جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

بهترین پکیج دیواری

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

بهترین پکیج دیواری: برای تمامی افرادی که خانه ای خریده اند و یا سازندگانی که به دنبال بالا بردن کیفیت ساخت و ساز خود هستند این سوال پیش می آید که پکیج چیست؟ همانطور که می دانید پکیج دیواری ارزان محصولی محبوب است که به دلیل مزایایی که دارد بسیار پر استفاده می باشد. بنابر این برای خریدن پکیج خوب باید اطلاعاتی را در مورد این محصول داشته باشید تا به هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این مقاله  پکیج را توشریح می دهیم و به شما در انتخاب آن کمک می کنیم.

 

پکیج چیست ؟

بهترین پکیج دیواری به دستگاهی گفته می شود که جایگزین موتورخانه مرکزی شوفاژ شده و آب گرم مورد نیاز جهت تامین گرمایش محیط، به وسیله رادیاتور ها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزمره از قبیل شستشو، استحمام و غیره را فراهم می نماید. در حال حاضر، پکیج متداول ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در سراسر دنیا است. اشغال فضای کم، ایمنی بالا، مستقل بودن هر واحد مسکونی حتی در خانه هوشمند امکان اعمال مدیریت بر هر واحد به صورت جداگانه از امتیازات بهترین پکیج دیواری به شمار می رود که باعث شده استفاده از آن به صورت روز افزون گسترش پیدا کند.

استفاده از دود کش های دو جداره یا کواکسیال این امکان را فراهم نموده که علاوه بر خروج دود ناشی از احتراق گاز هوای مصرفی دستگاه نیز از محیط خارج تامین شده و سطح اکسیژن محیط داخل کاهش نیابد. بهترین پکیج دیواری که نوع فن دار آن از طرف استانداردهای معتبر مورد تائید است، علاوه بر تامین گرمایش داخل محیط مسکونی یا تجاری توسط رادیاتورها یا فن کوئل ها، آب گرم مصرفی بهداشتی فوری را نیز در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

بهترین پکیج دیواری

بهترین پکیج دیواری کدام است؟

در بازار تعداد زیادی از انواع پکیج های داخلی و خارجی وجود دارد که همگی برای یک هدف مشترک ساخته شده اند. اما بهترین پکیج دیواری علاوه بر مزایایی مانند:

· تنظیم کردن دمای پکیج به میزان دلخواه خود

· استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه

· نصب و راه اندازی سریع و آسان

· کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی

· کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی

· بهترین پکیج دیواری فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند

· بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و … می باشد

· در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل

و ….

بهترین پکیج دیواری

بهترین پکیج دیواری

برند های معتبری هستند که می توان گفت پکیج دیواری ها را تولید می کنند. برند هایی مانند قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور و یا قیمت پکیج دیواری بوتان که از مرغوب ترین برند های داخلی است و یا پکیج دیواری بوش که بسیار برند معروفی است و در بسیاری از صنایع فعال می باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین پکیج دیواری های موجود در بازار با گذوه مرکز مصالح تماس حاصل بفرمایید.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی