جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات لوله پی وی سی عراق

جهت استعلام روز صادرات لوله پی وی سی عراق تماس بگیرید: 02166143881

صادرات لوله پی وی سی عراق با بازرگانی تامین پایدار

صادرات لوله پی وی سی عراق در چند سال اخیر به دلیل افزایش میزانصادرات و تجارت به این کشور رشد چشمگیری داشته است. این لوله به دلیل داشتن مزایای خاص، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در نتیجه می توان گفت که افرادی که در کار ساخت هستند و افرادی که تامین محصولات و مایحتاج می کنند، این امر بسیار مهم و درآمد زا است.
لوله پی وی سی به علت مزایایی که دارد در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود بنابراین می توانید به راحتی اهمیت آن در صادرات را درک کنید. اما برای اینکه بتوانید صادرات خوبی داشته باشید باید ویژگی ها و جزئیات را در مورد لوله پلیکا بدانید. در ادامه این مطلب ما قصد داریم تا در مورد لوله پلیکا بیشتر توضیح دهیم.

لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا و UPVC نوعی از لوله های غیر فلزی هستند که از پلیمر PVC نهیه می شوند. PVC مخفف شده عبارت polyvinyl chloride به معنای پلی وینیل کلراید می باشد که آلیاژ قالب لوله های پلیکا رایج در بازار می باشد. این یکی از اولین نکته هایی است که باید برای صادرات لوله پی وی سی عراق بدانید.
از دیگر مواردی که راجع به این دست از لوله ها باید بدانید مزایای استفاده از این لوله ها می باشد.

صادرات لوله پی وی سی عراق - بازرگانی تامین پایدار

برای صادرات لوله پی وی سی عراق با بازرگانی تامین پایدار تماس حاصل فرمایید.

مقاومت بالا در برابر خوردگی: لوله پلیکا به دلیل جنسی که دارد، یک نارسانا به حساب می آید. این لوله ها در برابر فعل و انفعالات الکتروشیمیایی حاصل از اسیدها و نمک‌هایی که موجب خوردگی و از بین رفتن فلزات می‌شوند، بسیار مقاوم است. این ویژگی هم در بخش داخلی و هم در بخش خارجی لوله های پلیکا وجود دارد. به همین دلیل این لوله ها در مکان هایی که لوله کشی در درون خاک قرار دارد بسیار مناسب است.
مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی: لوله پلیکا در مقابل بسیاری از مواد شیمیایی رایج که در خانه ها و ادارات استفاده می شوند، مقاوم است. به طور کلی این لوله ها حداکثر تا دمای ۱۴۰ درجه فانهایت با هیچ ماده شیمیایی واکنش نمی دهند.
وزن کم و استحکام زیاد: وزن لوله پلیکا نسبت به گذشته بسیار و تولیدات اولیه این محصول بسیار کاهش یافته و این در حالی است که استحکام آن نیز نسبت به قبل افزایش داشته است. سبکی لوله پلیکا از نظر ایمنی بسیار با اهمیت است و میزان مصدومیت کارگران را به شدت کاهش می دهد.

صادرات لوله پی وی سی عراق - بازرگانی تامین پایدار

برای صادرات لوله پی وی سی عراق با بازرگانی تامین پایدار تماس حاصل فرمایید.

منعطف بودن: انعطاف لوله های پلیکا به دلیل استفاده از مواد پی وی سی خشک بسیار کم است. اما این موضوع دلیل بر استحکام کم این لوله ها نمی شود. لوله پلیکا تحمل فشار بسیار زیاد بدون شکستگی را دارا است.
مقاومت در مقابل ضربه: لوله های پلیکا در مقایسه با انواع دیگر لوله ها و لوله های رسی و بتنی، مقاومت به مراتب بالاتری در برابر ضربه های وارده به آن دارد.
ضریب اصطکاک: دیواره های داخلی لوله پلیکا صاف و صیقلی است که این امر موجب می شود تا مایعات کمترین اصطکاک را با دیواره ها داشته باشند و این لوله ها تسهیل کننده ی جریان سیالات هستند.
عدم تاثیر بر کیفیت آب: لوله پلیکا به هیچ وجه تاثیری بر کیفیت آب جاری درون لوله ندارد.
عایق حرارتی: لوله پلیکا یک عایق حرارتی بسیار مناسب جهت استفاده در پروژه ها است. این لوله ها به واسطه جنسی که دارند، نسبت به سایر انواع لوله ها عایق حرارتی مناسب تری هستند.

کاربرد لوله PVC چیست؟

از این لوله ها جهت استفاده به منظور جابجایی فاضلابهای خانگی، استفاده در صنایع مختلف و همچنین کاربردهای شهری، استفاده در شبکه‌های آبیاری تحت فشار، به عنوان پوشش و محافظ کابلهای برق و نیرو و استفاده در صنعت مخابرات به عنوان محافظ کابلهای مخابراتی بهره گرفته می شود.

صادرات لوله پی وی سی عراق را به بازرگانی تأمین پایدار بسپارید

اگر قصد دارید پروژه ساختمانی را در عراق شروع کنید و یا می خواهید محصولات خود را به عراق صادر کنید گروه بازرگانی تأمین پایدار می تواند شما را در این امر یاری برساند. تیم ما متشکل از کارشناسان حرفه ای است که می تواند شما را برای هر گونه خرید و صادرات لوله پی وی سی عراق همایت و همراهی کند.

صادرات لوله پی وی سی عراق - بازرگانی تامین پایدار
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی