جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

لوله پوش فیت

جهت استعلام روز قیمت لوله پوش فیت بگیرید:

لوله پوش فیت یکی از انواع لوله فاضلاب پوش فیت بوده که قصد داریم در مورد آن اطلاعاتی به شما بدهیم. یکی از مهم‌ترین موارد در ساخت ساختمان‌ها این است که باید به درستی لوله کشی‌های آن را انجام داده تا بعدها مشکلات فاضلابی نداشته باشند. استفاد از محصولات با کیفیت و نصب درست آن‌ها، باعث می‌شود تا شما دیرتر با این موارد مواجه شوید.

لوله پوش فیت - markazei

به همین دلیل در این مطلب اطلاعاتی را در مورد لوله پوش فیت، مزایا و معایب آن و قیمت لوله پوش فیت را در اختیار شما بگذاریم، تا بتوانید بهترین لوله کشی را برای ساختمان خود داشته باشید.

لوله پوش فیت چیست؟

لوله پوش فیت یا Push Fit از محصولات نوین، در سیستم‌های انشعابی در لوله کشی فاضلاب ساختمان‌های خانگی و صنعتی بوده که دارای دو سر ماده و نر است. به دلیل بهره متدی از پلیمر پلی پروپیلن، این نوع لوله‌ها استقامت شیمیایی و مکانیکی بیشتری نسبت به دیگر پلیمرها دارند.
با توجه به بهره مندی این وسیله از رینگ‌ها و طراحی خاص، برای اتصال قطعات آن به همدیگر، شما به حرارت و چسب نیاز نخواهید داشت و این به عنوان یک نقطه مثبت در مقابل لوله‌های پی وی سی و پلی اتیلن به حساب می‌آید. از همین رو سرعت عمل شما در نصب بالاتر رفته و مراحل نصب بسیار آسان‌تر انجام می‌شود. علاوه بر نصب آسان لوله پوش فیت، برداشتن آن‌ها نیز به آسانی صورت می‌گیرد.
برای نصب لوله پوش فیت، شما به هیچ ابزار لوله کشی نیاز نخواهید داشت، اما در انواع دیگر لوله‌های فاضلاب، برای حذف بخشی از لوله و یا کوتاه کردن آن به ابزارهای خاصی نیاز دارید. همچنین برای نصب لوله پوش فیت، شما به مهارت‌های خاصی نیاز نداشته و هیچ خطری در خصوص نصب آن شما را تهدید نخواهد کرد. از همین رو بدون توجه به قیمت لوله پوش فیت، این لوله‌ها طرفداران بسیاری دارند. حلقه‌های نئوپرن دایره‌ای داخل لوله پوش فیت، موجب محکم‌تر و سفت‌تر شدن لوله‌ها می‌گردد و ضد آب هستند.

آشنایی با لوله فاضلاب پوش فیت

در ساختار لوله فاضلاب پوش فیت یکی از انواع لوله‌های پلیمری بوده که در ساختار آن از کامپاند استفاده کرده‌اند. کامپاند ترکیبی از نوعی پودر و پلیمر است و از آن برای تقویت لوله استفاده می‌کنند. این مواد به عنوان عایقی محکم برای لوله فاضلاب پوش فیت عمل کرده و اجازه نمی‌دهد که رسیدن صدای عبور آب به بیرون از محیط یا لوله می‌شود. این وسیله می‌تواند تا 13 دسی بل صدای عبور آن را کاهش دهد، به همین دلیل کاربرد بسیاری در ساخت و ساز ساختمان‌ها دارد.
این وسیله معمولی نیز از تمامی ویژگی‌های ذکر شده در خصوص لوله فاضلاب پوش فیت بهره می‌برد، با این تفاوت که از خاصیت عایق صدا بهره نمی‌برد. همین امر باعث شده تا نسبت به لوله فاضلاب پوش فیت، کاربرد کمتری داشته باشد.

انواع لوله پوش فیت

لوله پوش فیت - markazei

این وسیله در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود، به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن‌ها را خریداری کنید، اما به طوری کلی این محصولات در دو دسته قرار می‌گیرند که عبارتند از: لوله پوش فیت بی صدا و لوله پوش فیت معمولی.
در بخش قبلی اشاره کردیم که برخی از انواع لوله پوش فیت عایقی در برابر صدا دارند و اجازه نمی‌دهند که صدای آب از داخل لوله به بیرون از لوله و محیط بیاید. لوله پوش فیت بی صدا معمولا برای ساختمان‌های مسکونی استفاده شده و کاربرد بیشتری دارد.

تنها تفاوت لوله پوش فیت بی صدا و لوله پوش فیت معمولی، در عایق صدای آن‌ها است و در موارد دیگر، کاملا شبیه به هم هستند. در تولید لوله پوش فیت بدون صدا از عایق صدا استفاده شده، به همین دلیل با عنوان لوله‌های سه لایه و لوله پوش سایلنت نیز از آن نام می‌برند.
این وسیله با نام‌های تجاری دیگری همچون لوله فاضلابی، لوله اورینگی، لوله یک سر کوپله، لوله یک سر سوکت و لوله نیوفلکس نیز شناخته می‌شوند که هر کدام از این موارد تفاوت اندکی از لحاظ ظاهری با همدیگر دارند. جالب است بدانید که اتصال انواع مدل‌های لوله پوش فیت به همدیگر امکان پذیر و بسیار آسان خواهد بود.

مشخصات ظاهری و فنی لوله پوش فیت

همانطور که ذکر کردیم این وسیله در انواع مختلفی تولید شده که ویژگی‌های مختلفی با همدیگر دارند. به طور کلی ویژگی این محصولات به شرح زیر است:
• برخی از مدل‌های این وسیله دارای یک سر سکوتی بوده و در طول‌های 15 و 30 سانتی متری و 0.5، 1، 2 و 3 متری و قطرهای 40، 50، 36، 75، 90، 110، 125 و 160 میلی‌متری تولید و به بازار عرضه می‌شود. شما باید با توجه به مکان مورد نظر یکی از انواع آن‌ها خریداری و استفاده کنید.
• در مقابل لوله پوش فیت یک سر سوکت، لوله پوش فیت دو سر سوکت وجود دارد که معمولا طول آن‌ها 0.5، 1، 2 و 3 متر و در قطرهای 40، 50، 36، 75، 90، 110، 125 و 160 عرضه می‌شود.
• این لوله‌ها دارای رنگ‌های مختلفی همچون سفید، مشکی و نارنجی هستند.
• تولید شده مطابق استاندارد EN 1329-1 و ISO 9119-1

مشخصات ظاهری و فنی لوله فاضلاب پوش فیت

لوله فاضلاب پوش فیت نیز در همین استانداردها و سایزها تولید می‌شود، به این تفاوت که برای لوله فاضلاب پوش فیت یک لایه اضافی طراحی کرده ‌اند.

کاربرد لوله پوش فیت چیست؟

از لوله پوش فیت می توانید در لوله کشی ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و هر جای دیگری استفاده کنید. لوله پوش فیت معمولی کمی صدای بیشتری داشته و بیشتر در ساختمان‌های اداری و تجاری نسبت به ساختمان‌های کاربرد دارند. همچنین از لوله پوش فیت و لوله فاضلاب پوش فیت در پالایشگاه‌ها، صنایع نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می‌شود.

کاربرد لوله فاضلاب پوش فیت

لوله فاضلاب پوش فیت از نوع لوله پوش فیت بدون صدا به حساب می‌آید و صدای عبور آب در آن به گوش نمی‌رسد. به همین دلیل از آن در لوله کشی‌های خانگی استفاده می‌شود.

لوله پوش فیت - markazei

مزایا و معایب لوله پوش فیت

مزایای زیاد لوله پوش فیت بسیار زیاده بوده و به همین دلیل از این محصول استفاده بسیار زیادی می‌شود. در این بخش مزایا و معایب لوله پوش فیت را برای شما شرح می‌دهیم تا در مورد آن اطلاعات کاملی داشته و خرید درستی داشته باشید.

مزایا لوله پوش فیت

• یکی از مهم‌ترین مزایای این محصولات این است که به راحتی با انواع لوله‌های قدیمی از جمله لوله آلیاژی و لوله پلیمری منطق می‌شوند. به همین دلیل نیازی نیست برای استفاده این وسیله، تمامی لوله‌های قدیمی را عوض کنید.
• این وسیله مدت زمانی برای شما کار کرده و در دراز مدت صدمه نمی‌بیند.
• در برابر در مقابل دگرگونی‌های ناشی از دما، مقاومت بالایی دارد، به طوری که تغییرات طولی آن در هر درجه از تغییر دما به 0.11 میلی متر می ‌رسد.
• آب بندی قابل قبول
• وزن این نوع لوله‌ها به اندازه‌ای کم است که هیچ وزن مازادی به ساختمان اضافه نخواهد کرد.
• طراحی این وسیله به گونه‌ای بوده که هیچ گونه برجستگی و شیاری بر روی آن وجود ندارد، به همین دلیل گرفتگی در آن رخ نخواهد داد. این مورد موجب می‌گردد تا در آینده هزینه تعمیرات نداشته باشید.
• در بخش‌های قبلی ذکر کردیم که برای اتصال لوله‌ها به همدیگر، نیازی به جوشکاری پیدا نمی‌کنید. با این توصیفات اگر بخشی از لوله آسیب ببیند، می‌توانید آن را بدون هیچ زحمتی تعویض کنید.
• در انتهای این محصولات سوکت‌های فابریکی تعبیه شده است.
این محصولات معایبی نیز دارند که عبارتند از:
• مقاومت نسبتا کمی در برابر تابش نور خورشید
• ممکن است در طولانی مدت عملکرد بسیار مناسبی نداشته باشد.
• عدم مقاومت بالا در زیر خاک
• نمی‌توان از آن‌ها در سیفون استفاده کرد.
• قیمت لوله پوش فیت نسبت به مدل‌های دیگر لوله‌ها، تقریبا دو برابر است.

مزایا و معایب لوله فاضلاب پوش فیت

مزایای لوله فاضلاب پوش فیت مانند لوله پیش فیت عالی خواهد بود، با این تفاوت که صدای بسیار کم‌تری از آن درز پیدا می‌کند. البته این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در ساختمان‌های مسکونی به حساب می‌آید. قیمت لوله پوش فیت بدون صدا نسبتا بیشتر از لوله‌های عادی است و اگر شما بخواهید از آن در لوله کشی‌های ساختمانی استفاده نمایید، باید هزینه بالایی را برای آن کنار بگذارید.
به عنوان یکی دیگر از معایب لوله فاضلاب پوش فیت می‌توان به از بین رفتن تدریجی اورینگ‌های داخل لوله اشاره کرد. بالا بودن قیمت لوله پوش فیت، به همراه آسیب دیدگی اورینگ‌ها باعث می‌شود تا افراد در خصوص استفاده از آن‌ها تردید داشته باشند.

بیشتر بخوانیم: لوله نیوفلکس

برندهای لوله پوش فیت

شرکت‌های زیادی در ایران وجود دارند که انواع مدل‌های لوله پوش فیت را در استانداردهای مختلفی تولید می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید یکی از انواع این محصولات را تهیه کنید. شرکت‌های ایرانی تلاش دارند تا کیفیت این محصولات را بالا برده تا بتوانند آن را به بهترین سطح خود برسانند.

لوله پوش فیت-بازرگانی تامین پایدار

شرکت‌های تولید کننده با کیفیت مختلفی لوله پوش فیت را تولید می‌کنند و شما باید برندی را انتخاب نمایید که مدت طولانی‌تری برای شما کار انجام دهد. هنگام خرید این محصول، نباید تنها قیمت لوله پوش فیت را در نظر بگیرید و کیفیت بالای آن‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. از همین رو شناخت برندهای مطمئن این اطمینان را به شما می‌دهد که محصول خریداری شده، از کیفیت بالایی برخوردار است.

جدول سایز لوله های پوش فیت

لوله پوش در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها برای شرایط خاصی مناسب هستند.

سایز لوله پوش فیت از لحاظ قطر

لوله پوش فیت - بازرگانی تامین پایدار

سایز لوله پوش فیت از لحاظ طول

لوله پوش فیت - بازرگانی تامین پایدار

تبدیل لوله پوش فیت در قطرهای مختلف

لوله پوش فیت - بازرگانی تامین پایدار

بهترین برند لوله پوش فیت

بهترین شرکت‌ها و برندهای تولید کننده لوله پیش فیت عبارتند از:
آذین لوله: آذین لوله یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده لوله پوش فیت در ایران بوده که سال‌ها است این محصولات را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان می‌رساند. شرکت آذین، لوله پوش فیت را در دو نوع تک لایه و سه لایه با رنگ‌های سفید و سبز تولید خواهد کرد.
این شرکت دارای گواهی ایزو از آلمان، گواهی بهداشتی از انگلستان، گواهی نامه‌ای در خصوص انطباق محصولات با استانداردهای کشور روسیه و کشورهای اتحادیه اروپا را دارد. کیفیت این وسیله به گونه‌ای بوده که محصولات خود را به برخی از کشورهای خارجی نیز صادر می‌کند.
نیوفلکس: این شرکت از سال 1384 تا کنون انواع مختلفی از لوله‌های پوش فیت را تولید و روانه بازار کرده است. طراحی این محصولات به گونه‌ای بوده که دارای کیفیت بسیار بالا، نصب آسان و طول عمر طولانی هستند.
نیوپایپ: نیوپایپ از بهترین تولید کننده‌های لوله پنج لایه بوده که از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید آن استفاده خواهند کرد. به همین دلیل این شرکت بسیار مشهور بوده و محصولات خود را به تمام ایران و برخی از کشورها صادر می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت نیوپایپ شامل مواردی همچون تحمل فشار زیاد، تحمل دمای 90 درجه، استحکام بالا، بهداشتی، ایمن، فشار حداقلی و قیمت مناسب می‌شود.
پلی ران اتصال: این شرکت از قدیمی‌ترین شرکت‌ها تولید کننده لوله پلی اتیلن و پلی پروپیلن است که در سال 1350 تولیدات خود را شروع کرد. شرکت پلی ران اتصال بیش از 156 نوع لوله را با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کند. تنوع و کیفیت بالا به همراه مناسب بودن قیمت لوله پوش فیت باعث شده تا این محصولات طرفداران زیادی داشته باشد. یکی از افتخارات این شرکت، دریافت عنوان صنعت کشور در سال‌های 95 و 96 است.
چند نمونه از بهترین شرکت‌های تولیدکننده لوله‌های پوش فیت عبارتند از: سوپرپایپ، پلیمر گلپایگان، نیک بسپار یزد، لوله آسیا و…

لوله پوش فیت، لوله‌ای است که در یک طرف دارای اورینگ می‌باشد و برای اتصالات بهتر در سیستم فاضلاب خانه هوشمند به کار می‌رود. مرکز بازرگانی تامین پایدار نمایندگی فروش مستقیم از کارخانه‌های یزد بسپار، نیو فلکس، یزد لوله، تک ستاره گلپایگان و پلیران می‌باشد.

نحوه نصب لوله پوش فیت چیست به همراه اتصالات

در هنگام نصب این لوله و اتصالات هرگاه این لوله و اتصالات از کف، سقف تو دیوار عبور می‌کنند، بهتر است آنها را توسط مصالح ساختمانی مهار نگرده بلکه اجازه انبساط طولی به آنها داده شود و درز بین لوله و کف، سقف و دیوار توسط فوم پلی اتیلن یا ورق‌های پلی فوم پر گردد.
– در هنگام نصب این لوله‌ها و وقتی از شاخه عمودی رایزر به شاخه هافقی می‌رسیم به هیچ وجه از زانو‌های ۹۰ درجه استفاده نگردد و حتما جهت تغییر زاویه از شاخه عمودی به افقی از دو زانو ۴۵ درجه با یک لوله ۲۵ سانتی متری در وسط آنها استفاده گردد تا جریان فاضلاب به آرامی تغییر زاویه و مشکلاتی ازقبیل گرفتگی در این قسمت پیش نیاید.
در هنگام نصب این وسیله و اتصالات، هرگاه از لوله‌هایی به طول بیشتر از نیم متر استفاده گردد. می‌بایست جهت در نظر گرفتن انقباض و انبساط طولی، حتما لوله را ۱ سانت از محل اتصال بیرون کشیده تا اولا اورینگ به موقعیت اولیه خود باز گردد و دوما به لوله اجازه انبساط طولی در هر دو جهت داده شود.
در هنگام نصب و اجرای لوله و اتصالات پوش فیتی و جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به اورینگ آن حتما از مایع روان کننده مخصوص استفاده شود.

ویژگی لوله های فاضلابی

اتصال لوله پوش فیت باعث شده است تا این لوله‌ها به نام Push Fit شهرت یابند. آنها در انتها دارای یک سوکت بوده که می‌توان لوله‌ی بعدی را در آن به راحتی با فشردن آن جای داد. این اتصال موجب می‌شود تا دیگر نیازی به استفاده از اتصالات دیگر نباشد. سوکت قرار گرفته روی لوله یک طرفه بوده و طرف دیگر به سوکت لوله‌ی دیگر متصل می‌شود.
لوله پلیکا پوش فیت اغلب مقاوم نسبت به ضربه هستند. این مقاومت شاید در ابتدا به چشم نیاید اما بعد از آنکه از این لوله‌ها برای مدتی در سیستم‌های فاضلابی به کار گرفته شدند، خاصیت مقاومت نسبت به ضربه و تنش بیشتر بروز می‌کند. این نوع لوله‌ها همچنین در برابر مواد شیمیایی و مواد اسیدی و بازی مقاوم هستند. دوام این لوله‌ها در برابر مواد شیمیایی در سیستم‌های فاضلابی اهمیت زیادی دارد.
در واقع اهمیت سیستم‌های فاضلابی بدان جهت است که اغلب با کنار هم قرار گیری مواد درون فاضلاب مواد شیمیایی تولید می‌شود که خاصیت به شدت بازی یا اسیدی خواهند داشت. به همین علت بهتر است لوله‌های قرار گرفته در این مسیر نسبت به مواد شیمیایی مقاوم باشند. از این رو این وسیله جایگزین خوبی نسبت به لوله‌های فلزی هستند زیرا لوله‌های فلزی پس از مدتی با این مواد شیمیایی از بین رفته و پوسیده می‌شوند.
بازرگانی تامین پایدار با دارا بودن نمایندگی‌های فروش برندهای معتبر، بهترین محصولات لوله پلیکا و لوله پوش فیت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

قیمت لوله پوش فیت

همانطور که دیدید این وسیله در انواع و سایزهای مختلفی تولید شده، از همین رو قیمت لوله پوش فیت در سایزهای مختلف با همدیگر متفاوت هستند. به طورکلی قیمت لوله پوش فیت در یک سایز و اندازه مشخص، نسبت به دیگر انواع دیگر لوله‌ها گران‌تر است. به همین دلیل قبل از خرید این محصولات باید آگاهی در مورد قیمت لوله پوش فیت داشته باشید.

لوله پوش فیت - markazei

قیمت انواع لوله پوش فیت

قیمت لوله پوش فیت یک سر سوکت با دو سر سوکت، کاملا با همدیگر تفاوت دارند. علاوه بر این ها سایز، اندازه طول، قطر و نوع لوله نیز بر روی قیمت لوله پوش فیت تاثیر می‌گذارد. برای مثال قیمت لوله پوش فیت با قطر 50 میلی متری و شاخه 300 میلی متری با قیمت لوله پوش فیت در قطر 50 میلی متری و شاخه 500 میلی متری، در ابعاد زیاد بسیار متفاوت هستند.
ممکن است این تفاوت قیمت بسیار به چشم نیاید، اما زمانی که شما آن‌ها را در ساختمان‌های مسکونی، اداری و… به بکار می‌برید، شاهد تفاوت قیمت بالایی می‌شوید. به همین دلیل بهتر است در ابتدا بودجه خود را تعیین کنید.

قیمت لوله فاضلاب پوش فیت

قیمت لوله فاضلاب پوش فیت نسبت به قیمت لوله پوش فیت کمی گران‌تر می‌شود. همانطور که گفتیم در لوله فاضلاب پوش فیت از لایه‌های اضافی استفاده کرده‌اند تا صدای عبور آب به خارج از فاضلاب نیاید. برای اطلاع از قیمت لوله پوش فیت و لوله فاضلاب پوش فیت می‌توانید به مراکز یا سایت‌های معتبر در ایران مراجعه کرده و سپس برای خرید آن‌ها اقدام نمایید.

خرید لوله پوش فیت

در مرحله نهایی اگر تصمیم دارید یکی از انواع لوله‌های پوش فیت را خریداری کنید، بهتر است از یک مرکز معتبر این کار را انجام دهید؛ چرا که خرید از یک مرکز معتبر این اطمینان را به شما می‌دهد که محصول خریداری شده کیفیت بسیار بالایی داشته و قیمت آن نیز مناسب است.
کیفیت این وسیله یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اگر محصول خریداری شده از کیفیت پایینی برخوردار بوده، شما مجبور می‌شوید دوباره هزینه کرده و بخش‌های آسیب دیده را تعویض کنید. از همین رو توصیه می‌شود در همان ابتدا این وسیله را از یک برند معتبر باشد.

خرید اینترنتی لوله پوش فیت

لوله پوش فیت-بازرگانی تامین پایدار

سایت‌های بسیاری در ایران وجود دارند که انواع مختلفی از این لوله را به دست مشتریان می‌رسانند. بازرگانی تامین پایدار یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین شرکت‌ها در خصوص فروش لوله پوش فیت بوده که انواع مختلفی از این محصولات را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان خود عرضه می‌کند. بازرگانی تامین پایدار به شما کمک خواهد کرد تا بهترین محصول را بدون اتلاف وقت تهیه نمایید و به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود، خدمات ارائه می‌دهد. 

از همین رو شما می‌توانید یک خرید رضایت بخش و مناسب با کیفیت بالایی داشته باشید.

نمایندگی لوله پوش فیت

  • سوپر درین
  • نیوفلکس 
  • یزد بسپار
  • یزد لوله

مشتریان گرامی شما می توانید از تیم مشاوره بازرگانی تامین پایدار، به صورت رایگان بهره ببرید تا در اجرا و تهیه مصالح پروژه به شما یاری رسانند. در ضمن هر گونه مازاد لوله و اتصالات، پس از پایان پروژه شما، با همان قیمت فروش عودت داده می‌شود.
مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

خرید آنلاین لوله فاضلاب پوش فیت

بازرگانی تامین پایدار این امکان را برای شما فراهم کرده است که به سایت شرکت با آدرس markazei.com مراجعه کرده و انواع مدل های پوش فیت دیدن کنید. هنگام بازدید از محصولات می توانید قیمت لوله پوش فیت و لوله فاضلاب پوش فیت را در انواع مختلفی بررسی کرده و با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را سفارش دهید. علاوه بر این می توانید از متخصصین این شرکت، راهنما گرفته تا بتوانید محصول خریداری شده را در بهترین حالت به کار ببرید.

جمع بندی

لوله پوش فیت یکی از جدیدترین انواع لوله ها در ساخت و ساز ساختمان به حساب می آید که امروزه از آن استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مزایای لوله فاضلاب پوش فیت این است که مانع از درز صدای جریان آب به بیرون از خود می شود، به همین دلیل برای ساختمان های مسکونی بسیار مناسب هستند. قیمت لوله پوش فیت در اندازه های مختلف متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی قیمت خرید این محصولات از انواع دیگر لوله ها بیشتر می شود.

لوله پوش فیت-بازرگانی تامین پایدار
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی