جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات ساندویچ پنل

جهت استعلام روز قیمت ساندویچ پنل صادراتی تماس بگیرید:

قیمت آهن اسفنجی صادراتی

صادرات ساندویچ پنل یکی از محصولات صادراتی بسیار مهم برای کشور ما محسوب می شود.

صادرات ساندویچ پنل با بازرگانی تامین پایدار

صادرات ساندویچ پنل موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. اما در ابتدا توضیح مختصری درباره ساندویچ پنل خواهیم داد. ساندویچ پنل یا پنل ساندویچی یک ساختار ۳ لایه می‌باشد که دارای یک لایه رو و یک زیر ورق می‌باشد و بین این ۲ لایه با فوم پر شده است. این کالا جزو یکی از محصولات جدید ساختمانی محسوب می‌شود که در انواع مختلف سقفی و دیواری به صورت سفارشی تولید می‌شود.

صادرات ساندویچ پنل - بازرگانی تامین پایدار

 نکته حائز اهمیت این است که پنل‌های ساندویچی از قبل ساخته شده از نظر اقتصادی به صرفه‌تر می‌باشند. صادرات ساندویچ پنل موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. اما در ابتدا توضیح مختصری درباره ساندویچ پنل خواهیم داد. ساندویچ پنل یا پنل ساندویچی یک ساختار ۳ لایه می‌باشد که دارای یک لایه رو و یک زیر ورق می‌باشد و بین این ۲ لایه با فوم پر شده است. این کالا جزو یکی از محصولات جدید ساختمانی محسوب می‌شود که در انواع مختلف سقفی و دیواری به صورت سفارشی تولید می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که پنل‌های ساندویچی از قبل ساخته شده از نظر اقتصادی به صرفه‌تر می‌باشند. صادرات قوطی فزی
این پنل مزیت‌های متعددی دارد که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به قیمت مناسب، وزن سبک، عایق گرما و سرما، افزایش بهره وری ساختمان و… هستند. با استفاده از این پنل‌ها می‌توان کم کم با مصالح دیگر ساختمانی مثل آجر، بتن، سیمان و… خداحافظی کرد. جالب است بدانید که یکی از اصلی‌ترین مسائل امروزه صادرات ساندویچ پنل به کشورهای همسایه می‌باشد. مجموعه تامین پایدار با داشتن نیرو متخصص در زمینه صادرات ساندویچ پنل در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشند.
همچنین یکی از نکات مهم در صادرات ساندویچ پنل بسته بندی این محصول است مجموعه ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز به شما عزیزان این کمک را می کند تا محصول سفارشی خود را به دور ترین نقاط بدون هیچگونه آسیب یا تغییری ارسال کنید. در ادامه این مقاله به انواع صادرات ساندویچ پنل، کیفیت، مزایا و قیمت این محصول خواهیم پرداخت. بنابراین اگر قصد خرید این کالا را دارید و یا در این باره صادرات ساندویچ پنل سوالاتی دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اما اول باید بدانیم که ساندویچ پنل چیست؟

ساندویچ پنل یک ورقه سه لایه است که از دو لایه آلومینیومی و یک لایه مرکزی از جنس پلی اتیلن است. قطر این ورقه بین سه و نیم میلیمتر تا ۸ میلیمتر است که بنا به مورد مصرف متفاوت می باشد. این ورقه‌ها در سازه‌هایی استفاده می شوند که نیاز به مقاومت بالا و وزن کم دارد. این ورقه‌ها شامل یک هسته با چگالی کم و یک لایه پوستی نازک که به هر طرف متصل شده است. هسته و مواد پوستی می تواند به طور گسترده‌ای متفاوت باشد. هسته آن ممکن است لانه زنبوری یا یک پر کننده یک پارچه باشد.

انواع ساندویچ پنل‌های صادراتی

همانطور که می‌دانید صادرات ساندویچ پنل تاثیر بسیار پر اهمیتی در اقتصاد دارد‌. امروزه ساندویچ‌های پنل جزو مصالح ساختمانی جدید و پر مصرف می‌باشند. این کالا کاربردهای روز افزونی در ساخت و ساز سازه‌ها و ساختمان‌ها، کانکس، سوله، بناهای از پیش ساخته شده و… دارد. این ساندویچ‌ها دارای ساختار بسیار محکم اما سبک هستند که از ۲ لایه ورق فلزی و با ۱ لایه عایق سبک در بین آن‌ها تولید می‌شوند. به خاطر شباهت فیزیکی که این مصالح با ساندویچ دارند، چنین نامی را برای آن‌ها انتخاب کرده‌اند‌.
با توجه به کاربردهای این محصول، آن را می توان به ۲ دسته ساندویچ پنل سقفی و ساندویچ پنل دیواری تقسیم کرد. صادرات این محصول در انواع مختلفی انجام می‌گیرد. مواد تشکیل دهنده این محصول به طور معمول از پشم شیشه، پلی یورتان و پشم سنگ و پلی استایرن به عنوان عایق درونی و آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک به عنوان ورق‌های تشکیل دهنده هستند‌. نکته حائز اهمیت این است که هر کدام از انواع پنل‌های سقفی و دیواری برای صادرات خود دارای زیر گروه‌های دیگری می‌شوند. این پنل‌ها شامل:

  • صادرات ساندویچ پنل دیواری نر و مادگی
  • ساندویچ پنل دیواری قفل دار
  • پانل دیواری ساده
  • ساندویچ پنل پیچ مخفی
  • ساندویچ پنل دیواری ۲ رو نایلون
  • صادرات ساندویچ پنل اتاق تمیز

همچنین انواع ساندویچ پنل سقفی شامل:

  • پنل سقفی ساده
  • پنل سقفی طرح سفال
  • پنل سقفی ذوزنقه
  • پنل سقفی شادولاین

کیفیت ساندویچ پنل‌های صادراتی

صادرات ساندویچ پنل - بازرگانی تامین پایدار

همانطور که در قسمت‌های بالاتر نیز بیان کردیم ساندویچ‌های پنل از جنس‌های متفاوتی تولید و ساخته می‌شود. همچنین ترکیب لایه‌های آن از نظر جنس با یکدیگر متفاوت می‌باشد. اما به هر صورت زمانی که صحبت از صادرات ساندویچ پنل به میان می‌آید، ترکیب لایه‌ها در ساندویچ پنل اهمیتی ندارد؛ بلکه کیفیت هر یک از این لایه‌های این محصول اهمیت دارد. 

در صادرات ساندویچ پنل باید جنس لایه‌های فلزی و هسته میانی یا همان لایه عایق از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک باشد و تمامی ترکیبات به کار رفته در تولید لایه‌های پنل صادراتی باید از مواد با کیفیت و خالص باشد‌.
همچنین علاوه بر مرغوب بودن جنس این کالا، طرح و ساختار ساندویچ‌های پنل باید بر اساس استفاده از استانداردهای روز دنیا تولید شود تا انتظارات بازار جهانی را دارا باشد و بتواند آن را برآورده کند. در نتیجه نکته‌ای که باید برای صادرات ساندویچ پنل به آن توجه کنید این است که باید از جنس، کیفیت و ساختار این محصول مطمئن باشید زیرا در غیر این صورت حتی در صورت موفق شدن به صادرات نیز نمی‌توانید در بازارهای جهانی رقابت کنید.

مزایای صادرات ساندویچ پنل

یکی از مزیت‌های این محصول پیوند مولکولی بالا این محصول است که در نتیجه سازهایی که با این محصول ساخته می‌شوند دارای ماندگاری بالایی هستند. همچنین حمل و نقل این کالا بسیار راحت است چرا که از وزن کم و سبکی برخوردار است. بنابراین با توجه به این موضوع قابلیت جابجایی آسان، ارزان و سریع دارند. باید به این نکته پر اهمیت نیز اشاره کنیم که صادرات ساندویچ پنل موثر بوده و سبب رونق اقتصادی در ایران می‌‌شود‌ به ویژه در شرایط حال حاضر ایران که به دلیل تحریم‌های اعمال شده شاهد رکود اقتصادی می‌باشیم.
امروزه شرکت‌های تولیدی زیادی در زمینه صادرات ساندویچ پنل مشغول به فعالیت هستند که همچنین به دلیل تقاضای روز افزون کشورهای همسایه برای استفاده از پنل‌های ایرانی رقابت در جهت بهبود محصولات در بین این شرکت‌ها به وجود آمده است. بازرگانی تامین پایدار یکی از شرکت‌ها می‌باشد که با در نظر گرفتن شرایط بازار کشور ایران شروع به صادرات ساندویچ پنل کرده است. شما متقاضیان عزیز می‌توانید جهت استعلام قیمت‌های روز انواع این محصول با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان با تجربه ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

ساندویچ پنل ها شامل سه نوع متفاوت هستند:

  • ۱٫پنل های بیوپلیمر پرینت سه بعدی
  • ۲٫ SIP
  • ۳٫ ACP

این پنل‌ها دارای قابلیت های مقاومت حرارتی و عایق صوتی هستند. از نظر مکانیکی این ساندویچ پنل‌ها بین سه و نیم الی چهار میلیمتر تا دویست میلیمتر ذخامت دارند. از نظر چگالی ساندویچ پنل بین ده الی سی و پنج کیلو گرم بر متر مربع هستند. این خصوصیات هندسی و متریالی بر روی خرابی‌های محلی از نظر تو رفتگی، تنش وخمیدگی تاثیر می گذارد.

نحوه صادرات ساندویچ پنل

در این بخش از مقاله به نحوه صادرات ساندویچ پنل خواهیم پرداخت. ساندویچ‌های پنل به دلیل داشتن خصوصیات‌ها مناسبی مثل عایق بودن در برابر رطوبت، حرارت، صوت، کاهش هزینه‌های پروژه‌ها، استحکام و دوام بالا در برابر بلایای طبیعی، قابلیت دمونتاژ و نصب مجدد، وزن سبک و کاهش هزینه‌های حمل و نقل امروزه جزو مصالح پرکاربرد برای مصارف مختلف در دنیا استفاده می‌شوند. همچنین به این دلیل که کیفیت تولیدات ایرانی از استاندارد‌های مناسب و جهانی برخوردار هستند و دارای قیمت‌های مناسب نیز می‌باشند. در نتیجه کشور‌های دیگر تمایل زیادی برا خرید پنل ساندویچی تولید ایران دارند. همانطور که اشاره کردیم یکی از واحد‌های صادرات ساندویچ پنل در کشور ایران بازرگانی تامین پایدار می‌باشد که با داشتن ۲۰ سال سابقه در این زمینه در خدمت متقاضیان گرامی می‌باشد. 

نحوه صادرات این شرکت به این صورت است که در ابتدا باید کیفیت پنل‌های ساندویچی توسط سازمان‌های نظارتی تایید شود و بعد از تایید کیفیت، باید روال اداری در ارگان‌های مربوطه طی شود و مجوز‌های صادرات کسب شود و بعد از عقد قرارداد این کشور‌ها پنل ساندویچی مورد نظر خود را با ابعاد، اندازه و مشخصات مورد نیاز سفارش می‌دهند و در آخر قیمت پنل ساندویچی سفارش شده و هزینه‌های آن به فرد تقاضا کننده اعلام خواهد شد و بعد از تایید نهایی سفارش آماده شده به کشور خارجی ارسال خواهد شد.

صادرات ساندویچ پنل - بازرگانی تامین پایدار

قیمت ساندویچ پنل صادراتی

محاسبه قیمت پنل ساندویچی که در ایران استفاده می‌شود با قیمت صادرات ساندویچ پنل متفاوت می‌باشد. زیرا همانطور که اطلاع دارید محصولاتی که از کشور ایران به خارج صادر خواهند شد، مالیات‌های متعددی مثل مالیات صادرات، مالیات تولید و … به آن اختصاص داده می‌شود. که این مالیات‌ها بر روی قیمت پنل‌های ساندویچی تاثیر می‌گذارند. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از لیست قیمت‌های این محصول با مشاوران بازرگانی تامین پایدار در تماس باشید.

محاسبه قیمت پنل ساندویچی که در ایران استفاده می‌شود با قیمت صادرات ساندویچ پنل متفاوت می‌باشد. زیرا همانطور که اطلاع دارید محصولاتی که از کشور ایران به خارج صادر خواهند شد، مالیات‌های متعددی مثل مالیات صادرات، مالیات تولید و … به آن اختصاص داده می‌شود. که این مالیات‌ها بر روی قیمت پنل‌های ساندویچی تاثیر می‌گذارند. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از لیست قیمت‌های این محصول با مشاوران بازرگانی تامین پایدار در تماس باشید.

صادرات انواع ساندویچ پنل در ایران با بازرگانی تامین پایدار

بازرگانی تامین پایدار صادر کننده انواع پنل‌های ساندویچی به کشور‌های همسایه می‌باشد. تمام نکاتی که در این مقاله بیان شد لازمه تجارت این محصول ساختمانی مدرن در بازار‌های جهانی می‌باشد. برای صادرات ساندویچ پنل محصول تولید شده باید از سطح کیفی استانداردهای جهانی برخوردار باشد تا از نظر تجاری رتبه لازم در بین محصولات و برندهای متفاوت کسب کند و در زمینه صادرات ساندویچ پنل از رقبا پیشی بگیرد. در نتیجه کیفیت محصول، تجربه تجاری و تولید کافی از شرایط موفقیت در این راه می‌باشد. شما متقاضیان گرامی می‌توانید انواع ساندویچ پنل را با قیمت مقرون به صرفه و قیمت عالی از مجموعه تامین پایدار سفارش دهید.

صادرات ساندویچ پنل بازرگانی تامین پایدار

گروه بازرگانی تامین پایدار دارای کادر مجرب برای صادرات می باشد این گروه با در نظر گرفتن شرایط کشور بازار, شروع به صادرات انواع مختلف محصولات فلزی از جمله ساندویچ پنل کرده‌اند. این گروه با داشتن بیش از بیست سال تجربه در این زمینه درخدمت تمامی مشتریان عزیز می باشد. کشورهای هدف بازار این گروه شامل کشورهای همسایه نظیر ترکیه عراق آذربایجان افغانستان هند و… می باشد.

مشتری گرامی، جهت دریافت، پیش فاکتور و آخرین قیمت با شماره ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ تماس بگیرید. فروشگاه بازرگانی تامین پایدار 

سخن آخر

در این مقاله به بررسی نحوه صادرات ساندویچ پنل، مزیت‌ها، قیمت و … در بازرگانی تامین پایدار پرداختیم. مجموعه ما با صورت کامل این محصول را بسته بندی می‌کند و با استفاده از رابط‌های خود آن را به صورت کاملا سالم و بدون هیچ آسیبی به کشور مقصد می‌رساند. شما متقاضیان گرامی می‌توانید انواع این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

صادرات ساندویچ پنل - بازرگانی تامین پایدار

همچنین در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در مورد صادرات ساندویچ پنل با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان با تجربه ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. امیدواریم که مطالب گفته شده در مورد صادرات ساندویچ پنل در این مقاله برای شما در زمان سفارش این کالا مفید باشد. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی