جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت بست لوله داربست

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

قیمت بست لوله داربست به علت خرابی زیاد آن در داربست بندی برای سازندگان حاءز اهمیت است داربست را عمدتا یا به صورت اجاره سالانه و یا ماهانه برای اجرای پروژها داده می شوند و این خود می تواند به تنهایی دلیلی برای توجیح  اقتصادی  پروژها باشد.

اجزای تشکیل دهنده لوله داربست 

داربست ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که پیش از برپاسازی آن ها، بایستی با این اجرا آشنایی کامل داشت. جهت برپایی داربست ، به دو جزء اصلی نیاز هست.

لوله داربست

لوله داربستی دست دوم در نوع فولادی و گالوانیزه که آن ها هم دو لوله درزدار و لوله بدون درز دارند، تولید می شوند. لوله بدون درز ایمنی بیشتری دارند و هزینه تولید آنها نیز بالاتر می باشد ولی برای استفاده در ساخت لوله های داربستی، لوله های بدون درز نیز مناسب بوده و قابل استفاده است. در داربست می توان از لوله های سنگین و سبک استفاده نمود که پیش تر درباره ضخامت ، طول و قطر آن صحبت نمودیم.

قیمت بست لوله داربست :

بست لوله داربست نیز در انواع تک پیچ ، دو پیچ و… تولید و عرضه می شوند و بسته به نوع داربست انتخاب می شوند.

 

بست لوله داربستی بسته به قیمت بست لوله داربست به پنج دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

_بست فلزی چهار پیچه (فولادی):

متداولترین طراحی مورد استفاده  ومناسب ترین قیمت بست لوله داربست در نصب داربست به شمار می رود و دارای وزنی معادل۱۶۵۰ گرم است که قادر است وزنی معادلKg 1200 را تحمل نماید و توسط چهار پیچ و مهره به لوله دیگر متصل می شود و زاویه ای که پس از اتصال دو لوله تشکیل می دهد ۹۰ درجه می باشد. طول این بست mm 100 از هر طرف است.

_بست فلزی چرخشی :

این نوع بست از دو قسمت مرکب تشکیل شده که توسط پین فولادی به یکدیگر متصل می گردد . به طوریکه دو قسمت درگیر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نسبت به یکدیگر را دارند. لوله های داربست به صورت زاویه دار به هم متصل می شوند . برای اتصال لوله های گذری ، ضربه ای، مورب و … از آن استفاده می گردد . این بست تحمل فشار ۱۰۰۰ کیلوگرم را دارد و زون آن معادل gr 1700 می‌باشد .

_بست کمکی یا نگهدارنده :

به منظور بالا بردن مقاومت بست ساده در برابر فشار بکار می رود و در زیر بست فلزی و مماس با آن قرار می گیرد . برای داربست هایی که وزن بیشتری را بایستی تحمل کنند و همچنین داربستهای که به صورت معلق در ارتفاع نصب می گردند، از این نوع بست ها استفاده می‌گردد. دارای وزن ۶۰۰ گرم بوده و مقاومت بست فلزی ساده را تا ۲۷۰۰ کیلوگرم افزایش می دهد ولی به تنهایی دارای مقاومت کمی می باشد.

قیمت بست لوله داربست

_بست کلاهکی(مخصوص ایجاد سقف):

از این نوع بست فقط در بالای لوله های ستون یا عمودی استفاده می شودو در واقع در داربست های مسقف یا داربست هایی که نیاز به چادر در آنها وجود دارد استفاده می شود. وزن این نوع داربست با ۸۶۰ گرم و توسط یک پیچ محکم می گردد . نوع دیگر این بست چرخشی و قابل تنظیم می باشد.

_بست زبانه ای یا پیوندی :

جهت اتصال لوله های افقی مورد استفاده قرار می گیرد. در محل تماس این بست با لوله زائده های با قطر mm 14 طراحی شده که در سوراخ لوله های افقی قرار می گیرد. و توسط واسطه یا مغزی درون لوله مقاومت کششی بسیار زیادی معادل ۴۵۰۰ کیلوگرم در نقطه اتصال دو لوله به هم ایجاد می نماید. دارای چهارپیچ و وزنی معادل۱۶۵۰ گرم می باشد . سوراخ های ایجاد شده در دو سر لوله ها از لبه مقطع لوله تا مرکز سوراخ ۳۰ میلی متر قطر سوراخ mm 15 است .

انواع بست و اتصالات فلزی

      بست لوله داربست ۴پیچ

موارد استفاده: داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، غرفه های داربستی و …

توضیح: این محصول ازچدن نشکن با بهترین متریال تولید می گردد و در قیمت بست لوله داربست تاثیر گذار است.

وزن:  ۱۳۵۰gr

پوشش: این محصول در ۳ نوع آبکاری گرم ، آبکاری سرد و ساده بنا به در خواست مشتری ارائه می گردد.

بسته بندی: به صورت گونی ۲۵عددی عرضه می گردد.

قیمت بست لوله داربست

    بست لوله داربست تک پیچ(قائم)

موارد استفاده : داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، خانه هوشمند غرفه های داربستی و …

توضیح : این محصول برای بستن لوله های داربستی که تحت فشار زیاد نمی باشد و سطوحی که بر روی آن انواع پوشش داده می شود مانند گلخانه ها و سازه هایی که به عنوان نمایشگاه و …  اجرا می شود کاربرد بیشتری دارد.

مواد اولیه: این بست از ۴ قسمت ناوانی (ورق ۴ میلst37) ، بغلی ( ورق ۴ میل st37) ، پیچ چشمی ، مهره ۲/۱ ،واشر ۱۲ (۲٫۵ میل) و پرچ  شکیل شده است.

پوشش: این محصول در ۳ نوع آبکاری گرم، آبکاری سرد و ساده بنا به در خواست مشتری ارائه می گردد.

بسته بندی: به صورت گونی ۵۰ عددی  عرضه می گردد.

وزن :۸۰۰gr

      بست لوله داربست ۲ پیچ

جایگزین مناسب بست ۴ پیچ چدنی

موارد استفاده: داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، غرفه های داربستی و …

توضیح: این محصول از ورق  st37 تولید شده و با توجه به راحتی نصب نسبت به بست ۴ پیچ و بالا بودن ضریب اطمینان به خاطر جنس آن کاربرد های فراوانی در قیمت لوله داربست های فلزی دارد.

وزن :۱۰۰۰gr

پوشش: این محصول در ۳ نوع آبکاری گرم ، آبکاری سرد و ساده بنا به در خواست مشتری ارائه می گردد.

بسته بندی: به صورت گونی ۴۰عددی عرضه می گردد.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی