جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

کاشی و سرامیک ارزان

جهت استعلام قیمت روز و گرفتن تخفیف تماس حاصل فرمایید 

 10 خط

 02166143881

کاشی سرامیک خوب یکی از مصالحی است که در ساختمان سازی و خانه هوشمند بسیار کاربرد دارد. از همین رو خرید کاشی و سرامیک ارزان برای سازندگان بسیار مهم می باشد. می‌توان گفت کاشی نوعی آجر با ضخامت کم است که روکشی لعابی دارد. یک‌ طرف کاشی سطح سفالی و استخوان‌ بندی کار است و طرف دیگر که لعاب خورده است همان سطح صیقلی و براق کاشی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید لغت کاشی از کاشان گرفته شده که از اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مطرح بوده است. ما در این مقاله سعی می کنیم تا شما را با کاشی بیشتر و سرامیک بیشتر آشنا کنیم و نفاوت های آن ها را بررسی کنیم.

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه کاشی و سرامیک ارزان قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای قیمت بهترین برند لوله پنج لایه ایزی پایپ قیمت ورق گالوانیزه برش خورده

تفاوت کاشی با سرامیک چیست ؟

یک قطعه کاشی از دو قسمت تشکیل می‌شود:

۱- بخش سفالی که قسمت اصلی و استخوان‌ بندی کاشی را تشکیل می‌دهد.

۲- لعاب کاشی که ماده‌ ای شیشه‌ ای است و روی بخش سفالی قرار می‌گیرد.

از نظر ساختار شیمیایی به تمامی موادی که از مخلوط خاک رس با ماسه و فلدسپار در دمای بالا بدست می‌آیند و توسط توده شیشه مانندی انسجام پیدا می‌کنند، سخت و غیر قابل حل در حلال‌ ها می‌شوند و تقریبا گداز ناپذیر می‌شوند، سرامیک می‌گویند. اما معمولا در گویش عامیانه به کاشی‌ هایی که روی دیوار کار می‌شود «کاشی» و به کاشی‌هایی که در کف ساختمان کار می‌شود «سرامیک» می‌گویند. در واقع به کاشی‌ای که لعاب رویش از جنس سرامیک باشد، در بازار کاشی سرامیکی یا سرامیک گفته می‌شود. همانطور که می دانید معمولا اگر کاشی و سرامیک ارزان باشد این تصور پیش می آید که از کیفیت مناسب برخوردار نمی باشد. خب در اکثر مواقع این موصوع شاید درست باشد. اما در برخی از موارد فروشگاه های معتبری هستند که می توانند خرید کاشی سرامیک را با قیمت درب کارخانه به مشتری تحویل دهند.

مقاومت کاشی در برابر فشار، سرما و گرما کم است و برای محیط‌ های بسته و دیوار هایی که از پشت رطوبت ندارند استفاده می‌شود. کاشی به خاطر درصد جذب آب بالایی که نسبت به سرامیک دارد برای کار کردن بر روی دیوار و ارتفاع مناسب و راحت‌تر است.

مقاومت سرامیک در برابر فشار، سرما و گرمای شدید و رطوبت نسبت به کاشی بیشتر است و به همین دلیل برای کف کاربرد دارند. اما نوع خاصی از سرامیک به نام پرسلان را می ‎توان در محیط‌ های باز نیز استفاده کرد. جذب آب سرامیک بسیار کم و پرسلان در حدود صفر است. به همین دلیل استفاده آن ها بر روی دیوار و ارتفاع کار بسیار سختی است.

سرامیک ۶۰x60

کاشی و سرامیک ارزان

سرامیک ۶۰x120

کاشی و سرامیک ارزان

کاشی های ۵۰*۵۰ – ۸۰*۸۰ – ۱۰۰*۱۰۰ – ۱۲۰*۱۲۰

قیمت کاشی و سرامیک از کارخانه       

   

کاشی ۳۰*۹۰

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

مزایا و معایب استفاده از کاشی

از جمله مزایای استفاده از کاشی‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

• قابلیت شستشوی بالا و بهداشتی بودن آن‌ ها
• عمر و دوام طولانی
• جذب آب پایین و عایق رطوبت
• ضد حریق
• مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اشعه خورشید

معایب استفاده از کاشی سرامیک عبارتند از:

• امکان شکنندگی بالا در هنگان نصب
• دارای درجه بندی کیفی مختلف که برای عموم اشخاص قابل تشخیص نیست
• کثیف شدن درز بین کاشی ها طی مدت طولانی

کاشی و سرامیک ارزان را از مرکز مصالح بخواهید

گروه مرکز مصالح یکی از مراکزی است که می تواند کاشی و سرامیک ارزان را با قیمت کارخانه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این مرکز با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای می تواند مشاور شما در نمامی زمینه های ساخت باشد همچنین این مرکز می تواند تمامی مصالح مورد نیاز شما جهت ییشبرد پروژه های شما را تامین کند. مرکز مصالح برند های معتبری همچون پرسلان را به شما ارائه می دهد.

مشتری گرامی

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی