جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلی اتیلن 32

جهت استعلام روز قیمت لوله پلی اتیلن ۳۲ تماس بگیرید:

سایز: 32 میلیمتر (1 اینچ)
جنس: پلی اتیلن سنگین HDPE
نوع گرید مواد: pe80
وزن هر متر :0/235 کیلوگرم
فشار قابل تحمل :10 اتمسفر

قیمت لوله پلی اتیلن 32 - markazei

 

 

لوله پلی اتیلن 32 برای انتقال آب آشامیدنی را می‌توان در زیر زمین یا روی زمین نصب کرد و در هر دو مورد نصب آن بسیار ارزان‌تر از مواد سنتی (فولاد و یا چدن) است زیرا به کار کمتر و تجهیزات خاص نیاز دارد. علاوه بر این، پلی اتیلن هزینه نگهداری کم و عمر مفید قابل توجهی دارد. در این مقاله قصد داریم به قیمت لوله پلی اتیلن 32 بپردازیم. با ما همراه باشید.

با لوله پلی اتیلن 32 آشنا شوید

پلی پروپیلن یک ماده پلیمری است که به لطف آن، امکان تولید لوله‌های بسیار سبک امکان پذیر شده است. این در حالی است که دارای قابلیت حمل آسان نیز می‌باشد. تمام لوله‌های پلی پروپیلن، نسبت به سایر لوله‌های فولادی، دارای لایه داخلی صاف و صیقلی داده شده هستند. به همین دلیل طول حمل و نقل و توزیع سیالات، دچار اصطکاک نمی‌شود و هیچگونه افت فشار را نشان نمی‌دهد.

ویژگی های لوله پلی اتیلن 32

لوله پلی اتیلن 32 در فشار کاری 6، 10، 5/12 و 16 اتمسفر و با سایز 32 که در واقع برابر با اندازه قطر 1 اینچ است، تولید می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول این است که به صورت کلاف‌های 100، 200 و 400 متری تولید می‌شود. آنچه که در بررسی ویژگی‌های لوله پلی اتیلن 32 مهم به نظر می‌رسد، توجه به این نکته مهم و حائز اهمیت است که این محصول دارای مهر استاندارد بین المللی تحمل فشارهای بالای آب است. به جهت وزن سبک و انعطاف پذیری خوبی که دارد برای انتقال آب شهری و حتی انتقال آب به زمین‌های کشاورزی بسیار مناسب است.

مشخصات لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 32 - markazei

لوله پلی اتیلن 32 که یکی از پرکاربردترین لوله‌های مورد استفاده در صنایع مختلف به شمار می‌رود، بسیار سبک وزن است. این لوله، دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی است و در سایز 1 اینچ تولید و روانه بازار می‌شود. مقاومت بسیار خوب این لوله در مقایسه با دیگر انواع موجود در بازار باعث شده است تا به عنوان یک محصول پرفروش شناخته شود. لوله‌های پلی اتیلن 32 معمولا از جنس HDPE ساخته می‌شود. به همین دلیل است که انعطاف پذیری خوبی را نشان می‌دهد و می‌توان به راحتی آن را خم کرد.

مزیت لوله پلی اتیلن 32

مزایای انتخاب لوله پلی اتیلن 32 را می‌توان به شرح زیر خلاصه کرد:
1) صرفه جویی در خدمات؛ سطوح داخلی لوله‌ها فوق العاده صاف است و به همین دلیل اغلب حتی در شرایط ممنوعه، ظرفیت جریان عالی و اتصالات قطعات کارخانه را حفظ می‌کند که می‌تواند (حتی توسط پرسنل با حداقل تخصص) با همجوشی ایجاد شود.
2) اتصالات بدون نشتی و یکپارچه؛ زیرا اتصالات جوشی (فیوژن) بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به واشر در هر 6 متر را لز بین می‌برد. کلیه اتصالات مکانیکی نیاز به واشرهایی دارند که به مرور زمان و با توجه به شرایط استفاده، پتانسیل ایجاد پراکندگی را داشته باشند.
با مقایسه دو روش اتصال ثابت شده است که کاهش 10 درصدی مقدار نشتی به نفع اتصال جوش داده شده خواهد بود. علاوه بر این، اتصال جوش داده شده نیازی به بلوک‌های پشتیبانی بتنی لازم برای جلوگیری از لغزش اتصالات مکانیکی ندارد.
3) مقاومت در برابر خوردگی، لوله‌های پلی اتیلن زنگ نمی‌زند، اجازه ایجاد حفره نمی‌دهد، به جریان‌های سرگردان حساس نبوده و رشد باکتریولوژیک (فروباکتری‌ها) را پشتیبانی نمی‌کند. آنها می‌توانند از مناطق ایمنی مناطقی که حضور محیط‌های فعال شیمیایی در آنها قوی است عبور کنند. فقط وجود حلال‌های آلی مستلزم آن است که خط لوله از خطر نفوذ محافظت شود.
4) مقاومت در برابر انعطاف پذیری، لوله‌های پلی اتیلن را می‌توان با بهره برداری از انعطاف پذیری آنها، خم کردن آنها و در نتیجه کاهش استفاده از قطعات خاص انجام داد. یک لوله پلی اتیلن 32 می‌تواند چندین چکش آب را با فشارهایی که حتی به دو برابر فشار عملیاتی می‌رسد بدون تأثیر منفی بر ویژگی عمر مورد انتظار محصول، تحمل کند.
5) مقاومت در برابر اثرات لرزه ای، صلبیت، شکل پذیری و انعطاف پذیری پلی اتیلن همراه با امکان اتصالات جوشی، لوله‌های پلی اتیلن را برای نصب در زمین‌های دینامیکی (مناطق لغزش زمین) و در مناطق در معرض خطر لرزه‌ای مناسب می‌سازد.
6) دوام؛ سیستم پلی اتیلن برای عمر سیستم حداقل 50 سال طراحی شده است. برای به دست آوردن این نوع نتیجه و حتی فراتر رفتن، باید سیستم را به درستی طراحی کرد و مطابق با اصول و استاندارهای تعیین شده توسط ارگان‌های مسئول، عمل کرد.

موارد مصرف لوله پلی اتیلن 32

پلی اتیلن 32؛ این‌ها لوله‌هایی هستند که ویژگی‌های مکانیکی خوبی دارند. از این رو برای کاربردهای بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتند از: سیستم‌های لوله کشی آب سرد و گرم، سیستم‌های گرمایش، حمل و نقل محصولات غذایی مایع، هوای فشرده و حمل و نقل مواد مایع تهاجمی (که ارزیابی قبلی از سازگاری برای آنها انجام می‌شود).

قیمت لوله پلی اتیلن 32 - markazei

برندهای لوله پلی اتیلن 32

کاربرد گسترده لوله پلی اتیلن 32 باعث شده است تا برندهای مختلفی در عرصه تولید این محصول، شروع به کار کنند. هر یک از شرکت‌های تولید کننده داخلی و خارجی برای ساخت این محصول، استانداردهای خاصی را در نظر می‌گیرد. معمولا مواد اولیه تولید لوله پلی اتیلن 32 و نوع افزودنی‌هایی که به آن اضافه می‌شود، در برندهای مختلف، متفاوت است. بهتر است در هنگام خرید لوله پلی اتیلن 32 به سراغ برندهای شناخته شده بروید زیرا این شرکت‌ها، امتحان خود را پس داده‌اند و محصول با کیفیت را روانه بازار می‌کنند.

قیمت لوله پلی اتیلن ۳۲ - markazei

خرید لوله پلی اتیلن 32

همانطور که اشاره کردیم، لوله پلی اتیلن 32 در کاربرد‌های گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو فروشگاه‌های متعددی هستند که به عرضه انواع لوله و اتصالات می‌پردازند. اما آیا همه این مراکز فروش معتبر هستند؟ خیر.
علی رغم وجود فروشگاه‌های متعدد، تنها مراکز فروش محدودی هستند که فرصت خرید مطمئن و رضایت بخش را در اختیار شما، مشتریان محترم قرار می‌دهند. سهل انگاری در انتخاب یک فروشگاه معتبر باعث هدر رفتن هزینه‌های شما می‌شود. برای خرید لوله پلی اتیلن 32 پیشنهاد می‌کنیم به شرکت بازرگانی تامین پایدار مراجعه کنید.

متخصصین تامین پایدار با ارائه راهنمایی‌های لازم به شما کمک می‌کنند تا مناسب‌ترین محصول (مطابق با نیاز کاربری) را با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.

قیمت لوله پلی اتیلن 32

به طور کلی، قیمت لوله‌ها با توجه به نوع، ضخامت و قطر متفاوت است. در این بین، قیمت لوله پلی اتیلن 32 بر اساس مواد افزودنی در ساختار اولیه و طول محصول، تعیین می‌شود. صرف نظر از هزینه خود لوله، هزینه‌های کلی باید با توجه به نوع کاربرد، کار و مدت زمان سیستم در نظر گرفته شود. فروشگاه عرضه کننده محصول نیز بر قیمت تمام شده آن، تاثیر می‌گذارد. ما در شرکت بازرگانی تامین پایدار، مناسب ترین قیمت‌ها را به مشتریان محترم، ارائه می‌دهیم. همین الان با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید و از مشخصات و قیمت لوله پلی اتیلن 32 و قیمت لوله پلی اتیلن ۳ اینچ مطلع شوید.

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن 32

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن 32 این مزیت را دارد که به طور قابل توجهی در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. تنها با چند کلیک ساده و در زمان کوتاه می‌توانید از چندین فروشگاه اینترنتی دیدن کنید و قیمت‌ها را با همدیگر مقایسه نمایید. بدون تردید قیمت‌های رقابتی ما در شرکت بازرگانی تامین پایدار؛ عرضه کننده انواع لوله و اتصالات، شما را شگفت زده می‌کند. از طریق وب سایت اختصاصی تامین پایدار می‌توانید، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. تیم پشتیانی ما، آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم می‌باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 - markazei
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی