جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله upvc استخری

جهت استعلام روز قیمت لوله upvc استخری تماس بگیرید

جنس: یو پی وی سی 
کاربرد: استخرسازی

قیمت لوله upvc استخری - markazei

لوله upvc استخری از جمله بهترین و مرغوب ترین نوع پلیمر دنیا است و در صنعت پرطرفدار است چون دارای مزایای زیادی می باشد. در دنیای امروزه با وجود پیشرفت چشم گیر صنایع نیاز به اتصالات که زیاد شده است در نتیجه یکی از پر استفاده ترین لوله در حوزه صنعت و عمران، لوله‌ی UPVC است که تجهیزات صنعتی نیز بکار برده می شود.
به دلیل اینکه اساس این لوله‌ها نشات گرفته از پلی وینیل کلراید است مقامت بالا و استحکام خاصی در برابر فشار و ضربه نیز دارا می‌باشد. سه ماده تشکیل دهنده لوله یو پی وی سی نفت خام و اتیلن و مقداری نمک کلر است، ولی خب طبیعتا برای بهبود محصول نهایی و نتیجه مطلوب پایانی از موادی از قبیل ضد احتراق و روان کننده‌ها و… استفاده می‌شود پس این محصول دارای اندکی ناخالصی کم می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با لوله‌های upvc و کاربرد آن آشنا سازیم.

با لوله upvc استخری آشنا شوید

لوله upvc استخری در حوزه صنعت، یکی از پرطرفدار ترین ومحبوب ترین لوله و اتصالات آن است که کاربردهای فراوانی نیز دارد. یو پی وی سی (UPVC) در لغت، مخفف شده ی عبارت Unplasticized Poly Vinyl Chloride به معنی شکل سخت شده و استحکام یافته پلی وینیل کلراید است‌. که از جمله یکی قدیمی ترین پلیمرهای جهان است که بدست امده از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید می باشد.
این نوع ماده عمدتا از گاز طبیعی و مشتقات نفت خام حاصل میشود که از ترکیبات آن می شود از کلر کربن و هیدروژن نام برد. این نوع لوله در برابر انواع شکل خوردگی دارای مقاومت و استحکام خیلی بالایی می باشد زیرا ماهیت غیر فلزی نیز دارا است. در ساخت لوله یو پی وی سی از ترکیبات بی بو و بی مزه و طعم استفاده میشود که هیچ اثر خاصی روی مایعات نمی گذارد از این رو برای حمل و انتقال مایع ها و از قبیل آن بصورت بسیار زیاد و وسیع استفاده می شود.

کاربرد لوله upvc استخری چیست؟

قیمت لوله upvc استخری - markazei

لوله یو پی وی سی کاربردهای فراوانی دارد زیرا ویژگی و قابلیت های زیاد و منحصر به فردی نیز دارا می باشد که باعث محبوبیت آن در بین عموم شده است. در ادامه چندی از ویژگی های لوله upvc رو شرح خواهیم داد.
1. نقل و انتقال مواد شیمیایی
به دلیل مقاومت و استحکام این لوله در برابر مواد شیمیایی که در بالا ذکر شد از آن برای انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود، به ویژه موادی ک خاصیت خورندگی و پوسیدگی نیز دارند.

2. لوله یو پی وی سی و عایق بودن آن
یکی از کاربرد های پر اهمیت که لازم به مطرح کردن دارد این است که از لوله upvc به عنوان عایق استفاده کرد. خاصیت عایق بودن لوله upvc آنچنان خوب بوده که از آن بعنوان عایق برای سیم های بسبار مهم مثل سیم های اطلاعاتی نیز استفاده میشود.
3. لوله کشی های شهری
مقاومت لوله upvc در مقابل ph آب و قلیایی و اسیدی بودن آب لوله کشی شهری بالا می باشد. در نتیجه دیگر کاربرد مهم این لوله استفاده در لوله کشی آب شهری است. می توان گفت مواد تشکیل دهنده لوله یو پی وی سی باعث می شوند که عمر مفید و بالایی داشته باشند و دیگر آن که در مقابل پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی مقاومت دارند. به طوری که بسیاری از دیگر لوله این ویژگی مهم را ندارد.
4. لوله یو پی وی سی و استخر
امروزه در پارک های آبی و استخر ها از این لوله استفاده می شود زیرا ویژگی های مطلوب و منحصر به فردی را نیز دارا می باشد. و یکی از بهترین مورد های برای استخر و جکوزی و… می باشد. این گونه لوله که در بازار این به اسم لوله upvc استخری معروف است.
5. لوله upvc در حوزه کشاورزی
یک امر خیلی مهم در صنعت کشاورزی صرفه جویی و به حداقل رساندن آب مصرفی است از این رو از لوله upvc برای آبیاری قطره ای نیز استفاده می شود. از دیگر کاربردهای لوله یو پی وی سی در حوزه کشاورزی می توان به انتقال سموم و آفت کش ها در زراعت و باغ داری اشاره نمود.

مزیت استفاده از لوله upvc استخری

اگر نگاهی اجمالی به ظاهر لوله upvc استخری و آن را مورد بررسی قرار دهیم این گونه است که از نظر ظاهری این نوع لوله بر حسب متریال استفاده شده در ساخت آن رنگ سفید یا تیره دارد. دیگر ویژگی بارز و مهم این لوله این می باشد که سمی نیست و از ماده شیمیایی سرب با نماد pb در ان استفاده نشده است در نتیجه این مورد بسیار پر اهمیت است و از دیگر لوله های موجود مجزا میباشد و برتری دارد. به همین دلیل که سالم و بی خطر میباشد از آن برای آب رسانی استفاده میشود. دیگر ویژگی مفید این لوله ها این است ک عایق حرارت و دما و رطوبت می باشد پس علاوه بر اتصالات و حمل نقل مواد در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میشود‌.

قیمت لوله upvc استخری - markazei

قیمت لوله upvc استخری

لوله upvc استخری در مقایسه با دیگر لوله‌‌ها معمولا از قیمت مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌ای با توجه به استحکام و دوام آن برخوردار است. با این حال در ساخت لوله upvc شاهد کیفیت‌های متنوعی در درجه بندی‌های مختلف هستیم. در نتیجه به هنگام تهیه لوله upvc استخری به اصطلاح هر چه سر کیسه را بیشتر شل کنید و لوله‌هایی با کیفیت بالاتر تهیه کنید، این امر شما را در کوتاه مدت و دراز مدت از صرف هزینه‌های اضافی و ضرر بی نیاز می‌کند.

عوامل موثر در قیمت لوله upvc استخری

از جمله عواملی که در قیمت لوله upvc استخری نقش دارد می‌توان به عوامل موثر در کیفیت ساخت مانند ترکیبات و افزودنی‌هایی که به هنگام تولید لوله‌های upvc استخری اضافه شده و به کار می‌رود اشاره داشت. دیگر عاملی که در تعیین قیمت لوله upvc استخری نقش دارد ضخامت و قطر آن است که هر چه قطر آن بیشتر باشد نشان دهنده به کار رفتن متریال بیشتر است. همچنین برند و فروشگاه‌های مختلف می‌توانند تا حدی بر روی قیمت‌ها تاثیر گذار باشند.

بیشتر بخوانیم: قیمت لوله سفید

هنگام خرید لوله upvc استخری به این نکات توجه کنید

این نوع لوله معمولا در کارخانه‌ها با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شوند و می‌توان گفت که عمر بسیار بالایی نیز دارند و نصب و بکار گیری آن بسیار راحت و آسان می‌باشد. اما با این حال در هنگام خرید لوله upvc استخری باید به نکاتی از قبیل کیفیت، برند، قیمت و … توجه ویژه‌ای داشت. از آنجایی که کیفیت ساخت لوله‌های upvc استخری حائز اهمیت بالایی است و در صورت انتخاب لوله‌های بی‌کیفیت علاوه بر عمر مفید بسیار کم ممکن است در مدت کوتاهی دچار آسیب‌های زیاد و نشتی شود که هزینه‌های بالایی را در بر داشته و صاحبان استخر متحمل آن می‌شوند.
باید به هنگام خرید لوله upvc استخری دقت و بررسی‌های لازم را به عمل آورده تا بتوان جنس با کیفیت‌تر و همچنین با قیمت مقرون به صرفه‌ای تهیه کرد. همچنین انتخاب برند و فروشگاه معتبر نیز در این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

قیمت لوله upvc استخری - markazei

خرید لوله upvc استخری

شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش، این لوله‌ها را تهیه کنید و همچنین با مراجعه به سایت بازرگانی تامین پایدار به آدرس اینترنتی markazei.com می‌توانید با کارشناسان ما در تماس بوده تا با مشاوره دقیق بتوانید لوله‌های مورد نظر خود را تهیه کنید.

کلام پایانی

از آنجایی که در استخر ها رطوبت مداوم در جریان است لذا لازم است لوله های با کیفیت بالا و لوله کشی مناسب تهیه و اجرا گردد. لوله های یو پی وی سی استخری گزینه مناسبی برای این امر می باشد که از دوام و استحکام لازم برخوردار است. از شما عزیزان بابت همراهی تا پایان این مطلب ممنونیم.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی