جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلیکا 4 اینچ

جهت استعلام روز قیمت لوله پلیکا ۴ اینچ تماس بگیرید:

قیمت لوله پلیکا 4 اینچ: این نوع لوله از پی وی سی ساخته می‌شود. پی وی سی در لغت مخفف Poly Vinyl Chloride می‌باشد که خود به گونه‌ای از پلیمر مصنوعی پلاستیکی است. یو پی وی سی نیز مخفف واژه‌های Unplasticized Poly Vinyl Chloride است که آن نیز معنای پلیمر سخت شده را می‌دهد.

قیمت لوله پلیکا 4 اینچ - markazei
لوله پلیکا ۴ اینچ-بازرگانی تامین پایدار

امروزه نقش لوله پلیکا در حوزه ساخت و ساز بسیار پررنگ بوده و تقریبا در همه جای ساختمان یا سازه‌ها از این لوله استفاده می‌شود. از جمله استفاده‌های رایج لوله پلیکا می‌توان به انتقال آب و فاضلاب و همچنین استفاده به عنوان کاور محافظ سیم‌های برق در ساختمان اشاره کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیش‌تر با کاربرد این لوله‌ها آشنا سازیم.

منظور از لوله پلیکا 4 اینچ چیست؟

در دنیای وسیع و گسترده صنعت از لوله و اتصالات زیادی برای تاسیسات استفاده می‌شود. یکی از انواع لوله‌ها، لوله پلیکا یا پولیکا از نوع ۴ اینچی می‌باشد. حال پاسخ به سوالی که لوله پلیکا چیست میتوان گفت لوله‌ای است که از پی وی سی ساخته شده ولی با این تفاوت که در تولید و ساخت ان از هیچ گونه ماده نرم کننده‌ای اضافه نشده است. به همین دلیل این لوله به پی وی سی سخت هم معرف عموم در بازار می‌باشد.

از لوله پلیکا 4 اینچ چه استفاده‌هایی می‌شود؟

از نخستین‌ترین لوله‌های مورد استفاده در صنعت و تاسیسات لوله پلیکا ۴ اینچی می‌باشد که در ساختمان سازی و عمران مورد استفاده قرار گرفته و دارای خواص و قابلیت‌های منحصر به فردی می‌باشد.
لوله‌های پلیکای ۴ اینچی نمی‌پوسند و دچار خوردگی نمی‌شوند و دارای دوام و استحکام بالا هستند از این رو در حوزه صنعت و همچنین کشاورزی و خانگی به سرعت توانسته‌اند جایگزین لوله فلزی شوند.
طبق توضیحات بالا، لوله پلیکا همان یو پی وی سی می‌باشد از آن جا که در ایران برای اولین بار نام برند یو پی وی سی پولیکا بود، این لوله به این نام شناخته شد و عموم در بازار آن را به این نام می‌شناسند.
الویت اول استفاده از لوله پلیکا انتقال آب و فاضلاب و حمل و نقل مایعات کم فشار است ولی با این حال اولویت بعدی کاور و پوشش مناسب برای سیم‌های برقی می‌باشد.

قیمت لوله پلیکا 4 اینچ - markazei

اگر بخواهیم به طور کلی به موضوع لوله پلیکا نگاه کنیم به این مطلب مهم خواهیم رسید که لوله پلیکا ۴ اینچی بسیار پرکاربرد و دارای اهمیت می‌باشد. با توجه به اهمیت لوله پولیکای ۴ اینچی، اگر بخواهیم درباره‌ی آن بیشتر بپردازیم چند کاربرد و نکته مهم وجود دارد که دانستن آن‌ها نیز حائز اهمیت می‌باشد.
۱.مورد استفاده فراوان در سیستم‌های ای و فاضلاب شهری. (لوله پلیکا فاضلابی)
۲.استفاده‌ی زیاد و وسیع در سیستم‌ها و مجموعه‌های اب و فاضلاب خانگی.

۳‌.قابل استفاده در سیستم‌های آب رسانی و آبیاری مزرعه‌ها و آبیاری باغ‌ها و باغچه‌ها.
۴.استفاده در جریان برق و الکتریسته که بعنوان نوعی پوشش و عایق به کار برده می‌شود.

۵.قابل استفاده در سیستم‌های تهویه هوا و هواکش‌ها.
۶.مورد استفاده برای سدها و چاه‌های آب به صورت دسترس به منشا اصلی آب.
۷.قابل استفاده در تخیله آب پشت بام‌ها مانند ناودان‌ها و آب راهه‌ها.
همان طور که گفته شد لوله پلیکای به دلیل مزایا و خوبی‌هایی که دارد بسیار محبوب و پرکاربرد می‌باشد، که برخی از این دلایل عبارت‌اند از:
• ضریب جریان بالا
• ضریب انبساط طولی پایین
• مخرب نبودن انبساط طولی
• تطبیق یافته با محیط جغرافیایی و متناسب با محیط اعم از سرد و خشک و معتدل و‌‌‌.‌‌..
• مقاومت بسیار بالا در برابرگرما و دما و حرارت
• استحکام در مقابل ph آب و اسید یا بازی مواد.
• مقاوم بودن در مقابل ترکیب‌هایی ک ناخالصی های شیمیایی دارند که گاهی مخرب هستند.
• بخاطر اینکه در مقابل زنگ زدگی‌های مقاوم هستند و خاصیت رسوب ناپذیری دارند پس در نتیجه حفاظت خاص و مطمئنی در مقابل آب از لحاظ بو و مزه دارند.
• با ساده ترین و راحت‌ترین تجهیزات امکان نصب دارد.

مشخصات ظاهری و فنی لوله پلیکا 4 اینچ

لوله‌های پلیکا با توجه به قابلیت‌های استفاده و کاربردهای آن‌ها انواع مختلفی مثل لوله‌های پلیکای ۴ اینچی فاضلابی، لوله پلیکای ۴ اینچی انتقال برق، لوله‌های پلیکای ۴ اینچی انتقال آب‌های تحت فشار، لوله‌های پلیکای ۴ اینچی فاضلابی چسبی، لوله‌های پلیکای ۴ اینچی انتقال آب باران، لوله‌های پلیکای ۴ اینچی آبرسانی چسبی، لوله‌های۴ اینچی پلیکای مخابراتی و… دارند. در دنیای امروزه و با پیشرفت وسیع علم و تکنولوژی عدم استفاده لوله پولیکای ۴ اینچی تقریبا امری نا ممکن است زیرا این لوله در حوزه صنعت و عمران بسیار پرکاربرد می‌باشد.
باید توجه داشته باشیم که بیش‌ترین کاربرد لوله پولیکای ۴ اینچی در زیر زمین و دیواره‌هایی می‌باشد که همواره در تماس با مواد مختلف می‌باشند که در معرض فرسایش هستند. کیفیت بالا و درجه یک ماده پلیمری ساخته شده در ساخت این لوله باعث شده که در مواجه با محیط‌های نامناسب مقاومت داشته باشند.
برخلاف لوله‌های فلزی و آهنی، لوله ۴ اینچی در برابر مواد شیمیایی مقاوم است‌. باید بدانیم که حتی به آب آشامیدنی داخل لوله‌ها نیز مقداری کلر که خود ماده شیمیایی است اضافه می‌کنند. پلیمری بودن لوله پولیکا باعث می‌شود که ماده شیمیایی با دیواره آن لوله ترکیب نشده و آب سالم‌تری در دسترس مردم قرار بگیرد. به دلیل نسوز بودن لوله‌ پولیکای ۴ اینچی از آن استفاده‌ی وسیعی در حوزه صنعت کشاورزی وساختمان سازی می‌شود.

قیمت لوله پلیکا 4 اینچ

همانطور که مستحضرید، با توجه به شرایط اقتصادی کنونی قیمت لوله پلیکا 4 اینچ دستخوش نوسانات زیادی می‌باشد که مهم‌ترین دلایل آن تغییر و نوسان نرخ ارز می‌باشد. بدین ترتیب که قیمت ارز بر روی قیمت مواد اولیه لوله پلیکا و همچنین روند ساخت آن تاثیر گذار می‌باشد. برای اطلاع از قیمت لوله پلیکا 4 اینچ به روز و آخرین تغییرات آن می‌توانید با مراجعه به سایت بازرگانی تامین پایدار به نشانی اینترنتی markazei.com مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت لوله پلیکا 4 اینچ - markazei

پس از قیمت ارز مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت لوله پلیکا 4 اینچ دخیل هستند عبارت‌اند از: سایز، ضخامت، وزن، نوع اتصالات و…

خرید لوله پلیکا 4 اینچ

شما می‌توانید در صورت قصد خرید لوله پلیکا 4 اینچ به صورت حضوری یا خرید آنلاین، اقدام به تهیه لوله پلیکا 4 اینچ کنید. در صورتی که مایل به خرید حضوری لوله پلیکا 4 اینچ می‌باشید، می‌توانید با مراجعه به مراکز فروش مصالح ساختمانی و تعیین متراژ و همچنین برآورد تعداد اتصالات مانند زانویی، سه راهی و… خرید خود را انجام داده و توسط بار بری به مکان مورد نظر خود حمل و نقل آن را انجام دهید.

خرید آنلاین لوله پلیکا 4 اینچ

از جمله ویژگی هایی که خرید آنلاین لوله پلیکا 4 اینچ داشته که نسبت به خرید حضوری مزیت های مهمی به شمار می روند می توان به بی دردسر بودن، عدم نیاز به مراجعه حضوری، اطلاع از قیمت های مختلف و همچنین پرداخت هزینه کم تر و صرفه جویی در زمان اشاره داشت. شما می توانید برای خرید لوله پلیکا 4 اینچ با مراجعه به نشانی سایت ما بازرگانی تامین پایدار، خرید خود را با خیال راحت و امنیت لازم انجام دهید.

قیمت لوله پلیکا 4 اینچ - markazei

کلام آخر

انتقال مواد مایع همانند فاضلاب های خانگی و یا گلخانه و … در صنعت ساخت و ساز همیشه مبحث مهمی بوده که به لطف لوله پلیکا این امر به سادگی انجام می پذیرد. همچنین برای پوشش دادن کابل های برق، دوربین و سایر اجزای مهمی که نیاز به پوشش برای انتقال دارند لوله پلیکا 4 اینچ بهترین گزینه و انتخاب می باشد. امید داریم که در راستای انتخاب و خرید صحیح لوله پلیکا 4 اینچ توانسته باشیم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده باشیم. با تشکر از همراهی شما عزیزان.

فشار لولهبسته بندیاستانداردضخامت لولهوزن شاخهطول شاخه
4 بار – 6 بار – 8 بار شاخهISIRI -DIN -API -ASTM2 میلی‌متر – 3.2 میلی‌متر – 4 میلی‌متر9.1 کیلوگرم6 متر – 12 متر
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی