جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت لوله پلیکا گلپایگان

جهت دریافت پیش فاکتور و میزان تخفیف لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

لوله پلیکا فاضلابی - بازرگانی تامین پایدار

قیمت لوله پلیکا گلپایگان: لوله پلیکا گلپایگان این شرکت فقط با نام پلیمر گلپایگان (PG) تولید و عرضه می گردد. پلیمر گلپایگان هم زمان با اتحادیه اروپا از کلیه محصولات تولیدی خود ترکیبات سرب را حذف کرده و روی لوله های فاضلابی از عبارت ( بدون سرب ) و تحت فشار و جدار چاه افزودنی سبز ( بدون فلزات سنگین ) درج می گردد که با قیمت معقول به فروش می رسد. اما حال که در مورد قیمت لوله پلیکا گلپایگان صحبت شد ما قصد داریم در این مقاله شما مشتریان گرامی بیشتر از پیش با موضوعاتی پیرامون لوله پلیکا آشنا گردانیم تا در زمان خرید با در دست داشتن این اطلاعات با دیدی باز تر خرید خود را انجام دهید.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

 

لوله پی وی سی چیست؟

لوله‌های پی وی سی به سختی صدمه می‌بینند و دارای طول عمر زیادی هستند و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط محیطی دارند به سرعت در بین همگان به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد به همین دلیل لوله پلیکا گلپایگان از بهترین و مرغوب ترین لوله های پلاستیکی محسوب می شود. استفاده از لوله های پی وی سی در محدوده دمایی از ۲۰ درجه سانتیگراد تا حداکثر دمای عملیاتی توصیه شده ۶۰ درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند. قیمت لوله پلیکا گلپایگان می تواند بسیار خوب و ارزان باشد.

لوله های تحت فشار PVC برای مقاومت در برابر فشار داخلی با درجه حرارت ۲۰ درجه است. در دمای بالاتر از ۲۰ درجه سانتیگراد حداکثر فشار عملیاتی مجاز باید به نسبت مقاومت مواد کاهش یابد. با این حال، لوله پلیکا گلپایگان اغلب در دمای پایین تر یا در هوای سردتر و یا در کاربردهایی شامل انتقال مایعات سرد تا کمتر از ۰ درجه سانتیگراد نیز عمل می کنند به طور کلی لوله پلیکا فاضلابی از اصلی ترین محصولات در سیستم‌های مکانیکی و فاضلابی صنعت ساختمان می‌باشد. این ویژگی در کنار قیمت لوله پلیکا گلپایگان که مناسب می باشد این محصول را متمایز می کند.

لوله پلیکا گلپایگان

انواع و قیمت لوله پلیکا گلپایگان

لوله اتصالات فاضلاب متنوعی در بازار موجود هستند که تفاوت هایی در مواد اولیه و نحوه نصب آنها وجود دارد. برخی از پرکاربردترین لوله های فاضلابی که این روز ها در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

لوله PVC

این نوع از لوله ها جزو معروف ترین لوله های فاضلاب خانگی هستند که با نام لوله پلیکا شناخته می شوند.  از ویژگی های مهم این لوله ها می توان به خاصیت اشتعال آن ها اشاره کرد. به طوری که آتش را از خود عبور نداده و تنها در یک نقطه متمرکز می کنند. از معایب لوله های پی وی سی نیز می توان به عدم مقاومت در شرایط جوی اشاره کرد. این لوله ها اگر در معرض نور خورشید و یا هوای خیلی سرد قرار بگیرند، امکان دارد دچار ترک های سطحی می شوند.

لوله های از جنس پلی ونیل کلراید هستند و این ویژگی را دارند که بر خلاف دیگر لوله های پلاستیکی، آتش را پخش نمی کنند؛ بلکه فقط همان نقطه آتش گرفته و می سوزد. لوله های PVC سبک بوده در برابر اسید و باز مقاوم هستند. البته در کنار مزایایی همچون عدم زنگ زدگی و رسوب پذیری، از معایبی نیز برخوردارند از جمله ترک خوردگی و شکنندگی در حرارت های زیر صفر درجه که باعث شده در میان انواع لوله های فاضلاب برای سرویس های آب گرم مناسب نباشد.

لوله C-PVC 

پلی وینیل کلرید کلر دار (CPVC) یک ترموپلاستیک است که توسط رزین پلی وینیل کلراید (PVC) تولید می شود. لوله سی پی وی سی مقدار کلر بیشتری دارد و از کلر شدن رزین PVC ساخته می‌شوند. کلر اضافه شده به PVC باعث می شود تا عملکرد CPVC  در درجه حرارت بالاتر بهبود پیدا کند همچنین  مقاومت آن را در برابر آتش و خوردگی افزایش دهد. مواد افزودنی زیادی مانند رنگ، روان‌کننده، تثبیت‌کننده و اصلاح‌کننده در ساختار لوله های سی پی وی سی وجود دارد.

برای انتقال سیالات داغ مورد استفاده قرار می گیرند و قادر به تحمل دمای بالایی هستند. همچنین این لوله ها مقاومت بیشتری در برابر رشد جلبک و باکتری دارند. این لوله‌ها گزینه‌ای منطقی‌تر برای انتقال آب با دمای بالاتر و همچنین انتقال مایعات صنعتی هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رویکرد آن بر بشر ساخت لوله های CPVC در بسیاری از کشورهای صنعتی از رشد چشمگیری برخوردار است موارد استفاده شامل لوله های تأمین آب گرم و سرد که برای نوشیدن ، پخت و پز و حمام است و همچنین برای انتقال مواد مایع صنعتی مورد استفاده می گیرند.

لوله P-PVC

این نوع لوله دارای پلیمر پی وی سی (پلی وینیل کلراید) نرم شده می باشد. نرم کننده های سازگار به پی وی سی PVC ایجاد می شود که تبلور را پایین می آورد. این نرم کننده ها مانند روان کننده ها عمل می کنند و در نتیجه پلاستیک بسیار شفاف و منعطفی ایجاد می کنند. دانسیته این دسته از PVC ها، حدود 1/35 – 1/1 گرم بر سانتیمتر مکعب است.

لوله های پی وی سی یا لوله پلیکا گلپایگان غیر سمی هستند و بیشتر برای لوله کشی و زهکشی استفاده می شوند. به علت استفاده از نرم کننده در ساختارشان لوله های پی پی وی سی به شدت منعطف و انعطاف پذیر هستند. استحکام و دوام آن در کنار قیمت لوله پلیکا گلپایگان و هزینه کم و نصب آسان باعث شده است که برای استفاده در کارهای لوله کشی مبتنی بر آب تبدیل شود.

لوله M-PVC

لوله PVC اصلاح شده یا لوله MPVC از نظر ترکیب شبیه لوله PVC است. در لوله ام پی وی سی از پلی وینیل کلراید اصلاح شده با خواص بهینه ساخته شده اند. این لوله ها دارای خواص مکانیکی بالا از جمله سختی و مقاومت هستند. همچنین نسبت به ضربه مقاومت بالایی دارند از مهمترین ویژگی های لوله PVC-M فرمول بندی و شرایط پردازش آن است به گونه ای که ترکیبی کاملا بهینه، مقاوم و شکل پذیر به دست می آید.

همچنین تغییر فرمولاسیون در این لوله باعث شده تا این لوله‌ها مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه و کاربرد آن در پروژه‌های صنعتی با فشار قوی و تصفیه آب داشته باشد. کاربرد گسترده ای نیز در بخش لوله های پوشش سیم های فشار قوی و تصفیه آب دارند. ضخامت دیواره این لوله ها کمتر از سایر لوله پلیکا گلپایگان است و به همین دلیل مواد کمتری در طول فرایند تولید استفاده شده که منجر به تولید محصولی سبک تر بودن وزن آن می شود. در نتیجه قیمت لوله پلیکا گلپایگان در این محصول کمتر از سایر محصولات می باشد

لوله O-PVC

لوله pvc-o یا o-pvc لوله ای از جنس pvc-o است که از نظر مقاومت و کارایی از بسیاری دیگر از لوله ها با کیفیت تر است. این لوله ها به لوله های آبی هم معروف هستند لوله های O-PVC (او پی وی سی) از پلی وینیل کلراید آرایش یافته ساخته می شود. در فرآیند تولید آن، تیوبی با دیواره ضخیم اکسترود شده و در دمای مورد نظر نثبیت شرایط می‌شود. پس از اینکه فرآیند آرایش یافتگی ایجاد شود لوله به سرعت تا دمای محیطی خنک می‌شود. از مزیت‌های آرایش یافتگی این است که خواص فیزیکی و مکانیکی لوله بهبود پیدا می‌کند.

همین امر سبب شده تا خواص مکانیکی و فیزیکی لوله افزایش یابد و از ترک خوردگی آن جلوگیری کند. لوله های PVC-O برای پروژه های مختلف آبیاری آسانسور ، انتقال آب تحت فشار و پروژه های زیربنایی آب در بخشهای مختلف دولتی استفاده می شود. سبک بودن این لوله ها باعث می شود که بتوان آنها را بدون کمک های مکانیکی مانند جرثقیل نصب کرد و بتوان آنها را به صورت دستی به لوله هایی با اندازه اسمی تا 250 میلی متر متصل کرد. به این ترتیب ، هم نیروی کار و هم استفاده از ماشین آلات سنگین کاهش می یابد و در نتیجه هزینه های نصب کاهش می یابد.

لوله u-pvc یا همان لوله پلیکا

محصولات UPVC یا لوله پلیکا گلپایگان متشکل از پلیمر پلی وینیل کلراید سخت می باشد و در ساختار آنها مواد نرم کننده استفاده نمی شود اگر علامت U-PVC برای آمیزه ای بکار رود یعنی در فرمولاسیون آن به هیچ وجه از نرم کننده استفاده نگردیده است.  نام اولین سازنده این لوله از جنس پی وی سی پلیکا بوده و بعداً به همین نام شناخته می‌شود. محصولات UPVC یا لوله پلیکا گلپایگان با استفاده از پودر خام PVC و از طریق یک فرآیند فشاری و دمایی شکل می‌گیرند. کاربری هایی از قبیل نقل و انتقال آب و سیالات استفاده می گردد و دارای مقاومت بسیاری بالایی می باشند. به خاطر داشته باشید که قیمت لوله پلیکا گلپایگان بسیار مناسب می باشد.

این لوله‌ها دارای بالاترین خواص فنی و مکانیکی هستند و به همین دلیل توانسته‌ اند در صنایع مختلف جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.  مقامت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی، قابلیت نصب سریع، سرعت بالا در انتقال آب و مایعات، اتصالات قوی و بدون نشتی، عمر طولانی، هزینه پایین، وزن سبک و کاربرد آسان از جمله ویژگی‌های این لوله است که در قیمت لوله پلیکا گلپایگان تاثیرگذار می باشد. جدیدترین محصول تولید شده از مواد U-PVC لوله هایی به نام پوش فیت یو پی وی سی است که به دلیل کیفیت بالا، عدم نشت و نصب آسان در تمام دنیا برای انتقال آب و فاضلاب مورد استفاده  قرار می گیرد.

لوله پلیکا گلپایگان

قیمت لوله پلیکا گلپایگان

مزاياي استفاده از لوله UPVC ( لوله پلیکا گلپایگان )

1- مقاومت در برابر شعله لوله پلیکا:

لوله ي PVC-U به سختي آتش مي گيرد و در غياب منبع خارجي شعله به سوختن ادامه نمي دهد. دماي شعله ور شدن خود به خودي آن 200 درجه سانتيگراد است، که بسيار بالاتر از اکثر مواد ساختماني و خانه هوشمند است. در اثر سوختن PVC، گاز HCl آزاد مي شود که اين گاز از دسترسي اکسيژن به منطقه ي مشتعل شده جلوگيري مي کند. به همين دليل است که PVC را ماده اي خودخاموش شونده مي نامند.

1- مقاوم در برابر عوامل زیست محیطی:

لوله پلیکا غیر رسانا است و نسبت به فعل و انفعالات الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها و نمک‌هایی که باعث خوردگی فلزات می‌شوند مقاوم است. اين ويژگي در سطح داخلي و خارجي لوله ي PVC-U وجود دارد. از ویژگی‌های ضد سایش و خوردگی هم در سطح درونی لوله پلیکا گلپایگان و هم در سطح بیرونی موجود است. در واقع کاربرد لوله پلیکا ارزان بیشتر در محیط‌هایی که خاک مهاجم وجود دارد استفاده می‌شود.

2- مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی:

PVC در برابر بسياري از الکل ها، روغن ها و مواد نفتي غير آروماتيک مقاوم است. اين ماده همچنين در برابر اکثر خورنده ها نظير اسيدهاي غيرآلي، بازها و نمک ها مقاوم است. براي کارهاي معمول آبرساني، لوله هاي PVC-U کاملاً در برابر مواد شيميايي موجود در خاک و آب مقاوم هستند. مسئله ي مقاومت شيميايي تنها هنگامي مطرح مي شود که محيط هاي غيرعادي وجود داشته باشد و يا از لوله براي انتقال مواد شيميايي استفاده شود.

3- انعطاف پذيري بالا لوله پلیکا:

مقاومت لوله هاي PVC-U در برابر شکست يکي از مزاياي عملکردي مهم آنها محسوب مي شود. لوله هاي PVC-U تحت بار قادرند بدون شکستگي تغيير شکل بدهند. مدول الاستيسيته PVC-U يکي از مزاياي مهم آن براي کاربردهاي دفني محسوب مي شود، به خصوص در شرايطي که حرکت يا لرزش خاک محتمل باشد (زمين لرزه و …). بالا بودن اين کميت باعث مي شود تا پديده دوپهني در اين لوله ها به حداقل برسد.

4- مقاومت کششي طولانی مدت:

لوله های upvc استحکام بالایی که در مقابل کشش از خود نشان می دهند و این خاصیت به علت فرمولاسیون آن است. حداقل استحکام مورد نياز MRS که در طراحي لوله هاي تحت فشار به کار مي رو، براي لوله پلیکا گلپایگان در حدود دو برابر بيشتر از مقادير متناظر ديگر لوله هاي پلاستيکي نظير پلي اتيلن است. به همين دليل هم ضخامت لوله هاي PVC-U نسبت به ساير لوله هاي پلاستيکي کمتر بوده و در نهايت وزن کمتري نيز دارد، همین امر در فرمولاسیون باعث شده تا ازمزیت کم وزن بودن نسبت به سایر لوله ها برخوردار باشد.

5- وزن کم نسبت به استحکام بالا:

استحکام بالای U-PVC باعث حداقل شدن ضخامت و سبکی این لوله ها می گردد. لوله هاي PVC-U مزيت سبکي چشمگيري دارند که جنبه ايمني مهمي محسوب مي شود. امکان حمل و نقل آسان، آسیب های کاری را حداقل نموده و نصب و حمل و نقل ارزان تر را تسهیل می کند. یک فرد می تواند به راحتی دو لوله پلیکا گلپایگان ۶ متری با اندازه ۱۱۰ را حمل کند، ولی تنها قادر است کمتر از ۱/۵ متر لوله ۱۱۰ آهنی را با همان نیرو حمل کند از همین جهت آسيب هاي کاري را حداقل نموده و نصب و حمل و نقل ارزان تر را نیز دارا می باشد. و به طور کلی قیمت لوله پلیکا گلپایگان بسیار ارزان تمام خواهد شد.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی