جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

پکیج دیواری بوش

جهت استعلام قیمت روز و گرفتن تخفیف تماس حاصل فرمایید 

 10 خط

 02166143881

پکیج دیواری بوش یکی از معتبر ترین انواع پکیج های دیواری ساختمانی به حساب می آید این برند دارای سابقه درخشان است و از دیرباز در صنایع مختلفی مانند اتومبیل فعال بوده است. بوش یک برند آلمانی است و بیش از ۱۰۰ سال است که گروه بوش پیشگام جهانی در زمینه فناوری و خدمات در زمینه خودرو ، فناوری صنعتی ، کالاهای مصرفی و فناوری ساختمان است. این شرکت در اشتوتگارت آلمان در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد و امروز بیش از ۳۰۰ شرکت تابعه در بیش از ۱۵۰ کشور دارد. یکی از محصولاتی که این شرکت تولید می کند پکیج دیواری بوش می باشد و در کشور ما یک برند شناخته شده و معتبر می باشد.

بهترین پکیج دیواری

پکیج چیست ؟

بهترین پکیج دیواری به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده اند. قیمت پکیج‌  ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند. از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود. باید بدانید که پکیج هم مانند سایر سیستم‌های گرمایشی برای گرم کردن آب باید از یک منبع سوختی استفاده کند. سوخت مصرفی پکیج‌های جدید گاز و برق است.

پکیج دیواری بوش با اینکه از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می‌کند ولی در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری، داکت اسپلیت‌ها، کولرهای گازی و … کم مصرف تر است. منظور از اینکه می‌گویم کم مصرف است این است که نسبت به کاربردی که دارد کم مصرف است چرا که هم آب گرم مصرفی منازل را تامین می‌کند و هم آب گرمی‌که برای گرم کردن محیط به واسطه رادیاتور و شوفاژ مورد نیاز است را تامین می‌کند. اما در تابستان ها که نیازی به گرمایش محیط نیست فقط در صورت استفاده از آب گرم سیستم شروع به فعالیت خواهد کرد.

پکیج دیواری بوش

پکیج دیواری بوش

پکیج چگونه کار می کند؟

وقتی شیر آب گرم را باز می‌کنید یک سنسور جریان آب را تشخص می‌دهد. جرقه‌زن مشعل را روشن کرده و مبدل حرارتی آب جاری را گرم می‌کند. بعضی پکیج‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که با استفاده از گرمای گاز خروجی آب ورودی را کمی گرم می‌کنند. یک ترموستات میزان گازی که به مشعل می‌رود را کنترل می‌کند تا دمای ار پیش تعیین شده حفظ شود. در قلب بیشتر آبگرم‌کن‌های بدون مخزن (پکیج دیواری بوش) یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU) قرار دارد. واحد ECU همه کارکردهای آبگرم‌کن شامل کنترل دما، جرقه، جریان گاز و مدولاسیون را کنترل می‌کند. و همچنین مسئول ایمنی می‌باشد، با یک سنسور آتش و قطع کن خودکار گاز که هنگامی که مشکلی وجود دارد عمل می‌کند.

پکیج دیواری بوش

پکیج دیواری بوش

وقتی شما شیرآلات را هرجای خانه هوشمند باز می‌کنید، سنسور جریان آب که به ECU متصل است، جریان آب را تشخیص داده و پروسه‌ی گرم کردن آب شروع می‌شود. سنسورهای جدیدتر، حداقل جریان را هم تشخیص می‌دهند. بعضی مدل‌ها دارای فن احتراق هستند که هوا را برای پروسه‌ی احتراق به داخل می‌کشند. در همین زمان، ECU جریان گاز را باز و جرقه‌زن را روشن می‌کند. جرقه‌زن تا زمانی که سنسور شعله، آتش را تشخیص دهد، جرقه می‌زند. در مواقعی که مشعل در عرض چند ثانیه‌ی کم روشن نشود ECU جریان گاز را برای جلوگیری از انباشتگی ناامن گاز قطع می‌کند.

خرید پکیج دیواری بوش از مرکز مصالح

شما عزیزان اگر مایل به خرید پکیج های دیواری هستید می توانید مناسب ترین قیمت پکیج دیواری بوش و ایران رادیاتور را که همان قیمت درب کارخانه می باشد را از گروه مرکز مصالح دربافت کنید.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی