جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

لوله سفید سه لایه

جهت استعلام روز قیمت لوله سفید سه لایه تماس بگیرید:

نامسایزقیمت
لوله سفید سه لایه20 میلی‌متر 171,100
لوله سفید سه لایه25 میلی‌متر266,300
لوله سفید سه لایه32 میلی‌متر506,200
لوله سفید سه لایه40 میلی‌متر841,300
لوله سفید سه لایه 50 میلی‌متر1,360,200
لوله سفید سه لایه 63 میلی‌متر2,196,500
لوله سفید سه لایه75 میلی‌متر5,351,100
لوله سفید سه لایه90 میلی‌متر7,808,800
لوله سفید سه لایه110 میلی‌متر11,810,200
لوله سفید سه لایه125 میلی‌متر15,719,300

لوله سفید سه لایه که به آن کوپلیمر تصادفی پلی پروپیلن نیز گفته می‌شود، یک لوله استوانه‌ای و سفت و سخت است. اکستروژن، یک فرآیند پیوسته، در ساخت این نوع لوله‌ها کاربرد دارد. به طور معمول، این لوله‌ها سفید هستند و با قطر 20 میلی متر تا 110 میلی متر تولید و روانه بازار می‌شوند.

لوله سفید سه لایه - markazei

این نشان می دهد که لوله های پلی پروپیلن سه لایه ضخیم تر از لوله های PVC هستند. لوله های PPRC همچنین دارای انواع اتصالات، لوازم جانبی و اجزای جایگزین هستند. هر قطر لوله PP مجموعه ای از اتصالات خاص خود را دارد.
لوله ‌های PP مانند هر لوله دیگری دارای ویژگی‌ ها و کاربردهای خاص خود در بخش ‌های تجاری و صنعتی هستند. بیایید تعدادی از آنها را بررسی کنیم و ببینیم که لوله PP چیست و چگونه کار می کند؟

لوله سفید سه لایه چیست؟

PP – کوپلیمر تصادفی پلی پروپیلن، یکی از محصولات اساسی لوله پلاستیکی است که برای سیستم های تامین آب گرم و سرد در بخش های صنعتی، مسکونی و تجاری استفاده می شود. به شکل استوانه ای طراحی شده است. از این رو، آن را در رنگ سبز یا سفید، با محدوده قطر از 20mm تا 110mm در دسترس است. دیواره های لوله معمولاً در مقایسه با لوله های PVC ضخیم تر هستند. این لوله در دسترس و متمایز از سایر لوله ها است که از نظر اجزاء، لوازم جانبی، اتصالات و همچنین با توجه به اندازه آنها دارای تغییرات متعدد است. لوله و اتصالات PP در شرایط فشار و دمای مناسب عمر مفیدی بیش از 50 سال دارند.

مزیت لوله سفید سه لایه

لوله سفید سه لایه - markazei
  • این لوله های سفید سه لایه در دماهای بین -20 تا +95 درجه سانتیگراد قابل استفاده است. (نقطه انجماد سیال در لوله باید قابلیت اعمال عایق را داشته باشد.)
  • از نظر شیمیایی تا حد قابل توجهی مقاوم است.
  • در برابر خوردگی مقاوم است. همچنین ضد کلسیفیکاسیون و ضد زنگ می باشد.
  • آنها بر رنگ، طعم یا بوی آب تأثیر نمی گذارند.
  • سطوح داخلی صاف و براق هستند.
  • قابلیت جوشکاری قوی دارد.
  • عایق حرارت و صدا را حفظ می کند.
  • فوق العاده مقاوم در برابر آتش

کاربرد لوله سفید سه لایه چیست؟

رایج ترین کاربردهای اتصالات لوله PP چیست؟ لوله های PP از نظر هزینه، اثرات زیست محیطی و دوام مزایای متعددی دارند. در نتیجه این لوله ها ممکن است کاربردهای تجاری و صنعتی مختلفی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رایج ترین کاربردهای اتصالات لوله PP به خواندن ادامه دهید:
1) در لوله کشی و ساخت سیستم های آب سرد و گرم معمولا از اتصالات لوله PP استفاده می شود. لوله های PP راه حل درجه یک برای سیستم های آب سرد و گرم هستند زیرا می توانند در برابر دمای سرد و گرم بدون شکستگی یا نشتی مقاومت کنند. علاوه بر این، به دلیل رسانایی حرارتی محدود، سیالات قادر به حفظ دمای مناسب هستند.
2) اتصالات PP روش ترجیحی برای رهاسازی سیالات شیمیایی مانند زباله های صنعتی است. لوله‌ کشی PP با توجه به ظرفیت خود برای رسیدگی به مواد شیمیایی و محلول ‌های قلیایی قوی، بهترین اتصالات لوله برای صنایع است.
3) سیستم های تامین آب تصفیه شده نیز با اتصالات لوله PP ساخته می شوند. طول عمر این لوله ها بیش از 50 سال است. علاوه بر این، اتصالات لوله PP قابل اعتماد می ‌مانند و حتی در شرایط آب و هوایی شدید هرگز نشت نمی کنند و ترک بر نمی دارند.
4) لوله های PP برای استفاده در سیستم گرمایش ساختمان ایده آل هستند. از این لوله ها می توان در سیستم های گرمایش تابشی، دیواری و زمینی استفاده کرد. این لوله‌ ها می‌ توانند سطوح و موقعیت ‌های مختلفی را تحمل کنند و آنها را به انتخابی عالی برای تمام نیازهای گرمایشی شما تبدیل می‌ کند.

تفاوت لوله سفید سه لایه با دیگر لوله ها

برخی از ویژگی های لوله های سفید سه لایه که آنها را در مقایسه با دیگر انواع لوله های موجود، متمایز می کند در ادامه آورده شده است.
1) هدایت حرارتی پایین است:
لوله های PPRC رسانایی حرارتی کمی دارند که اولین چیزی است که باید در مورد آنها بدانید. دمای بیرونی مایع داخل لوله ها را در معرض دید قرار نمی دهد. به طور مشابه، دمای مایع از دنیای خارج فرار نمی کند. به همین دلیل است که در حین انتقال سیالات سرد و گرم، لوله های PP حرارتی را که به طور مداوم در حال افزایش و کاهش است، کاهش می دهند.

لوله سفید سه لایه - markazei

2) افزایش طول عمر:
لوله های PP ممکن است بیش از 50 سال در چندین محیط و با طیف وسیعی از سیالات دوام بیاورند. لوله های PP همچنین قادر به مقاومت در برابر هر دو سیستم آب سرد و گرم هستند. برای مثال لوله های PP می توانند فشار و فشار آب گرم را بدون شکستگی تحمل کنند.
3) کارایی در هر دو حوزه اکولوژیکی و اقتصادی:
حمل و نقل، برش و اتصال لوله های PP ساده است. این لوله ها برای کارکرد اولیه هستند و به مواد شیمیایی یا مواد اضافی نیاز ندارند.
به طور خلاصه، PP یک لوله پلاستیکی با تکنولوژی بالا است و راه حل حیاتی برای تمام سیستم های آب گرم در لوله کشی مدرن است. همچنین یکی از کاربردی ترین مواد داخلی برای بخش لوله های پلاستیکی مشابه لوله های PVC است. به لطف نصب ساده، سطح داخلی بهداشتی، روشن و صاف و ساختار سبک آن، می تواند انتخاب ابتدایی هر متخصص باشد.
از سوی دیگر، لوله ‌های PP انعطاف ‌پذیر و غیر قابل تخریب هستند زیرا پلیمر های معاصر در ساخت آن‌ها گنجانده شده‌اند. این ماده که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است، بسیار سبک وزن است و قابلیت حمل راحت و آسان دارد.

بیشتر بخوانیم: قیمت لوله پلی اتیلن 

سایزهای لوله سفید سه لایه

لوله ها به عنوان اقلامی که نقش اساسی در انتقال سیال دارند، بسیار مهم و ضروری هستند. در بین انواع لوله های موجود، لوله پروپیلن بسیار پر کاربرد است و در تجهیزات ساختمانی، سیستم تخلیه شیمیایی و… به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. سطح صاف و صیقلی لوله‌های سفید سه لایه باعث می شود تا حرکت سیالات را با سرعت بیشتری امکانپذیر کند.
کاربردهای گسترده این نوع لوله ها باعث می شود تا سایزهای مختلف لوله سفید سه لایه تولید و روانه بازار شود. به این ترتیب، هریک از اندازه های خاص لوله ها برای پاسخگویی به نیاز کاربری خاصی، مناسب است. رایج ترین سایز های لوله سفید سه لایه را می توان در موارد زیر، دسته بندی کرد:
سایزهای 20 – 25 – 32 – 40 – 50 – 63 – 75 – 90 – 110 و 125 میلی متر
در کشور ایران برند های مختلفی در عرصه تولید لوله های پروپیلن، فعالیت دارند و محصولات با کیفیتی را تولید می کنند. برای تهیه این محصول در سایز های دلخواه، می توانید به مجموعه بازرگانی تامین پایدار مراجعه کنید.

خرید اینترنتی لوله سفید سه لایه

سیستم‌های لوله کشی در سراسر جهان از انتقال آب شیرین گرفته تا فاضلاب ضروری هستند. لوله‌های سفید سه لایه یکی از سیستم‌های لوله کشی است که به دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد پسند است. در حال حاضر لوله‌های زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، به همین دلیل است که بسیار گیج کننده است که کدام یک را باید استفاده کنید. در اینجا به چند فاکتور مهم برای خرید لوله‌های سفید سه لایه اشاره می‌شود. بهتر است در هنگام خرید اینترنتی لوله و اتصالات سفید سه لایه به نکات زیر توجه داشته باشید:
اولین نکته این است که در مورد شرکتی که شهرت خوبی در فروش لوله‌های سفید سه لایه با کیفیت دارد تحقیق کنید.. برای اطمینان از اینکه یک شرکت می‌تواند خدمات عالی به شما ارائه دهد، رتبه بندی آنلاین آنها را بررسی کنید و نظرات مشتریان را بخوانید.

لوله سفید سه لایه - markazei

بهتر است به دنبال تامین کننده‌ای باشید که می‌تواند طیف گسترده ای از لوله‌ها را ارائه دهد که در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. این تامین کنندگان باید بتوانند اندازه‌های مختلفی از موادی را که به دنبال آن هستید به شما ارائه دهند.
هنگام انتخاب لوله سفید سه لایه، باید بدانید که برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد. هر کاربرد دارای مشخصات و الزامات مختلفی مانند ضخامت، مواد، مقاومت در برابر دما، ظرفیت فشار و موارد دیگر است. باید توجه داشته باشید که لوله‌ها و اتصالات ویژگی‌های مختلفی دارند و برای نیاز‌های کاربری خاصی مناسب هستند.

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله به شما در خرید لوله سفید سه لایه مناسب برای محل نیاز کاربری‌تان، کمک کرده باشد. اگر به دنبال لوله‌های سه لایه و سایر مواد مورد نیاز برای پروژه بعدی خود هستید، می توانید از صفحه ما دیدن کنید و همین امروز با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید. فراموش نکنید که ما بهترین محصولات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریان محترم، عرضه می کنیم.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی