جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

لوله سه لایه

جهت استعلام روز قیمت لوله سه لایه تماس بگیرید

لوله سه لایه یک نوع لوله است که از سه لایه متفاوت ساخته شده است. این لایه‌ها عبارتند از: لایه داخلی – لایه میانی – لایه خارجی لوله سه لایه به دلیل ترکیبی از ویژگی‌های متفاوت از جمله مقاومت در برابر خوردگی، استحکام بالا و انعطاف‌پذیری مناسب، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت لوله سه لایه - بازرگانی تامین پایدار

لوله سه لایه چیست؟

قیمت لوله سه لایه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود زیرا می‌دانیم در کنار کیفیت مسئله قیمت تاثیر بسیار زیادی بر خرید ما خواهد گذاشت. با این حال در کنار ما می‌توانید بهترین قیمت و بهترین کیفیت را تجربه کنید. این لوله از سه لایه خارجی و داخلی ساخته شده است.
لایه داخلی آن از مواد پلیمری و لایه میانی آن از الیاف شیشه ترکیب شده است. این ترکیب با یکی از مهم‌ترین و تقویت کننده‌ترین مواد تشکیل دهنده است. در آن از الیاف شیشه با پلیمر پلی پروپیلن استفاده شده است.
این لوله دارای کاربرد بسیار زیادی در استفاده است که می‌تواند به دلیل داشتن لایه‌های متفاوت بسیاری از مشکلات را حل سازد. لوله سه لایه با نماد PP-R معروف است. استفاده از این لوله‌ها با توجه به اینکه با الیاف شیشه تقویت شده است می‌تواند برای ما کاربردی باشد. اما به 2 روش در کشور ما تولید می‌شود. یکی از آن‌ها لوله سه لایه PP-RCT می باشد که با الیاف شیشه تقویت شده است.
یکی دیگر از نمونه‌های آن لوله یک لایه پلی پروپلین است که با الیاف شیشه تقویت شده است. این ویژگی‌ها به ما نشان می‌دهد که استفاده از این لوله دارای کاربرد بسیار وسیع می‌باشد. دلیل کاربرد وسیع آن به دلیل مقاوم بودن و سبک بودن آن است. این لوله به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد می تواند در دماهای خاص بسیار مناسب باشد. همچنین نکته‌ی دیگری که باید در نظر بگیریم مقاومت شیمیایی عالی این محلول آبی و قلیایی، نمک‌ها و حلال‌های آلی آن است.

مشخصات و ساختار لوله سه لایه

امروزه استفاده از لوله سه لایه بسیار رواج پیدا کرده است. معمولا این لوله‌ها در انواع مختلفی از لوله‌های تک لایه، دو لایه، سه لایه طراحی و ارائه می‌شوند. با توجه به ساختار و کاربری که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا نمونه لوله سه لایه دارای ساختار متفاوتی از دیگر لوله‌ها است. استفاده از این لوله با طراحی که دارد به صورتی است که دارای قابلیت تنظیم ضخامت است.
در واقع با تمام ویژگی‌ها و مزایایی که دارد می تواند به ما کمک کند که از مقاومت بالای آن برای ساختمان‌ها استفاده کنیم.
برای اینکه بتوانیم به بررسی مشخصات لوله سه لایه بپردازیم باید درباره نوع ساختار آن اطلاعات کسب کنیم و برای اینکه این لوله تولید شود از سه اکسترودر استفاده می‌گردد. مواد آن‌ها به صورت جداگانه وارد قالب می‌شود. در مراحل بعدی نمونه‌های بسیاری از پلی اتلین وجود دارد که دارای ویژگی‌های بسیار نزدیکی به یک دیگر هستند. بنابراین به صورت پیوسته و همزمان به قالب سه لایه تزریق می‌شود.
برای اینکه این لوله‌ها ساخته شود نیازمند این هستیم که حتما به فشار، میزان حرارت و دما توجه داشته باشیم. این موارد بر کیفیت لوله بسیار تاثیر گذار هستند. همچنین برای جلوگیری از گولپس حرارتی پلی اتلین و حذف تلرانس محوری در بخش پمپاژ مذاب از سیستم رانش مستقیم اکترودر بدون گیربکس با لغزش صفر و اس جی پی استفاده می‌شود. توجه به تمامی این مراحل کمک می‌کند که کیفیت این لوله بالا برود.

انواع سایز لوله سه لایه

لوله سه لایه - بازرگانی تامین پایدار

قیمت لوله سه لایه برای ما بسیار اهمیت دارد. برای بررسی قیمت یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در نظر داشته باشیم سایز لوله سه لایه است. در واقع هر چه سایز لوله بیشتر باشد هزینه کمی گران‌تر می‌شود. یکی از بهترین راهکارهایی که در این زمینه برای افراد مختلف گذاشته می‌شود، کمک گرفتن از نیروی پشتیبان برای تهیه و یا استفاده از محصولات با کیفیت چون لوله سه لایه است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید می‌توان به پشتیبانی مراجعه کرد.

آن‌ها با ارائه اطلاعات در زمینه خرید سایز مناسب لوله می‌توانند کمک بسیار ارزنده‌ای را به شما داشته باشند. سایز بندی لوله‌ها معمولا به صورت کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌شود. هر کدام از این محصولات که در دسته بندی مختلفی قرار می‌گیرند از نظر اندازه و سایز و قطر با یک دیگر تفاوت‌های بسیاری دارند. سایزبندی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است کاربری آن‌ها را از یک دیگر تغییر می‌دهد.
لوله‌های کوچک برای هر کجا مناسب نیستند. بنابراین نیاز است که در این زمینه حتما با کسانی که دارای مهارت و تخصص هستند مشورت بگیریم. به صورت کلی لوله‌های سه لایه 20 میلی متر، 25 میلی متر، 32 میلی متر، 40 میلی متر، 50 میلی متر، 63 میلی متر، 75 میلی متر، 90 میلی متر، 110 میلی متر ارائه می‌شود.

انواع لوله سه لایه

قیمت لوله سه لایه بر اساس انواع آن‌ها ارائه می شود. مسئله‌ای که در این زمینه اهمیت دارد کاربری این محصول است. در واقع انواع آن بر اساس نیاز مشتریان ارائه می‌شود که بسیار حائز اهمیت است. از جمله باید به این 2 مدل اشاره داشته باشیم که به شرح زیر است:
• لوله سه لایه پلی پروپیلن (PP-R) تقویت شده با الیاف شیشه (PPR/PPR+GF/PPR):
استفاده از این لوله‌ها می‌تواند برای لوله کشی آب سرد و گرم بهداشتی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین برای رایزرهای برج خنک کننده و سیستم‌های توزیع هوا فشرده هم بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد. استفاده از لوله سه لایه در لوله کشی درین فن کوئل‌ها هم از جمله مواردی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.
• لوله سه لایه پلی پروپیلن (PP-RCT) تقویت شده با الیاف شیشه (PPRCT/PPRCT+GF/PPRCT):
همانطور که در بخش فوق درباره لوله PP-R گفته شد PP-RCT هم می تواند این موارد را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. استفاده از این لوله همچنین برای سیستم لوله کشی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی هم می‌تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد. انواع لوله سه لایه با کاربرد و ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند در موارد مختلفی برای ما بسیار کاربردی و مناسب باشند.

کاربرد لوله سه لایه

استفاده از لوله سه لایه می تواند در زمینه‌های مختلف بر اساس انواعی که دارند کاربرد داشته باشد. معمولا از آن برای لوله کشی آب سرد و گرم بهداشتی ساختمان‌ها و یا توزیع آب بسیار استفاده می‌شود. چند نمونه از مهم‌ترین کاربرد لوله سه لایه را با یک دیگر بررسی می‌کنیم:
لوله سه لایه پلی اتیلن پکس
این لوله ها می توانند برای سیالات داغ و خورنده بسیار مناسب و کاربردی باشند. استفاده از این لوله ها می تواند در صنایع بسیاری چون نفت و گاز و صنایع غذایی رواج دارد.

قیمت لوله سه لایه - بازرگانی تامین پایدار

مقاومت بالا
استفاده از این لوله‌ها به دلیل مقاومتی که دارند در ترانشه‌های خشن و زبر می‌تواند کاربردی باشد.
لوله پلی اتیلن برای انتقال جامدات
استفاده از این نمونه لوله‌ها می‌تواند برای پنوماتیکی غلات، سیلات دوغابی و پودرهای جامد بسیار کاربردی باشد.

مزایا و معایب لوله سه لایه

استفاده از لوله سه لایه با افزایش مقاومت فشاری و دمایی می تواند به نسبت دیگر لوله ها محبوبیت بیشتری داشته باشد. استفاده از این لوله به دلیل داشتن ضریب انبساط طولی بسیار پایین می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد. از دیگر مزایای آن باید به خواص مکانیکی بالای آن اشاره کرد. نصب سریع و آسان لوله سه لایه هم مزیب بسیار خوبی برای استفاده از آن است. لوله سه لایه دارای وزن بسیار پایین تری است بنابراین می تواند حمل و نقل بسیار آسانی داشته باشد.

نحوه اتصال لوله سه لایه

روش های مختلفی وجود دارد که لوله ها به یک دیگر متصل شوند: 1) جوش لب به لب     2) اتصالات پیچی
استفاده از اتصال لب به لب می تواند سرعت بسیار خوبی برای نصب داشته باشد. استفاده از اتصالات پیچی دارای مشکلاتی و پیچیدگی های بیشتری است. همچنین برای متصل ساختن لوله ها بهتر است که حتما از یک فرد خبره در این زمینه کمک گرفت.

بیشتر بخوانیم: قیمت لوله پنج لایه

قیمت لوله سه لایه

قیمت لوله سه لایه باید بررسی شود. زیرا می‌دانیم که لوله سه لایه یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که بسیاری از افراد برای خرید آن اقدام می‌کنند. لوله باید دارای کیفیت مناسب و قیمت خوب باشد تا مصرف کننده رضایت برای خرید داشته باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمینه خرید اهمیت دارد بررسی قیمت به روز محصولات است. زیرا امروزه در کشوری زندگی می‌کنیم که مشکلات بسیار زیادی را در زمینه ارائه محصولات و اقتصاد وجود دارد.
قیمت‌ها هر روزه رو به افزایش است و معمولا کسی نمی‌تواند قیمت دقیق را بابت یک محصول ارائه کند. با کمک نیروی خبره و ارائه دهنده محصول توانستیم وب سایتی را ارائه کنیم که در آن توضیحات مربوط به محصول و قیمت‌ها را به صورت آنلاین قرار دهیم. این موضوع کمک می‌کند که افراد بتوانند محصولات را با قیمت مناسب و به روز خریداری کنند. شاید سایت‌های بسیاری را دیده باشید که قیمت محصول را درج نکرده باشند. اما ما با وجود نیروی پشتیبانی 24 ساعته به انجام این کار برای راحت‌تر شدن کار مشتری پرداخته‌ایم.

لوله سه لایه - بازرگانی تامین پایدار

استفاده از این امکان می‌تواند به مشترین کمک کند تا هزینه‌های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. قیمت لوله سه لایه شاید در بسیاری از فروشگاه‌ها بسیار گران باشد. حتی شاید قیمت‌های خیلی پایینی را هم مشاهده کرده باشید. در رابطه با قیمت‌های خیلی گران باید بگوییم به احتمال زیاد محصول مورد نظر یا قاچاق شده است و یا برند فیک دارد. محصولات خیلی ارزان هم معمولا چینی بی‌کیفیت هستند. بنابراین برای خرید و هزینه‌های مصرفی خود ارزش قائل شوید و سعی کنید بهترین محصولات را خریداری کنید. در این سایت ما همراه شما خواهیم بود تا قیمت لوله سه لایه به بهترین شکل به شما ارزانی گردد.

خرید لوله سه لایه

قیمت لوله سه لایه برای ما بسیار اهمیت دارد. می دانیم که در صورتی که قیمت یک محصول مناسب باشد و دارای کیفیت خوب باشد ما بیشتر ترقیب می شویم تا آن را خریداری کنیم. بنابراین برای دریافت یک محصول مناسب بهتر است که حتما به فروشگاه هایی مراجعه کنیم که بهترین ها را برای ما به ارمغان می آورند. استفاده از یک محصول مناسب می تواند به ما برای داشتن یک زندگی راحت کمک کند.
در صورتی که بخواهید بهتر قیمت لوله سه لایه را بررسی کنید می توانید با وبسایت ما همراه باشید. زیرا قیمت ها را به صورت آنلاین و کاملا به روز شده برای شما قرار داده اند.
همچنین به نسبت دیگر فروشگاه ها با ضمانتی که درباره کالا وجود دارد، اعتماد را به مشتریان خود هدیه می کنند. در صورتی که بخواهید در این زمینه بهترین محصول را دریافت کنید، بهتر است که حتما با فروشگاه هایی همراه باشید که خدمات خوبی را از سمت خود ارائه میکنند. در واقع با ارائه بهترین محصولات و ارائه کیفیت خوب رضایت مشتریان را جذب کنند. خرید یک محصول نیازمند بررسی بسیار زیادی است. در صورتی که شاید افراد بسیار زیادی وجود داشته باشند که خرید اینترنتی را مورد اطمینان ندانند.
اما وجود دارند سایت هایی که با ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات و توضیحات مناسب به مشتریان کمک هایی را ارائه کنند. شما می توانید با بررسی محصولات به خرید خود بپردازید. خرید اینترنتی دارای مزیت های بسیار زیادی است. چرا که با وجود نیروی پشتیبان و فروش می توانند بهترین راهنمایی و بهترین مشاوره را برای خرید داشته باشند. در صورتی که می خواهید یک خرید مناسب و قیمت لوله سه لایه مناسبی را داشته باشید حتما ما را همراهی کنید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی