جستجو کردن
تماس با کارشناسان ما

02140660791

صادرات لوله گالوانیزه

جهت استعلام قیمت روز صادرات لوله گالوانیزه تماس بگیرید:

صادرات لوله گالوانیزه

صادرات لوله گالوانیزه مطلبی است که در ادامه این مقاله تصمیم داریم به آن بپردازیم. لوله های گالوانیزه لوله پروفیلی با سطح مقطعی گرد می باشند. این لوله ها در تاسیسات و صنعت بسیار پرکاربرد می باشند. همانطور که می دانید یکی از پرمصرف ترین کالاهای ساخته شده به دست بشر که در ساختمان ها و سازه ها یا دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، لوله ها هستند.
بر همین اساس به دلیل پرمصرف بودن این کالا واحد ها و شرکت های تولیدی زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. از جمله در کشور ایران که در این زمینه جزو کشورهای پیشرو می باشد. ایران در زمینه تولید فولاد جایگاه بسیار مناسبی در جهان به خود اختصاص داده است و از برترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان لوله در دنیا است. قابل ذکر است که تولید فولاد از افتخارات صنعتی هر کشوری محسوب می شود.

بنابراین یکی از دستاوردهای مهم برای کشور ما محسوب می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه و مراحل صادرات لوله گالوانیزه، قوانین آن، کشورهای مختلف صادرات این کالا را بیان کنیم. بازرگانی تامین پایدار یکی از مجموعه هایی است که در این زمینه با داشتن سابقه طولانی فعالیت دارد. در نتیجه اگر در این باره سوالاتی دارید یا قصد دارید در زمینه صادرات لوله گالوانیزه این کار اقدام کنید. برای صادرات لوله چدنی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

صادرات لوله گالوانیزه-بازرگانی تامین پایدار

مراحل صادرات لوله گالوانیزه

همانطور که می دانید برای صادرات انواع کالاها از جمله صادرات مراحل و شرایطی وجود دارد. افراد باید در زمان صادرات لوله گالوانیزه با این مراحل آشنایی داشته باشند تا بتوانند بدون بروز هیچ گونه مشکلی کالای خود را به کشور مورد نظر خود ارسال نمایند. مراحل صادرات لوله گالوانیزه به شرح زیر می باشد:

ثبت سفارش مشتری خارجی جهت صادرات لوله گالوانیزه

از آنجایی که قیمت کالاهای ایرانی از جمله لوله گالوانیزه بسیار مناسب می باشد، تعداد زیادی از مصرف کنندگان خارجی در کشورهای مختلف ترجیح می دهند که این محصول را از تولید کنندگان ایرانی خریداری نمایند. اولین قدم در صادرات بازاریابی و ثبت سفارش توسط مشتری خارجی می باشد.
این به این منظور است که درخواست سفارش برای کشور مبدا یعنی ایران ارسال شود. در سفارش از سمت مشتری باید سفارش به میزان دقیق بیان شود تا همه اطلاعات به صورت شفاف وجود داشته باشد. به طور کلی درخواست سفارش توسط مشتری در یک زمان معینی ثبت خواهد شد و همچنین محصول صادراتی در زمان مشخصی به دست مشتری در کشور مقصد برسد.

صدور پیش فاکتور بعد از انجام مذاکره بین صادرکننده و مشتری جهت صادرات لوله گالوانیزه

یکی دیگر از مراحل مهم در صادرات لوله گالوانیزه که باید رعایت شود، صدور پیش فاکتور می باشد. در این مرحله طرفین معامله باید در مورد موارد مختلفی که شامل قیمت محصول، حجم محصول و… با همدیگر مذاکره و توافق نمایند. همچنین باید موردهای دیگری نیز مانند تعرفه گمرکی و وزن محصول نیز مورد توجه قرار بگیرد.
پس از اینکه طرفین توانستند در زمان مذاکره به یک توافق واحد برسند برای صدور پیش فاکتور باید اقدام شود. در واقع در پیش فاکتورها اطلاعات مهمی در مورد معامله نوشته خواهد شد. چرا که این کار به این منظور است که هر دو طرفین اطلاعات دقیق و مشخصی در مورد کالای صادراتی داشته باشند.

ثبت قرارداد معتبر بین طرفین جهت صادرات لوله گالوانیزه

صادرات لوله گالوانیزه-بازرگانی تامین پایدار

بعد از سپری کردن مراحل گفته شده در قسمت بالا برای اینکه افراد بتوانند برای معامله صورت گرفته ضمانت قانونی به وجود بیاورند، باید مرحله ای تحت عنوان ثبت قرارداد حرفه ای بین طرفین یعنی صادرکننده و واردکننده صورت بگیرد. همانطور که می دانید همه قراردادها حاوی یک سری ضوابط و قوانین منحصر به فرد خود می باشند که در آن باید همه نکات و شرایط لازم و ضروری به طور کامل شرح داده شود. همچنین مواردی مانند قیمت لوله گالوانیزه صادراتی نیز باید در این قرارداد به ثبت برسد. چرا که شفافیت مالی محصول مشخص باشد.

صدور فاکتور رسمی و قانونی جهت صادرات لوله گالوانیزه

یکی دیگر از مراحل کاربردی و مهم در صادرات صدور فاکتور رسمی و قانونی می باشد. همانطور که در قسمت های بالاتر نیز اشاره کردیم، در مرحله های اولیه پیش فاکتور کالای صادراتی صادر خواهد شد. اما در ادامه باید فاکتور رسمی و قانونی به ثبت برسد. برای ثبت فاکتور رسمی و قانونی ابتدا باید تاییدات نهایی وابسته به سند رسمی خرید کالا گرفته شود. نکته حائز اهمیت نیز این است که برای اخذ این تاییدات نیز مراحل ویژه ای وجود دارد که باید با دقت تمام این مراحل انجام بگیرد. در نتیجه بعد از اینکه فاکتور رسمی صادر شد باید سایر مراحل مهم صادرات لوله گالوانیزه صورت گیرد.

آماده سازی و بسته بندی جهت صادرات لوله گالوانیزه

بعد از طی کردن مراحل گفته شده در بالا باید محصول صادراتی به شکل صحیح و اصولی آماده سازی و بسته بندی شود. تا در نهایت به دست مشتری در کشور مقصد برسد. مواردی مانند بسته بندی نیز دارای جزئیات منحصر به فرد خود می باشد که در صادرات انواع کالاهای صادراتی از جمله صادرات لوله گالوانیزه باید با دقت تمام انجام شود تا کالای مورد نظر بدون هیچ آسیب دیدگی احتمالی به کشور مقصد برسد. در آخر نیز بعد از آماده سازی محصول، محصول باید بر اساس فاکتور صادر شده بررسی شود تا هیچگونه کم و کاستی در آن وجود نداشته باشد.

تعیین قرارداد با شرکت بیمه و حمل و نقل جهت صادرات لوله گالوانیزه

زمانی که کالای مورد نظر برای ارسال آماده و بررسی شد، باید برای ارسال آن به کشور مقصد یک روش مناسب حمل نقل با توافق طرفین انتخاب شود. قابل ذکر است که حمل و نقل بین المللی یک کار تخصصی است و حتما باید توسط نیروهای با تجربه و حرفه ای در این زمینه انجام شود. بنابراین صادرکننده در این مرحله باید با یک شرکت حمل و نقل معتبر قرارداد رسمی ببندد.
در نهایت این شرکت محصول صادراتی مورد نظر را به کشور مقصد می رساند. نکته حائز اهمیت این است که کالای صادراتی به صورت کامل بیمه خواهد شد. بنابراین اگر مشکل یا آسیبی برای محصول به وجود بیاید، شرکت بیمه خسارت های احتمالی وارد شده به کالا را تمام و کمال جبران خواهد کرد.

اظهار کالای صادراتی به گمرک جهت صادرات لوله گالوانیزه

بعد از این مرحله که شرکت حمل و نقل تمام مشخصات مهم مربوط به کالا را به ثبت رساند، باید حتما کالای صادراتی را به گمرک اظهار کرد. در این مرحله از صادرات لوله گالوانیزه به کشور مقصد باید تمامی مدارک و اسناد مربوطه توسط شرکت حمل و نقل به گمرک ارائه شود‌. در واقع این اظهار به گمرک برای این است که اجازه صادر شدن کالا به کشور مقصد داده شود.

اخذ گواهی مبدا از گمرک جهت صادرات لوله گالوانیزه

بعد از اینکه اظهار کالا به گمرک توسط شرکت حمل و نقل انجام شود، بررسی های مختلف از طرف سازمان ها و نهادهای مربوطه صورت خواهد گرفت. این فرآیند سبب می شود تا کالای صادر شده رسمیت قانونی داشته باشد. همچنین باید تمام جزئیات مربوط به کالا نیز در آخر به خریدار فرستاده شود. نکته دیگری که نیز باید به آن توجه کنید این است که گواهی بازرسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، گواهی بازرسی زمانی صادر خواهد شد که مرحله بازرسی از تمام محصول تمام شود. در این مرحله واردکننده یا همان خریدار باید تسویه نهایی را با فروشنده انجام دهد.

صادرات لوله گالوانیزه-بازرگانی تامین پایدار

ترخیص محصول و ارسال کالا به مقصد

ترخیص محصول و ارسال کالا به مقصد آخرین مرحله از صادرات لوله گالوانیزه می باشد. در این مرحله کالای صادراتی توسط شرکت حمل و نقل بارگیری شده و به سمت کشور مقصد فرستاده خواهد شد. از آنجایی که لوله گالوانیزه ایرانی از قیمت، کیفیت و استاندارد مناسبی برخوردار است. کشورهای زیادی متقاضی خرید این محصول می باشند.
همچنین از آنجایی که هر کشوری دارای قوانین صادراتی مخصوص به خود است کمک از یک بازرگانی معتیر کمک شایانی به روند صادرات کالای مورد نظر شما از جمله صادرات خواهد کرد. شرکت بازرگانی تامین پایدار یکی از شرکت های با سابقه در زمینه صادرات می باشد. شما متقاضیان گرامی می توانید جهت صادرات لوله گالوانیزه با قیمت مناسب با این مجموعه همکاری کنید.

قوانین صادرات لوله گالوانیزه

صادرات لوله گالوانیزه دارای قوانین خاصی می باشد. در ابتدا صادرات باید اسناد و مدارک مهم برای صادرات لوله گالوانیزه را بشناسید. این اسناد و مدارک مهم به شرح زیر می باشند:

اخذ کارت بازرگانی جهت صادرات لوله گالوانیزه

برای اخذ کارت بازرگانی فرد می تواند برای دریافت کارت به نام شخصی خود یا صادرکننده اقدام نماید. اما اقدام از طریق شرکت های بازرگانی معتبر بسیار مناسب تر است. چرا که این شرکت ها با تمامی قوانین صادرات کشورهای مختلف آشنایی دارند‌. شرکت تخصصی بازرگانی تامین پایدار خدمات خود را جهت صادرات از ۰ تا ۱۰۰ ارائه می دهد. شما متقاضیان گرامی می توانید با خیال راحت برای صادرات خود اقدام نمایید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر شما به کشور مقصد برسد.

اخذ گواهی استاندارد جهت صادرات لوله گالوانیزه

یکی دیگر از مدارک و اسناد مهم جهت انواع صادرات از جمله صادرات لوله گالوانیزه اخذ گواهی استاندارد می باشد. این گواهی مختص کالاهایی است که صادرات آن‌ها به کشورهای دیگر نیازمند رعایت مقررات اجباری استاندارد صادراتی می باشد. در مورد صادرات لوله گالوانیزه تمامی کشورهای به گواهی استاندارد کارخانه تولید کننده و نیز آنالیز کیفیت کالای صادراتی نیاز دارند.

صادرات لوله گالوانیزه-بازرگانی تامین پایدار

اخذ گواهی خرید جهت صادرات لوله گالوانیزه

از مراحل دیگر جهت صادرات لوله گالوانیزه اخذ گواهی خرید محصول است. فاکتور رسمی یا گواهی خرید، صورت حسابی است که در آن مواردی مانند نام و نشانی خریدار و فروشنده، تاریخ سفارش، شماره تماس خریدار و فروشنده، تعداد و مقدار کالا و شرح کالا، قیمت محصول، تعرفه گمرکی و دیگر اطلاعات مورد نیاز در مورد کالای صادراتی در آن ذکر خواهد شد.

اخذ گواهی عدل بندی جهت صادرات لوله گالوانیزه

این گواهی، سندی است که مشخصات محصول مانند وزن کالا، استانداردها، تعداد و … را جهت حمل و نقل محصول در آن قید می کنند. این گواهی به ویژه در مواقعی در صادرات که کالاهای صادراتی دارای تنوع هستند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

اخذ بارنامه حمل جهت صادرات لوله گالوانیزه

یکی دیگر از مدارک و اسناد مهم در صادرات لوله گالوانیزه داشتن بارنامه حمل می باشد. به طور کلی می توان بیان کرد که بارنامه سند اصلی انتقال مالکیت محصول از فروشنده و خریدار یا وارد کننده می باشد. شایان ذکر است که این سند نیز دارای انواع مختلفی می باشد. انواع آن شامل: بارنامه دریایی، بارنامه هوایی، بارنامه زمینی، بارنامه سراسری و بارنامه راه آهن می باشد.
با توجه به فرآیند صادرات مهم است که افراد بدانند کدام مدرک در کدام مرحله از صادرات نیاز است و با آگاهی و شناخت کامل در زمینه صادرات اقدام نمایند. چرا که صادرات کار پر ریسکی است. در نتیجه برای اینکه کوچکترین مشکلی در روند صادرات کالای مورد نظر شما به ویژه صادرات لوله گالوانیزه پیش نیاید، بهتر است در این راه از شرکت های بازرگانی معتبر کمک بگیرید. بازرگانی تامین پایدار می تواند تمام این مراحل را به صورت تخصصی پیگیری نموده و بدون ایجاد هرگونه مشکلی انجام دهد.

صادرات لوله گالوانیزه به کشورهای مختلف

همانطور که می دانید خیلی از کشورهای همسایه مانند کشورهای افغانستان، عراق، سوریه و … سال ها به دلیل مشکلات و جنگ ها موفق به توسعه و پیشرفت صنایع فولادی خود نشده اند. بنابراین همین موضوع سبب شده تا فرصت بسیار مناسبی برای کشور ایران و صادرکنندگان ایران به وجود بیاید. تا بتوانند سهمی از بازارهای این کشورها و سایر کشورهای دیگر همسایه را به خود اختصاص دهند.
نکته حائز اهمیت این است صادرات لوله گالوانیزه و سایر اتصالات با توجه به ضرورت استفاده از آن‌ها در پروژه های مختلف به ویژه پروژه های گاز و نفت و آبرسانی یکی از پرطرفدارترین محصولات فولادی به حساب می آیند. کشورهایی مثل عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، کویت، قطر، عمان، ارمنستان، قبرس، ترکمنستان و… می توانند مقاصد مناسبی برای صادرات از کشور ایران باشند.
همچنین برخورداری از مرزهای دریایی و زمینی این فرصت را برای کشور ایران به وجود آورده است که موقعیت بسیار مناسبی در منطقه داشته باشد و بتواند با کمترین هزینه کالاهای صادراتی خود را به دست متقاضیان کشورهای خارجی برساند.

صادرات لوله گالوانیزه با بازرگانی تامین پایدار

بازرگانی تامین پایدار با داشتن سابقه و تجربه زیاد در حوزه انواع کالاهای صادراتی به ویژه صادرات لوله گالوانیزه می تواند در راستای صادرات کالای مورد نظر شما با قیمت مناسب به کشورهای مختلف به شما متقاضیان گرامی کمک کند. همچنین این بازرگانی با داشتن رابط های خود در کشورهای خارجی مختلف می تواند در زمینه بازاریابی و پیدا کردن بازارهای جهانی جدید به صادرکنندگان کمک زیادی انجام دهد. 

صادرات لوله گالوانیزه-بازرگانی تامین پایدار

شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران متخصص این مجموعه در ارتباط باشید. مشاوران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

جمع بندی نهایی

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم این لوله ها در تاسیسات و صنعت های مختلفی بسیار پرکاربرد می باشند و یکی از پرمصرف ترین کالاهای ساخته شده به دست بشر که در ساختمان ها و سازه ها یا دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، می باشند. از آنجایی که کشور ایران نیز جزو یکی از سازندگان این لوله در سطح کیفیت بازارهای بین المللی می باشد و همچنین از قیمت خوبی نیز برخوردار است، کشورهای خارجی زیادی متقاضی این محصولات ساخت ایران هستند.
شما می توانید جهت صادرات با متخصصان بازرگانی تامین پایدار در ارتباط باشید. امیدواریم که مطالب گفته شده در زمینه صادرات لوله گالوانیزه برای شما مفید واقع شود. همچنین در صورت داشتن هرگونه ابهام در این باره می توانید با شماره های درج شده در وبسایت ما با مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی