ

لوله پلی اتیلن در اندازه و ابعاد مختلف موجود است، که هر یک از آن ها برای اهداف خاصی استفاده می شوند. با توجه به این که امروزه اکثر شهر های بزرگ گاز رسانی شده اند، بیشتر خرید و فروش لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ توسط شرکت گاز در جهت گاز رسانی به مناطق محروم و روستا ها انجام می شود. اولین موضوعی که قبل از خرید این لوله ها باید در نظر بگیرید، قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ است. در واقع برای گاز رسانی به مناطق محروم و روستا ها استفاده از لوله ای که مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است.
زیرا یکی از دغدغه های اصلی شرکت گاز و اهداف مهم آن ها، مراقبت از لوله های انتقال گاز می باشد. لوله پلی اتیلن ۲ اینچ یکی از بهترین و با کیفیت ترین لوله ها برای شبکه گاز رسانی می باشد. این نوع لوله مقاومت و استحکام بسیار زیادی در برابر اشعه ماوراء بنفش، مادون قرمز، زلزله و غیره دارد. علاوه بر این انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و جا به جایی و حمل و نقل آن نیز بسیار آسان است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این نوع لوله ها می توان به مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ خوردگی اشاره کرد‌. لوله های پلی اتیلن ۲‌ اینچ به عنوان یک عایق حرارتی، صوتی و الکتریکی عمل می کنند.

مزیت لوله پلی اتیلن 2 اینچ

لوله ۲ اینچ پلی اتیلن، یکی از انواع لوله های پرکاربرد و پر مصرف در صنعت تاسیسات محسوب می شود. این نوع از لوله ها با نام لوله‌های ۶۳ میلی متر نیز شناخته می شوند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده این لوله‌ها کاربرد بسیار زیادی داشته باشند، مقاومت بسیار بالا و آسان بودن استفاده از آن ها می باشد. همان طور که در بخش های قبلی هم گفته شد، لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ کاربرد های بسیار متعددی دارند. بسیاری از افراد قبل از خرید این نوع لوله ها مزایا و ویژگی های استفاده از آن را در نظر می گیرند‌. از اصلی ترین و مهم ترین مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت لوله پلی اتیلن 63 - markazei
  • لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ از نظر سایز و ابعاد، تنوع بسیار زیادی دارند.
  • این نوع لوله ها در مقابل مواد شیمیایی، آلودگی، زلزله، اشعه خورشید، عوامل بیماری زا، ضربات، آسیب های مکانیکی و غیره مقاومت و استحکام زیای دارند.
  • از نظر اقتصادی قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ نسبت به لوله های دیگر مناسب و مقرون به صرفه است.
  • این لوله ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.
  • لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار با دوام و مقاوم هستند.
  • این نوع لوله ها از نظر وزن بسیار سبک هستند و اتصال آن ها به شکل جوشی است.
  • حمل و نقل لوله های پلی اتیلن ۶۳ بسیار آسان است، علاوه بر این غیر سمی و بهداشتی هستند.
  • میزان زبری این لوله ها بسیار کم است.

موارد مصرف لوله پلی اتیلن 63

همان طور که در مطالب قبلی هم ذکر شد، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد لوله پلی اتیلن ۲ اینچ، استفاده به عنوان لوله‌های انشعاب گاز است. علاوه بر این از این نوع لوله‌ها برای سیستم‌‌های آبیاری تحت فشار، سیستم آبیاری بارانی، سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و انتقال آب استفاده می‌شود.
لوله‌های پلی اتیلن ۲ اینچ کاربردهای بسیار متعددی دارند، به عنوان مثال برای انتقال مواد شیمیایی، انتقال آب با مسافت‌های طولانی، دوغاب‌ها، سیالات گرم کننده و خنک کننده، انواع گاز‌ها و غیره از این لوله‌ها استفاده می‌شود. در ادامه به چند نمونه از کاربرد‌های لوله‌های پلی اتیلن اشاره می‌کنیم:

  • قابل استفاده در شبکه‌های گاز رسانی
  • قابل استفاده در شبکه‌های فاضلاب روستایی و شهری
  • کاربردی در شبکه‌ها، سیستم‌های زهکشی، سیستم‌های آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره ای)، سیستم‌های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی
  • قابل استفاده در شبکه‌های آب رسانی شهری و روستایی
  • قابل استفاده به عنوان پوشش کابل‌های برق، کابل‌های مخابراتی، فیبر نوری و…

با برند لوله پلی اتیلن 2 اینچ آشنا شوید

قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ - markazei

لوله‌های پلی اتیلن ۲ اینچ بیشترین کاربرد را در صنعت دارند و به علت مواد پی اتیلن که جز اصلی و مهم تشکیل دهنده آن‌ها است، از ویژگی و خصوصیات فوق العاده‌ای برخوردار هستند. همان طور که در مطالب قبلی ذکر شد، قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ بسیار به صرفه‌تر از سایر لوله‌ها است. به همین دلیل این لوله‌ها طرفداران زیادی دارند و از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

امروزه برند‌های زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید انواع لوله‌های پلی اتیلن ۲ اینچ فعالیت دارند. در واقع موضوع بسیار مهم دیگری که بعد از قیمت لوله پلی اتیلن ۶۳ حائز اهمیت است، برند تولید کننده آن می‌باشد. بازرگانی تامین پایدار یکی از بهترین و معروف‌ترین برند‌های لوله در ایران می‌باشد.
در واقع این برند توانسته توسط ماشین آلات به روز، محصولات با کیفیتی را تولید کند. مقاومت و استحکام بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، ارائه محصولات با کیفیت و غیره از مزایای این برند محسوب می‌شود.

عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 63 یا 2 اینچ

در تعیین قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ، عوامل بسیار زیادی نقش دارد، که از جمله مهم‌ترین این عوامل می‌توان به شرکت تولید کننده لوله، مدل و گارانتی، نوسانات ارز در بازار، میزان معروف بودن برند، خدمات پس از فروش، کیفیت مواد اولیه، قیمت مواد اولیه و غیره اشاره کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 63

یکی از دلایل مهمی که باعث شده تا لوله‌های پلی اتیلن ۲ اینچ محبوبیت داشته باشند، قیمت آن‌ها می‌باشد. زیرا قیمت لوله ۶۳ پلی اتیلن بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ به عوامل مختلفی مانند وزن، سایز و ابعاد، قیمت مواد اولیه و غیره بستگی دارد. به طور کلی برای تعیین قیمت این لوله‌ها فاکتور‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود، که عبارت‌اند از:
• گرید و استاندارد بودن لوله پلی اتیل ۲ اینچ
• میزان تحمل فشار لوله
• هزینه حمل و نقل
• مواد اولیه استفاده شده در لوله

قیمت انواع لوله 63 پلی اتیلن

لوله‌های پلی اتیلن انواع مختلفی دارند که قیمت آن برای مصرف کنندگان و خریداران بسیار حائز اهمیت است. قیمت انواع لوله‌های ۶۳ پلی اتیلن (قیمت لوله پلی اتیلن گازی)، براساس وزن آن‌ها محاسبه می‌شود. در واقع قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ از جمله مهم‌ترین عواملی محسوب می‌شود که قبل از خرید آن باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

امروز اکثر افراد قبل از خرید لوله‌های پلی اتیلن ۶۳ میلی متر ۶ بار و ۱۰ بار قیمت آن را جویا می‌شوند، اما در مورد قیمت لوله پلی اتیلن ۶۳ نمی‌توان اطلاعات دقیقی را ارائه داد، زیرا قیمت آن براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

خرید لوله پلی اتیلن 63

هنگامی که قصد خرید لوله‌های پلی اتیلن ۲ اینچ را دارید، بایستی علاوه بر بررسی کردن ویژگی، مزایا و قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ نکات مهم دیگری را در نظر بگیرید. در واقع اولین نکته‌ای که قبل از خرید لوله‌‌های پلی اتیلن باید به آن توجه کنید، این است که لوله دارای نشان استاندارد باشد. علاوه بر این بایستی لوله‌ای را که خریداری می‌کنید ساخت یک برند معتبر باشد و از مقاومت و استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار باشد‌.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ - markazei

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن 2 اینچ

در واقع لوله‌های پلی اتیلن ۲ اینچ از تجهیزات کاربردی و مهم اکثر صنایع‌ها محسوب می‌شوند، که مصرف بسیار بالایی دارند و کیفیت و جنس آن برای خریداران و مصرف کنندگان بسیار مهم است. از این رو فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند،که این محصول کاربردی را به فروش می رسانند. هنگامی که می خواهید لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ را به صورت اینترنتی خریداری کنید، بایستی به نکات مهمی توجه کنید که در نگاه اول ممکن است اهمیت چندانی نداشته باشد.
به عنوان مثال قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ، طول عمر، کیفیت و کارایی آن بسیار حائز اهمیت است. در واقع هنگام خرید لوله های پلی اتیلن ۶۳ باید به ویژگی هایی که یک لوله با کیفیت دارد، دقت داشته باشید. به عنوان مثال باید لوله پلی اتیلن استحکام و مقاومت لازم را در برابر ضربه و خوردگی داشته باشد.

«سوالات متداول قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ»

قیمت لوله ۶۳ پلی اتیلن بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ به عوامل مختلفی مانند وزن، سایز و ابعاد، قیمت مواد اولیه و غیره بستگی دارد.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی