جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

قیمت پکیج دیواری بوتان

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

قیمت پکیج دیواری بوتان: پکیج در واقع موتور خانه ای است که برای یک واحد خانه نصب می شود و آب گرم آن واحد را تامین می کند. یکی از برند های معتبری که در ایران وجود دارد بوتان می باشد به همین جهت بسیاری از افراد قیمت پکیج دیواری بوتان را از مراکز فروش این محصول می خواهند. اما قبل از اینکه بخواهید این محصول را خرید کنید باید بدانید که پکیج چیست و چه ساختاری دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا به نکانی در مورد این محصول اشاره کنیم که برای خرید شما مفید باشد با مرکز مصالح همراه باشید.

 

پکیج دیواری چیست و چگونه کار می کند ؟

پکیج دیواری به دستگاهی گفته می شود که جایگزین موتورخانه مرکزی شوفاژ شده و آب گرم مورد نیاز جهت تامین گرمایش محیط، به وسیله رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزمره از قبیل شستشو، استحمام و غیره را فراهم می نماید. در حال حاضر، پکیج نوع دیواری متداول ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در سراسر دنیا است. اشغال فضای کم، ایمنی بالا، مستقل بودن هر واحدمسکونی  امکان اعمال مدیریت بر هر واحد به صورت جداگانه از امتیازات این سیستم به شمار می رود که باعث شده استفاده از آن به صورت روز افزون گسترش پیدا کند.

استفاده از دود کش های دو جداره یا کواکسیال این امکان را فراهم نموده که علاوه بر خروج دود ناشی از احتراق گاز هوای مصرفی دستگاه نیز از محیط خارج تامین شده و سطح اکسیژن محیط داخل کاهش نیابد. بهترین پکیج دیواری که نوع فن دار آن از طرف استانداردهای معتبر مورد تائید است، علاوه بر تامین گرمایش داخل محیط مسکونی یا تجاری یا حتی خانه هوشمند توسط رادیاتورها یا فن کوئل ها، آب گرم مصرفی بهداشتی فوری را نیز در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

قیمت پکیج دیواری بوتان

قیمت پکیج دیواری بوتان

پکیج دیواری

پکیج دیواری در فصل زمستان آب گرم مدار بسته گرمایش شامل مبدل حراتی، پمپ سیرکوله و رادیاتور  را تامین می کند. وقتی شیر آب گرم مصرفی باز شود با عبور جریان آب از سنسور فشار میکروسوِئیچ این سنسورفعال شده با ارسال فرمان به شیر سه طرفه ی برقی از طریق برد کنترل الکترونیک مدار رادیاتورها موقتا قطع شده آب مدار گرم کننده به مبدل حرارتی ثانویه پوسته – لوله هدایت می شود. 
به این ترتیب آب گرم مصرفی به صورت فوری تامین می گردد.  بلافاصله پس از بسته شدن شیر آب گرم مصرفی شیر سه طرفه ی برقی به طور خودکار آب گرم مدار گرم کننده را به مدار رادیاتور هدایت می کند. 

در این حالت پکیج دیواری ارزان تنها در زمان نیاز به تامین آب گرم مصرفی به صورت خودکار روشن می شود. هنگامی که مصرف کننده یکی از شیرهای آب گرم را باز می کند فرمان روشن شدن مشعل از طریق میکروسوئیچ سنسور فشار و برد کنترل الکترونیک صادر شده آب گرم مصرفی با بهره گیری از مبدل حرارتی ثانویه پوسته و لوله به صورت فوری تامین می شود با بسته شدن اب گرم مصرفی بلافاصله دستگاه خاموش خواهد شد. 

قیمت پکیج دیواری بوتان

قیمت پکیج دیواری بوتان

بوتان یکی از شرکت های قدیمی است که در زمینه تاسیسات گرمایشی ساختمان فعالیت می کند. شرکت بوتان در سال ۱۳۳۲ تاسیس شد و پیشگام صنعت گاز LP در ایران بود. این کمک کرد تا استفاده از سوختهای کثیف مانند نفت سفید ، زغال سنگ و چوب پایان یابد.  بوتان تنها شرکت خصوصی توزیع گاز در کشور است و بیش از ۲۰٪ از سهم بازار را در اختیار دارد. اما قیمت پکیج های دیواری بوتان نسبت به سایر رقبای خارجی پایین تر است و در نتیجه اکثرا سازندگان از این برند معتبر داخلی برای ساخنمان و پروژه های خود استفاده می کنند شما عزیزان می توانید برای دربافت قیمت های به روز و ارزان پکیج بوتان با مرکز مصالح تماس حاصل بفرمایید.

برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی