جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

کاشی و سرامیک آشپزخانه

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

کاشی و سرامیک آشپزخانه از مهم ترین متریال در طراحی داخلی آشپزخانه خانه هوشمند می باشد. رنگ و مدل سرامیک ارزان  آشپزخانه می تواند در زیبایی طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیر گذار باشد. زیرا علاوه بر زیبایی ، استحکام و دوام بالایی در مقابل شستشو دارند و کاشی هایی که امروزه در بازار وجود دارند در طرح ها و رنگ های مختلف هستند و همه ضد آب هستند.

کاشی و سرامیک آشپزخانه از چه لحاظ حائز اهمیت است؟

با توجه به این که بانوان زمان زیادی از روز را در آشپزخانه می گذرانند زیبایی و پاکیزگی این محیط از اهمیت ویژه ای بر خوردار خواهد بود همین امر موجب شده است تا انتخاب ای نوع کاشی ها یکی از دغدغه های اصلی خانم ها باشد بهتر است برای انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانه به این نکته توجه داشته باشید که آشپزخانه با مواد غذایی سر و کار دارد و باید مرتب تمیز شود، پس کاشی های قابل شستشو که شستن آنها راحت باشد گزینه مناسب تری است و انتخاب طرح و خرید کاشی سرامیک خوب با توجه به سبک دکوراسیون خانه و ابعاد فضا و همچنین سلیقه شخصی شما تعیین خواهد شد. بهتر است علاوه بر زیبایی به کیفیت، استحکام و دوام آن توجه داشته باشید.

کاشی و سرامیک آشپزخانه

انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ها و ابزارهای هوشمندی برای صنعت تولید و حراج کاشی سرامیک راهی بازار شده است از این رو تنوع بسیاری در درجه تولید، طراح و یا نقش و نگار آن ها پیدا کرده است رنگ و الگوهایی که می ‌تواند ذائقه هر فردی را تامین کنند در ادامه چند نمونه آن ها را به شما معرفی می کنیم.

گرانیت

کاشی گرانیت به عنوان یک ماده ‌ی لوکس شناخته شده است و ظاهری مجلل دارد. دوام بالا یکی از ویژگی ‌های اصلی کاشی ‌های گرانیتی محسوب می ‌شود. این نوع از کاشی ‌ها برای آشپزخانه‌ هایی که از آن‌ ها بیش از اندازه استفاده می ‌شود، کاربرد دارد. اما گرانیت خاصیت لغزندگی دارد، از همین رو، برای خانه ‌هایی که افراد مسن یا کودک دارند، گزینه‌ ی مناسبی محسوب نمی ‌شود. گرانیت نیز در مقابل لکه و ضربه مقاوم است و می تواند گزینه ی مناسبی برای کاشی و سرامیک آشپزخانه شما باشد.

تراورتن

تراورتن یک نمونه دیگر از انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه است که یک ماده‌ ی لوکس با کیفیت بالا محسوب می ‌شود. اگر زمان کافی برای مراقبت از آن بگذارید، احتمالا دوام زیادی خواهد داشت. اگر از تراورتن در آشپزخانه ‌ای استفاده کردید که رطوبت زیادی دارد، حتما باید از سیلر برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده کنید. یکی از مزایای تراورتن می ‌توان به قابلیت بازیافت و دوستدار محیط بودن آن اشاره کرد.

کاشی و سرامیک آشپزخانه

کاشی و سرامیک آشپزخانه

مرمریت یا همان مرمر

کاشی ‌های مرمر بسیار زیبا هستند و سال ‌ها است که عضو اصلی خانه‌ های لوکس در نظر گرفته می‌ شوند. کفپوش‌ های مرمر یکی از گران ترین کفپوش ‌های موجود محسوب می‌ شوند و علاوه بر هزینه ‌ی مواد اولیه هزینه ‌ی نصب آن ‌ها نیز بالاست. قیمت کاشی و سرامیک آشپزخانه مرمر در رنگ ها سایز های مختلفی آن بستگی مستقیم دارد.. مرمر معایبی هم دارد از جمله :این ‌که اگرچه ضد آب هستند، اما هنگام خیس شدن، بسیار لغزنده می ‌شوند. کاشی ‌های مرمر در مقابل خراشیدگی بسیار مستعد هستند، بنابر این به نگهداری نیاز دارند.

کاشی کوارتزیتی

خرید کاشی و سرامیک کوارتزیتی به علت جذابیت زیادی که دار بسیار مورد استقبال قرار گرفته معمولا برای کف آشپزخانه ها از آن ها استفاده می کنند. کاشی‌های کوارتز نسبت به سایر انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه بسیار مقرون به صرفه هستند. ظاهر لوکسی دارند، به هنگام خیس شدن لغزنده می ‌شوند. به دلیل این که آب بسیار کمی به داخل آن نفوذ می کند عمر بسیار بالایی دارد. استحکام این کاشی‌ ها از مزایای اصلی آن است، این مواد به طور طبیعی در مقابل خراش مقاومت می‌ کنند.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی