جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات لوله پلیکا (صادرات لوله پی وی سی)

جهت استعلام روز قیمت صادرات لوله پلیکا (صادرات لوله پی وی سی) تماس بگیرید:

صادرات لوله پلیکا با بازرگانی تامین پایدار

صادرات لوله پلیکا: صادرات لوله پی وی سی کوپله عراقی یکی از تجارت‌هایی است که بازرگانان ایران با کشور همسایه عراق انجام می‌دهند. بازرگانی تامین پایدار با افتخار اعلام می‌کند که هر گونه مصالح به ویژه لوله پی وی سی کوپله را به کشور همسایه عراق صادر می‌کند. 
لوله پی وی سی یا همان لوله پلیکا که مخفف کلمه PVC (Polyvinylchloride) یا پلی ‌وینیل کلراید است یکی از انواع لوله‌های پلیمری یا اصطلاحاً پلاستیکی می‌باشد که از پر مصرف‌ترین لوله‌ها در صنعت ساختمان به شمار می‌رود. این لوله‌ها از پلاستیک فشرده تولید می‌شوند و با توجه به نوع خود دارای ضخامت و انعطاف پذیری متفاوتی هستند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

صادرات لوله پلیکا از جمله صادرات پر رونقی است که می‌توان با شناسایی دقیق کشور‌هایی که به این محصول نیاز دارند، سرمایه زیادی را وارد کشور کرد و در عین حال نیاز کشور‌های دیگر به لوله پلیکا را برطرف کرد. در واقع صادرات لوله پلیکا می‌تواند کمک زیادی به اقتصاد کشور کرده و موجب رونق پیدا کردن اقتصاد کشور صادرکننده می‌شود.
از جمله بهترین شرکت‌های بازرگانی که به صادرات لوله پلیکا مشغول است، شرکت بازرگانی تامین پایدار می‌باشد که به علت تجربه کافی در این زمینه و رعایت کردن تمامی موضوعات مرتبط با صادرات پلیکا توانسته است به این جایگاه دست پیدا کند. در ادامه این مقاله قصد داریم که بیشتر درباره صادرات لوله پلیکا صحبت کنیم. در صورتی که تمایل دارید، می توانید تا انتهای این مقاله صادراتی (صادرات لوله پلی اتیلن) با ما همراه شوید.

آشنایی با انواع لوله پلیکا صادراتی

لوله های پلیکا با توجه به نیاز افراد و کشور‌های مختلف تولید و ساخته می‌شوند که هر کدام کاربردی متفاوت از دیگری دارد و برای یک کار خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. از انواع لوله پلیکا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • لوله پلیکا فشار ضعیف: لوله پلیکا‌های فشار ضعیف معمولا در ساختمان‌های مسکونی، تهویه‌های ساختمان و غلاف‌های کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین در مقایسه با دیگر انواع پلیکا از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و به همین خاطر صادرات لوله پلیکا ضعیف به برخی نقاط دنیا از دو نوع دیگر بیشتر است.
  • لوله پلیکا فشار متوسط: لوله پلیکای متوسط یا نیمه‌قوی یکی دیگر از انواع لوله‌های پلیکا می‌باشد. صادرات لوله پلیکا متوسط به نقاط مختلف جهان به منظور استفاده از آن در فاضلاب ساختمان‌ها و همچنین غلاف‌های برق صورت می‌گیرد.
  • لوله پلیکا فشار قوی: آخرین نوع از انواع لوله‌های پلیکا، لوله‌های پلیکای قوی می‌باشد که هدف از صادرات لوله‌ پلیکا قوی استفاده از آن در سیستم فاضلاب کارخانه‌ها و تولیدی‌ها می‌باشد.

صادرات لوله پلیکا در هر سه نوع اتفاق می‌افتد اما میزان صادرات آن به نیاز کشور‌ها و همچنین کاربرد‌های هر نوع لوله پلیکا بستگی دارد. شرکت بازرگانی تامین پایدار نیز با در نظر گرفتن این مورد به صادرات لوله پلیکا مشغول است.

صادرات‌ لوله پلیکا به کشور‌های همسایه به صورت عمده

لوله‌های پلیکا معمولا به صورت عمده به دیگر کشور‌ها خصوصا به برخی از همسایگان کشورمان ایران صادر می‌شوند و همین مورد باعث شده تا بتوان سود خوب و زیادی را از صادرات لوله پلیکا به اقتصاد کشور تزریق کرد. بیشترین صادرات لوله پلیکا به همسایه‌ی غربی کشورمان یعنی کشور عراق صورت می‌گیرد. بر اساس آمار‌ها و بررسی‌های انجام شده میزان صادرات لوله پلیکا به این کشور ۱۰ میلیون دلار می‌باشد که رقم بسیار خوبی می‌باشد.

صادرات لوله پلیکا - بازرگانی تامین پایدار

صادرات لوله یو پی وی سی

از این متریال در ساخت لوله پی وی سی برق، لوله فاضلاب، کانال و لوازم نصب کردنی، صفحات گرامافون، کارت‌ها، پنجره‌ها، درب منزل، کف سازی و سقف سازی و در شکل نرم برای عایق و پوسته‌های کابل الکتریکی، توپ‌های بازی، لباس‌های کار و… کاربرد دارد. به همین جهت است که صادرات لوله پی وی سی به کشور‌های همسایه به خصوص عراق بسیار رونق دارد و مورد توجه بسیاری از شما عزیزان قرار گرفته است.

جهت استعلام قیمت صادرات لوله پی وی سی کوپله عراقی با شماره 02166143881 تماس بگیرید

قیمت در نظر گرفته شده برای صادرات لوله پلیکا

لوله‌‌های پلیکا به علت کاربرد‌های مختلف و زیادی که هم در صنایع و هم در مصارف خانگی دارند، در اندازه‌ها و انواع مختلفی تولید شده و صادر می‌شوند. برای مثال می‌توانیم از لوله‌های پلیکایی که بزرگ هستند در صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی و پتروشیمی و کشاورزی استفاده کنیم و تمامی این موارد باعث شده تا صادرات لوله پلیکا در دنیا انجام شود.
قیمت در نظر گرفته شده برای لوله پلیکا‌های صادراتی به عوامل مختلفی بستگی داشته و بیان کردن یک نرخ ثابت به عنوان قیمت این لوله امکان پذیر نیست. از جمله عواملی که می‌تواند بر قیمت لوله‌ی پلیکا اثر بگذارد، می‌توان به برند سازنده، جنس مواد به کار رفته در ساخت لوله‌ها و میزان کیفیت آن‌ها و… اشاره کرد.
شما می‌توانید در این زمینه از تجربیات شرکت بازرگانی تامین پایدار استفاده کنید و به صادرات لوله پلیکا مشغول شوید.

ویژگی‌های لوله پلیکای صادراتی

ویژگی‌های موجود در این لوله‌ها باعث شده تا صادرات لوله پلیکا در جهان با استقبال زیادی رو‌به رو شود. در ادامه چند مورد از ویژگی‌های این لوله‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

صادرات لوله پلیکا - بازرگانی تامین پایدار
  • سطح این لوله‌ها بسیار صاف و صیقلی می‌باشد و همین باعث شده تا رسوبات و یا زنگ زدگی در آن وجود نداشته باشد.
  • نصب راحت و استفاده از لوله‌های پلیکا از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث شده صادرات لوله پلیکا به نقاط مختلف جهان انجام شود.
  • سبک وزن بودن لوله‌های پلیکا در مقایسه با لوله‌های آهنی و همچنین داشتن مقاومت بالا در برابر اسید‌ها از ویژگی بعدی لوله‌های پلیکا می‌باشد.

سه مورد بیان شده در بالا بخشی از ویژگی‌های لوله پلیکا بود و تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول از جمله محصولات صادراتی در دنیا باشد و صادرات لوله پلیکا با استقبال همراه شده باشد.

دانلود کاتالوگ سایزهای موجود جهت صادرات لوله پی وی سی کوپله عراقی

مزایا صادرات لوله پلیکا

لوله پی وی سی به دلیل مزایایی که دارد در بسیاری از حالت‌های استفاده از لوله‌ها نیز کاربرد دارد. برای مثال می‌توان گفت که از لوله پی وی سی برای مصارف زید استفاده می‌شود:

  • انتقال آب برای مصارف شهری
  • شبکه های کشاورزی
  • مصارف صنعتی
  • خطوط انتقال سیالات شیمیایی
  • زهکشی
  • پوشش کابل های برق و مخابرات در برابر آسیب ها
  • سیستم فاضلاب شهری و ساختمانی
  • سیستم آبرسانی ساختمان
  • سیستم هواکشی ساختمان
  • سیستم تخلیه آب باران و ناودانی

مزایای صادرات لوله پی وی سی

  • مقاومت در برابر خوردگی نسبت به سایر لوله ها
  • دوام در برابر سیالات شیمیایی
  • انعطاف پذیری بالا
  • وزن سبک و حمل و نقل آسان
  • اتصالات متنوع برای آب بند کردن
  • دوام و استحکام در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر شعله آتش و آتش سوزی
  • طول عمر زیاد
  • سرعت بالا در انتقال سیاد
  • نصب سریع و آسان
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم که شما را با صادرات لوله پلیکا آشنا کنیم و نکاتی را در خصوص ویژگی‌های لوله‌های پلیکا برای شما بازگو کردیم. همچنین بیان کردیم که مجموعه بازرگانی تامین پایدار یکی از بهترین شرکت‌هایی است که شما می‌توانید برای صادرات لوله پلیکا انتخاب کرده و از حرفه‌ای بودن آن‌ها در این زمینه استفاده کنید. 

شرکت بازرگانی تامین پایدار با رعایت کردن تمامی قوانین و مقررات مربوط به صادرات لوله پلیکا توانسته است به خوبی مراحل صادرات قانونی را طی کند و شما می‌توانید با اطمینان و اعتماد کامل کلر‌های خود را به این مجموعه بزرگ بازرگانی بسپارید. همچنین می‌توانید از طریق تماس مستقیم با مجموعه بازرگانی تامین پایدار از خدمات مشاوره‌ای و این مجموعه استفاده کنید و با متخصصان مجموعه بازرگانی گفت و گو کرده و اطلاعاتی را درباره صادرات لوله پلیکا به‌دست آورید.

صادرات لوله پلیکا - بازرگانی تامین پایدار

از همراهی شما تا انتهای این مقاله و زمانی که صرف خواندن آن کرده‌اید از شما تشکر می‌کنیم.

صادرات لوله پلیکا - بازرگانی تامین پایدار
صادرات لوله پی وی سی

بازرگانی تامین پایدار عامل مورد اعتماد شما در زمینه صادرات لوله پی وی سی (صادرات لوله پلیکا) و سایر محصولات به عراق و سایر کشورهای همسایه

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی