جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

خرید اینترنتی لوله

جهت دریافت پیش فاکتور و میزان تخفیف لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881


خرید اینترنتی لوله از بسیاری از جهات حائز اهمیت است و توانسته باعث افزایش رونق در کسب و کارهای مرتبط با خود شود و حتی برای مشتریان یا همان کاربران امروزی نیز توانسته محاسنی را نیز به همراه داشته باشد مثلا خرید اینترنتی لوله در هر زمان طول شبانه روز که بخواهند خرید خود را انجام دهند و برای سفارش و خرید دیگر دغدغه ای برای رفت و آمد و ترافیک یا محدودیت زمانی نداشته باشند. اما قبل از پرداختن به موضوع خرید اینترنتی لوله بهتر است کمی اطلاعات در مورد لوله ها و تاریخچه آن ها داشته باشید ما در ادامه این مقاله برای بالا رفتن اطلاعات شما کاربران عزیز مطالبی را گرد هم جمع آوری کرده ایم که امیدواریم برایتان مفید واقع شوند. 

خرید اینترنتی لوله به صورت کلی با قطر خارجی، ضخامت دیواره‌ی لوله و شاخص تعیین می‌شوند. برای اندازه‌گیری قطر داخلی لوله، باید ابتدا قطر خارجی لوله و ضخامت آن را به دست آورد. لوله‌ها، از متریال و جنس‌ های مختلفی تولید می‌شوند. فلز، آلیاژ، سرامیک، فایبر گلاس، بتن و پلاستیک از عمده‌ترین جنس‌ های انواع لوله هستند. انتخاب نوع و جنس لوله برای مصرف‌کنندگان باید با توجه به پروژه‌ی مورد نظر صورت پذیرد. انتخاب جنس لوله به عوامل مختلفی از جمله طراحی فشار و دما، هزینه‌ها و موارد دیگری بستگی خواهد داشت.

لوله چیست؟

لوله به انگلیسی به نام pipe است لوله ها یک مقطع توخالی معمولاً استوانه ای است که عمدتاً از آن برای انتقال مواد قابل جریان، مانند مایعات، گازها، دوغاب‌ها و پودر ها استفاده می‌شود. از خرید اینترنتی لوله همچنین برای ساخت سازه‌ها استفاده می‌شود؛ مقاطع توخالی لوله ای، به مراتب سفتی بر اساس وزن واحد بیشتری نسبت به مقاطع توپر دارند. لوله از مواد مختلفی از جمله سرامیک ارزان، شیشه، فایبر گلاس، بسیاری از فلزات، بتن و پلاستیک ساخته می‌شود. شکل ظاهری لوله لزوما گرد نباید باشد و می توانند قالبی شش ضلعی و یا مربعی داشته باشند که این اشکال بیشتر در انواع لوله آهنی به چشم می خورد ، هر جنس از لوله ها خصوصیات ، مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه بیشتر با این موارد آشنا می شویم.

تاریخچه لوله کشی

در گذشته لوله‌های چوبی و سربی نیز مرسوم بودند. در تاریخ باستان آمده زمانی که انسان ها در یک منطقه جغرافیایی متمرکز شدند، انتقال آب از منابع اصلی آن ها به شهرها برای خوردن ، استحمام و دیگر نیاز ها ضرورت پیدا کرد. نخستین آثار تاریخچه لوله کشی باستانی که از جنس مس بوده است ، در دوره هندوس کشف شد سپس رومی‌ها اعتقاد داشتند بیماری‌ها دلایل طبیعی دارند و می تواند علت آن ها آب ناسالم و بهداشت عمومی باشد.

از این‌ رو هدف آن‌ها بهبود سیستم سلامت جمعی بود تا هر فرد در امپراطوری روم بتواند از آن بهره‌مند باشد تا از آن تمدن یونان باستان که به عنوان تمدن مینوس شناخته می‌شد، اولین تمدن بود که از لوله‌های سفالی زیر زمینی برای دفع فاضلاب و تامین آب استفاده کرد. پایتخت آن‌ ها، نوسوس، یک سیستم آبرسانی خوبی برای آوردن آب تمیز و بردن آب فاضلاب سازمان دهی کرده بود.

خرید اینترنتی لوله

تاریخچه لوله در ایران

در اولین فصل کاوش در شهر سوخته کوچه ها و خانه های منظم، لوله کشی آب و فاضلاب با تاریخچه لوله های سفالی پیدا شد که نشان دهنده وجود برنامه ریزی شهری در این شهر است. سر آغاز لوله‌کشی فنی در ایران، در دوره ساسانی با لوله های سفالی است. ایرانیان از گذشته های دور از آب آشامیدنی برخوردار بودند. ( خرید اینترنتی لوله ) با اين سيستم لوله‌کشي، آب آشاميدني به درون خانه‌ها آورده مي‌شد. لوله‌کشي آب در دوران ساسانيان شامل لوله کشی آب شهری و کشاورزی بود که بر پايه يافته‌هاي بسيار پيشرفته دانش آن روز بوده است.

 اما تنها چیزی که از آن دوران باقی مانده است، تنبوشه یا همان لوله های سفالین که بهم پیوسته در زیر زمین است که مردم در دوران ساسانيان با اين فناوري، چشمه‌هايي که در پايين شهر قرار داشته‌اند را لايروبي کرده و با ايجاد حفره، آن را با ساروج اندود مي‌کرده‌اند و آب چشمه‌ها را به سمت شهر مي‌آورده‌اند؛ آنگاه براي چسباندن لوله‌ها به هم از روش اتصال لوله‌هاي سفالي از راه ساخت جفتي نر و ماده انجام مي‌گرفته است. ساسانیان پس از اتصال تنبوشه‌هاي نر و ماده، دورآن‌ها را با ساروج که ماده‌اي ساخته شده از آهک، گچ و سفيده تخم‌مرغ است مي‌پوشاندند.

خرید اینترنتی لوله

خرید اینترنتی لوله بر حسب سایز

معمولا خرید اینترنتی لوله ها بسته به موادی که در فرایند تولید و کاربرد آن ها در سایز ها و قطر ها مختلفی ساخته می شوند ، از مهمترین مشخصات خرید لوله ها قطر نامی یا اندازه قطر خارجی لوله ها می باشد که رابطه مستقیمی با قدرت تحمل دمایی و فشار لوله ها دارد که ممکن است در بخش ها و کاربرد های مختلف از لوله ها بسته به محل کاربرد آن ها از قطر های بسار کوچک در حدود 3 اینچ تا بزرگرین حالت حدود 65 اینچ طراحی و تولید می شوند که در ادامه با این مشخصه لوله ها بیشتر آشنا خواهید شد.

قطر های کمتر بیشتر در بخش انتقال و لوله کشی داخلی ساختمان ها، خانه هوشمند، ادارات ، مراکز صنعتی مانند کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد و قطر های بالاتر مخصوصا بالاتر از 50 اینچ بیشتر در بخش کشاورزی ، انتقال بین شهری و صنایع خاص مانند پتروشیمی یا ذوب فولاد مورد استفاده قرار می گیرد . از دیگر مشخصات لوله ها طول آن ها می باشد ، لوله ها بصورت شاخته ای تولید و عرضه می شوند ، طول هر شاخه از لوله در کوچکترین حالت از 0.5 متر تا 6 متر می تواند متغیر باشد که این هم با توجه به جنس و مقاوت لوله بستگی دارد، مرسوم ترین نوع برش و بسته کردن لوله ها مخصوصا در لوله های پلاستیکی اندازه 50 و 100 سانت می باشد . 

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
 
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی